0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

*

Αποσυνδεδεμένος eftaxiaskostas

  • **
  • 44
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: Pegaso 650 ie (2002)
  • Αντιδράσεις: 0
Όλα αυτά που περιγράφονται στο τίτλο  :P


(1) Πιο αναλυτικά. Όταν βάζω μπροστά με κρύο μηχανάκι θέλει με τσοκ 10-12 μιζιες να πάρει μπροστά. Μπαταρία φουλ γεμάτη και η μίζα τελείως ζωηρή. Πριν πάρει δε μπροστά, 2-3 μιζιες πριν κάνει σκασίματα από την εξάτμιση.


(2) Με το που πάρει μπρος, το ρελαντί είναι αρκετά ψηλό, αλλά δεν μένω σε αυτό μιας και ..


(3) Δεν ρίχνει στροφές ... (!!) Δηλαδή οδηγάω, πάνω να αλλάξω ταχύτητα και: πατάω συμπλέκτη, κλεινω το γκαζι και οι στροφές μένουν εκεί που ήταν! Μολις βάλω ταχύτητα και λύσω το συμπλέκτη πέφτουν πάλι...


Το περίεργο είναι πως απο μονες τους, χωρις συμπλεξη δλδ, δεν πέφτουν ποτέ. Για π.χ. σε φανάρι εχω νεκρά, δίνω μια γκαζιά και πιάνει 3500 στροφές και το αφηνω επιτηδες με νεκρα να δω ποτε θα πεσουν.... Μάταια, δεν πέσαν ποτέ..  :P


Για πειτε καμια γνώμη ρε συνάδελφοι.. Περίεργα πράματα!



*

Αποσυνδεδεμένος Argyris

  • *******
  • 1111
  • Φύλο: Άντρας
    • ApriliaBikers 2015
  • Μοντέλο μηχανής: τετράτροχο κουτάκι με a/c
  • Αντιδράσεις: +1
κομμένη εισαγωγή αέρα.
"Traveling in a car is like watching a film, Traveling by bike is like staring in it!"

*

Αποσυνδεδεμένος faraway

  • *******
  • 3187
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: +395
Tραβάει αέρα από τα σώματα ψεκασμού .
Σχισμένες εισαγωγές .  :)

Κανά 70αρι € από την απριλια + όσα θα θελει ο μάστορας για να στις αλλάξει .  ;)

*

Αποσυνδεδεμένος eftaxiaskostas

  • **
  • 44
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: Pegaso 650 ie (2002)
  • Αντιδράσεις: 0
Ολοι προς τα εκει συνηγορούν! Ευχαριστώ μάγκες!

 

Χρήσιμοι Σύνδεσμοι

Αρχική Σελίδα Όροι Χρήσης