0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

*

jimakos

πεσμένη μπαταρία
« - : Απρίλιος 14, 2009, 02:15:59 πμ »
Πριν λίγες ώρες το πηγασάκι μου με άφησε απο μπαταρία... διαδρομή Κρήνη- Βαρδάρη και ενώ είχα παρατηρήσει χαμηλό φωτισμό στο καντράν και στις λυχνίες σε όλη τη διαδρομή,άρχισε τα τινάγματα,(όπως έκανε όταν είχαν λιώσει τα καλώδια της φύσας του ανορθωτή και δεν πέρναγε αρκετό ρεύμα). Σε φανάρι κοντά στο σταθμό παρέδωσε πνεύμα,εσβησε και δεν έπαιρνε με τπτ, χαρακτηριστικό τσκ τσκ τσκ τσκ!! με το πάτημα της μίζας.
  Τέλος πάντως την άφησα στο σταθμό που έχει και security και έβγαλα την μπαταρία(οι πόλοι ήταν καλά σφιγμένοι,με γράσο)για να την πάω για φόρτιση. Εκείνο που με προβληματίζει είναι ότι άλλαξα πρόσφατα την λάμπα της μεσαιας σκάλας με μια αλογόνου TYPE R γιαπωνέζικη  4,850Κ  12V 100/90W --->> 170/160W 
δηλαδή στη μεσαιά θέση έχει κατανάλωση 90w?? ενω η μανίσια είχε 55!
Λέτε να είναι πολλά τα watt? και νη μην σηκώνει η μπαταρία; η οποία είναι HYASA..
Τι προτείνουμε απο μπαταρία; ποια είναι η καλύτερη που μπορώ να βρω;
Επίσης γίνεται άραγε να αλλάξω τις λάμπες στοπ και φλας με άλλες χαμηλότερης κατανάλωσης; η με led;διατηρώντας τα ίδια πλαστικα;
« Τελευταία τροποποίηση: Απρίλιος 15, 2009, 01:25:24 μμ από jimakos »



*

Αποσυνδεδεμένος MakisRC51

  • *******
  • 1164
  • Φύλο: Άντρας
  • Δεν καταλαβαίνω τι τις θέλουμε τις ευθείες........
  • Αντιδράσεις: +14
Απ: πεσμένη μπαταρία
« Απάντηση #1 - : Απρίλιος 14, 2009, 03:11:05 μμ »
Πριν λίγες ώρες το πηγασάκι μου με άφησε απο μπαταρία... διαδρομή Κρήνη- Βαρδάρη και ενώ είχα παρατηρήσει χαμηλό φωτισμό στο καντράν και στις λυχνίες σε όλη τη διαδρομή,άρχισε τα τινάγματα,(όπως έκανε όταν είχαν λιώσει τα καλώδια της φύσας του ανορθωτή και δεν πέρναγε αρκετό ρεύμα). Σε φανάρι κοντά στο σταθμό παρέδωσε πνεύμα,εσβησε και δεν έπαιρνε με τπτ, χαρακτηριστικό τσκ τσκ τσκ τσκ!! με το πάτημα της μίζας.
  Τέλος πάντως την άφησα στο σταθμό που έχει και security και έβγαλα την μπαταρία(οι πόλοι ήταν καλά σφιγμένοι,με γράσο)για να την πάω για φόρτιση. Εκείνο που με προβληματίζει είναι ότι άλλαξα πρόσφατα την λάμπα της μεσαιας σκάλας με μια αλογόνου TYPE R γιαπωνέζικη  4,850Κ  12V 100/90W --->> 170/160W 
δηλαδή στη μεσαιά θέση έχει κατανάλωση 90w?? ενω η μανίσια είχε 55!
Λέτε να είναι πολλά τα watt? και νη μην σηκώνει η μπαταρία; η οποία είναι GP αν θυμάμαι καλά..
Τι προτείνουμε απο μπαταρία; ποια είναι η καλύτερη που μπορώ να βρω;
Επίσης γίνεται άραγε να αλλάξω τις λάμπες στοπ και φλας με άλλες χαμηλότερης κατανάλωσης; η με led;διατηρώντας τα ίδια πλαστικα;

Το βασικοτερο σου προβλημα ειναι τα πηνια.Πρεπει να τα μετρησεις να σιγουρευτεις οτι εχουν την ικανοτητα να προλαβαινουν να ανπληρωνουν το ρευμα που δινει η μπαταρια.Αν σου ειχε λιωσει και τα καλωδια του ανορθωτη οπως λες πιθανων να την εχουν "ακουσει" (λιωσιμο καλωδιου= μεγαλη αντισταση).
Ξεκινα απο τα πηνια κι ανεβα το κυκλωμα.......

