χρησταρα εφοσον ασχολισε με το μηχανακι και βαζεις χερι κανε το εξης πειραμα
με τον κινητηρα κρυο ανοιξε την ταπα και συμπληρωσε παραφλου οσο χρειαζετε.
κλεισε την ταπα και βαλε τον κινητηρα να δουλευει μεχρι να αναψει το βεντιλατερ.
αν ειναι ψεκαστος ο πηγασος σου εχει βιδωτη ταπα ψυγειου.ξεβιδωσε την ταπα σιγα σιγα μεχει να αρχισει να χανει την πιεση που εχει δημιουργηθει στο κυκλωμα απο την διαστολη του υγρου.
αν ειναι καρπυρατερ ο πηγασος σου τοτε εχει κλασικη ταπα ψυγειου μισης στροφης.βαλε ενα πανι και πιασε την ταπα.δεν θα πεταχτει η ταπα μην ανυσηχεις,στην μιση στροφη απλα ελευθερωνει την πιεση και στην επομενη μιση στροφη βγαινει.
αφου εχεις κανει τη εκτονωση της πιεσης και δεν βγαζει τιποτα κλεισε την ταπα και η κανε μια μικρη βολτα το μηχανακι η μαρσαρισε το δυνατα για κανενα λεπτο.
μετα ανοιξε παλι την ταπα.εαν σου κανει παλι εκτονωση αεριων τοτε συγχαρητηρια εχεις φλαντζα κεφαλης η αλλιως φλαντζα καυσης.
στην φλαντζα, το δαχτυλιδι στεγανοποιησης του θαλαμου καυσης καπου σχιστηκε η ραγισε και διαφευγουν αερια της καυσης μεσα στο κυκλωμα της ψυξης.
μπορεις να το δοκιμασεις και τριτη φορα για να εισαι πιο σιγουρος.
ειναι ο πιο απλος κ πιο εμπιστος τροπος να τσεκαρεις την φλαντζα.
υπαρχει βεβαια κ η τελειοτερη μεθοδος για να τσεκαρεις την φλαντζα.
ειναι ενας δοκιμαστικος σωληνας ,σαν αυτον που τσεκαρουμε την ποιοτητα των υγρων μπαταριας,και τσεκαρει για τυχων υπαρξη καυσαεριων (μονοξειδιο) στο υγρο ψυξης.
υπαρχει περιπτωση το '΄κρακ'' της φλαντζας, συνηθως οταν ειναι σε πρωιμο σταδιο, να μην ειναι αρκετο για να φυγουν τα καυσαερια που εχουν χαμηλη , σε σχεση με τις υψηλες στροφες λειτουργειας ,πιεση.
γι αυτο οταν το κανεις βολτα ζητησε δυναμη απο τον κινητηρα.ανοιξε μια 1η και μια 2α στο οριο η εαν το κανεις στατικα μαρσαρισετο λιγο πριν τον κοφτη και κρατησε τις στροφες ψηλά πχ 5-6000 rpm για μερικα δευτερα
οι ταπες των ψυγειων εχουν ενα πιεσοστατη που κρατα μεχρι ενα ορισμενο σημειο την πιεση μεσα στο κυκλωμα .συνηθως ειναι απο 0,9 εως 1,1bar αναλογα με τον κατασκευαστη.
εσενα ανεβαινει παραπανω λογω της διαροης συμπιεσης και γινετε εκτονωση μεσα στο δοχειο διαστολης