0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

Πρόβλημα με το injection
« - : Οκτώβριος 31, 2005, 02:47:47 μμ »
Καλησπέρα!Έχω ένα Pegaso 2001 με injection.Έμεινα πρόσφατα από μπαταρία.Μέτα την φόρτιση της,και ενώ η μηχανή δουλεύει μια χαρά,το λαμπάκι του injection παραμένει αναμμένο.Καμιά βοήθεια;



Re: Πρόβλημα με το injection
« Απάντηση #1 - : Οκτώβριος 31, 2005, 03:27:21 μμ »
Αδερφέ δεν είναι τίποτα. Απλά ο εγκέφαλος διάβασε 'βλάβη' στιγμιαία και θέλει reset για να σβήσει το φωτάκι. Κανονικά το reset γίνεται με το μηχάνημα του συνεργείου αλλά κάπου στο site κάποιος σήκωσε άρθρο για reset με συνδετήρα... (όχι δεν είναι ο Μαγκάιβερ) Ψάξε στις συζητήσεις θα το βρεις  :-D

*

Αποσυνδεδεμένος apriliabikers.gr

  • *********
  • 17379
  • Αντιδράσεις: +16
Re: Πρόβλημα με το injection
« Απάντηση #2 - : Οκτώβριος 31, 2005, 07:27:48 μμ »
Βασικά δεν είναι τίποτα...το ξεμπλοκάρεις είτε εαν έχει κάποιος το μηχάνημα, είτε με καλωδιάκια το ''βραχυκυκλώνει΄΄ reset και είναι ο.κ...

Απλά πρέπει να βρει το σχεδιάγραμμα από τον εγκέφαλο Πήγασου για να ξέρει ποιο είναι ποιο..
δεν είναι τίποτα δύσκολο έσι...?
Καλή επιτυχία !

*

Αποσυνδεδεμένος harlek

  • *******
  • 1288
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: 0
Re: Πρόβλημα με το injection
« Απάντηση #3 - : Οκτώβριος 31, 2005, 07:35:23 μμ »
δεν χρειάζεται σχεδιάγραμμα, ο ομιλών έχει περιγράψει τη διαδικασία αναλυτικά. Απαιτούμενος εξοπλισμός: Ένας συνδετήρας.
Υπάρχει (η διαδικασία, όχι ο συνδετήρας) σε κάποιο σχετικό θρέντ του φόρουμ (τώρα που ακριβώς μη με ρωτάτε...)
Masquerade

Re: Πρόβλημα με το injection
« Απάντηση #4 - : Νοέμβριος 01, 2005, 12:40:59 πμ »
Φίλε harlek ,επειδή δεν μπόρεσα να βρω το post που λες μπορείς να μου στείλεις το  ακριβές URL ή το άρθρο σε ενα pm;Ευχαριστώ προκαταβολικά :lol:

*

Αποσυνδεδεμένος harlek

  • *******
  • 1288
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: 0
Re: Πρόβλημα με το injection
« Απάντηση #5 - : Νοέμβριος 01, 2005, 01:21:53 πμ »
Πράγματι, αδύνατο να βρω κι εγώ το κείμενο. Το ξαναγράφω εν συντομία εδώ, μήπως χρειαστεί και σε κανέναν άλλο.

1.Ανοίγεις διακόπτη τροφοδοσίας χωρίς να βάλεις μπρος τη μηχανή με τη μίζα. Είσαι δηλαδή στη φάση που κανονικά το φωτάκι θα άναβε ούτως ή άλλως.
2. Κάτω από τη σέλλα είναι ο εγκέφαλος (μεταλικό κουτάκι). Από αυτόν, εκτός των άλλων, φεύγει και ένα καλώδιο που καταλήγει σε ένα ελεύθερο βύσμα, το οποίο προορίζεται για να μπαίνει στο διαγνωστικό μηχάνημα των συνεργείων. Το βύσμα έχει έξι τρύπες (2 σειρές των 3ων), αν όμως το δεις προσεκτικά θα δεις ότι η μια (η μεσαία της μιας τριάδας) δεν έχει επαφή. Με ένα συνδετήρα (ή αλλο μεταλικό αντικείμενο) ενώνεις τις δυο επαφές που ανάμεσά τους βρίσκεται το κενό για ΑΚΡΙΒΩΣ 12 δευτερόλεπτα. Μετα τα 12 δευτερόλεπτα απομακρύνεις το συνδετήρα. Το φωτάκι του ψεκασμου αναβοσβηνει τοσες φορες όσες αντιστοιχούν στον κωδικό σφάλματος που έχει καταγραφεί.
3. Ενώνεις και πάλι τις ίδιες επαφές πάλι για 12 ΑΚΡΙΒΩΣ δευτερόλεπτα και απομακρύνεις το συνδετήρα. Το φωτακι ξανααναβοσβήνει.
4. Κλείνεις το διακόπτη τροφοδοσίας (κλειδί στο OFF) και η μνήμη σφαλμάτων έχει μηδενιστεί.
Masquerade

