το μοντέλο είναι με καρμπυρατερ
φλάτζα έχω αλλάξει μόνο από το "ψευτοκάπακο" των βαλβίδων όποτε το άνοιγα για να τις ρυθμίσω.Στο πρώτο άνοιγμα που έγινε στην Αθήνα ,υποτίθεται για καλύτερα, μάλλον ζημιές μου έκαναν παρά σέρβις.Είχα μικρή διαρροή, οπότε το ξαναάνοιξα στα Χανιά πλέον, άλλαξα και τα "μισοφέγγαρα" που
έχει στο καπάκι και μια καλή κόλλα και όλα οκ.Αν ο μηχανικός έχει κέφια και το κολήσει καλά δεν θα έχεις πρόβλημα.Και αν δακρύζει λίγο δεν χρειάστηκε πότε να συμπληρώσω λάδι (κάθε 6000χλμ).Το καλοκαίρι έτυχε να κατέβω από Βόλο Πειραιά πανικόβλητος για να προλάβω το καράβι.Με στιμένο το γκάζι 170χλμ σχέδον όλη τη διαδρομή ούτε θερμοκρασία ανέβασε, ούτε λάδι συμπλήρωσα.Τα τίναξε όμως η αλυσίδα...
Ούτε αλυσίδες έχω βάλει στις βλάβες γιατί τις θεωρώ αναλώσιμες.Προτείνω DID professional 520VM ,και γρανάζια JT.O καλύτερος συνδοιασμός και μου κράτησε 25000 χλμ.
Επειδή είδα και μια κουβέντα για τα λάστιχα ,θα έλεγα ότι τα Bridgestone trailwing είχαν τις καλύτερες επιδόσεις αλλά το μπροστινό είναι θορυβώδες.Τώρα δοκιμάζω τα Dunlop Trailmax και μου φαίνονται εξίσου καλά με τα Bridgestone και ας έχουν τακούνι!