0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

*

Αποσυνδεδεμένος sv2dfu

  • *
  • 15
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Αντιδράσεις: +15
Απ: Γνωμες?
« Απάντηση #15 - : Φεβρουάριος 23, 2022, 01:03:47 μμ »
Παιδια, ευχαριστω για ολες τις απαντησεις σας, πραγματικα. Να μην σας κουρασω αλλο, οτι επρεπε να ειπωθει ειπωθηκε, παω λοιπον και εγω και οτι φωτισει ο θεος 😁😁.
Θα ανεβασω φωτο, οταν τελειωσω με την αγορα, για να αρχισει ο χαρτοπολεμος 🤣🤣🤣
Αντε να 'ρθει η ανοιξη και το καλοκαιρακι!
Καλα χιλιομετρα ολοι!

*

Αποσυνδεδεμένος sv2dfu

  • *
  • 15
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Αντιδράσεις: +15
Απ: Γνωμες?
« Απάντηση #16 - : Απρίλιος 05, 2022, 09:19:39 μμ »
Δεν θα γλυτωσετε ετσι ευκολα :D :D
Καλως (η κακως), αυτη τη στιγμη το μονο που μπορω να πληρωσω ειναι ενα cube, παρολες τις σωστες συμβουλες που εχουν σιγουρα λογικη βαση.
Μιλησα λοιπον με ενα παληκαρι απο Ιωαννινα που δινει ενα pegaso, αλλα πριν προχωρησω ηθελα να ρωτησω μηπως καποιος εχει γνωση της συγκεκριμενης μοτο και αν πρεπει να προσεξω η οχι?
Θα παει ενας φιλος να το δει αυριο, αλλα ειπα να ρωτησω και εδω.

https://www.car.gr/classifieds/bikes/view/314111350-aprilia-pegaso-650

Ευχαριστω

*

Αποσυνδεδεμένος zisakos_1986

  • *******
  • 5483
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: Pegaso 650 ie Tibet - Sold | Caponord abs 2004 | Tuono Factory Gen2 Project reborn | Caponord 1060 Big Bore
  • Αντιδράσεις: +4678
Απ: Γνωμες?
« Απάντηση #17 - : Απρίλιος 05, 2022, 09:52:10 μμ »
Το συγκεκριμένο δεν είναι το cube να ξέρεις είναι το IE που έχει ψεκασμό και όχι καρμπυρατέρ και συμβατικό πηρούνι μπροστά.
Συνήθη προβλήματα που είχε ήταν ο καμένος ανορθωτής, ο εγκέφαλος που έκαιγε κάποιο ολοκληρωμένο και δεν κράταγε ρυθμίσεις μείγματος, ο κεντρικός διακόπτης που σαν επισκευή με ενα ρελέ ήταν εύκολη και οικονομική, ρελέ μίζας που ηταν αποτέλεσμα κακής μπαταρίας, κομπλέρ μίζας και αυτό από κακή μπαταρία. Και το καλύτερο φλάντζα κεφαλής. Αυτά θυμάμαι χοντρικά.

Πέρα από τα συνηθισμένα λοιπόν (λάστιχα, τακάκια, αλυσογράναζα κτλ που θα τσέκαρες σε κάθε μεταχειρισμένο) ας τσεκάρει ο φίλος και το πόσο εύκολα και ζωηρά παίρνει μπροστά η μηχανή.
Αν κρατάει ρελαντί σταθερό.
Αν κουνώντας το τιμόνι τέρμα αριστερά ή τέρμα δεξιά πάει να σβήσει ή σβήνει(καλώδια κεντρικού διακόπτη ταλαιπωρημένα).
Να αφήσει τη μηχανή να ζεσταθεί να ανάψει το βεντιλατέρ (να ελέγξει αν άναψε) και να δει αν θα πέσει η θερμοκρασία ή αν συνεχίζει να ανεβαίνει και φτύσει τπτ παραφλού (φλάντζα κεφαλής).
Στον κινητήρα ανάμεσα σε κεφαλή και κύλινδρο να κοιτάξει αν υπάρχουν τπτ σημάδια από διαρροή παραφλού προς τα έξω (φλάντζα κεφαλής)...
Μπροστά από το ντεπόζιτο έχει τη στάθμη λαδιού, να ελέγξει αν τα λάδια είναι καθαρά και το ίδιο και αν στα παραφλού υπάρχουν ίχνη λαδιών (φλάντζα κεφαλής)

Πολύ χοντρικά αυτά θυμάμαι...
Ρίξε μια ματιά και σε ανάλογα θέματα παλαιότερα γιατί ίσως μου διαφεύγει κάτι.

