0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

*

Αποσυνδεδεμένος Stelios Mixalakis

  • *
  • 4
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: Aprilia pegaso 650i.e
  • Αντιδράσεις: 0
Pegaso 650i.e
« - : Ιούλιος 15, 2022, 09:34:53 μμ »
Γριάς σύντροφοι , ερώτηση σε πρώην και νυν ιδιοκτήτες pegaso 650 i.e (2004) , έχω μεγάλο προβλημα με τη θερμοκρασία του λαιμού και της εξάτμισης, έχω φτιάξει τα πάντα από φίλτρα αέρα - τρόμπα βενζίνης -σερβις και ρυθμίσεις injection και μοτέρ , όπως και το βεντιλατερ και το ψυγείο , η θερμοκρασία της μηχανης είναι κομπλέ όταν πετυχαίνω φανάρι  κ κίνηση φτάνει 81 και ανάβει βεντιλατερ κ πέφτει σε νορμάλ επίπεδα αλλά ο λαιμός κ η εξάτμιση καινε σε σημείο σαν οδηγός να γίνομαι μπέικον κ ο συνοδηγός να καίγεται κ να κοκκινίζει τα πόδια του..πήγα και σε εξατμισα και το έλεγξε κ είναι κομπλέ λέει οι εξατμίσεις είναι μηχανολογικό το θέμα αλλά σε όσους μηχανικούς το πήγα δεν βρίσκουν πρόβλημα..έχει τύχει σε κανέναν???



*

Αποσυνδεδεμένος titaniumrx

  • *****
  • 460
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: Aprilia Pegaso 650 ie mk04
  • Αντιδράσεις: +717
Απ: Pegaso 650i.e
« Απάντηση #1 - : Ιούλιος 16, 2022, 07:03:47 πμ »
Γριάς σύντροφοι , ερώτηση σε πρώην και νυν ιδιοκτήτες pegaso 650 i.e (2004) , έχω μεγάλο προβλημα με τη θερμοκρασία του λαιμού και της εξάτμισης, έχω φτιάξει τα πάντα από φίλτρα αέρα - τρόμπα βενζίνης -σερβις και ρυθμίσεις injection και μοτέρ , όπως και το βεντιλατερ και το ψυγείο , η θερμοκρασία της μηχανης είναι κομπλέ όταν πετυχαίνω φανάρι  κ κίνηση φτάνει 81 και ανάβει βεντιλατερ κ πέφτει σε νορμάλ επίπεδα αλλά ο λαιμός κ η εξάτμιση καινε σε σημείο σαν οδηγός να γίνομαι μπέικον κ ο συνοδηγός να καίγεται κ να κοκκινίζει τα πόδια του..πήγα και σε εξατμισα και το έλεγξε κ είναι κομπλέ λέει οι εξατμίσεις είναι μηχανολογικό το θέμα αλλά σε όσους μηχανικούς το πήγα δεν βρίσκουν πρόβλημα..έχει τύχει σε κανέναν???

Οχι,το δικο μου δεν το κάνει αυτό.Το βράδυ οταν οδηγάς,οι λαιμοί είναι κόκκινoi απο θερμοκρασία,την ώρα που νιώθεις την θερμότητα;Ελπίζω να μην φοράς κανά λεπτό ύφασμα όπως σορτσάκι εσύ ή ο συνοδηγός σου.
<<ride like you have nothing to prove>>

