0 μέλη και 3 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

*

Αποσυνδεδεμένος apriliabikers.gr

  • *********
  • 17379
  • Αντιδράσεις: +16
Απ: Pegaso για 1η μηχανη ?
« Απάντηση #90 - : Φεβρουάριος 28, 2009, 02:28:40 μμ »
Αναρωτιέμαι αν αυτοί που μιλάνε για την υπερβολικά μαλακή πίσω ανάρτηση, έκαναν ποτέ τον κόπο να σφίξουν την προφόρτιση (αν και δεν είναι ιδιαίτερα απλό) και να αυξήσουν την απόσβεση. Γιατί αν την κρίνεις με τις αρχικές ρυθμίσεις, είναι όντως τραγικές, όμως με το κατάλληλο σφίξιμο υπάρχει βελτίωση γύρω στο 80%...

α...ρε... Χάρη...  :bye: :bye:

εχεις δίκιο όντως βελτιώνεται απίθανα καλά... όμως από την άλλη τιγκάρει και γινεται κουραμπιές σχετικά σύντομα.... (προσωπική άποψη), αλλά όλα αυτά σε μια 5ετία με ταξιδια, δικάβαλος κτλ... δε νομίζω οτι ειναι και τίποτα φοβερό... :bye: :bye:

*

Αποσυνδεδεμένος harlek

  • *******
  • 1288
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: Pegaso για 1η μηχανη ?
« Απάντηση #91 - : Φεβρουάριος 28, 2009, 06:42:02 μμ »
α...ρε... Χάρη...  :bye: :bye:

εχεις δίκιο όντως βελτιώνεται απίθανα καλά... όμως από την άλλη τιγκάρει και γινεται κουραμπιές σχετικά σύντομα.... (προσωπική άποψη), αλλά όλα αυτά σε μια 5ετία με ταξιδια, δικάβαλος κτλ... δε νομίζω οτι ειναι και τίποτα φοβερό... :bye: :bye:

Χε χε, πάντως το δικό μου δεν τίγκαρε ακόμα, φαντάσου ότι έχω 35.000χλμ και δεν έχω δει αισθητή πτώση στην απόδοσή του. Βέβαια, δεν έχω κάνει τα τρελά ταξίδια ούτε είμαι συχνά δικάβαλος. Κι ούτε λέω ότι είναι και το καλύτερο αμορτισέρ που υπάρχει, να εξηγούμεθα! Απλα οι αρχικές του ρυθμίσεις είναι για τα πανηγύρια κι αν κρίνεις τη συμπεριφορά της μηχανής με αυτές, είναι από βάρκαγυαλό μέχρι τρομακτική!

 :bye: :bye:
Masquerade

*

Αποσυνδεδεμένος apriliabikers.gr

  • *********
  • 17379
  • Αντιδράσεις: +16
Απ: Pegaso για 1η μηχανη ?
« Απάντηση #92 - : Μάρτιος 01, 2009, 01:04:00 πμ »
εγω αλλαξα στις 40,000 κλμ αναρτηση αν θυμάμαι καλά... στις 30-35,000 την ειχα τιγκάρει...

αλλά εκανα βολτες δικάβαλος...

πάντως...απίστευτος για άλλη μια φορά ο Πήγασος.... :bye:

*

so93

Απ: Pegaso για 1η μηχανη ?
« Απάντηση #93 - : Αύγουστος 06, 2015, 01:18:31 μμ »
Καλησπέρα και από εμένα. Όντας νεογνό στο φόρουμ σας και διαβάζοντας αναλυτικότατα τα ποσταρίσματά σας τόσο σε αυτό το θέμα όσο και γενικότερα περί βλαβών που παρουσιάζουν οι πήγασοι σε σύντομο χρονικό διάστημα σκέφτομαι πολύ σοβαρά να προβώ στην αγορά ενός 650 i.e. χρονολογίας '01-'04.

1) Πέρα από τα γνωστά προβλήματα που προείπατε τί άλλο να προσέξω?

2) Το ιντζέξιον του πήγασου είναι τελικά αξιόπιστο?

3) Υπάρχει σημαντική διαφορά όσον αφορά την κατανάλωση ιντζέξιον με καρμπυρατέρ στον πήγασο?

2) Να πάρω τελικά ένα με ιντζέξιον ή με καρμπυρατέρ?

