0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

*

Αποσυνδεδεμένος nasmania

  • **
  • 57
  • Αντιδράσεις: 0
Χτύποι στο μοτέρ μετά απο αλλαγή κόμπλερ - Help
« - : Αύγουστος 02, 2022, 11:14:30 μμ »
Καλησπέρα σε όλους !
Τα είχε παίξει το κόμπλερ στον Pegasako μου (2004 i.e.) με αποτέλεσμα να τον έχω αφήσει σε ακινησία για 3 μήνες. Μέχρι την τελευταία βόλτα του λειτουργούσε μια χαρά πέρα το γκλιν-γλαν στο ανάμμα-σβήσιμο. Τον βάζω στην άκρη λοιπόν , παραγγέλνω κόμπλερ , και καινούργια μπαταρία και τον πηγαίνω σπρωχτό στον μηχανικό για την αντικατάσταση του. Αφού αλλάχτηκε το κόμπλερ , το φίλτρο λαδιού και μπήκαν λαδάκια η μηχανή δεν επαίρνε μπροστά και την πήγε σε ηλεκτρολόγο όπου αυτός διαπίστωσε ότι τα έχει παίξει το μάτι βολάν και για αυτό δεν έπαιρνε μπροστά. Του πάω λοιπόν το μάτι βολάν το βάζει και μου λέει έλα να πάρεις την μηχανή. Βάζω μπροστά την μηχανή και παίρνει μπροστά με την μια αλλά ακούγεται ενα δυνατός ήχος απο το μοτέρ που δεν μου είχε κάνει ποτέ !
Επειδή άκρη δεν έχω βρεί , εχω πληρώσει ενα σωρό και ίσως κινηθώ και δικαστικά , θα ήθελα τα φώτα σας για το απο εδώ και πέρα'  τι μπορεί να είναι η ζημία και το κυριότερο πως έγινε και απο ποιόν ! Βάζω και ένα link με τον ήχο αν βοηθάει κάπως.

https://hacs.gr/pegaso.mp3
« Τελευταία τροποποίηση: Αύγουστος 02, 2022, 11:20:40 μμ από nasmania »



*

Αποσυνδεδεμένος zisakos_1986

  • *******
  • 5487
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: Pegaso 650 ie Tibet - Sold | Caponord abs 2004 | Tuono Factory Gen2 Project reborn | Caponord 1060 Big Bore
  • Αντιδράσεις: +4679
Απ: Χτύποι στο μοτέρ μετά απο αλλαγή κόμπλερ - Help
« Απάντηση #1 - : Αύγουστος 02, 2022, 11:28:22 μμ »
Ω, ρε Νάσο περιπέτεια ρε γ@μ@το.
Προσωπικά από το mp3 δεν μπορώ να καταλάβω τι μπορεί να είναι?
Έχει εντοπίσει περίπου από ποιό σημείο μπορεί να προέρχεται? Εννοώ χαμηλά στον κυριο κορμό του μοτέρ ή πιο πάνω?
Επίσης πως στο καλό χάλασε το μάτι του βολάν στα καλά καθούμενα όσο βρισκόταν στο συνεργείο για το κόμπλερ?

Ο τεντωτήρας καδένας ελέγχθηκε μήπως και είναι από εκεί ο θόρυβος? Σε επισκευή που είχαμε κάνει σε πήγασο με το φίλο Μπάμπη είχαμε κατορθώσει να πιέσουμε τον υδραυλικό τεντωτήρα και να μείνει μόνιμα συμπιεσμένος (μαστόρια καλά χαχα)/ Τον φτιάξαμε εύκολα δεν ήταν κάτι Έχει μια μπίλια η οποία όπως τον πιέσαμε έβγαλε όλο το λάδι που είχε μέσα και τον ελάχιστο αέρα και έφραξε με αποτέλεσμα να μην επιτρέπει την σωστή κίνησή του και να μην ασκεί πίεση στην καδένα. Αυτό είχε σαν αποτέλεσμα να ακούγεται θόρυβος μόλις βάλαμε μπροστά αλλά δεν δούλεψε ιδιαίτερα και γρήγορα το λύσαμε και τον φτιάξαμε αντίστοιχα οπότε και εξαφανίστηκε ο ήχος.
« Τελευταία τροποποίηση: Αύγουστος 02, 2022, 11:50:44 μμ από zisakos_1986 »
Αὐτὰ τὰ δέντρα δὲ βολεύονται μὲ λιγότερο οὐρανό,
αὐτὲς οἱ πέτρες δὲ βολεύονται κάτου ἀπ᾿ τὰ ξένα βήματα,
αὐτὰ τὰ πρόσωπα δὲ βολεύονται παρὰ μόνο στὸν ἥλιο,
αὐτὲς οἱ καρδιὲς δὲ βολεύονται παρὰ μόνο στὸ δίκιο.