Επίσης αν τα λέει λίγο περίεργα ο ιδιοκτήτης τύπου "Να ξέρεις το όργανο θερμοκρασίας θέλει φτιάξιμο δεν παίζει αλλά δεν ειναι τπτ είναι φτηνό" μυρίζει καμένη φλάντζα...

Το καλύτερο θα ήταν να το πάτε σε μηχανικό που να ξέρει τα κουσούρια του μοντέλου να το ελέγξει αν ο φίλος έχει κάποιον στην περιοχή γιατί από οδηγίες σαν και αυτές που γράφω εν τάχει παραπάνω δεν μπορείς να είσαι σίγουρος ότι θα εξάγεις ένα ασφαλές συμπέρασμα. Ερασιτεχνικές εμπειρίες  είναι τα παραπάνω από τη συμβίωση με τον πήγασο και θέματα μελών στο παρελθόν...
« Τελευταία τροποποίηση: Απρίλιος 05, 2022, 09:54:49 μμ από zisakos_1986 »
Αὐτὰ τὰ δέντρα δὲ βολεύονται μὲ λιγότερο οὐρανό,
αὐτὲς οἱ πέτρες δὲ βολεύονται κάτου ἀπ᾿ τὰ ξένα βήματα,
αὐτὰ τὰ πρόσωπα δὲ βολεύονται παρὰ μόνο στὸν ἥλιο,
αὐτὲς οἱ καρδιὲς δὲ βολεύονται παρὰ μόνο στὸ δίκιο.

*

Αποσυνδεδεμένος titaniumrx

  • *****
  • 461
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: Aprilia Pegaso 650 ie mk04
  • Αντιδράσεις: +717
Απ: Γνωμες?
« Απάντηση #18 - : Απρίλιος 05, 2022, 10:46:33 μμ »
Το συγκεκριμένο δεν είναι το cube να ξέρεις είναι το IE που έχει ψεκασμό και όχι καρμπυρατέρ και συμβατικό πηρούνι μπροστά.
Συνήθη προβλήματα που είχε ήταν ο καμένος ανορθωτής, ο εγκέφαλος που έκαιγε κάποιο ολοκληρωμένο και δεν κράταγε ρυθμίσεις μείγματος, ο κεντρικός διακόπτης που σαν επισκευή με ενα ρελέ ήταν εύκολη και οικονομική, ρελέ μίζας που ηταν αποτέλεσμα κακής μπαταρίας, κομπλέρ μίζας και αυτό από κακή μπαταρία. Και το καλύτερο φλάντζα κεφαλής. Αυτά θυμάμαι χοντρικά.

Πέρα από τα συνηθισμένα λοιπόν (λάστιχα, τακάκια, αλυσογράναζα κτλ που θα τσέκαρες σε κάθε μεταχειρισμένο) ας τσεκάρει ο φίλος και το πόσο εύκολα και ζωηρά παίρνει μπροστά η μηχανή.
Αν κρατάει ρελαντί σταθερό.
Αν κουνώντας το τιμόνι τέρμα αριστερά ή τέρμα δεξιά πάει να σβήσει ή σβήνει(καλώδια κεντρικού διακόπτη ταλαιπωρημένα).
Να αφήσει τη μηχανή να ζεσταθεί να ανάψει το βεντιλατέρ (να ελέγξει αν άναψε) και να δει αν θα πέσει η θερμοκρασία ή αν συνεχίζει να ανεβαίνει και φτύσει τπτ παραφλού (φλάντζα κεφαλής).
Στον κινητήρα ανάμεσα σε κεφαλή και κύλινδρο να κοιτάξει αν υπάρχουν τπτ σημάδια από διαρροή παραφλού προς τα έξω (φλάντζα κεφαλής)...
Μπροστά από το ντεπόζιτο έχει τη στάθμη λαδιού, να ελέγξει αν τα λάδια είναι καθαρά και το ίδιο και αν στα παραφλού υπάρχουν ίχνη λαδιών (φλάντζα κεφαλής)

Πολύ χοντρικά αυτά θυμάμαι...
Ρίξε μια ματιά και σε ανάλογα θέματα παλαιότερα γιατί ίσως μου διαφεύγει κάτι.

Επίσης αν τα λέει λίγο περίεργα ο ιδιοκτήτης τύπου "Να ξέρεις το όργανο θερμοκρασίας θέλει φτιάξιμο δεν παίζει αλλά δεν ειναι τπτ είναι φτηνό" μυρίζει καμένη φλάντζα...