Όλα αυτά τα ρωτώ μιας και πλέον οι μηχανές αυτές είναι δεκαετίας και πιστεύω ότι αν πριν 5 χρόνια βγάζανε τέτοια προβλήματα πλέον μπορούν να βγάζουν πολύ πιο σημαντικά.

Οι συμβουλές σας και η εμπειρία σας θα μου φανεί ιδιαίτερα χρήσιμη.  :thnk:

*

Αποσυνδεδεμένος naftilos

  • *******
  • 2794
  • Φύλο: Άντρας
  • Μοντέλο μηχανής: Pegaso ie/Caponord Raid
  • Αντιδράσεις: +7
Απ: Pegaso για 1η μηχανη ?
« Απάντηση #94 - : Αύγουστος 06, 2015, 02:14:09 μμ »
Είναι θέμα τύχης.
Αν ο προηγούμενος ιδιοκτήτης ήταν σιδεροφαγος από αυτούς που χρυσάφι πιάνουν και κάρβουνο γίνετε (και έχουμε πάρα πολλούς τέτοιους) τότε μάλλον θα έχεις προβλήματα κατά τη χρήση.
Αλλιώς θα είσαι ένας ευτυχισμένος ιδιοκτήτης πήγασου παντός καιρού και ανοικτής θαλάσσης.
Ο δικός μου μοντέλο 2004 ie έχει καταγεγραμμένα 115.000 χιλιόμετρα στο κοντέρ και 5-6.000 άγραφα όταν είχε κοπεί η ντιζα του κοντέρ, και συνεχίζει ακάθεκτος και σήμερα σε ταξίδια ασφάλτινα χωμάτινα χωρίς κιχ!
Ένας ανορθωτής στα 78.000 χιλιόμετρα, ένα καμένο λαμπάκι οργάνων, 2 ντιζες ταχυμέτρου, 2 ελαστικούς συνδέσμους σωμάτων ψεκασμού, και η καταστροφή του μερικού χιλιομετριτη που ευθύνομαι 100% εγώ που μου ήρθε να τον μηδενίσω εν κινήσει  ήταν τα προβληματα του σε όλα αυτά τα χιλιόμετρα.
Δεν έχει χρειαστεί να αλλάξω ούτε τσιμούχες στις εμπρός μπουκάλες, με της μάνας του είναι ακόμα.
Το συστημα ψεκασμου ειναι αξιοπιστο, και σαφως το ψεκαστο ειναι ποιο οικονομικο απο το καρμπυρατερατο
« Τελευταία τροποποίηση: Αύγουστος 06, 2015, 02:15:44 μμ από naftilos »

*

Αποσυνδεδεμένος pan(dvs)

  • **
  • 52
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: Pegaso για 1η μηχανη ?
« Απάντηση #95 - : Αύγουστος 06, 2015, 03:14:46 μμ »
Καλησπέρα και από εμένα. Όντας νεογνό στο φόρουμ σας και διαβάζοντας αναλυτικότατα τα ποσταρίσματά σας τόσο σε αυτό το θέμα όσο και γενικότερα περί βλαβών που παρουσιάζουν οι πήγασοι σε σύντομο χρονικό διάστημα σκέφτομαι πολύ σοβαρά να προβώ στην αγορά ενός 650 i.e. χρονολογίας '01-'04.

1) Πέρα από τα γνωστά προβλήματα που προείπατε τί άλλο να προσέξω?

2) Το ιντζέξιον του πήγασου είναι τελικά αξιόπιστο?

3) Υπάρχει σημαντική διαφορά όσον αφορά την κατανάλωση ιντζέξιον με καρμπυρατέρ στον πήγασο?

2) Να πάρω τελικά ένα με ιντζέξιον ή με καρμπυρατέρ?

Όλα αυτά τα ρωτώ μιας και πλέον οι μηχανές αυτές είναι δεκαετίας και πιστεύω ότι αν πριν 5 χρόνια βγάζανε τέτοια προβλήματα πλέον μπορούν να βγάζουν πολύ πιο σημαντικά.

Οι συμβουλές σας και η εμπειρία σας θα μου φανεί ιδιαίτερα χρήσιμη.  :thnk:

Eγω θα σου ελεγα οτι το μονο που πρεπει να προσεξεις,ειναι ο ιδιοκτητης και η γενικη εικονα της μηχανης.Ολα τα αλλα γινονται.Ειναι ευκολη μηχανη με κινητηρα σκυλι.Ολες οι βλαβες γινονται σχετικα ευκολα και οικονομικα.

