0 μέλη και 4 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

*

Αποσυνδεδεμένος Jason

  • *
  • 18
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: Pegaso 650 1998'
  • Αντιδράσεις: 0
Καλησπέρα!

Επειδή μου φαίνεται οτι ο πήγασος μου θα με στείλει εγκλειστό σε ψυχιατρείο είπα να ζητήσω τη βοήθεια σας!

Εχω Πήγασο του 99, και τον ειχα παρατημένο για κανένα 6μηνο, οταν τον αφησα δουλευε κανονικά - ειχε μονο κατι ηλεκτρικά προβληματάκια τσα οποία τα επισκέυασα.
Μετά απο κανένα 6μηνο που τον ειχα παρατήσει λοιπον, τον βάζω μπρος και απο τις εξατμίσεις εβγαζε πολυ μαυρους καπνούς - το κυκλοφορούσα 3-4 μερες και εκανε μπερδέματα - μια ανέβαζε στροφές μια δεν ανέβαζε...
και μου έκαψε μπουζί(το οποίο ειναι κατάμαυρο παρεπιπτόντως.

Του καθάρισα καρμπυρατερ και τα ξανατοποθέτησα, επισκέυασα προσωρινά λιγο τους λαιμούς εισαγωγής απτο φιλτροκούτι γιατι ειχαν κατι μικρά σκισιματάκια.
Αλλα όταν πήγα να τον βάλω μπρος έκανε ακόμα χειρότερα απο πριν.
 

Λοιπον τα συμπτώματα.

Οταν ειναι κρύο παίρνει μπρος και για κανενα λεπτο ανεβάζει κανονικα στροφές αλλα βγάζει μαυρη μαυρίλα απο πίσω
και κάνει μικρομπερδέματα.

Ενα λεπτο μετα σβήνει και για να πάρει μπρος θελει να εχεις ανοιχτο το γκάζι πολύ οταν πατάς μίζα και δεν ανεβαζει στροφές παρολο που το γκαζι ειναι τραβηγμένο πολύ - αν το αφησεις κιολας σβήνει
επίσης μπερδεύει  και συνεχίζει να βγάζει μαυρη μαυρίλα απτις εξατμίσεις.

Μετά απο 2-3 λεπτά λειτουργίας ετσι το αφηνω σβηστό και η εξάτμισεις συνεχίζουν να βγάζουν καπνο σαν να καίγεται κάτι μεσα.

Σκεφτηκα να το βάλω μπρος χωρίς εξατμίσεις γιατι με κουφανε που καπνιζαν με σβηστό μηχανάκι..και έχω την εντύπωση οτι βγαίνει λιγότερη καπνίλα.



Πείτε μου ιδέες να ψάξω...Δεν μου ρχονται αλλες...



*

Αποσυνδεδεμένος pegasakos

  • *****
  • 845
  • Αντιδράσεις: +5
Όλα αυτά δείχνουν  πολύ ππλούσιο καύσιμο Αρα ρυθμισμα καρμπ.. Σε πρωτη φαση βγάλε εντελώς το φίλτρο αέρα να δεις αν φτιάξει λιγο

*

Αποσυνδεδεμένος Jason

  • *
  • 18
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: Pegaso 650 1998'
  • Αντιδράσεις: 0
Ευχαριστώ για την ιδέα! εβγαλα το φίλτρο και ναι είναι καλύτερα, παλι κανει τα ιδια προβλήματα με πρίν αλλα τωρα μένει αναμένη η μηχανή..
Δεν πείραξα ακομα μίγμα γιατι θέλει κοντό κατσαβίδι για να το ρυθμίσω χωρίς να βγάλω τα καρμπυρατέρ απτη θέση τους και θα περιμενω την Δευτέρα να αγοράσω..

*

Αποσυνδεδεμένος Jason

  • *
  • 18
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: Pegaso 650 1998'
  • Αντιδράσεις: 0
Καλησπέρα! Ξέρει κανείς τις προτεινόμενες ρυθμίσεις στα carbs του πήγασου? βίδες μίγματος, ρελαντί?κάτι άλλο που πρέπει να έχω στο νού μου πριν δοκιμάσω να βάλω μπρός?γιατι τα εχω κατεβάσει τώρα και έχω κανα μήνα και βάλε να ασχοληθώ με τη μηχανή...Ευχαριστώ!!!

