0 μέλη και 4 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Παράθεση από: timplas στις Δεκέμβριος 11, 2007, 11:55:36 μμ...σε περίπτωση που κάνεις κόλληση αργκον, εννοείται πως αποσυνδέεις την μπαταρία ΚαλωσήρθεςKαλώς ήρθες...χαίρομαι που πηρες αμεσα απάντηση στο μικρό προβλγματακι σου...υ.γ.Περικλή...ΓΙΑΤΙ ρε να αποσυνδεσει την μπαταρία του...??????
...σε περίπτωση που κάνεις κόλληση αργκον, εννοείται πως αποσυνδέεις την μπαταρία Καλωσήρθες
Χαιρετώ κατ' αρχην όλους τους κατόχους Aprilia pegaso. Αχ!! τι εχω τραβήξει με αυτή τη μηχανή. Ένα λοιπον απ΄τα προβλήματα που παρουσίασε ήταν και αυτό του πλαινού σταντ. Από βλακεία μου , πεστε, συνίθιζα να κάθομαι πανω στη μηχανή όταν αυτή ήταν στο πλαινο σταντ. αποτέλεσμα αυτού ήταν με το καιρό να παρατηρώ ότι η μοτ/τα αρχιζε να παίρνει επικίνδυνη κλίση. Τι είχε συμβεί. Είχε σπάσει η σωλήνα του πλαισίου της μηχανής λίγο πιο πανω απ΄ τη κόληση του σταντ. και αποτέλεσμα αυτού ήταν να σπάσει και το δοχείο του νερού που είναι στερεωμένο πάνω σ' αυτήν. Λήση? Άλλο δοχείο νερού και οξυγονοκόλληση με πρόσθετα ενισχυτικά λαμάκια για να στερεωθεί το πλαίσιο της μοτ/τας. Εχει περάσει ένας χρόνος από τοτε και χτύπα ξύλο δεν παρουσιάστικε ξανά τιποτα. Βεβαια καλή λύση είναι και το διπλό σταντ. Αντε και περαστικά μας!!!
Εμένα που είχε ραγίσει σχεδόν από το ύψος του κάρτερ? Και αφού λύθηκε όλο το μοτέρ, τότε κολλήθηκε...αλλά και πάλι...γέρνει λιγάκι παραπάνω!Κεντρικ΄σταντ my friends!
Παράθεση από: Operater στις Σεπτέμβριος 24, 2008, 02:01:43 μμΕμένα που είχε ραγίσει σχεδόν από το ύψος του κάρτερ? Και αφού λύθηκε όλο το μοτέρ, τότε κολλήθηκε...αλλά και πάλι...γέρνει λιγάκι παραπάνω!Κεντρικ΄σταντ my friends! οχι ρε φιλε...ππω..πω... πακέτο ε...
Χρήσιμοι Σύνδεσμοι