*

Αποσυνδεδεμένος Stelios Mixalakis

  • *
  • 4
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: Aprilia pegaso 650i.e
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: Pegaso 650i.e
« Απάντηση #2 - : Ιούλιος 16, 2022, 12:58:25 μμ »
Γριάς σύντροφοι , ερώτηση σε πρώην και νυν ιδιοκτήτες pegaso 650 i.e (2004) , έχω μεγάλο προβλημα με τη θερμοκρασία του λαιμού και της εξάτμισης, έχω φτιάξει τα πάντα από φίλτρα αέρα - τρόμπα βενζίνης -σερβις και ρυθμίσεις injection και μοτέρ , όπως και το βεντιλατερ και το ψυγείο , η θερμοκρασία της μηχανης είναι κομπλέ όταν πετυχαίνω φανάρι  κ κίνηση φτάνει 81 και ανάβει βεντιλατερ κ πέφτει σε νορμάλ επίπεδα αλλά ο λαιμός κ η εξάτμιση καινε σε σημείο σαν οδηγός να γίνομαι μπέικον κ ο συνοδηγός να καίγεται κ να κοκκινίζει τα πόδια του..πήγα και σε εξατμισα και το έλεγξε κ είναι κομπλέ λέει οι εξατμίσεις είναι μηχανολογικό το θέμα αλλά σε όσους μηχανικούς το πήγα δεν βρίσκουν πρόβλημα..έχει τύχει σε κανέναν???

Οχι,το δικο μου δεν το κάνει αυτό.Το βράδυ οταν οδηγάς,οι λαιμοί είναι κόκκινoi απο θερμοκρασία,την ώρα που νιώθεις την θερμότητα;Ελπίζω να μην φοράς κανά λεπτό ύφασμα όπως σορτσάκι εσύ ή ο συνοδηγός σου.
Δεν έχω προσέξει κάτι αλλά θα το δω κ σήμερα το βράδυ.Αμα είναι κόκκινοι τι σημαίνει??

*

Αποσυνδεδεμένος titaniumrx

  • *****
  • 460
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: Aprilia Pegaso 650 ie mk04
  • Αντιδράσεις: +717
Απ: Pegaso 650i.e
« Απάντηση #3 - : Ιούλιος 16, 2022, 02:06:37 μμ »
Μπορεί από φτωχό μείγμα να ανεβάζεις θερμοκρασία.Να είναι θέμα μίγματος δηλαδή. Πιας χρονιάς είναι το Pegaso σου;2001-2002 ή 2003-2004;
<<ride like you have nothing to prove>>

*

Αποσυνδεδεμένος Stelios Mixalakis

  • *
  • 4
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: Aprilia pegaso 650i.e
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: Pegaso 650i.e
« Απάντηση #4 - : Ιούλιος 16, 2022, 05:37:40 μμ »
Μπορεί από φτωχό μείγμα να ανεβάζεις θερμοκρασία.Να είναι θέμα μίγματος δηλαδή. Πιας χρονιάς είναι το Pegaso σου;2001-2002 ή 2003-2004;
2004 το τελευταίο πριν βγάλουν το Strada και το trail

*

Αποσυνδεδεμένος titaniumrx

  • *****
  • 460
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: Aprilia Pegaso 650 ie mk04
  • Αντιδράσεις: +717
Απ: Pegaso 650i.e
« Απάντηση #5 - : Ιούλιος 17, 2022, 11:33:41 πμ »
Ωραία,άρα έχεις SAS στο μηχανάκι.Είναι αυτοί οι σωλήνες που δείχνω στις φωτογραφίες παρακάτω.Η δουλειά τους είναι να παρέχουν οξυγόνο στην εξάτμιση οταν κλείνεις το γκάζι στα κατεβάσματα ώστε να καούν τυχών άκαφτες βενζίνες.Εξού και τα σκασίματα που έχεις οταν κλείνεις το γκάζι κατά την επιβράδυνση.
Το πρόβλημα με το SAS είναι οτι θέλει τάπωμα κατά την διαδικασία της ρύθμισης μίγματος.Αν διαβάζει ο Βασίλης ας επιβεβαιώσει.
Στο ρύθμισε μάστορας με Axone;Mήπως έχεις ελεύθερα τελικά;Αν δεν ταπώθηκε το σύστημα ή η μέτρηση του CO έγινε μετά τους καταλύτες η ρύθμιση μίγματος έγινε λάθος.

