0 μέλη και 5 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Μου έκανε εντύπωση που ο κατασκευαστής δεν αναφέρει σε πόσο καιρο να ξανατσεκάρουμε τις βίδες της κεφαλής. Εσείς τι θα προτείνατε;
Νομίζω οτι το τσεκάρισμα θα έπρεπε να γίνει όταν έρθει η ώρα να τσεκάρεις τα διάκενα των βαλβίδων και μόνο τότε. Δεν ξέρω κανένα κατασκευαστή που να προτείνει άνοιγμα ώστε να ελέγξουμε βίδες. Αυτό πιθανός να ισχύει σε καινούργιο μοτέρ. Σε περίπτωση βλάβης όπως η δική σου που τα μπουλόνια είναι δεύτερη φορά σφιγμένα ίσως να πρέπει να τα ξαναδείς.
Επίσης θυμάμαι σε συζήτηση με το bill παλαιότερα ότι μου είχε αναφέρει το διάστημα αυτό και αν δεν κάνω τόσο μεγάλο λάθος το είχε βγάλει σαν οδηγία στα συνεργεία η aprilia κάποια περίοδο καθώς υπήρχε λάθος ή στο manual ή στην αρχική συναρμολόγηση στον νούμερο που εγραφε για το σφίξιμο και ήταν και αυτή μια από τις αιτίες που έκαιγαν φλάντζα τα πηγασάκια.
Η φλαντζα ειναι περμανιτης οποτε συμπιεζεται με το σφιξιμο.Η γνησια φλαντα ειναι 1.6mm κγινεται 1.4mm με το σφιξιμο. Τα κιλα σφιξιματος ειναι 5.5 . Ξανασφιγγουμε τις κεφαλες με περμανιτοφλατζα γιατι το τελειωτικο παχος της φλαντζας θα γινει μετα απο αρκετες συστολες-διαστολες. Κανονικα επρεπε να γινοτανε στο 1ο σερβις αλλα κανεις δεν τον κανε. Το φλαντζαριαμα σε αυτα τα μηχανακια οσο κι αν φαίνεται περιεργο το παθαινουν απο την ακινησια κ απο πολυκαιρισμενα παραφλου γιατι η φλαντζα σκουριαζει κ ψωριαζει σιγα σιγα.Μια καλη βελτιωση σ αυτο το θεμα ειναι η custom φλαντζα με λιγοτερο παχος. Φτιαχνουμε σε φλαντζά, με παχος 1.3 με 1.4mm για να γινει με σφιξιμο 1.1 - 1.2 . Αντχει περισσότερο στα χρονια λόγο λιγοτερου υλικου αλλα περνει κ μια σπιρταδα ο κινητηρας απο την αυξημενη συμπιεαη
Χρήσιμοι Σύνδεσμοι