0 μέλη και 10 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
αυτο μου ειπε και αυτος οτι δηλαδη εχει καιρο να την βαλει μπροστα και για αυτο αναψε το λαμπακι.
ευχαριστω για την αλλαγη τιτλου.ακομη δεν εχω αποφασισει πιο ακριβως αλλα σιγουρα οχι trial καθωτι και 35 ετων δεν μου ταιριαζει θα ελεγα.τωρα οσον αφορα το γκαζι σιγουρα εχεις δικιο πολυ επιφυλακτικα το γκαζι σιγουρα καθως υπαρχει λιγο το αγχος αλλα και επειδη υπαρχει και το ψαρωμα αλλα οπως ειπα και πιο πανω ειμαι 35 ετων και εχει περαει εδω και πολυ καιρο η εποχη της χαζομαρας ,ανοησιας ,η οπως αλλιως θελει να το πει οκαθενας. απλα αποφασισα και εγω στα γεραματα παρω μηχανη για καμια μικρη βολτα-ταξιδακι αλλα και για τη δουλεια μου που ειναι περιπου 17 χιλιομετρα.ευχαριστω
χαρη απο που εισαι;σε ρωταω διοτι και πηγασο διχως προβληματα να αγορασεις οταν θα χρειαστει ρυθμιση ο εγκεφαλος (που θα χρειαστει σιγουρα καποια στιγμη)και δεν υπαρχει μαστορας που να ξερει,τοτε θα εχεις σοβαρο προβλημα
ειμαι απο Καβαλα και εδω υπαρχει εξουσιοδοτημενο συνεργειο της aprilia και απο οτι ρωτησα ο μαστορας ειναι πολυ καλος συμμετεχει σε ολα τα σεμιναρια και διαθετει ολα μεσα οπως π.χ υπολογιστη αxon και αλλα ειδικα εργαλεια .Δεν εχω προσωπικη εμπειρια οτι μου ειπαν αλλοι
Παράθεση από: cool στις Νοέμβριος 02, 2008, 12:11:17 πμχαρη απο που εισαι;σε ρωταω διοτι και πηγασο διχως προβληματα να αγορασεις οταν θα χρειαστει ρυθμιση ο εγκεφαλος (που θα χρειαστει σιγουρα καποια στιγμη)και δεν υπαρχει μαστορας που να ξερει,τοτε θα εχεις σοβαρο προβλημα :thnk:Γι'αυτο...και επισης επειδη τα ηλεκτρικα του ie εχουν αποδειχτει πολυ πιο ευαλωτα λογω της ενεργειακης επιβαρυνσης απο αντλια-inj-egkef.-κτλ-αν εισαι πολυ "εκτος του αθληματος"-παρε εναν προσεγμενο carbs(cube)-γιατι σε βλεπω να ταλαιπωρεισαι & να "ξενερωνεις.Εντελως Φιλικα..................
El Presidente με συγχωρείς αλλά στα 50,000 στον Πήγασο ie που είχα με χρήση καθημερινή σε πόλη χειμώνα καλοκαιρί, από -2 έως +48, με τα ταξιδια δικάβαλος στην Ελλάδα κτλ... ο Πήγασος ουδέποτε παρουσίασε ηλεκτρολογικό πρόβλημα... ούτε εγκέφαλος, ούτε τίποτα.. ούτε ανορθωτή που λενε αρκετοί εδω μέσα... το efi το είδα να αναβει μονο όταν ηθελε αλλαγή ο διακόπτης... ούτε καν μια ασφάλεια δεν έκαψε... (σε αντιθεση με το capo)... οπότε δεν μπορω να καταλάβω γιατι ενας καρμπυρατεράτος Πήγασος ''ειναι καλύτερος'' από ενα Injection...
η μονη διαφορά ειναι οτι το ενα σβηνει και το σπρωχνεις και παιρνει μπρος.. ( ο καρμυρατεράτος) και η άλλη οτι όπως όλα τα ιinjection και new age μοτορια αν σου μεινει πρεπει να το ψαξεις...
Παράθεση από: mdharis1 στις Νοέμβριος 02, 2008, 06:27:58 μμ ειμαι απο Καβαλα και εδω υπαρχει εξουσιοδοτημενο συνεργειο της aprilia και απο οτι ρωτησα ο μαστορας ειναι πολυ καλος συμμετεχει σε ολα τα σεμιναρια και διαθετει ολα μεσα οπως π.χ υπολογιστη αxon και αλλα ειδικα εργαλεια .Δεν εχω προσωπικη εμπειρια οτι μου ειπαν αλλοιΑν τελικά αποφασίσεις να παρεις, εκεί στα βόρεια έχεις πολλούς που μπορούν να σε βοηθήσουν σχετικά με τα σέρβις. Που να πας δηλαδή.
Παράθεση από: Themis στις Νοέμβριος 02, 2008, 06:37:41 μμΠαράθεσηη μονη διαφορά ειναι οτι το ενα σβηνει και το σπρωχνεις και παιρνει μπρος.. ( ο καρμυρατεράτος) και η άλλη οτι όπως όλα τα ιinjection και new age μοτορια αν σου μεινει πρεπει να το ψαξεις... Μα, γιατί σας έχει κολλήσει ορισμένων αυτό; Νομίζω και το ie παίρνει μπρος σπρώχνοντας, αρκεί να μην έχει εκμηδενιστεί εντελώς η μπαταρία!
Παράθεσηη μονη διαφορά ειναι οτι το ενα σβηνει και το σπρωχνεις και παιρνει μπρος.. ( ο καρμυρατεράτος) και η άλλη οτι όπως όλα τα ιinjection και new age μοτορια αν σου μεινει πρεπει να το ψαξεις... Μα, γιατί σας έχει κολλήσει ορισμένων αυτό; Νομίζω και το ie παίρνει μπρος σπρώχνοντας, αρκεί να μην έχει εκμηδενιστεί εντελώς η μπαταρία!
:thnk:Γι'αυτο...και επισης επειδη τα ηλεκτρικα του ie εχουν αποδειχτει πολυ πιο ευαλωτα λογω της ενεργειακης επιβαρυνσης απο αντλια-inj-egkef.-κτλ-...
Χρήσιμοι Σύνδεσμοι