0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

*

Αποσυνδεδεμένος apriliabikers.gr

  • *********
  • 17379
  • Αντιδράσεις: +16
Service Pegaso 650ie των 12.000χλμ
« - : Ιανουάριος 06, 2006, 01:02:05 πμ »
Σέρβις λοιπόν στα 12.000χλμ για τον πήγασο και αφού έτρεξαν περίπου 200χλμ σαν test ride για να είμαι σίγουρος,
σήμερα που έχω λίγο χρόνο να γράψω δυο λόγια έτσι για μια απλή ενημέρωση στους «πηγασόβιους».

Το κοντέρ έδειχνε 12.070χλμ όταν άφησα την μηχανή στο συνεργείο, και δεν είχε κανένα
λειτουργικό πρόβλημα η βλάβη, η ότι άλλο, εκτός από το ότι είχαν αρχίσει να κάνουν «σκασίματα» οι εξατμήσεις,
δείγμα ότι ήθελε επείγοντος ρύθμιση.
Την άφησα το πρωί και την παρέλαβα το απόγευμα μετά την δουλειά μου.
Οι εργασίες που έγιναν είναι οι εξής:

Όπου «κόκκινο» βελάκι  έγινε ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΣΗ
Όπου «πράσινο βελάκι έγινε ΕΛΕΓΧΟΣ





Επιπλέον: (αντιγράφω από το χαρτάκι που έχω)
Έλεγχος βαλβίδων και ρύθμιση 5ης βαλβίδας.
Λίπανση σε όλες τις ντίζες της μηχανής.
Λίπανση Αρθρώσεων.
Καθάρισμα συστήματος ψεκασμού.
Φόρτιση μπαταρίας. (εκ των υστέρων αποφάσισα και την άλλαξα γιατί έχει «γονατίσει»,
ελπίζω η «μαμίσια» να κρατήσει περισσότερο).

Το κόστος για όλα αυτά ήταν σύνολο 110 Ευρώ + 40 Ευρώ η μπαταρία.

Σήμερα μετά από τα 200χλμ+ πήγα για μια ακόμη επιπλέον ρύθμιση στον εγκέφαλο γιατί διαπίστωσα
ότι για να αρχίσει να «αρπάζει» ροπή έπρεπε να γεμίσουν οι στροφές πάνω από 2000-2500.
Μετά την ρύθμιση στο Axon διορθώθηκε κι αυτό και είναι όλα ΟΚ!!!




Το service έγινε στο συνεργείο Scoot&Scoot  Λ. Βουλιαγμένης 405 Ηλιούπολη
Τηλ 210 9707093 Fax 210 9766235


Τώρα είμαι έτοιμος για εκδρομή, άντε θα πάμε πουθενά?
 :-D  :-D  :-D  :-D  :-D  :-D  ;-)



Re: Service Pegaso 650ie των 12.000χλμ
« Απάντηση #1 - : Ιανουάριος 06, 2006, 07:12:58 μμ »
Πολύ καλή και επαγγελματική δουλειά φαίνεται. Μακάρι τα παιδια να είναι σωστοί

*

Αποσυνδεδεμένος harlek

  • *******
  • 1288
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: 0
Re: Service Pegaso 650ie των 12.000χλμ
« Απάντηση #2 - : Ιανουάριος 06, 2006, 09:44:40 μμ »
Παράθεση

powerphot wrote:
είχαν αρχίσει να κάνουν «σκασίματα» οι εξατμήσεις,
δείγμα ότι ήθελε επείγοντος ρύθμιση.


Πότε σου έκανε τα σκασίματα? Εμένα σχεδόν από την πρώτη μέρα κάνει μερικά "παφ", αλλά μόνο στην περίπτωση που ενώ ρολάρω με πατημένο συμπλέκτη και ο κινητήρας δουλεύει στο ρελαντί τον αφήσω χωρίς να δίνω γκάζι (οπότε οι στροφές ανεβαίνουν με τη φόρα της μηχανής και τότε "παφ-παφ").