Re: Πρόβλημα με το injection
« Απάντηση #6 - : Νοέμβριος 01, 2005, 03:48:54 μμ »
Ευχαριστώ harlek!Το αστείο είναι ότι μετά που έφτιαξα το λαμπάκι άρχισε και βραχυκύκλωνε το μπουζί:-o .Μετράω δυο προς το παρόν 2 καμμένα και τώρα η μηχανή είναι στον μάστορα... :-(  :-(  

*

Αποσυνδεδεμένος apriliabikers.gr

  • *********
  • 17379
  • Αντιδράσεις: +16
Re: Πρόβλημα με το injection
« Απάντηση #7 - : Νοέμβριος 01, 2005, 04:39:24 μμ »
Παράθεση

ο/η xanoutas έγραψε:
Ευχαριστώ harlek!Το αστείο είναι ότι μετά που έφτιαξα το λαμπάκι άρχισε και βραχυκύκλωνε το μπουζί:-o .Μετράω δυο προς το παρόν 2 καμμένα και τώρα η μηχανή είναι στον μάστορα... :-(  :-(  


Συγνώμη, xanoutas να σε ρωτήσω κάτι.
Τι εννοείς βραχυκύκλωνε το μπουζί?
Πως το κατάλαβες?

Re: Πρόβλημα με το injection
« Απάντηση #8 - : Νοέμβριος 01, 2005, 07:08:07 μμ »
Βασικά ο μάστορας το κατάλαβε.Ή μάλλον μου το είπε.Ενώ δούλευε μια χαρά η μηχανή,την 'αφησα 5 λεπτά να κάνω μια δουλίτσα και μετά έσβηνε συνέχεια.Ούτε τα λαμπάκια δεν έμεναν ανοιχτά.Και για όσο δούλευε σκόρτσαρε συνέχεια.Α,και το ρελαντί στισ 2500-2700 στροφές.Ο μάστορας,που είναι και φίλος μου,μου είπε ότι κάτι παίζει με το μπουζί.Παιδιά ευχαρίστως να ακούσω προτάσεις,γιατί τον Pegaso ένα μήνα τον έχω μόνο και θα ξενερώσω απίστευτα αν μου αρχίσει τα χοντρά προβλήματα από τώρα...μόνο 18000 χλμ έχει.Όποιος βρει την λυση έχει :pint: από μένα :lol:

*

Αποσυνδεδεμένος harlek

  • *******
  • 1288
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: 0
Re: Πρόβλημα με το injection
« Απάντηση #9 - : Νοέμβριος 01, 2005, 09:03:11 μμ »
Όλα αυτά άρχισαν αφού έκανες επιτυχώς την "επέμβαση" για το reset? Όταν λες ότι ούτε τα λαμπάκια δεν έμεναν ανοιχτά, εννοείς ότι έκανε σαν να είχες κλείσει το διακόπτη; Τα φώτα της μηχανής δούλευαν;
Κάποια συμπτώματά σου είναι ακριβώς εκείνα του χαλασμένου διακόπτη τροφοδοσίας, αλλά το ανέβασμα του ρελαντί και τα συνεχή σκορτσαρίσματα με προβληματίζουν τα μάλα.
Για το "καιγόμενο" μπουζί έχω τις επιφυλάξεις μου.
Δε μας είπες, το λαμπάκι του ιντζέκσιον τι έκανε; Αναψε ξανά; Για λίγο; μόνιμα;
Πιθανώς κάποιος αισθητήρας από αυτούς βάσει των οποίων λειτουργεί ο εγκέφαλος να τα έφτυσε. Αν έχει γίνει κάτι τέτοιο, σε οδηγεί το φωτάκι του ψεκασμού που πρέπει να έχει μείνει και πάλι μονίμως αναμμένο.
Επίσης είναι πολύ πιθανό να έχεις βρεί...ε...πως να το πω.....όχι και τον καλύτερο μάστορα!
Masquerade

*

Αποσυνδεδεμένος apriliabikers.gr

  • *********
  • 17379
  • Αντιδράσεις: +16
Re: Πρόβλημα με το injection
« Απάντηση #10 - : Νοέμβριος 01, 2005, 09:58:52 μμ »
Παράθεση

ο/η harlek έγραψε:
Επίσης είναι πολύ πιθανό να έχεις βρεί...ε...πως να το πω.....όχι και τον καλύτερο μάστορα!


Εντάξει ας μην είμαστε και απόλυτοι, δεν ξέρεις καμιά φορά υπάρχουν αρκετοί μάστορες που ξέρουν τι κάνουν αλλά όπως λεei κι ο harlek......
BTW xanoutas έκανες τον κόπο να ελέγξεις κι αυτό που σου σου είπε ο harlek για τον κεντρικό διακόπτη μπας και....
Απ' ότι παρατηρώ τελικά πολλοί λίγοι πηγασόβιοι ΔΕΝ έχουν γλυτώσει αυτό το...πακέτο με τον "διακόπτη".
Πάντως η μοναδική φορά που μου είχε μείνει αναμένο το λαμπάκι του εγκέφαλου ήταν όταν αφού μου κάηκε το μπουζί, και το άλλαξα, το λαμπιόνο δεν έλεγε να σβήσει μέχρι να γίνει reset.O "μάστορας",(που δεν ήταν μάστορας) μου είχε πει τότε ..." άστο δεν πειράζει, σε ενοχλεί? όταν θα έρθεις για το σέρβις το φτιάχνουμε".
Εγώ βέβαια πήγα αλλού για να έχω το κεφάλι μου ήσυχο.
Απο τότε(φτου σκόρδα) δεν μου έχει παρουσιαστεί τίποτα σχετικό.