*

Αποσυνδεδεμένος apriliabikers.gr

  • *********
  • 17379
  • Αντιδράσεις: +16
Απ: πεσμένη μπαταρία
« Απάντηση #2 - : Απρίλιος 14, 2009, 03:36:44 μμ »
Πριν λίγες ώρες το πηγασάκι μου με άφησε απο μπαταρία... διαδρομή Κρήνη- Βαρδάρη και ενώ είχα παρατηρήσει χαμηλό φωτισμό στο καντράν και στις λυχνίες σε όλη τη διαδρομή,άρχισε τα τινάγματα,(όπως έκανε όταν είχαν λιώσει τα καλώδια της φύσας του ανορθωτή και δεν πέρναγε αρκετό ρεύμα). Σε φανάρι κοντά στο σταθμό παρέδωσε πνεύμα,εσβησε και δεν έπαιρνε με τπτ, χαρακτηριστικό τσκ τσκ τσκ τσκ!! με το πάτημα της μίζας.
  Τέλος πάντως την άφησα στο σταθμό που έχει και security και έβγαλα την μπαταρία(οι πόλοι ήταν καλά σφιγμένοι,με γράσο)για να την πάω για φόρτιση. Εκείνο που με προβληματίζει είναι ότι άλλαξα πρόσφατα την λάμπα της μεσαιας σκάλας με μια αλογόνου TYPE R γιαπωνέζικη  4,850Κ  12V 100/90W --->> 170/160W 
δηλαδή στη μεσαιά θέση έχει κατανάλωση 90w?? ενω η μανίσια είχε 55!
Λέτε να είναι πολλά τα watt? και νη μην σηκώνει η μπαταρία; η οποία είναι GP αν θυμάμαι καλά..
Τι προτείνουμε απο μπαταρία; ποια είναι η καλύτερη που μπορώ να βρω;
Επίσης γίνεται άραγε να αλλάξω τις λάμπες στοπ και φλας με άλλες χαμηλότερης κατανάλωσης; η με led;διατηρώντας τα ίδια πλαστικα;
Πιθανό "φτύσιμο" του ανορθωτή.
Τσέκαρε τον αν δίνει σωστό ρεύμα στην μπαταρία. :bye:

*

Αποσυνδεδεμένος cool

  • *****
  • 598
  • Φύλο: Άντρας
  • Μοντέλο μηχανής: kawasaki versys 650
  • Αντιδράσεις: +64
Απ: πεσμένη μπαταρία
« Απάντηση #3 - : Απρίλιος 14, 2009, 08:17:16 μμ »
oπως λεει και ο Νικος κανε ελεγχο στον ανορθωτη,και το καλυτερο για μενα ειναι να ξαναβαλεις μια λαμπα 55/60 +50% φωτεινοτητα για να μην ταλαιπωρεις το κυκλωμα γενικως.οταν θα εισαι ο.κ απο ρευματα κανε μια επαναφορτιση στην μπαταρια,μπορει και να την γλιτωσεις
θανασης  ΛΑΜΙΑ

*

jimakos

Απ: πεσμένη μπαταρία
« Απάντηση #4 - : Απρίλιος 14, 2009, 11:50:04 μμ »
η μπαταρία φορτίστηκε,τοποθετήθηκε και ο πήγασος "απογειώθηκε"  :thup1: :thup1:

θα κάνω τους ελέγχους που λέτε , για τον ανορθωτή powerphot οκ βρήκα οδηγίες,
 τα πηνία όμως; MakisRC51 τι ακριβώς ελέγχω; γιατί δεν είμαι και πολύ σχετικός!  :pray:

cool δυστυχώς όπως ξέρεις η μαμά λάμπα είναι ελεϊνή! Αν φύγεις λίγο απο τους φωτισμένους αστικούς δρόμους βλεπείς το πρόβλημα..  Λέω να την κρατήσω την λάμπα, φίλος μου έχει 2 παρόμοιες στο sportcity και δεν είχε πρόβλημα..  τόσο για  :mlk είναι ο πήγασος?...

