0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

*

Αποσυνδεδεμένος harlek

  • *******
  • 1288
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: 0
Pegaso 650i.e. SM
« - : Αύγουστος 10, 2006, 01:42:43 πμ »
Απ' ό,τι είδα, ο "timplas" έχει μετατρέψει τον Πήγασό του σε SM! Στη σχετική φωτογραφία το αποτέλεσμα φαίνεται ενδιαφέρον...

Αν μπορείς γράψε μας δυο λόγια για τη μετατροπή! Άλλαξες και την πίσω ζάντα; Τιμή; Τι λάστιχα έχεις βάλει (διαστάσεις και μάρκα). Άλλαξες το ύψος της εμπρός ανάρτησης; Πως άλλαξε η συμπεριφορά της μηχανής στο δρόμο; Έκανες τίποτα για το σφάλμα του κοντέρ;

 :io:  :io:


Masquerade

Re: Pegaso 650i.e. SM
« Απάντηση #1 - : Αύγουστος 10, 2006, 03:15:43 μμ »
Καταρχήν ο πρώτος διδάξας είναι το μέλος patman46
τον οποίο και συμβουλεύτηκα πριν κάνω τη μετατροπή.

Στο link γράφει ο ίδιος τι έχει κάνει!

Re: Pegaso 650i.e. SM
« Απάντηση #2 - : Αύγουστος 10, 2006, 04:46:22 μμ »
Τη μετατροπή την έκανα γιατί ήρθε ο καιρός να αλλάξω μπρος-πίσω λάστιχα, γιατί από δολοφονική λακούβα είχε στραβώσει η πίσω ζάντα  :-x  και γιατί μου άρεσε απίστευτα εδώ και καιρό η ιδέα του motard (χώμα πατάω σπανιότατα)  :-D .
Έτσι σε φίλο μάστορα στη Λαμία πλέξαμε στα υπάρχοντα κέντρα ανοξείδωτες ακτίνες και βάλαμε μπρος-πίσω καινούρια, μαύρα 17 άρια στεφάνια (το πίσω 4.25 ίντσες) τα οποία είναι noname (λόγω χαμηλού budget). Από λάστιχα βάλαμε μπροστά βροχολάστιχο (για κορυφαία πρόσφυση) Metzeler racetec 120/70R/17 και πίσω Pirelli Diablo 160/60R/17.
Από πατέντες, χρειάστηκε να κόψουμε τις βίδες από το προστατευτικό της αλυσίδας για να καταφέρει να χωρέσει το κτήνος 160άρι λάστιχο πίσω, τρυπήσαμε το υπάρχον μπροστινό  φτερό για να "κατέβει" 3-4 πόντους και ξηλώθηκε το θορυβώδες κοντέρ και αλλάχτηκε με οργανάκι sigma sports των 35 ευρώ (το οποίο μπήκε με πατέντα στην τρύπα που άφησε το παλιό κοντέρ).

Από αναρτήσεις δεν πειράξαμε τίποτα αν και στο μεγάλο σέρβις θα βάλουμε πιο σκληρά λάδια στα πηρούνια.

Χωρίς λοιπόν να ψάξουμε τις αναρτήσεις ο καθαρά ασφάλτινος Πήγασος πλέον είναι άλλη μηχανή:
 Χαμήλωσε αρκετά μπροστά, έγινε τρομερά ευθύβολος, το κράτημα είναι απίστευτο στις στροφές (το μόνο που σε σταματάει στο να γέρνεις είναι το μαρσπιέ), φρενάρισμα το ίδιο μου φαίνεται, στις εναλλαγές κατεύθυνσης νομίζεις ότι οδηγείς ποδήλατο, δεν κουνάει στα πολλά χλμ και από αισθητικής πλευράς προσωπικά μου αρέσει πολύ  ;-).

Από μειονεκτήματα: Στην πόλη αργει να ζεσταθεί το πίσω λάστιχο με αποτέλεσμα ο Πήγασος να "γράφει" για πλάκα. Ένα καλό σετ λάστιχα πλέον παίζει στα 350 με 400 ευρώ. Στο χώμα πας με 2α το πολύ  :-D '

ΚΟΣΤΟΣ:
λάστιχα 370 ευρώ + στεφάνια + αγωνιστικές ακτίνες + πλέξιμο στη Θεσ/νίκη + οργανάκι sigma sport + εργασία =  800 ευρώ

*

Αποσυνδεδεμένος harlek

  • *******
  • 1288
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: 0
Re: Pegaso 650i.e. SM
« Απάντηση #3 - : Αύγουστος 10, 2006, 09:51:00 μμ »
Πολύ ενδιαφέρον... Από πίσω το 160άρι λάστιχο δείχνει πολύ πιο όμορφο και "σωστό"....