Το καλύτερο θα ήταν να το πάτε σε μηχανικό που να ξέρει τα κουσούρια του μοντέλου να το ελέγξει αν ο φίλος έχει κάποιον στην περιοχή γιατί από οδηγίες σαν και αυτές που γράφω εν τάχει παραπάνω δεν μπορείς να είσαι σίγουρος ότι θα εξάγεις ένα ασφαλές συμπέρασμα. Ερασιτεχνικές εμπειρίες  είναι τα παραπάνω από τη συμβίωση με τον πήγασο και θέματα μελών στο παρελθόν...

Οπως τα είπε ο Ζήσης ακριβώς.
Επίσης είναι μοντέλο 2001-2002 και όχι 2003 που πιθανός να έχει πρώτη άδεια.Η ζελατίνα και τα μπουλόνια στήριξής της δεν είναι εργοστασιακά,σαν πατεντούλα μου φαίνονται.Λείπουν τα αντικραδασμικά λάστιχα που έπρεπε να έχει.Απο προίκα πάει καλά.Δεν βρίσκεις σήμερα εύκολα κάγκελα εμπρός και πίσω.Φοράει άλλα αντίβαρα τιμονιού όπως και πίσω φλάς.Έχει έναν διακόπτη στο τιμόνι,δίπλα στο αριστερό γκρίπ,που υποθέτω οτι είναι,με κάθε επιφύλαξη για το βαντιλατέρ ψυγείου.Ρώτα τον αν φοράει η μοτό τον εργοστασιακό θερμοστάτη νερού ή αν τον έχουν αφαιρέσει τελείως.Το κάλυμμα της σέλας δεν είναι το εργοστασιακό.Το πετάλ του φρένου είναι στραβό,οι χούφτες και οι καθρέπτες έχουν αρκετές γρατσουνιές που δείχνουν αρκετές τουμπίτσες-πεσίματα και ίσως αρκετή χρήση της μοτό στο χώμα.

Απο κατάσταση δεν δείχνει για μοτό που αγαπήθηκε πολύ αλλά δεν είναι και χρέπι.Στα χρήματα που την ζητάει είναι μια τίμια αγορά,μην πω τζάμπα,αρκεί να έχει τα χιλιόμετρα που λέει το κοντέρ.Σϊγουρα θέλει δουλίτσα απο μέρους σου αλλά αν έχεις μεράκι όλα γίνονται.
« Τελευταία τροποποίηση: Απρίλιος 05, 2022, 10:50:54 μμ από titaniumrx »
<<ride like you have nothing to prove>>

*

Αποσυνδεδεμένος sv2dfu

  • *
  • 15
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Αντιδράσεις: +15
Απ: Γνωμες?
« Απάντηση #19 - : Απρίλιος 05, 2022, 10:59:38 μμ »
Παιδια ευχαριστω για τις απαντησεις, ειναι μεγαλη βοηθεια σιγουρα.
Θα ενημερωσω τον φιλο που θα παει να το δει, και ελπιζω να εχουμε καλα νεα. Εχω διαβασει και τα threads για βελτιωσεις/διορθωσεις στα ηλεκτρικα, αλλα φανταζομαι για την φλαντζα κεφαλης δεν υπαρχει θεμα βελτιωσεων, η τα εχει παιξει η οχι, σωστα? το θεμα υποθετω ειναι το κοστος επισκευης..
Επισης, υπαρχει λογος να προτιμησω το καρμπυρατερατο? η δεν εχει σημασια? (το καθενα με τα plus/minus του?)

*

Αποσυνδεδεμένος zisakos_1986

  • *******
  • 5483
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: Pegaso 650 ie Tibet - Sold | Caponord abs 2004 | Tuono Factory Gen2 Project reborn | Caponord 1060 Big Bore
  • Αντιδράσεις: +4678
Απ: Γνωμες?
« Απάντηση #20 - : Απρίλιος 06, 2022, 12:30:10 πμ »
Βαγγέλη ο διακόπτης που αναφέρεις μάλλον είναι για τα προβολάκια τα έξτρα που έχει.