Οσο για το ιντεκσιον που ρωτας,εγω θα σου προτεινα καρμυρατερ.Θα καις λιγο παραπανω αλλα επισκευαζεται ευκολα.

*

Αποσυνδεδεμένος cool

  • *****
  • 598
  • Φύλο: Άντρας
  • Μοντέλο μηχανής: kawasaki versys 650
  • Αντιδράσεις: +64
Απ: Pegaso για 1η μηχανη ?
« Απάντηση #96 - : Αύγουστος 06, 2015, 11:34:06 μμ »
δεν το συζητω εννοειται οτι θα βρεις injection γιατι πολυ απλα δυσκολα θα βρεις καρμπυρατερατο σε καλη κατασταση που να πωλειται.ο ψεκασμος δε ζητα κατι το ιδιεταιρο περαν της ρυθμισης και αντε καποια στιγμη να χρειαστουν αλλαγη τα κολαρα εισαγωγης αν δεν εχουν αλλαχθει απ τον ιδιοκτητη,γενικως αν η μηχανη ηταν σε καλα χερια δε θα εχει προβληματα.εγω το δικο μου το εχω 10 χρονια και αλλο απο κολαρα εισαγωγης δε μου εχει βγαλει τιποτα.μη λυπηθεις να δωσεις και 300 ευρω παραπανω απο ενα αλλο πηγασακι αρκει να ειναι σε καλη κατασταση,εχει τυχει φιλος μου να δωσει 1000 για αγορα και αλλα τοσα σε ζημιες επισκευες
θανασης  ΛΑΜΙΑ

*

so93

Απ: Pegaso για 1η μηχανη ?
« Απάντηση #97 - : Αύγουστος 07, 2015, 10:13:23 πμ »
Εγώ θέλω να με βοηθήσετε συμβουλευτικά

Τί ακριβώς να προσέξω για να καταλάβω αν η μηχανή που πρόκειται να επιλέξω θα είναι σε καλή κατάσταση?

Και αν την παω σε συνεργείο τί ακριβώς να τσεκάρει ο μάστορας?


*

Αποσυνδεδεμένος zisakos_1986

  • *******
  • 5479
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: Pegaso 650 ie Tibet - Sold | Caponord abs 2004 | Tuono Factory Gen2 Project reborn | Caponord 1060 Big Bore
  • Αντιδράσεις: +4668
Απ: Pegaso για 1η μηχανη ?
« Απάντηση #98 - : Αύγουστος 07, 2015, 02:36:33 μμ »
Εγώ θέλω να με βοηθήσετε συμβουλευτικά

Τί ακριβώς να προσέξω για να καταλάβω αν η μηχανή που πρόκειται να επιλέξω θα είναι σε καλή κατάσταση?

Και αν την παω σε συνεργείο τί ακριβώς να τσεκάρει ο μάστορας?


Αρχικά σε ποια περιοχη βρίσκεσαι?
Εν συνεχεία όπως καταλαβαίνεις οι περισσότεροι εδω μέσα μπορούμε να σε βοηθήσουμε μόνο στα βασίκα, περιφερειακά όπως λάστιχα,αλυσίδες τακάκια κτλ.
Απο τη στιγμή που πιθανολογώ οτι δεν έχεις τεχνικές γνώσεις κανείς δεν μπορεί να σου  πεί να κοιτάξεις συγκεκριμένα πράγματα και να έχει την απαίτηση να καταλάβεις αν είναι οκ ή όχι το μηχανάκι. Οπότε ένας σωστός μάστορας και ακόμα καλύτερα κάποιος που γνωρίζει τα aprilia είναι η πιο ενδεδειγμένη λύση.
Ένας σωστος τεχνικός έλεγχος σε οποιοδήποτε μηχανάκι μπορεί να σου γλυτώσει αρκετά μελλοντικά έξοδα και μπελάδες.
« Τελευταία τροποποίηση: Αύγουστος 07, 2015, 02:37:34 μμ από zisakos_1986 »
Αὐτὰ τὰ δέντρα δὲ βολεύονται μὲ λιγότερο οὐρανό,
αὐτὲς οἱ πέτρες δὲ βολεύονται κάτου ἀπ᾿ τὰ ξένα βήματα,
αὐτὰ τὰ πρόσωπα δὲ βολεύονται παρὰ μόνο στὸν ἥλιο,
αὐτὲς οἱ καρδιὲς δὲ βολεύονται παρὰ μόνο στὸ δίκιο.

