0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
xbul έγραψε:Έχω αρχίσει να ανησυχώ πάρα πολύ. Προς το παρόν δεν έχω ανησυχητικά σημάδια, αλλά θα αρχίσω να παρατηρώ πιο προσεκτικά. Το θέμα είναι ότι και να βαφούν τα πλαστικά, πρέπει να βρει κανείς τα αυτοκόλλητα, τα οποία δεν ξέρω αν είναι διαθέσιμα και πόσο μπορεί να κοστίζουν. Τελικά, η βαφή μπορεί να είναι μόνο το εύκολο μέρος της λύσης.
xbul έγραψε: Τελικά, η βαφή μπορεί να είναι μόνο το εύκολο μέρος της λύσης.
παιδια καλησπερα! τωρα τι να πω, οτι παρηγορηθηκα που δεν ειμαι ο μονος που εχει τον pegaso του στην ιδια κατασταση? 12.000 χλμ 1,5 ετων! @#&%&!γκρρρ! Τελικα ομως φαινεται καποιο φως στο βαθος του ....τουνελ! Απο το scout&scout μου ειπαν οτι ειναι αλατα και να το περασω με rexin λεπτη, το δοκιμασαμε επιτοπου και ως εκ θαυματος φανηκε το χρωμα απο κατω! το σαββατοκυριακο θα περασω ολη την πλευρα ( η μια μονο ηταν εκτεθειμενη στον ηλιο και τη βροχη) και θα σας πω... keep your fingers crossed!!
Μιας που επανήλθε το θέμα, να πω ότι το δικό μου ακόμα κρατάει μια χαρά, δεν έχει υπάρξει καμία επιδείνωση στα σχεδόν 3 χρόνια που πέρασαν απ' όταν το συζητούσαμε. Αλλά, το προφυλάσσω από βροχές, κουτσουλιές κ.λπ. Όλο αυτό τον καιρό πάντως έχω δει και Πήγασους αυτού του χρώματος σε πολύ καλή κατάσταση και βέβαια άλλους που δε βλέπονται. Ή δεν είναι γενικό το ελάττωμα ή κάτι παίζει με τη χρήση.Παρεμπιπτόντως, έχω παρατηρήσει το εξής: Όταν βρέξει, όπου πέσουν σταγόνες το γκρι χρώμα σαν να "ποτίζει" και δημιουργούνται μεγάλες (εφιαλτικές!) καφέ κηλίδες! Αν σκουπίσεις τις σταγόνες, οι κηλίδες μένουν! Ωστόσο, λίγα λεπτά μετά το σκούπισμα εξαφανίζονται. Πολύ μυστήρια πράγματα.Πάντως το βάψιμο είναι πολύ καλή λύση για τους ξεθωριασμένους. Πιστεύω ότι αξίζει να βάψει κανείς μόνο τα γκρι σημεία που έχουν και την ευπάθεια. Δηλαδή φτερό, 2 πλαινά πλαστικά και το μισό (πάνω μέρος) του ρεζερβουάρ. Μετά, το μηχανάκι θα δείχνει καινούργιο.Όσο για τους κωδικούς χρώματος, σιγά τα ωά! Ένα οποιοδήποτε μεταλλικό ασημι/ανθρακί θα είναι μια χαρά. Γιατί δηλαδή θα πρέπει να πετύχεις ακριβώς την απόχρωση; Να ξεχωρίζει κιολας λίγο!
εχω το ιδιο προβλημα με τον καινουριο ομως πηγασο..το πισω πλαστικο της ουρας γκρι αβαφτο ματ ειχε γινει αισχος απο τον ηλιο..τραγικη ποιοτητα πλαστικου κ επιλογης υλικου απο την απριλια για ενα τοσο εκτεθειμενο σημειο..με το παραμικρο χαρασωταν με ασπρες γραμμες συν το προβλημα που αναφερθηκε κ πιο πανω με τις κυλιδες αφου βραχει..μονο 2 φορες το ειχα περασει σιλικονh κ νομιζα θα την παλεψει..αλλα ματαια..μολις εφευγε η επιδραση γινοταν ολο κ χειροτερο..παρολο που το μηχανακι φυλασεται σε γκαραζ κ το πλενω μονο στο χερι..σα τα βαμβακερα..ετσι το εβγαλα,το πηγα στο φιλτατο casper κ το εβαψα μαυρο γυαλιστερο οπως η υπολοιπη μηχανη κ πραγματικα πολυ το χαιρομαι.....ετσι θα επρεπε να ναι απο την αρχη...ΑΛΛΑ.....................Λογω της ιδιαιτεροτητας του απαισιου αυτου υλικου δεν δουλευουν καλα τα χρωματα με αποτελεσμα να μην εισαι εγγυημενος 100% για το ποσο θ αντεξει..πχ με το πιστολι δεν επιανε με τπτ ασταρι κ ηθελε 3 χερια πρωτου πιασει η μπογια και αλλα τετοια περιεργα...τελικο αποτελεσμα παντως ειναι πανεμορφο απλα θελει πλεον περισσοτερη προσοχη σε χτυπηματα,γρατσουνιες..να και φωτο για διαφορες..ετσι ειναι βαμμενο...μια χαρα...ετσι ηταν πολυ πριν αρχισει να παιρνει την κατω βολτα..μακαρι να κρατησει,γιατι καινουριο ειναι πανακριβο κ λογικα την ιδια καταληξη θα εχει..
παιδια τα μεταλικα χρωματα ...εαν ο μαστορας ειναι φιλος και εχει ορεξη να ασχοληθει θα τα πετυχει στο 90%.απλα πρεπει να εχει πειραματιστει στα μεταλα και ....μπλα.... ;)μπιστολη και ασταρη παιζει χωρις προβληματα.
Χρήσιμοι Σύνδεσμοι