Εμένα μου έχει μπει αυτόν τον καιρό η ιδέα για πιο πλατιές ζάντες, αλλά στην ίδια διάμετρο: 19x2,5 εμπρός (αντί 2,15) και 17x4,25 (αντί 3) πίσω. Άραγε να υπάρχουν (ειδικά η μπροστινή);

Με τέτοιες ζάντες φοράς ωραιότατα λάστιχα 110/80-19 και 150/70-17 τα οποία και πιο όμορφα και γεμάτα δείχνουν και σε μεγάλη ποικιλία υπάρχουν στην αγορά (από on-off, μέχρι καθαρά στριτάδικα, όλα Radial).

Αρκεί το 110άρι να χωράει σε πλάτος κάτω από το μπροστά φτερό και το 150άρι πίσω να μπαίνει χωρίς πατέντες...

Υποθέτω έτσι η μηχανή θα χάσει σε ευελιξία λόγω πλάτους ελαστικών, αλλά θα γίνει πιο σταθερή.....
Masquerade

Re: Pegaso 650i.e. SM
« Απάντηση #4 - : Αύγουστος 10, 2006, 10:01:40 μμ »
Φίλε harlek (ξέχασα να το γράψω) αν δεις το μπροστινό φτερό από μέσα έχει μια λάμα -τύπου γέφυρας- το οποίο χρειάζεται μόνο για να στηρίζεται πάνω της το φτερό. Για να χωρέσει το λάστιχο που θες, αυτό πρέπει να καταργηθεί και να στερεώσεις το φτερό με άλλο τρόπο... ;-)
Όσον αφορά την ευελιξία είναι καθαρά θέμα του πόσο "γρήγορο" είναι το λάστιχο.

*

Αποσυνδεδεμένος apriliabikers.gr

  • *********
  • 17379
  • Αντιδράσεις: +10
Re: Pegaso 650i.e. SM
« Απάντηση #5 - : Αύγουστος 11, 2006, 03:50:01 πμ »
α...ρε...ακόμα ''τρώγεσαι'' ε...???? πράγματι η πίσω ρόδα δείχνει μαμάτη...επίσης η φώτο σου είναι πολύ.....kaprenisian και βάλε.... ;-)  ;-)  ;-)  :io:  :io:  :brv:

Re: Pegaso 650i.e. SM
« Απάντηση #6 - : Αύγουστος 17, 2006, 01:33:04 πμ »
Παράθεση

Themis έγραψε:
α...ρε...ακόμα ''τρώγεσαι'' ε...????


 :-D  :-D  :-D

Re: Pegaso 650i.e. SM
« Απάντηση #7 - : Αύγουστος 30, 2006, 04:03:20 μμ »
συνεχίζοντας..............

Επίσης κόπηκε το πλαϊνό σταντ στη μέση 1,5 πόντο (γιατί η μηχανή στεκόταν τελείως όρθια) και ξανακολλήθηκε με κόλληση αργκόν*
και αλλαχτήκαν τα λάδια των πηρουνιών με φουλ-συνθετικό λάδι 15άρι (για να γίνει πιο αργή-σκληρή η ανάρτηση) αντί για 5άρι που φοράει από το εργοστάσιο. ;-)




*για κόλληση αργκόν πάνω στη μηχανή, πρέπει οπωσδήποτε να αποσυνδέσουμε τους πόλους της μπαταρίας, γιατί υπάρχει κίνδυνος βραχυκυκλώματος με σοβαρούς κινδύνους για τα ηλεκτρικά της μηχανής

*

timplas

Απ: Pegaso 650i.e. SM
« Απάντηση #8 - : Αύγουστος 02, 2007, 12:54:22 πμ »
Βασίλη ότι άλλο θες πες μου.
Οι παραπάνω τιμές είναι Ιουνίου '06   :bye: :bye: :bye:

Προς τους admin: Παιδιά χαθήκαν οι φωτο που είχα ανεβάσει. Να ξαναποστάρω ή θα τις ψάξετε εσείς???  :cry:
« Τελευταία τροποποίηση: Αύγουστος 02, 2007, 12:56:31 πμ από timplas »

*

Αποσυνδεδεμένος apriliabikers.gr

  • *********
  • 17379
  • Αντιδράσεις: +10
Απ: Pegaso 650i.e. SM
« Απάντηση #9 - : Αύγουστος 02, 2007, 09:42:52 πμ »
Προς τους admin: Παιδιά χαθήκαν οι φωτο που είχα ανεβάσει. Να ξαναποστάρω ή θα τις ψάξετε εσείς???  :cry:
Περικλή αν είχαν μπεί πρίν απο την αρχή του χρόνου, πριν δηλαδή την αλλαγή σέρβερ, πιθανόν να βρίσκονται σε backup.
Θα ψάξω να τις βρώ, αλλά καλού κακού στείλτες και στο μαιλ μου αν τις έχεις εύκαιρες.

