0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
christosms wrote:ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑ ΘΑ ΤΟ ΚΟΙΤΑΞΩ ΣΤΟ ΣΥΝΕΡΓΕΙΟ ΠΟΥ ΤΗΝ ΠΑΩ...
αν και περασαν τα χρονια... ξερουμε ποιο ακριβως ηταν το θεμα με το σταντ? σε ποιο σημειο ποναγε δηλαδή?
εννοεις επανω στο σταντ και όχι στο σκελετο? εκει δηλαδή που κανει την διχαλα που περναει η βιδα?
ξηλωνεις κατω το σκαφακι(4 βιδες)λυνεις το δοχειο διαστολης(το δοχειο που επιστρεφει το αντιψυκτικο απο το ψυγειο)και πας στον πρωτο φαναρτζη και σου καινει σε 3 λεπτα ενα γαζωμα με την αργκον.ισως σου το ενυσχησει και με ενα λαμακι και γινει ακομα καλυτερο!καθαριζεις τις καπνες απο το κολημα και ψεκαζεις 2 ανασες σπρει ασημι(συνηθως οι φανοποιοι εχουν και ειναι και καλης ποιοτητας και αντοχης.ξαναμονταρεις δοχειο και σκαφακι και ανεβαινεις επανω και χοροπηδας οσο σου κανει κεφι!!!!ηταν το πρωτο πραγμα που χρειαστηκε να κανω μολις γνωρισα τον πηγασο μου!
Και το δικο μου απο την αρχη ετσι ηταν.Θεμα συνηθειας το ξεπερνας.Το μονο προβλημα σε παραλληλη σταθμευση αν το βαλουν οι αλλοι κοντα σου βγαινει η πιστη να το βγαλεις
Χρήσιμοι Σύνδεσμοι