*

Αποσυνδεδεμένος apriliabikers.gr

  • *********
  • 17379
  • Αντιδράσεις: +16
Απ: πεσμένη μπαταρία
« Απάντηση #5 - : Απρίλιος 14, 2009, 11:56:24 μμ »
πάντως πρόβλημα στα πηνία σε Πήγασο 1η φορά το ακούω... αν ισχυει φυσικά ή οχι... απόψεις ριχνουμε... :bye:

*

Αποσυνδεδεμένος harlek

  • *******
  • 1288
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: πεσμένη μπαταρία
« Απάντηση #6 - : Απρίλιος 15, 2009, 12:34:55 πμ »
η μπαταρία φορτίστηκε,τοποθετήθηκε και ο πήγασος "απογειώθηκε"  :thup1: :thup1:

cool δυστυχώς όπως ξέρεις η μαμά λάμπα είναι ελεϊνή! Αν φύγεις λίγο απο τους φωτισμένους αστικούς δρόμους βλεπείς το πρόβλημα..

Δύσκολο να έφταιγε η μπαταρία... ακόμα και με ξεφόρτιστη μπαταρία δε μένεις εν κινήσει, αν το σύστημα φόρτισης δουλεύει σωστά.

Η μαμά λάμπα ρε παιδιά δεν είναι άσχημη. Ειδικά η μεγάλη σκάλα είναι μια χαρά! Συγκρίνω βέβαια μόνο με ένα Versys, που οδήγησα σε παρόμοιες συνθήκες (νύχτα, σε δρόμους χωρίς φωτισμό, το Kawa είχε καλύτερη μεσαία σκάλα αλλά με μικρότερο "άνοιγμα" και πολύ χειρότερη μεγάλη σκάλα από τον Πήγασο).

Αν η υπερλάμπα με τα Watt που λες δεν είναι μαιμού και όντως τα καταναλώνει, σίγουρα θα υπερθερμαίνεται κιόλας. Μη σου λιώσει και καμιά φίσα. Εγώ θα το φοβόμουν αυτό, αν και πιστεύω ότι τα νούμερα αυτά είναι ψεύτικα.

Έλεγξε την τάση φόρτισης με πολύμετρο, το πρώτο βασικό σου βήμα. Μην το αμελήσεις ούτε μια μέρα, μπορεί σύντομα να ξαναμείνεις με τον ίδιο ακριβώς τρόπο.

ΥΓ: Α, για έναν χοντρικό τον έλεγχο μετράς την τάση στους πόλους της μπαταρίας στο ρελαντί και στις 5.000σαλ. Πρέπει να είναι γύρω στα 12,8-13V στο ρελαντί και όχι πάνω από 15V στις 5.000σαλ. Να κάνεις το έλεγχο με τη μηχανή κρύα και με τη μηχανή ζεστή, μετά από μεγάλη βόλτα.
« Τελευταία τροποποίηση: Απρίλιος 15, 2009, 12:36:38 πμ από harlek »
Masquerade

*

Αποσυνδεδεμένος Vasilis

  • ***
  • 165
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: +5
Απ: πεσμένη μπαταρία
« Απάντηση #7 - : Απρίλιος 15, 2009, 02:18:03 πμ »
Για τα πηνία, βρίσκεις τα τρία κίτρινα καλώδια που φεύγουν από τη '' τριφασική γεννήτρια " η αλλίως τα πηνία, και καταλήγουν στον ανορθωτή. Μετράς με πολύμετρο την κάθε φάση. Η μέτρηση πρέπει να γίνει στις 5.000 στροφές, και το αποτέλεσμα σε κάθε φάση χωριστά να είναι 70 Volt εναλλασόμενου ρεύματος. Επίσης μετράς και την μεταξύ τους αντίσταση, και σε σχέση με τη γείωση, αλλά δε θυμάμαι περισσότερες λεπτομέρειες.  Το πιο σημαντικό πάντως είναι η μέτρηση του ρεύματος.