Τι εννοείς η "μαμίσια" να κρατήσει πιο πολύ; δεν είχες τη μαμίσια YUASA?
Masquerade

*

Αποσυνδεδεμένος apriliabikers.gr

  • *********
  • 17379
  • Αντιδράσεις: +16
Re: Service Pegaso 650ie των 12.000χλμ
« Απάντηση #3 - : Ιανουάριος 07, 2006, 03:09:03 πμ »
Παράθεση

harlek wrote:
Πότε σου έκανε τα σκασίματα? Εμένα σχεδόν από την πρώτη μέρα κάνει μερικά "παφ", αλλά μόνο στην περίπτωση που ενώ ρολάρω με πατημένο συμπλέκτη και ο κινητήρας δουλεύει στο ρελαντί τον αφήσω χωρίς να δίνω γκάζι (οπότε οι στροφές ανεβαίνουν με τη φόρα της μηχανής και τότε "παφ-παφ").

Τι εννοείς η "μαμίσια" να κρατήσει πιο πολύ; δεν είχες τη μαμίσια YUASA?


Τα σκασίματα μου τα έκανε όταν π.χ. είχα κλειστό το γκάζι και ρολάριζε η μηχανή. Όταν άνοιγα το γκάζι σταμάταγε το σκάσιμο.

Ναι είχα YUASA, αλλά δεν είμαι σίγουρος ότι ήταν αυθεντική.
Δεν κράτησε πάνω απο χρόνο. Δεν ξέρω βέβαια τι "ξεκίνημα" είχε όταν την πρωτο έβαλαν επάνω και πόσο καιρό έμεινε ακίνητη η μηχανή πριν την αγοράσω.
Στον πήγασο του 2001 μοντ που είχα μου είχε κρατήσει 2 χρόνια και....
Αυτή άρχισε τώρα τελευταία να μου κάνει κόλπα στο ξεκίνημα.
Άσε που έπεφτε κι η ένταση των φώτων όταν πάταγα φρένο.
Ελπίζω αυτή να κρατήσει παραπάνω απο χρόνο.
Το μόνο που ξέχασα ήταν να ρωτήσω αν έχει εγγύηση.
Των αυτοκινήτων πάντως έχουν δυο χρόνια εγγύηση.

Re: Service Pegaso 650ie των 12.000χλμ
« Απάντηση #4 - : Ιανουάριος 15, 2006, 03:10:31 πμ »
Ένας καλός αυτόματος φορτιστής μπαταρίας στα 1.2Α κάνει γύρω στα $40 (όχι ευρά).
Το manual μου αναφέρει ότι θές συχνά βόλτες των 100κμ με κλειστά φώτα, για να φορτίζεις τη μπαταρία το χειμώνα...
Ο χρόνος ημιζωής των μπαταριών -τί λέω πάλι ρε o alien;- είναι γύρω στους 18 μήνες. :)

Όσο για σκασίματα, στο πηγασάκι μου (carb) εξαφανίστηκαν όταν άρχισα  να χρησιμοποιώ βελτιωτικά βενζίνης...

*

Αποσυνδεδεμένος apriliabikers.gr

  • *********
  • 17379
  • Αντιδράσεις: +16
Re: Service Pegaso 650ie των 12.000χλμ
« Απάντηση #5 - : Ιανουάριος 15, 2006, 03:55:25 μμ »
Παράθεση

zireous wrote:
Ένας καλός αυτόματος φορτιστής μπαταρίας στα 1.2Α κάνει γύρω στα $40 (όχι ευρά)...

Καλή φάση αυτή με τον φορτιστή. Το σκέφτομαι σοβαρά!



Παράθεση

zireous wrote:
Το manual μου αναφέρει ότι θές συχνά βόλτες των 100κμ με ...

Ναι σωστό αυτό αλλά το συγκεκριμένο μοντέλο δεν έχει διακόπτη φώτων.(ίσως πρέπει να το πάρω απόφαση να βάλω).



Παράθεση

zireous wrote:
Ο χρόνος ημιζωής των μπαταριών -τί λέω πάλι ρε o alien;- είναι γύρω στους 18 μήνες. :)...