Φίλε μου αν ξαναγόραζα πήγασο στην επαρχία θα προτιμούσα τον cube τόσο για το μπροστινό του που θεωρητικά ήταν ανώτερο όσο και για το θέμα του εγκεφάλου από το μείγμα που απορυθμίζονταν και δούλευε με λάθος μείγμα η μηχανή. Επίσης στην επαρχία καρμπυρατέρ λίγο πολύ ξέρουν να ρυθμίσουν ενώ καυσανάλυση και ρύθμιση ψεκασμού χωρίς το διαγνωστικό (axone2000 η navigator) ελάχιστοι ξέρουν οπότε ο πιο απλός καρμπυρατεράτος πήγασος φαντάζει καλύτερη επιλογή στα δικά μου μάτια.  ;)
Αὐτὰ τὰ δέντρα δὲ βολεύονται μὲ λιγότερο οὐρανό,
αὐτὲς οἱ πέτρες δὲ βολεύονται κάτου ἀπ᾿ τὰ ξένα βήματα,
αὐτὰ τὰ πρόσωπα δὲ βολεύονται παρὰ μόνο στὸν ἥλιο,
αὐτὲς οἱ καρδιὲς δὲ βολεύονται παρὰ μόνο στὸ δίκιο.

*

Αποσυνδεδεμένος titaniumrx

  • *****
  • 461
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: Aprilia Pegaso 650 ie mk04
  • Αντιδράσεις: +717
Απ: Γνωμες?
« Απάντηση #21 - : Απρίλιος 06, 2022, 08:07:34 πμ »
Βαγγέλη ο διακόπτης που αναφέρεις μάλλον είναι για τα προβολάκια τα έξτρα που έχει.

Φίλε μου αν ξαναγόραζα πήγασο στην επαρχία θα προτιμούσα τον cube τόσο για το μπροστινό του που θεωρητικά ήταν ανώτερο όσο και για το θέμα του εγκεφάλου από το μείγμα που απορυθμίζονταν και δούλευε με λάθος μείγμα η μηχανή. Επίσης στην επαρχία καρμπυρατέρ λίγο πολύ ξέρουν να ρυθμίσουν ενώ καυσανάλυση και ρύθμιση ψεκασμού χωρίς το διαγνωστικό (axone2000 η navigator) ελάχιστοι ξέρουν οπότε ο πιο απλός καρμπυρατεράτος πήγασος φαντάζει καλύτερη επιλογή στα δικά μου μάτια.  ;)

Ναι ρε συ Ζήση,έχεις απόλυτο δίκιο,πως μου διέφυγε.Για τα προβολάκια θα είναι 100%. ;)
Από την άλλη μεταξύ IE και Cube εγώ θα προτιμούσα το ψεκαστό για λόγους οικονομίας καυσίμου.Επίσης με την αιθανόλη πλέον στα καύσιμα τα καρμπιρατέρ τα βρίσκουν σκούρα.
Με την ρύθμιση του ψεκαστού δεν υπάρχει πρόβλημα εφόσον βρείς μαγαζί με έναν απλό αναλυτή καυσαερίων.Εχει το workshop manual όλη την διαδικασία ρύθμισης η οποία είναι πολύ εύκολη και δεν είναι απαραίτητη η χρήση του Axone.
Οσων αφορά τα 2 μπροστινά συστήματα δεν έχουν διαφορές μεταξύ τους γιατί εσωτερικά είναι τα ίδια ακριβώς απο τεχνολογία.Δεν ξέρω αν φοράει το upsidedown σκληρότερα ελατήρια,αλλά απο βαλβίδες δεν πρέπει να διαφέρουν.Εκεί που διαφέρουν είναι στο πάχος με το συμβατικό να είναι το παχύτερο στην κατηγορία του στα 45mm και το ανάποδο στα 43mm,αν δεν κάνω λάθος. ;)
<<ride like you have nothing to prove>>

*

Αποσυνδεδεμένος titaniumrx

  • *****
  • 461
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: Aprilia Pegaso 650 ie mk04
  • Αντιδράσεις: +717
Απ: Γνωμες?
« Απάντηση #22 - : Απρίλιος 06, 2022, 08:20:30 πμ »
φανταζομαι για την φλαντζα κεφαλης δεν υπαρχει θεμα βελτιωσεων, η τα εχει παιξει η οχι, σωστα? το θεμα υποθετω ειναι το κοστος επισκευης..

Έτσι ακριβώς.Το κόστος δεν είναι τρομαχτικό αν τυχόν έχει πρόβλημα στην φλάτζα,αλλά σε αυτήν την περίπτωση εγώ δεν θα το αγόραζα.Πες οτι δίνεις τα 1200 που ζητάει.Καπάκι θα δώσεις για περιφερειακά/αναλώσιμα τουλάχιστον άλλα 1000 μη πω και παραπάνω για λάστιχα,τα πάντα απο υγρά,γρανάζια αλυσίδες(στις φωτό ο ρυθμιστής αλυσίδας είναι κοντά στο τέρμα του),τακάκια τουλάχιστον,υγρά στα μπροστινά καλάμια-επισκευή πίσω αμορτισέρ κτλ κτλ οπότε έχεις πιάσει τα 2000 Plus χωρίς το κόστος της φλάτζας.Με λίγα χρήματα παραπάνω απο αυτά πιάνεις Pegaso επόμενης γενιάς,πιο καινούργιο.Εχει και εκείνο θέματα αν δεν πέσεις σε καλό,αλλά φλάτζα κεφαλής δε καίει.