*

Αποσυνδεδεμένος apriliabikers.gr

  • *********
  • 17379
  • Αντιδράσεις: +16
Απ: πεσμένη μπαταρία
« Απάντηση #8 - : Απρίλιος 15, 2009, 03:33:30 πμ »
πάντως πρόβλημα στα πηνία σε Πήγασο 1η φορά το ακούω... αν ισχυει φυσικά ή οχι... απόψεις ριχνουμε... :bye:

+1

Δύσκολο να έφταιγε η μπαταρία... ακόμα και με ξεφόρτιστη μπαταρία δε μένεις εν κινήσει, αν το σύστημα φόρτισης δουλεύει σωστά.

+1


Ανορθωτής μου μυρίζει και εμένα...

*

Αποσυνδεδεμένος 2STROKE

  • *****
  • 721
  • Φύλο: Άντρας
  • Μοντέλο μηχανής: RSV FACTORY
  • Αντιδράσεις: +11
Απ: πεσμένη μπαταρία
« Απάντηση #9 - : Απρίλιος 16, 2009, 12:54:38 πμ »
χωρις να ειμαι μηχανικος απλα ενας απλος σπουδαστης ηλεκτρολογιας
θα συμφωνησω για το θεμα με τον ανορθωτη
απο την στιγμη που με το που σταματησε σε φαναρι εσβησε και καθολη την διαδρομη ειχες μειωμενο φωτισμο εμενα μου δειχνει δεν δινει αρκετο ρευμα στο ηλεκτρικο κυκλωμα.
V2 POWER

*

jimakos

Απ: πεσμένη μπαταρία
« Απάντηση #10 - : Μάιος 01, 2009, 11:26:03 πμ »
Δεν αντεχω ρε παιδιά θα το πετάξω να ησυχάσω, η θα το βαλω φωτια να το καψω, δεν αντεχεται αλλο..κωλομηχανακι....

το αλλαξα τον ανορθωτη, με το ζορι να βρω φισα, τον συνδεσα τελος παντων, μετα ομως η μπαταρια πεσμενη δεν γυρνουσε τη μιζα καν....
αγορασα καλωδια μπαταριας και τα συνδεσα σε αυτοκινητο, πάλι τπτ. Πηγα σε βενζιναδικο να παρω βενζινη γιατι δεν ειχε πολυ... βρεχει και τελευταια λεω μηπως πηρε νερο γιατι απο καπου νομιζω ειναι τριπιο το τεποζιτο. Τπτ παλι. Του αλλαζω μπουζί και με το ζωρι πήρε. Κρατάει λίγο σε λειτουργία και μετα παλι σβήνει!!!!  Το μουλάρι! τι αλλο θελει ποια;;;;   Αχριστο μηχανακι!
Το κανω βολτα και στο δρόμο μετα απο λιγο σβήνει!

*

Αποσυνδεδεμένος apriliabikers.gr

  • *********
  • 17379
  • Αντιδράσεις: +16
Απ: πεσμένη μπαταρία
« Απάντηση #11 - : Μάιος 01, 2009, 11:43:34 πμ »
αμα οι συνδεσεις σου ειναι ο.κ.
αμα η μπαταρία ήταν σιγουρα φορτισμένη και οχι βραχυκυκλωμένη (να δειχνει φορτισμενη αλλά να μην ειναι....)
αμαμ οταν την φορτισες ειχες βγαλει τους πολους και δεν την ειχες φορτισει όπως ειναι επάνω στη μπαταρία,
φυσικά ο ανορθωτης ειναι σωστα τοποθετημένος,
και δεν εχει κατι να σου ''τρωει'' το ρευμα π.χ. συναγερμο

το χειρότερο θα ειναι πηνία...(το οποίο ομως μου φαινεται τοσο απίθανο οσο να μου πεις οτι βαρεσε μπιέλα......σχεδόν)....

*

Αποσυνδεδεμένος apriliabikers.gr

  • *********
  • 17379
  • Αντιδράσεις: +16
Απ: πεσμένη μπαταρία
« Απάντηση #12 - : Μάιος 01, 2009, 12:18:34 μμ »
Δεν αντεχω ρε παιδιά θα το πετάξω να ησυχάσω, η θα το βαλω φωτια να το καψω, δεν αντεχεται αλλο..κωλομηχανακι....