Συνήθως ναι, γιαυτό και οι μπαταριοκατασκευαστές δίνουν 2 χρόνια εγγύηση περίπου.



Παράθεση

zireous wrote:
Όσο για σκασίματα, στο πηγασάκι μου (carb) εξαφανίστηκαν όταν άρχισα  να χρησιμοποιώ βελτιωτικά βενζίνης...

Το δοκίμασα κι αυτό που λες, κάνοντας αρχή με 100στάρα βενζίνη.
Δεν είδα καμιά διαφορά στα "σκασίματα" παρα μόνο μετά την ρύθμιση που εξαφανίστηκαν εντελώς. :io:

*

Αποσυνδεδεμένος harlek

  • *******
  • 1288
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: 0
Re: Service Pegaso 650ie των 12.000χλμ
« Απάντηση #6 - : Ιανουάριος 15, 2006, 05:55:58 μμ »
Παράθεση

zireous wrote:
Ένας καλός αυτόματος φορτιστής μπαταρίας στα 1.2Α κάνει γύρω στα $40 (όχι ευρά).
Το manual μου αναφέρει ότι θές συχνά βόλτες των 100κμ με κλειστά φώτα, για να φορτίζεις τη μπαταρία το χειμώνα...
Ο χρόνος ημιζωής των μπαταριών -τί λέω πάλι ρε o alien;- είναι γύρω στους 18 μήνες. :)

Όσο για σκασίματα, στο πηγασάκι μου (carb) εξαφανίστηκαν όταν άρχισα  να χρησιμοποιώ βελτιωτικά βενζίνης...


Έχω την αίσθηση ότι τα φώτα δεν επηρεάζουν τη φόρτιση εν κινήσει, εκτός πια κι αν έχεις την απαίτηση να φορτίζει στο ρελαντί.
Εμένα κάποια (λίγα) σκασίματα ξεκίνησαν ένα μήνα αφού το αγόρασα και εκτοτε είναι σταθερά (ούτε αυξήθηκαν, ούτε μειώθηκαν). Νομίζω ότι μαυρίζω το μπουζί μου με σταθερούς ρυθμούς, λοιπον!

ΥΓ. Τι σόι ψεκασμός είναι αυτός που θέλει κάθε λίγο ρύθμιση; Η δουλειά του δεν είναι να ρυθμίζει αυτόματα την ιδανική αναλογία μίγματος με ακρίβεια; Τελικά μήπως ο εγκέφαλος κάτω από τη σέλα είναι λίγο χαζούλης;
Masquerade

*

Αποσυνδεδεμένος bill

  • *******
  • 1062
  • Φύλο: Άντρας
  • Κύριε, εκέκραξα προς Σε, εισάκουσόν μου...
  • Μοντέλο μηχανής: Atlantic
  • Αντιδράσεις: +360
Re: Service Pegaso 650ie των 12.000χλμ
« Απάντηση #7 - : Ιανουάριος 15, 2006, 10:51:06 μμ »
χαρη παραφερεσαι....
θα σου τα εξηγησω ολα απο κοντα...
μην αγχωνεσαι....

*

Αποσυνδεδεμένος harlek

  • *******
  • 1288
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: 0
Re: Service Pegaso 650ie των 12.000χλμ
« Απάντηση #8 - : Ιανουάριος 17, 2006, 11:44:28 πμ »
Ρε δόκτωρα, τι του κανες και πάει τόσο καλύτερα; Ποτέ δεν είχε τόσο ομαλή λειτουργία και απόκριση.

Σ' ευχαριστούμε και πάλι.