*

Αποσυνδεδεμένος harlek

  • *******
  • 1288
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: 0
Re: Πρόβλημα με το injection
« Απάντηση #11 - : Νοέμβριος 01, 2005, 10:16:56 μμ »
Παράθεση

ο/η powerphot έγραψε:

Πάντως η μοναδική φορά που μου είχε μείνει αναμένο το λαμπάκι του εγκέφαλου ήταν όταν αφού μου κάηκε το μπουζίτίποτα σχετικό.


Και το δικό σου μπουζί;; Τι σόι βλάβη είναι αυτή; Όχι τίποτα άλλο, αλλά είναι μαθηματικά βέβαιο πλέον ότι θα την πάθω! Τι συμπτώματα έχει και γιατί συμβαίνει, πείτε μας παρακαλώ!
Masquerade

*

Αποσυνδεδεμένος apriliabikers.gr

  • *********
  • 17379
  • Αντιδράσεις: +16
Re: Πρόβλημα με το injection
« Απάντηση #12 - : Νοέμβριος 01, 2005, 10:34:06 μμ »
Παράθεση

ο/η harlek έγραψε:
Και το δικό σου μπουζί;; Τι σόι βλάβη είναι αυτή; Όχι τίποτα άλλο, αλλά είναι μαθηματικά βέβαιο πλέον ότι θα την πάθω! Τι συμπτώματα έχει και γιατί συμβαίνει, πείτε μας παρακαλώ!


Κοίτα, δεν είμαι doctor μηχανών :-D  απλώς όλα αυτά που έχω συγκεντρώσει εδώ μέσα είναι πράγματα που μου έχουν συμβεί κατά καιρούς (λες να είμαι γκαντέμ? :-D  :lol: ).
Οι λύσεις είναι δοκιμασμένες και με αποτέλεσμα.
Κάποιες απο αυτές τις έχω μάθει ρωτώντας, κι άλλες "παθαίνωντας-μαθαίνωντας", όπως αυτή με το μπουζί.
Ξέρεις τι είναι να ψάχνω  στην Αττική όλα τα βενζινάδικα Κυριακή βράδυ για να βρω μπουζί?
Τελικά βρήκα ένα "αντίστοιχο" και δούλεψε.
Πως έπαθα κι έμαθα? να διάβασε εδώ τον ΑΡΙΘΜΟ (7)μπουζί

Re: Πρόβλημα με το injection
« Απάντηση #13 - : Νοέμβριος 02, 2005, 02:13:37 μμ »
Λοιπόν το λαμπάκι του injection μετά την ""εγχείρηση" δούλευε κανονικότατα!Τελικά έπεσα και εγώ θύμα του %&%$&* διακόπτη!!! :cry:  :evil:Η μηχανή ενώ δούλευει κανονικά όταν ήταν ακίνητη,μόλις γύρναγα λίγο το τιμόνι για να φύγω νέκρωνε! Έβαλα ένα διακόπτη από ένα DIO(!!!) για δοκιμή και δουλεύει μια χαρά!!! :-D Πάω να πάρω και ένα διακόπτη τώρα και θα είμαι κομπλέ(...ελπίζω :-) )

*

Αποσυνδεδεμένος apriliabikers.gr

  • *********
  • 17379
  • Αντιδράσεις: +16
Re: Πρόβλημα με το injection
« Απάντηση #14 - : Νοέμβριος 02, 2005, 03:16:19 μμ »
Παράθεση

ο/η xanoutas έγραψε:
Λοιπόν το λαμπάκι του injection μετά την ""εγχείρηση" δούλευε κανονικότατα!Τελικά έπεσα και εγώ θύμα του %&%$&* διακόπτη!!! :cry:  :evil:Η μηχανή ενώ δούλευει κανονικά όταν ήταν ακίνητη,μόλις γύρναγα λίγο το τιμόνι για να φύγω νέκρωνε! Έβαλα ένα διακόπτη από ένα DIO(!!!) για δοκιμή και δουλεύει μια χαρά!!! :-D Πάω να πάρω και ένα διακόπτη τώρα και θα είμαι κομπλέ(...ελπίζω :-) )


χα χα χα
Καλως ήρθες στο...club, όχι το ApriliaClub,
αλλά....του διακόπτη :lol:  :lol:  :lol:  :lol:

 

Χρήσιμοι Σύνδεσμοι

Αρχική Σελίδα Όροι Χρήσης