*

kostaskk

πριν το παρατήσεις για μεγαλο χρονικο διάστημα καλο ειναι να αδειάζεις τα καρμπ απο βενζίνη.
αυτο γίνεται κλεινοντας τον διακοπτη-ρουμπινετο αν εχει ενω δουλεύει και το αφήνεις μεχρι να σβήσει
 ή αδειάζοντας την βενζινη απο τις βιδες στα μπολ των καρμπ.

μετα απο ακινησία η βενζινη ξεραίνεται ή αφηνει καταλοιπα.
εδω φοτο καρμπ απο gpz600 που η βενζινη εμεινε μεσα αρκετα χρονια







image sharing

λογικα θα στροσει με ενα καθαρισμα καρμπ

*

Αποσυνδεδεμένος Jason

  • *
  • 18
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: Pegaso 650 1998'
  • Αντιδράσεις: 0
Καλησπέρα!!! Λοιπόν έκανα ενα γερό καθάρισμα στα καρμπυρατέρ..άλλαξα και όλα τα o-rings...και τώρα η μηχανή παίρνει μπρός και μένει αναμμένη κανονικά...
Οι στροφές όμως ειναι πολύ ψηλές! δεν κατεβαίνουν κάτω απο τις 2,500 περίπου όσο και να κατεβάσω τη βίδα του ρελαντί...Λογικά αυτό όμως έχει να κάνει με τις βίδες του μίγματος σωστά??? Επίσης παρατήρησα οτι οι λαιμοί των εξατμίσεων στην αρχή τους, εκεί που βιδώνουν στον κύλινδρο είχαν κοκκινίσει απτη ζέστη!!!κατακόκκινοι λέμε, κανένα 5λεπτο το δούλευα το μηχανάκι όταν το παρατήρησα αυτο...τι μπορεί να είναι????

*

Αποσυνδεδεμένος pegasakos

  • *****
  • 845
  • Αντιδράσεις: +5
Να ξέρεις οτι το καύσιμο παιζει και τον ρολο ψυκτικού. Αρα αυτό που λέω εγώ είναι πολυ φτωχό μείγμα

*

kostaskk

δες και την εισαγωγη μην εχει τρυπα-ρωγμές  και την φλαντζα τις. λογικα παιρνει αερα απο καπου.  θα επρεπε να κραταει χαμηλο ρελαντι.

απο την βιδα του ρελαντι πειραζεις το ρελαντι οχι απο τα μιγματα.
αν δεν κραταει ειναι αλλου το προβλημα  (παιρνει αερα ή εχει πολυ φτωχο μιγμα στα χαμηλά)
αν δεν πειραξες τις ρυθμισεις του καρμπ δεν μπορει να ειναι φτωχο απο ρυθμισεις αρα ψαχνεις το πρωτο.

*

Αποσυνδεδεμένος Jason

  • *
  • 18
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: Pegaso 650 1998'
  • Αντιδράσεις: 0
Καλησπέρα και πάλι!  μήπως γνωρίζει κανείς που μπορώ να βρώ τη βίδα του μίγματος για τα καρμπς του πήγασου κάπου στην Αθήνα?
Στο ένα απο τα 2 καρμπυρατέρ είναι στραπατσαρισμένη η μύτη της...

*

pegasorider

Καλησπέρα!
 

Του καθάρισα καρμπυρατερ και τα ξανατοποθέτησα, επισκέυασα προσωρινά λιγο τους λαιμούς εισαγωγής απτο φιλτροκούτι γιατι ειχαν κατι μικρά σκισιματάκια.

Μάλλον αυτό θα είναι το πρόβλημα σου. Αμα είναι τρύπιοι έχεις ρελαντί 2500-3000rpm και πολύ καπνίλα...
Δεν επισκευάζονται.Δυστηχώς πρέπει να τους αλλάξεις .. :(

 

Χρήσιμοι Σύνδεσμοι

Αρχική Σελίδα Όροι Χρήσης