Χ+Π.
Masquerade

*

Αποσυνδεδεμένος apriliabikers.gr

  • *********
  • 17379
  • Αντιδράσεις: +16
Re: Service Pegaso 650ie των 12.000χλμ
« Απάντηση #9 - : Μάιος 22, 2006, 12:41:44 μμ »
Καλημέρα εχω ενα PEgaso 650ie 2004 με πολλα μα πολλα θέματα ποθ ειλικρινα ειναι απο τα συνεργεία. Εχεις να προτείνεις καποιο πολυ καλο συνεργείο? Ο Scoot & Scoot είναι ο καλύτερος απο οσο ξέρω αλλα μου πεφτει καπως μακρια. Παρακαλώ βοηθησε με εχω εκνευριστεί αρκετα με το ολο θέμα. Επίσης εβαλα METZELER λαστιχα φετος και παρατήρησα α) αργουν πολυ να ζεσταθούν β) ποια ειναι η καλύτερη επιλογή ελαστικών για το εν'λογω μηχανακι.

Ειμαι τελειως απελπισμένος

*

george

Re: Service Pegaso 650ie των 12.000χλμ
« Απάντηση #10 - : Μάιος 22, 2006, 07:40:06 μμ »
Εγω εβαλα πριν λιγες μερες τα michelin..annakee....πολυ καλα...

*

Αποσυνδεδεμένος harlek

  • *******
  • 1288
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: 0
Re: Service Pegaso 650ie των 12.000χλμ
« Απάντηση #11 - : Μάιος 22, 2006, 08:10:44 μμ »
Παράθεση

saddle69 wrote:
Ο Scoot & Scoot είναι ο καλύτερος απο οσο ξέρω αλλα μου πεφτει καπως μακρια. Παρακαλώ βοηθησε με εχω εκνευριστεί αρκετα με το ολο θέμα. Επίσης εβαλα METZELER λαστιχα φετος και παρατήρησα α) αργουν πολυ να ζεσταθούν

Ειμαι τελειως απελπισμένος


Τελείως απελπισμένος επειδή σου πέφτει μακριά το συνεργείο; Δε λες πάλι καλά που υπάρχει. Υποθέτω δεν το έχεις επισκεφτεί...

Τα Metzeler Tourance τα έχω βάλει κι εγώ και έπαθα κυριολεκτικά πολιτισμικό σοκ από τη βελτίωση σε σχέση με τα φρικτά Scorpion 90S/T που φόραγε αρχικά.

Τα Anakee έχουν πολύ καλή φήμη, αλλά δεν έχω βρει κάποιον που να τα χει βάλει και τα δυο για να μπορεί να τα συγκρίνει.
Masquerade

*

Αποσυνδεδεμένος harlek

  • *******
  • 1288
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: 0
Re: Service Pegaso 650ie των 12.000χλμ
« Απάντηση #12 - : Ιούλιος 10, 2006, 07:45:38 μμ »
Πι-Φωτ, στο πρώτο σου πόστ δείχνεις τις δουλειές που έγιναν στο συνεργείο από το manual, αλλά διαπίστωσα ότι αυτή η σελίδα αναφέρεται στους ελέγχους που "μπορούν να γίνουν και από το χρήστη". Στην διπλανή σελίδα του μάνιουαλ έχει κι άλλους ελέγχους και εργασίες, που "γίνονται από τον επίσημο συνεργάτη της Aprilia".

Οι πιο ενδιαφέρουσες από αυτές (κι εδώ ζητάω και την άποψη του Βασίλη) είναι η αλλαγή λαδιού πιρουνιού στα 12000km και φίλτρου αντλίας βενζίνης (;) στα 15000km. Επίσης, αλλαγή υγρών φρένων και ψυκτικού ανά 2 χρόνια.

Όντας στα 14000χλμ αναρωτιέμαι, λοιπον:

α) Έπρεπε να έχω ήδη αλλάξει λάδια στο πιρούνι? (ευκαιρία να βάλω και λίγο πιο παχιά).