*

Αποσυνδεδεμένος nasmania

  • **
  • 57
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: Χτύποι στο μοτέρ μετά απο αλλαγή κόμπλερ - Help
« Απάντηση #2 - : Αύγουστος 03, 2022, 12:04:15 πμ »
Περιπέτεια άστα δεν λές τίποτα ! Καλά πες το μάτι του βολάν , δεν με πείραξε πολύ γιατί είχα απο τον ξάδερφο του που έχω κρατήσει για ανταλλακτικά. Αλλά να χτυπάει έτσι χωρίς να έχω κάνει κάτι εγώ και μάλιστα το πήγα σπρωχτο ?? Ο θόρυβος ακούγεται πολύ έντονα και ψηλά στο μοτέρ και χαμηλώνει κάπως αν περάσουν 2-3 λεπτά που είναι αναμμένος ο κινητήρας. Πως θα μπορούσα να ελέγξω αν είναι ο τεντωτήρας της καδένας ? Υπάρχει κάτι που μπορώ να κάνω εγώ ή πρέπει να ανοιχτεί το μοτέρ ?

*

Αποσυνδεδεμένος zisakos_1986

  • *******
  • 5487
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: Pegaso 650 ie Tibet - Sold | Caponord abs 2004 | Tuono Factory Gen2 Project reborn | Caponord 1060 Big Bore
  • Αντιδράσεις: +4679
Απ: Χτύποι στο μοτέρ μετά απο αλλαγή κόμπλερ - Help
« Απάντηση #3 - : Αύγουστος 03, 2022, 01:31:13 πμ »
Χμμμ αυτό που αναφέρεις οτι ακούγεται πολύ έντονα ψηλά και χαμηλώνει κάπως αν περάσουν κάποια λεπτά μπορεί και να τείνει προς τεντωτήρα.
Ισως δηλαδή ανεβάζοντας υδραυλική πίεση λαδιού μετά από λίγο να επιτυγχάνει να αυξήσει λίγο την πίεση που ασκεί ο τεντωτήρας στηην καδένα και κάπως να ελλατώνεται ο θόρυβος.
Δεν θέλει λύσιμο το μοτέρ για τον τεντωτήρα. Είναι ψηλά σε σημείο που είναι ψιλοπροσβάσιμο. Αν θυμάμαι καλά είναι μπροστά και δεξιά, χαμηλά στην κεφαλή.

Δες και εδώ στο λινκ.
https://www.apriliaforum.com/forums/showthread.php?310260-Cam-chain-tensioner

Θα μπορούσες αν πιάνουν τα χέρια σου και μόνος να το λύσεις το συγκεκριμένο σημείο και να δοκιμάσεις με το χέρι αν κινείται κανονικά ή αν είναι φρακαρισμένος και δεν εχει καθόλου αντίσταση. Και με το χέρι πρέπει να σου έχει κάποια αντίσταση, παρ' όλο που δουλεύει σωστά μόλις σηκώσει πίεση το λάδι. Επίσης σημαντικό στον τεντωτήρα κατά την τοποθέτηση του να τον γεμίσεις με λάδι γιατί αλλιώς θα κρατάει αέρα και δεν θα μπορεί να ανεβάσει την πίεση που χρειάζεται.

Για να είσαι σίγουρος αν έβρισκες κάποιον άλλο να δοκιμάσεις θα μπορούσες να βεβαιωθείς πριν προχωρήσεις σε οποιαδήποτε αγορά γιατί δεν ειναι και φτηνοί. Αν θυμάμαι καλά κάνουν και από το μοτέρ των futura, capo, tuono, rsv κτλ.

Προσωπικά θα ξεκινούσα από εκεί πρώτα και μετά από τπτ ρουλεμάν καμπάνας κτλ.

Όταν πατήσεις συμπλέκτη αλλάζει καθόλου ο θόρυβος ή παραμένει ο ίδιος?
Αὐτὰ τὰ δέντρα δὲ βολεύονται μὲ λιγότερο οὐρανό,
αὐτὲς οἱ πέτρες δὲ βολεύονται κάτου ἀπ᾿ τὰ ξένα βήματα,
αὐτὰ τὰ πρόσωπα δὲ βολεύονται παρὰ μόνο στὸν ἥλιο,
αὐτὲς οἱ καρδιὲς δὲ βολεύονται παρὰ μόνο στὸ δίκιο.