Καλή επιλογή φίλε μου!!!
<<ride like you have nothing to prove>>

*

Αποσυνδεδεμένος dorso

  • *****
  • 379
  • Φύλο: Άντρας
  • Μοντέλο μηχανής: TUONO BLUEDREAM
  • Αντιδράσεις: +32
Απ: Γνωμες?
« Απάντηση #23 - : Απρίλιος 06, 2022, 02:18:02 μμ »
φανταζομαι για την φλαντζα κεφαλης δεν υπαρχει θεμα βελτιωσεων, η τα εχει παιξει η οχι, σωστα? το θεμα υποθετω ειναι το κοστος επισκευης..

Έτσι ακριβώς.Το κόστος δεν είναι τρομαχτικό αν τυχόν έχει πρόβλημα στην φλάτζα,αλλά σε αυτήν την περίπτωση εγώ δεν θα το αγόραζα.Πες οτι δίνεις τα 1200 που ζητάει.Καπάκι θα δώσεις για περιφερειακά/αναλώσιμα τουλάχιστον άλλα 1000 μη πω και παραπάνω για λάστιχα,τα πάντα απο υγρά,γρανάζια αλυσίδες(στις φωτό ο ρυθμιστής αλυσίδας είναι κοντά στο τέρμα του),τακάκια τουλάχιστον,υγρά στα μπροστινά καλάμια-επισκευή πίσω αμορτισέρ κτλ κτλ οπότε έχεις πιάσει τα 2000 Plus χωρίς το κόστος της φλάτζας.Με λίγα χρήματα παραπάνω απο αυτά πιάνεις Pegaso επόμενης γενιάς,πιο καινούργιο.Εχει και εκείνο θέματα αν δεν πέσεις σε καλό,αλλά φλάτζα κεφαλής δε καίει.

Καλή επιλογή φίλε μου!!!
Θα συμφωνήσω κ εγώ..Και να ξες ότι ένα τόσο παλιό μηχανάκι είναι τρύπιος κουμπαράς, δηλαδή εύκολα μπορεί να σου φτάσει 2000€ κ σε περίπτωση που θες να το πουλήσεις να μην πάρεις ούτε τα λεφτά της αγοράς... Είναι μια μηχανή που είχε βγάλει αρκετές ζημιές συν τα χρόνια που έχει συν το ότι θα έχει αλλάξει πόσα χέρια κ πόσους μαστόρους είναι μια αποτρεπτική αγορά για μένα τουλάχιστον..Ίσως να κοιταγες για το καινούργιο..

*

Αποσυνδεδεμένος Papadw

  • **
  • 70
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: Aprilia Pegaso 650 I.E.| Yamaha TDM900 Twin
  • Αντιδράσεις: +40
Απ: Γνωμες?
« Απάντηση #24 - : Απρίλιος 06, 2022, 08:12:21 μμ »
Πρώην κάτοχος Pegaso I.E.
Μεσα σε 7 μήνες τρυπησε τιπόζιτο (υπαρχει σχετικό θέμα), και φλάντζαρε (επίσης υπάρχει σχετικό θέμα)

Το μετάνοιωσα και δεν το μετανοιωσα που τον πήρα. Τον αγόρασα 900 ευρώ, και στην τιμή αυτή ήταν μια καλή μηχανή. Δεν θα μπορουσα να εχω απαιτησεις μηχανης 4000 ευρω. Έκανα αρκετά χλμ, δεν μου κοστισαν πολλά οι επισκευές, καθώς τις έκανα μόνος μου.

Πρόσεξε αυτα που σου είπε ο Ζήσης.
Εγω ουτε θα σε παροτρύνω, ούτε θα σε αποτρεψω απ το να τον πάρεις. Μου άφησε γλυκοπικρη γευση. Ευχαριστηθηκα πολυ τις βολτες, αλλα με ξενισαν λιγο τα προβληματα μεσα σε μολις 7 μηνες που τον είχα.

 

Χρήσιμοι Σύνδεσμοι

Αρχική Σελίδα Όροι Χρήσης