Πριν περάσω στο κόστος, θα παραθέσω τις παρατηρήσεις μου.
Η φλάντζα κεφαλής σε μένα, προήρθε (κατα την αποψή μου) απο το ψυγείο που έχανε παραφλού. Αλλα είχα μια υποψία και για το βεντιλατέρ. Ετυχε δυο φορες η μηχανη να πιάσει 90 βαθμους και να μην εχει αναψει. Δοκίμασα λοιπόν πάλι τωρα, μετα την επισκευή και πάλι δεν άναβε. Το βεντιλατέρ δεν έχει πρόβλημα, το τέσταρα ενώνοντας τα δυο καλώδια που πάνε στον αισθητήρ ακαι δουλεύει. Αρα μάλλον θέλει αισθητηρα. Εγω θα του βάλω και ένα διακοπτάκι στο τιμόνι, να το αναβω κι εγω σε περίπτωση έκτατης ανάγκης
Ο ψυγειάς, μηχανόβιος χρόνια, με προέτρεψε να ξηλώσω και τον θερμοστάτη. Αυτον που γυρίζει τα νερα οχι τον αισθητήρα του βεντιλατέρ. Έχω αρχίσει να ψήνομαι, γιατι αν αστοχήσει θα έχουμε πάλι τα ίδια. Η ομάδα τι λέει γι αυτό;
Σε 1000-1500 χλμ, θα αλλάξω λαδάκια και θα κάνω ενα σφίξιμο πάλι της κεφαλής, καθώς και ρέγουλα βαλβίδων.
Πάμε τώρα στο κόστος.
Σετ φλάντζες Athena : 63euro + 5 μεταφορικα
Πλάνισμα κεφαλής + λυσε δέσε με νέα τσιμουχάκια 30euro
Έλεγχος και κόλλημα ψυγείου 20 euro
Συνολικό κόστος 118euro για αλλαγή φλάντζας κεφαλής.
Και εδώ θέλω να πώ κάτι. Η εργασία έγινε απο μένα όχι τόσο για να γλιτώσω τα εργατικά όσο γιατι μου αρέσει να μαστορεύω και να ασχολούμαι με τα οχήματα μου. Το κόστος αυτό που ανέφερα παραπάνω, αντιστοιχεί σε
λειτουργικά κόστη. Ένα συνεργείο που θα αναλάβει την εργασία θεωρώ απολύτως λογικό να ζητήσει ακομα και 200 εργατικά, καθώς σε αυτα είναι οι εργατοώρες (οι οποίες σε μένα τον άσχετο ήταν αρκετές),ο εξοπλισμός του συνεργείου (τον οποίο τυχαίνει να έχω γιατι όπως σας είπα ασχολούμαι) τις γνώσεις των μηχανικών καθώς και την
ευθύνη της ανακατασκευής που φέρει μετα την απομάκρυνση απο το συνεργείο.
Βλέποντας τα 120 σχεδον ευρώ μην πάει κανείς σε συνεργείο και περιμένει τέτοια τιμή. Θα είναι τρελό.
και 200 και 250 ευρω έξτρα θεωρώ πως είναι λογικό να ζητήσουν σε συνεργείο.
Σας ευχαριστώ πολύ για την όποια βοήθεια, όλους αλλα κυρίως τον Ζήση και τον Bill, που μιλήσαμε και επι προσωπικού σε μνματα!
τα λέμε στα Καλάβρυτα