*

so93

Απ: Pegaso για 1η μηχανη ?
« Απάντηση #99 - : Αύγουστος 08, 2015, 04:09:26 μμ »
Γενικά βρίσκομαι Δράμα και Πάτρα επομένως η μηχανή θα ήθελα αν ήταν δυνατό να αγοραστεί από τις γύρω αυτές περιοχές. Καλό θα ήταν επομένως αν ξέρατε κάποιους καλούς μηχανικούς σ αυτές τις περιοχές για να δοθεί προς έλεγχο. Από κει και πέρα όντας μηχανολόγος μηχανικός έχω κάποιες σφαιρικές  γνώσεις για τα τεχνικά θέματα που παρουσιάζει γενικά η μηχανή  αυτή για αυτό και ρωτάω τί να προσέξω. Ευχαριστώ.

*

Αποσυνδεδεμένος zisakos_1986

  • *******
  • 5479
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: Pegaso 650 ie Tibet - Sold | Caponord abs 2004 | Tuono Factory Gen2 Project reborn | Caponord 1060 Big Bore
  • Αντιδράσεις: +4668
Απ: Pegaso για 1η μηχανη ?
« Απάντηση #100 - : Αύγουστος 08, 2015, 05:44:24 μμ »
Γενικά βρίσκομαι Δράμα και Πάτρα επομένως η μηχανή θα ήθελα αν ήταν δυνατό να αγοραστεί από τις γύρω αυτές περιοχές. Καλό θα ήταν επομένως αν ξέρατε κάποιους καλούς μηχανικούς σ αυτές τις περιοχές για να δοθεί προς έλεγχο. Από κει και πέρα όντας μηχανολόγος μηχανικός έχω κάποιες σφαιρικές  γνώσεις για τα τεχνικά θέματα που παρουσιάζει γενικά η μηχανή  αυτή για αυτό και ρωτάω τί να προσέξω. Ευχαριστώ.

Σε γενικές γραμμές οι βλαβες που έβγαζε ο πήγασος έχουν γραφτεί και έχουν αναλυθεί, κάποιες χάθηκαν λόγω τεχνικού προβλήματος και κάποιες υπάρχουν ακόμη.
Συνοπτικά:

1)Ανορθωτής: Καιγόταν και δημιουργούσε προβλήματα στο σύστημα φόρτισης της μηχανής αρχικά βράζοντας τα υγρά της μπαταρίας λόγω υπερφόρτισης και ίσως (λέω ίσως) να ευθυνεται και για ένα θέμα που έβγαζε ο εγκέφαλος και δεν αποθήκευε τις ρυθμίσεις του ψεκασμού (καμένο ολοκληρωμένο στην περίπτωση του δικού μου πήγασου). Άρα κοιτάς άν ο προηγούμενος έχει αλλάξει ανορθωτή με κάποιον aftermarket ή όχι. Ανορθωτές υπάρχουν πολλοί με κυμαινόμενο κόστος €70-80-100 max. Εχει ανοιχτεί και απαρόμοιο θέμα για mosffet ανορθωτές.

2)Κεντρικος διακόπτης. Στον πήγασο ολα τα ρέυματα περνούν απο τον κεντρικό διακόπτη και λόγω του υψηλού φορτίου σε αμπέρ οι επαφές του διακόπτη ξεκολλούσαν με αποτέλεσμα ξαφνικά το μηχανάκι να σβήσει εν κινήσει ή να γυρίζεις το διακόπτη και να μην δίνει ρέυματα πουθενά. Η λύση εύκολη και απλή σχετικα ώς υλοποίηση. Κόλλημα τις επαφές με κολλητηράκι και εν συνεχέια τοποθέτηση ρελέ 30-40Α με τον κεντρικό διακόπτη να παίζει το ρόλο της διέγερσης του ρελέ (γείωση). Έτσι ο διακοπτης δεν επιβαρύνεται με φορτία αλλά τα σηκώνει όλα το ρελέ. Κόστος αν πίανουν τα χέρια σου max €10.

