Kαλημέρα παιδιά σε όλους,
Πριν περίπου 1 μήνα έγινα και εγώ ένας κάτοχος Aprilia αγοράζοντας ένα Aprilia RS 125.. Μόλις περνάει μια βδομάδα λοιπόν, το μηχανάκι ξαφνικά "νεκρώνει" και ενώ δούλευε κανονικά δεν ξεκίναγε κλπ.. Το πάω στο εξουσιοδοτημένο εδώ στον Πειραιά (Ψωμόπουλος) για επισκευή. Λίγες μέρες μετά (1-2) μου λέει πως είναι πρόβλημα στους δίσκους και πως θα τους παραγγείλει απο Ιταλία και σε 10 μέρες θα έχω το μηχανάκι στα χέρια μου.
Σήμερα, κλείνει τις 14 μέρες περίπου στο συνεργείο η κούκλα μου..
Είπα να περάσω να δώ τι γίνεται, μιας που μου είχε πεί οτι θα ήταν έτοιμη σε 10.. Πάω λοιπόν, και τιν βλέπω λυμμένη σε μια γωνία, χωρίς το αριστερό φέρινγκ της και ρωτάω το μηχανικό πως πάει.. Η απάντησή του ήταν : "Δεν έχω λάβει ακόμη τα ανταλλακτικά, ΔΕΝ ΞΕΡΩ πότε θα τα έχω, ίσως σου βρώ εκτός aprillia και θα χρειαστεί να τα πληρώσεις, και οταν έρθουν τα άλλα θα τα κρατήσεις καβάτζα"..
Και ιδού η ερώτησις.. ΤΟΝ Γ@Μ@Σ ΚΥΡΙΕ ΠΡΟΕΔΡΕ? δηλαδή έλεος, το μηχανάκι το είχα 1 βδομάδα, κοντέβει μισό μήνα στο συνεργείο για πρόβλημα ασήμαντο, και θα πληρώσω κιαποπάνω? Ζητάω τις γνώμες σας.. να ζητήσω αντικατάσταση μέσω δικηγόρου? Να τους βάλω φωτιά? Να πουλήσω το μηχανάκι έτσι όπως είναι? πραγματικά έχω ξενερώσει με τη ζωή μου δεν ξέρω τι να κάνω..
Σκέφτομαι να κινηθώ με επιστολές διαμαρτυρίας σε περιοδικά και στην ίδια την Aprilia, ακόμη και στο εργοστάσιο αλλά και να βάλω κάποιον δικηγόρο. Δεν πάει άλλο η κατάσταση πραγματικά.. θέλω τις γνώμες σας και κάποια e-mail επικοινωνίας αν υπάρχουν για να μιλήσω με την Αprilia στην Eλλάδα..
Και πάλι καλημέρα παιδιά