*

Αποσυνδεδεμένος bill

  • *******
  • 1068
  • Φύλο: Άντρας
  • Κύριε, εκέκραξα προς Σε, εισάκουσόν μου...
  • Μοντέλο μηχανής: Atlantic
  • Αντιδράσεις: +390
Απ: Χτύποι στο μοτέρ μετά απο αλλαγή κόμπλερ - Help
« Απάντηση #4 - : Αύγουστος 03, 2022, 10:59:31 πμ »
Καλησπέρα σε όλους !
Τα είχε παίξει το κόμπλερ στον Pegasako μου (2004 i.e.) με αποτέλεσμα να τον έχω αφήσει σε ακινησία για 3 μήνες. Μέχρι την τελευταία βόλτα του λειτουργούσε μια χαρά πέρα το γκλιν-γλαν στο ανάμμα-σβήσιμο. Τον βάζω στην άκρη λοιπόν , παραγγέλνω κόμπλερ , και καινούργια μπαταρία και τον πηγαίνω σπρωχτό στον μηχανικό για την αντικατάσταση του. Αφού αλλάχτηκε το κόμπλερ , το φίλτρο λαδιού και μπήκαν λαδάκια η μηχανή δεν επαίρνε μπροστά και την πήγε σε ηλεκτρολόγο όπου αυτός διαπίστωσε ότι τα έχει παίξει το μάτι βολάν και για αυτό δεν έπαιρνε μπροστά. Του πάω λοιπόν το μάτι βολάν το βάζει και μου λέει έλα να πάρεις την μηχανή. Βάζω μπροστά την μηχανή και παίρνει μπροστά με την μια αλλά ακούγεται ενα δυνατός ήχος απο το μοτέρ που δεν μου είχε κάνει ποτέ !
Επειδή άκρη δεν έχω βρεί , εχω πληρώσει ενα σωρό και ίσως κινηθώ και δικαστικά , θα ήθελα τα φώτα σας για το απο εδώ και πέρα'  τι μπορεί να είναι η ζημία και το κυριότερο πως έγινε και απο ποιόν ! Βάζω και ένα link με τον ήχο αν βοηθάει κάπως.

https://hacs.gr/pegaso.mp3

Αυτη την ατακα βρε παιδια οτι ``πρωτα δουλευε ενω τωρα οχι'' δεν στεκει να την λεμε, και ο παππούς μου πριν παθει εγκεφαλικο μια χαρα ηταν. Το λαθος σου ηταν που την πηγες χωρις να δουλευει στο συνεργειο, πως μπορεις να αποδείξεις  οτι δουλευε σωστα πριν?
Κανονικα εφόσον ειχες μονο ζημια στο κομπλερ επρεπε να το βαλεις μπρος σπρώχνοντας κ να το πας.

Ο αισθητηρας στροφαλου χαλαει ανετα απο τα καρφωμενα γρεζια του κομπλερ.

Αν σου αλλαξε λαδια ο μηχανικος χωρις να περνει μπρος , τοτε δεν σηκωσε κ πιεση. Το πιθανοτερο ειναι στις πολλες προσπαθειες που εκανε ο ηλεκτρολόγος για να βρει τι φταιει μπορει να πηδηξε κ δοντι στον χρονισμο αν ειναι κ αρκετα κουρασμενο το μοτερ χιλιομετρικα.

Παντως οταν  αφηνεις ενα οχημα να ρημαξει το κομπλερ ωστε να μην παιρνει μπροστα, δηλαδη να εχει διαλυθει τελειως, εχει δουλεψει πολυ καιρο με γρεζια μεσα στο μοτερ...πως μπορεις να ριξεις ευθηνες σε αλλους οταν εσυ ο ιδιος το εχεις παρατησει?

Σαν εναν ανθρωπο που πινει κ καπνιζει μια ζωη, μπαινει για μια επεμβαση ρουτινας αλλα δεν ξυπναει απο την ναρκωση, ε πως μπορεις να πεις οτι τον φαγαν οι γιατροι...

*

Αποσυνδεδεμένος nasmania

  • **
  • 57
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: Χτύποι στο μοτέρ μετά απο αλλαγή κόμπλερ - Help
« Απάντηση #5 - : Αύγουστος 03, 2022, 12:05:03 μμ »
Βασίλη Καλημέρα να έχεις.
Δέχομαι, όπως και είχα φανταστεί και εγώ ότι ίσως το μάτι βολάν χάλασε με τα ρινίσματα του ελατηρίου που συγκρατεί τον μπιλιοφόρο και για αυτό και τον λόγο δεν μπορούσα να την βάλω και εγώ μπροστά σπρώχνοντας την σε κάποια κατηφόρα. Η μηχανή όμως πήγε στον μηχανικό σβηστή και πρώτα γίναν οι εργασίες αλλαγής του κόμπλερ του φίλτρου λαδιού και τα νέα λάδια και μετά πήγε στον ηλεκτρολόγο (απο τον μηχανικό) και όχι το ανάποδο . Οπότε πως έγινε ? Εχεις κάποια εξήγηση ?

Το μοτέρ έχει γύρω στις 30.000 χιλιόμετρα.

Εννοείται ότι δεν έχω διάθεση να ρίξω ευθύνες σε κανέναν ούτε να χαλάω την διάθεση μου, τον χρόνο μου και τα χρήματα μου έτσι.

Σε ευχαριστώ και θα σε πάρω και ένα τηλ γιατί το θέμα είναι τι γίνεται απο εδώ και μετά.

Νάσος


 

Χρήσιμοι Σύνδεσμοι

Αρχική Σελίδα Όροι Χρήσης