3) Φλάντζα κεφαλής: Τα μοτέρ της rotax διακρίνονται για την αξιοπιστία τους και την αντοχή στο χρόνο. Στο συγκεκριμένο μοτέρ το οποίο φοράει ο πήγασος των 652 cc και το φόραγε και η bmw στο funduro της με άλλη κεφαλή (4βάλβιδη το bmw 5βάλβιδη ο πήγασος) υπήρχε μια ευαισθησία στη φλάντζα κεφαλής και είδικά αν η μηχανή κινείται αρκετά σε αστικό περιβάλλον και ταλαιπωρείται λόγω θερμοκρασιών τότε θέλει προσοχή στις θερμοκρασίες της και καλή συντήρηση (υγρά ψύκτικού κτλ). Έχει ακουστεί οτι ήταν αστοχία λόγω ελλιπούς σύσφηξης της κεφαλής αλλά δεν είναι βέβαιο.
Ένα μηχανάκι με καμμένη φλάτζα μπορείς να το καταλάβεις με ένα απλό τέστ αν έχει προχωρήσει το θέμα αν είναι σε πολύ αρχικό στάδιο είναι δύσκολο. Αρχικά υπάρχει αρκετή δυσκολία στην εκκίνηση αλλά ακόμη και να παίρνει μπρός αν ανοίξεις την τάπα του ψυγείου και ανοίγεις το γκάζι τα νερά θα κάνουν μπορυρμπουλήθρες.

4)Ψεκασμός κα κομπλερ μίζας: Έιχαν παρατηρηθει κάποια θεματα με κάποιους εγκεφάλους (sagem που φοράει ο πήγασος) όπου αδυνατούσαν να αποθηκέυσουν τις ρυθμίσεις του ψεκασμού και κατά συνέπεια συνήθως τα μηχανάκια δούλευαν με αρκετά πλούσιο μείγμα και η κατανάλωσή τους ανέβαινε αρκετά. Η κακή ρύθμιση σε συνδιασμό με ασυντήρητη μπαταρία και ελλατωματικό ανορθωτή έιχε ώς αποτέλεσμα χτυπημένα κομπλερ μίζας.

5)Διακόπτης πλαϊνού στάντ: Φθείρεται σε κάποιο σημείο της έξόδου κάποιο απο τα 3 καλώδια που έχει και δεν δουλέυει σωστά.Μπορέι να σου σβήσει το μοτέρ ή να μη σε αφήνει να το βάλεις μπρός. Εύκολα διορθώνεται προσωρινά βραχυκυκλώνοντας τα δυο απο τα 3 άκρα του δε θυμάμαι τα χρωματα τώρα προσωρινά μέχρι να αλλαχτεί ο διακόπτης με μικρό κόστος.

6) Ένα άλλο επίσης που πρέπει να δέις και δεν είναι θεμά βλάβης αλλά καθαρά θέμα αναλώσιμου είναι η κατάσταση των εισαγωγών οι οποίες με τον καιρό ξερένονται και αρχίζουν να δημιουργουν ρωγμές με αποτέλεσμα να παίρνει αέρα και να κάνει σκασίματα να κρατάει ψηλά ρελαντί κτλ. Κόστος αλλαγής γύρω στα 80 ευρώ για τις 2 αν θυμάμαι καλά.

Αν ξεχάω κάτι στο παραπάνω θ@ψιμο που του έριξα ας συμπληρώσουν τα άλλα παιδιά

Όλα τα παραπάνω θεωρώ αδιανόητο μετά απο τόσα χρόνια να μην τα έχει φροντίσει ένας επιμελής ιδιοκτήτης πήγασου.
Η μηχανή θέλει τα σέρβις στην ώρα τους και με λυμμένα τα θεματάκια που σου ανεφερα(η φλάντζα είναι λαχέιο δεν υπάρχουν πολλά που μπορείς να κάνεις) θα σου χαρίσει πολλά και καλά km και θα σε πάει παντού. Στην πόλη είναι σαν παπί και στην εθνική ταξιδέυει άνετα!