το αλλαξα τον ανορθωτη, με το ζορι να βρω φισα, τον συνδεσα τελος παντων, μετα ομως η μπαταρια πεσμενη δεν γυρνουσε τη μιζα καν....
αγορασα καλωδια μπαταριας και τα συνδεσα σε αυτοκινητο, πάλι τπτ. Πηγα σε βενζιναδικο να παρω βενζινη γιατι δεν ειχε πολυ... βρεχει και τελευταια λεω μηπως πηρε νερο γιατι απο καπου νομιζω ειναι τριπιο το τεποζιτο. Τπτ παλι. Του αλλαζω μπουζί και με το ζωρι πήρε. Κρατάει λίγο σε λειτουργία και μετα παλι σβήνει!!!!  Το μουλάρι! τι αλλο θελει ποια;;;;   Αχριστο μηχανακι!
Το κανω βολτα και στο δρόμο μετα απο λιγο σβήνει!

Βασικά στην αρχή ξεκίνησες με το πρόβλημα του ανύπαρκτου ρεύματος αλλά τώρα περιγράφεις διαφορετικά συμπτώματα. :thnk:
Αυτό με το ντεπόζιτο πάλι?
Ίσως κάτι να παίζει και με την τροφοδοσία? :thnk:

*

Αποσυνδεδεμένος harlek

  • *******
  • 1288
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: πεσμένη μπαταρία
« Απάντηση #13 - : Μάιος 02, 2009, 01:12:54 πμ »
Το μουλάρι! τι αλλο θελει ποια;;;;

Εγώ θα τα κοιτούσα ένα ένα. Κατάσταση νέας μπαταρίας. Είναι άδεια; Σημαίνει ότι είτε δεν φορτίζει, είτε για κάποιο λόγο αδειάζει. Την φόρτιση την ελέγχεις εύκολα με πολύμετρο. Τη διαρροή, επίσης.
Από κει και πέρα, αν ενώ έχει ρεύμα δεν παίρνει μπρος (υποθέτω ότι γυρίζει η μίζα, αλλά δεν ξεκινάει), τότε πιθανότατα θες μπουζί. Αν με το που αλλάζεις μπουζί, δουλεύει λίγο και μετά σβήνει, ίσως καίει το μπουζί. Άρα, ισως έχεις υπερβολικά πλούσιο μίγμα.

Επειδή απ' ότι καταλαβαίνω έχεις θολώσει και δεν έχεις την υπομονή να τα ψάξεις όλα αυτά, σου εύχομαι να βρεις ένα μηχανικό με κάποια εμπειρία και στοιχειώδη λογική! Είναι άδικο να σε ταλαιπωρεί τόσο το μηχανάκι και να το θεωρείς άχρηστο ενώ στην πραγματικότητα είναι γενικά αξιόπιστο.
Masquerade

*

jimakos

Απ: πεσμένη μπαταρία
« Απάντηση #14 - : Μάιος 02, 2009, 03:21:52 μμ »
thanks ρε παιδια ειστε πολυ καλοι,  σορυ κιολας για το ξεσπασμα...( " :psdof: :psdof: :psdof:")

θα το παω στον Κουρτη στην αντιπροσωπια να το δει, ειναι δυσκολο να κανεις δουλεια στο πεζοδρομιο αν μενεις σε διαμερισμα....

powerphot οταν βρεξει καλα και δεν το δουλεψω 2-3 μερες το μηχανακι ειναι πολυ πιθανο να χρειαστει νεο μπουζι, καπου διαβασα για μια τρυπα στο ρεζερβουαρ που οταν το πλενουμε θελει προσοχη,νμζ απο εκει μου κανει ζημια.

harlek η μπαταρια ειναι σχεδον αδεια αλλα απο τη στιγμη που το μηχανακι παρει μπροστα(με προοπτικη να το κανω μεγαλη διαδρομη για να φορτισει) δεν θα πρεπει να κραταει κανονικα και να μη σβηνει; πλουσιο μιγμα; δεν πειραχθηκε καποια ρυθμιση του ψεκασμου

τωρα θα το ξαναπαλεψω σημερα μηπως και δεν σβηνει... τουλαχιστον μεχρι το συνεργειο να το παω..
Ευχαριστω για την ψυχολογικη υποστηριξη...  :)

 

Χρήσιμοι Σύνδεσμοι

Αρχική Σελίδα Όροι Χρήσης