Έκανα χθές αρκετά χιλιόμετρα σε κίνηση με 1-2έρα μέσα στην πόλη και παρατήρησα οτι τα πλαινά καπάκια ήτανε ζεστά μεν,αλλά δεν σε καίγανε δε.Απο το ψυγείο,ειδικά όταν έπαρνε το βαντιλατέρ βγαίνει ζέστη αλλά σε φυσιολογικά επίπεδα.Σε καμιά περίπτωση να μην αντέχετε η ζέστη.Η μόνωση που έχουν τα καπάκια είναι πολύ μικρή και θα μπορούσες να την αντικαταστήσεις με καλύτερη ώστε να είσαι πιο προστατευμένος.Υπάρχει περίπτωση δε να την έχεις χάσει τελείως,να έχει ξεκολλήσει οπότε κάνε ένα τσέκ.
« Τελευταία τροποποίηση: Ιούλιος 17, 2022, 11:35:50 πμ από titaniumrx »
<<ride like you have nothing to prove>>

*

Αποσυνδεδεμένος bill

  • *******
  • 1061
  • Φύλο: Άντρας
  • Κύριε, εκέκραξα προς Σε, εισάκουσόν μου...
  • Μοντέλο μηχανής: Atlantic
  • Αντιδράσεις: +342
Απ: Pegaso 650i.e
« Απάντηση #6 - : Ιούλιος 17, 2022, 09:32:36 μμ »
Ωραία,άρα έχεις SAS στο μηχανάκι.Είναι αυτοί οι σωλήνες που δείχνω στις φωτογραφίες παρακάτω.Η δουλειά τους είναι να παρέχουν οξυγόνο στην εξάτμιση οταν κλείνεις το γκάζι στα κατεβάσματα ώστε να καούν τυχών άκαφτες βενζίνες.Εξού και τα σκασίματα που έχεις οταν κλείνεις το γκάζι κατά την επιβράδυνση.
Το πρόβλημα με το SAS είναι οτι θέλει τάπωμα κατά την διαδικασία της ρύθμισης μίγματος.Αν διαβάζει ο Βασίλης ας επιβεβαιώσει.
Στο ρύθμισε μάστορας με Axone;Mήπως έχεις ελεύθερα τελικά;Αν δεν ταπώθηκε το σύστημα ή η μέτρηση του CO έγινε μετά τους καταλύτες η ρύθμιση μίγματος έγινε λάθος.

Έκανα χθές αρκετά χιλιόμετρα σε κίνηση με 1-2έρα μέσα στην πόλη και παρατήρησα οτι τα πλαινά καπάκια ήτανε ζεστά μεν,αλλά δεν σε καίγανε δε.Απο το ψυγείο,ειδικά όταν έπαρνε το βαντιλατέρ βγαίνει ζέστη αλλά σε φυσιολογικά επίπεδα.Σε καμιά περίπτωση να μην αντέχετε η ζέστη.Η μόνωση που έχουν τα καπάκια είναι πολύ μικρή και θα μπορούσες να την αντικαταστήσεις με καλύτερη ώστε να είσαι πιο προστατευμένος.Υπάρχει περίπτωση δε να την έχεις χάσει τελείως,να έχει ξεκολλήσει οπότε κάνε ένα τσέκ.
Μια χαρα τα λες απλα να διορθώσω οτι αυτο συστημα μοναδικο σκοπο εχει τους ρυπους. Μιας κ δεν μπορουν να μειωσουν ρυπους, αυξανουν το οξυγονο στα καυσαερια ωστε η μετρηση που θα γινεται στις απολήξεις των εξατμισεων να ειναι εντος των οριων που ειχαν θεσπιστεί κατα την παρουσιαση του

 

Χρήσιμοι Σύνδεσμοι

Αρχική Σελίδα Όροι Χρήσης