Άρα σημαντικό όπως σου είπαν αρκετά παιδιά είναι να μπορέσεις να ψυχολογήσεις τον ιδιοκτήτη. Είναι άνθρωπος που το φρόντιζε το μηχανάκι, το πονούσε ή είναι σιδεροφάγος και το έιχε παρτάλι?Απο τη γενική εικόνα της μοτό και φυσικά αρχείο σέρβις, καλό ψάξιμο για κανένα ατύχημα και τεχνικό έλεγχο θα καταφέρεις να επιλέξεις ένα μηχανάκι που θα έχεις μίκρες πιθανότητες να σε προβληματίσει αργότερα.

Δε γνωρίζω το μπάτζετ σου αλλά κάποιες φορές (αν όχι τις περισσότερες) το φτηνό αποδεικνύεται πολύ ακριβό στην πορεία.

Υ.Γ. Μη σε τρομάζουν τα παραπάνω, προσπάθησα να πάρω το worst case scenario που λένε και στο χωρίο μου.
« Τελευταία τροποποίηση: Αύγουστος 08, 2015, 05:49:58 μμ από zisakos_1986 »
Αὐτὰ τὰ δέντρα δὲ βολεύονται μὲ λιγότερο οὐρανό,
αὐτὲς οἱ πέτρες δὲ βολεύονται κάτου ἀπ᾿ τὰ ξένα βήματα,
αὐτὰ τὰ πρόσωπα δὲ βολεύονται παρὰ μόνο στὸν ἥλιο,
αὐτὲς οἱ καρδιὲς δὲ βολεύονται παρὰ μόνο στὸ δίκιο.

*

so93

Απ: Pegaso για 1η μηχανη ?
« Απάντηση #101 - : Σεπτέμβριος 06, 2015, 03:26:59 μμ »
Χαίρεται και πάλι. Αύριο σκέφτομαι να πάω να δω τον πήγασο της αγγελίας που παραθέτω παρακάτω. Πώς σας φαίνεται εσάς γενικά?

http://www.car.gr/classifieds/bikes/view/6857304/

*

Αποσυνδεδεμένος Anestis

  • *********
  • 5057
  • Φύλο: Άντρας
  • CAPONORD ETV 1000
  • Μοντέλο μηχανής: CAPONORD ETV 1000
  • Αντιδράσεις: +19
Απ: Pegaso για 1η μηχανη ?
« Απάντηση #102 - : Σεπτέμβριος 06, 2015, 06:44:30 μμ »
 σαν πρωτη  ματια  απο  τις φωτο καλο  φαινεται για  13 χρονων μηχανακι, δες το κι απο κοντα γιατι  η  φωτο  ειναι  μακρινες

κανε το και  καμια  βολτα  να το  δεις - ακουσεις  :ohyes:

*

Αποσυνδεδεμένος pan(dvs)

  • **
  • 52
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: Pegaso για 1η μηχανη ?
« Απάντηση #103 - : Σεπτέμβριος 06, 2015, 08:36:38 μμ »
Χαίρεται και πάλι. Αύριο σκέφτομαι να πάω να δω τον πήγασο της αγγελίας που παραθέτω παρακάτω. Πώς σας φαίνεται εσάς γενικά?

http://www.car.gr/classifieds/bikes/view/6857304/

Αν βλεπω καλα εισαι για αλυσιδα.Ισως και λαστιχα,αν και εχουνε τακουνι μπορει να εχουνε σκληρυνει,απο την ακινησια.Τα χλμ ειναι πολυ λιγα για 13 χρονια.

Κατα τα  αλλα για 1000 ευρω,μαλλον αξιζει ο κοπος.

*

kousthanos

Απ: Pegaso για 1η μηχανη ?
« Απάντηση #104 - : Οκτώβριος 01, 2015, 01:03:20 μμ »
Καλησπέρα σε όλους.Νέο μέλος στο forum και υποψήφιος κάτοχος pegaso, γι΄αυτό και θα ήθελα την βοήθεια σας.Επειδή δεν έχω την παραμικρή γνώση περί τεχνικών θεμάτων και γνωρίζοντας ότι δεν μπορείς να κρίνεις από φωτογραφίες μία μοτοσυκλέτα παραθέτω μία αγγελία που έχω δει και με ενδιαφέρει.Αν κάποιο μέλος θα μπορούσε να πει μία γνώμη θα με βοηθούσε πολύ.Ευχαριστώ πολύ εκ των προτέρων.
http://www.car.gr/classifieds/bikes/view/6968908/

 

Χρήσιμοι Σύνδεσμοι

Αρχική Σελίδα Όροι Χρήσης