*

loufas

Απ: Re: Pegaso 650i.e. SM
« Απάντηση #10 - : Νοέμβριος 04, 2007, 06:28:05 μμ »
Καταρχήν ο πρώτος διδάξας είναι το μέλος patman46
τον οποίο και συμβουλεύτηκα πριν κάνω τη μετατροπή.

Στο link γράφει ο ίδιος τι έχει κάνει!

δεν ανοιγει το λινκ που εχεις. μπορει καποιος να χελπ; θελω να δω λεπτομερειες..
 :bye:

*

Αποσυνδεδεμένος apriliabikers.gr

  • *********
  • 17379
  • Αντιδράσεις: +10
Απ: Re: Pegaso 650i.e. SM
« Απάντηση #11 - : Νοέμβριος 04, 2007, 07:10:21 μμ »
Καταρχήν ο πρώτος διδάξας είναι το μέλος patman46
τον οποίο και συμβουλεύτηκα πριν κάνω τη μετατροπή.

Στο link γράφει ο ίδιος τι έχει κάνει!

δεν ανοιγει το λινκ που εχεις. μπορει καποιος να χελπ; θελω να δω λεπτομερειες..
 :bye:
Κώστα πάτα...........ΕΔΩ! :bye:   

*

Αποσυνδεδεμένος CAPORAID

  • *******
  • 1964
  • Φύλο: Άντρας
  • KTMMMMMMMMM !!!!!!
  • Μοντέλο μηχανής: KTM 1290 super adventure
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: Re: Pegaso 650i.e. SM
« Απάντηση #12 - : Νοέμβριος 05, 2007, 01:12:49 πμ »
οντως τα πηγασακια sm λενε πολυ!!
 :kalo:

*

Αποσυνδεδεμένος Contes di Zante

  • *****
  • 233
  • Φύλο: Άντρας
  • Μοντέλο μηχανής: multistrada 1200s και beverly 350
  • Αντιδράσεις: +5
Απ: Pegaso 650i.e. SM
« Απάντηση #13 - : Νοέμβριος 05, 2007, 01:27:39 πμ »
Ρε παιδιά, άν θέλετε sm τότε πουλάτε τον Πηγασάκο και πέρνετε μεταχειρισμένο strada. Άν τον αγαπάτε βέβαια τόσο πολύ  :prm   καλά κάνετε κσι τον κρατάτε. Πάντως από την (μικρή) εμπειρία μου, θεωρώ ότι ο συνδυασμός 19-17 είναι ο ιδανικότερος. Καλή συμπεριφορά σε άσφαλτο αλλά  και αρκετό χώμα με κατάλληλο λάστιχο. Αντίθετα με 17-17 ξεχάστε το χώμα και τις ήρεμες βόλτες και να θέλετε δεν θα μπορείτε να πάτε σιγά. Όλη την ώρα στην πρίζα... :str: :souza: :str:
« Τελευταία τροποποίηση: Νοέμβριος 05, 2007, 01:41:37 πμ από zante_pegaso »
διονύσης K
έλα να πάμε στο νησί...το (multi)strada μου εγώ και 'σύ!!

*

patman46

Απ: Pegaso 650i.e. SM
« Απάντηση #14 - : Νοέμβριος 05, 2007, 11:41:32 πμ »
χμμμ δεν ειναι τοσο απλό το θέμα... το strada είναι καλό μεν δεν έχει rotax δε και είναι και βαρύ για sm... μπορεί να βγάζει 2-3 άλογα μαμά παραπάνω αλλά το pegaso συνολικά είναι πιο μοτοσυκλέτα (κοίτα πλαίσιο... κοίτα ψαλίδι... στα 97-00 κοίτα το ανάποδο).
από την άλλη άμα το κάνει sm σωστά και παίξεις με αναρτήσεις περνάει και χώμα τάπα (όχι εντούρο)
εγώ επιμένω στα MT60RR Corsa της Pirelli και στο χώμα πάει αεροπορία.
και μην ξεχνάς όλα είναι θέμα γούστου (εμένα μ αρεσει που ο πήγασάκος  είναι gt bike... λίγο πιο φαρδύς στο μάτι αλλά με γεωμετρικά χαρακτηριστικά που είναι supersport)

μόλις δέσει ο bill το μοτερ (ε το κάτεβάσαμε στα 237.000χλμ) θα το δείτε και οποιος θέλει θα το οδηγήσει για να δει διαφορές

καλημέρα

patman46

 

Χρήσιμοι Σύνδεσμοι

Αρχική Σελίδα Όροι Χρήσης