β) Πρέπει σε 1000χλμ (στα 15.000δλδ) να πάω συνεργείο ειδικά για αλλαγή φίλτρου βενζίνης; Γιατί η απρίλια δεν το έβαζε στα 12000 ή στα 18000χλμ; Ποιος θα πάει ειδικά γι' αυτό στο συνεργείο;

γ) Επειδή υποθέτω αρκετοί από μας πλησιάζουμε τα δυο χρόνια, θα πρέπει όντως να αλλάξουμε ψυκτικό μηχανής και υγρά φρένων μπρός πισω;
Masquerade

*

Αποσυνδεδεμένος apriliabikers.gr

  • *********
  • 17379
  • Αντιδράσεις: +16
Re: Service Pegaso 650ie των 12.000χλμ
« Απάντηση #13 - : Ιούλιος 11, 2006, 10:07:54 πμ »
Παράθεση

Ο/Η harlek έγραψε:
Πι-Φωτ, στο πρώτο σου πόστ δείχνεις τις δουλειές που έγιναν στο συνεργείο από το manual, αλλά διαπίστωσα ότι αυτή η σελίδα αναφέρεται στους ελέγχους που "μπορούν να γίνουν και από το χρήστη". Στην διπλανή σελίδα του μάνιουαλ έχει κι άλλους ελέγχους και εργασίες, που "γίνονται από τον επίσημο συνεργάτη της Aprilia".

Οι πιο ενδιαφέρουσες από αυτές (κι εδώ ζητάω και την άποψη του Βασίλη) είναι η αλλαγή λαδιού πιρουνιού στα 12000km και φίλτρου αντλίας βενζίνης (;) στα 15000km. Επίσης, αλλαγή υγρών φρένων και ψυκτικού ανά 2 χρόνια.

Όντας στα 14000χλμ αναρωτιέμαι, λοιπον:

α) Έπρεπε να έχω ήδη αλλάξει λάδια στο πιρούνι? (ευκαιρία να βάλω και λίγο πιο παχιά).

β) Πρέπει σε 1000χλμ (στα 15.000δλδ) να πάω συνεργείο ειδικά για αλλαγή φίλτρου βενζίνης; Γιατί η απρίλια δεν το έβαζε στα 12000 ή στα 18000χλμ; Ποιος θα πάει ειδικά γι' αυτό στο συνεργείο;

γ) Επειδή υποθέτω αρκετοί από μας πλησιάζουμε τα δυο χρόνια, θα πρέπει όντως να αλλάξουμε ψυκτικό μηχανής και υγρά φρένων μπρός πισω;



Λοιπόν έχουμε και λέμε.
Η αλλαγή λαδιού στα πιρούνια δεν έγινε τότε διότι αποφασίστηκε, μετά τον έλεγχο, ότι δεν χρειαζόταν. Είπαμε ότι στο επόμενο (18.000) θα αλλαχτεί το λάδι.
Ανάλογα με την χρήση και το ζόρι που τραβά ο πήγασος στην οδήγηση φαντάζομαι ότι δείχνει κατά πόσο πρέπει να αλλαχτούν κάποια αναλώσιμα που έχει.
Όπως πχ τα τακάκια ήταν μια χαρά στα 12.000 και δεν χρειάστηκαν αλλαγή, τα άλλαξα μόνος μου στα 16.000-17.000χλμ. με οδηγίες του bill.
Το μόνο που χρειάστηκε ήταν πρόσθεση υγρών στο πίσω φρένο.
Όλοι οι έλεγχοι έγιναν σε όλα τα υπόλοιπα σημεία όπως περιγράφει στο χαρτί, για να δούμε αν κάτι από αυτά ήθελε αλλαγή.
Ότι έπρεπε να αλλαχτεί αλλάχτηκε, ότι άντεχε ακόμα έμεινε για το επόμενο σέρβις.
Τώρα πια στα 18.000+, και περιμένοντας την αλλαγή του εγκέφαλου που ήρθε τελικά ,θα γίνουν και οι αλλαγές που δεν χρειάστηκε να γίνουν τότε.
Υγρά, ψυκτικό, φίλτρο, κλπ.

Γενικά πιστεύω ότι σε κάθε σέρβις αυτά που αλλάζονται έχουν να κάνουν πάντα με το πόσο…. «γκαζάκιας» είναι κάποιος και πως λειτουργεί η ζορίζει την μηχανή.

Αυτά αν θες τίποτε άλλο στην διάθεσή σου. ;-)  :io:

 

Χρήσιμοι Σύνδεσμοι

Αρχική Σελίδα Όροι Χρήσης