0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Είμαι προετοιμασμένος στο να τον κατεβάσω για να δουλέψω και πιο όμορφα. Αλλά άν κάποιος θυμηθεί πώς και τι, ίσως μπει κι αυτό σαν εναλλακτική!!
ο κύριος οδηγός ήταν το μάνιουαλ.
Εδώ είσαι...
Με τις θερμοκρασίες αυτής της μηχανής πραγματικά δεν έχω βρει άκρη ! Παρόμοια με εσένα και εγώ παρατήρησα σε μια φάση οτι μου χτύπησε σχεδόν 100 άρα , το βεντιλατερ μου δούλευε κανονικά βέβαια . Το δοχείο διαστολής ήταν μέχρι τη μέση αλλά το ψυγείο ήταν άδειο , το συμπλήρωσα και το παρατήρησα για 4-5 μέρες κι δεν είχε κάψει σταγόνα . Άλλαξα και ένα κολάρο που είχε φθαρεί και έβαλα και καινούργια παραφλου και το μηχανάκι δούλευε κανονικά 70-75 . Τώρα με τη ζέστη μου ανεβαίνει σχετικά εύκολα στους 80-82 όταν μπλεκω σε ελαφριά κίνηση όπου και παίρνει το βεντιλατερ και δεν πάει παραπάνω . Τι να πω , το χρώμα στα λάδια είναι τζετ αλλά να πω την αλήθεια δεν έχω τσεκάρει για φουσκάλες , καλή επιτυχία !
Με έβαλες σε σκέψεις σατανα και το τσέκαρα στη διαδρομή από τη δουλειά στο σπίτι και με το που έφτασα άνοιξα τάπα
Ρε παιδια φυσιολογικο δεν ειναι το να υπαρχουν αυτες οι φυσαλιδες αν ανοιξουμε την ταπα αμεσως μετα τη χρηση ? τι θερμοκρασια ειχε το μηχανακι ?
Χρήσιμοι Σύνδεσμοι