0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

*

NIK

Πρόβλημα υπερβολικής κατανάλωσης σε Pegaso 650i
« - : Φεβρουάριος 22, 2006, 08:27:59 μμ »
Kαλώς σας βρήκα φίλοι αυτό είναι το πρώτο μου post στο forum δυστυχώς όχι για καλό!:(

Την μηχανή μου την αγόρασα το 2003 καινούργια στη Ρόδο. Σήμερα πλέον έχει στο κοντέρ 56.000 (δεν πάω μόνο για καφέ όπως καταλάβατε!)
Με το  σερβις στη Ρόδο δεν είχα ποτέ πρόβλημα και πάντα ήταν αρκετά εξυπηρετικοί οι τεχνικοί χωρίς να αφήνουν κακές εντυπώσεις.
Λόγω εργασίας μένω πλέον Αθήνα και δυστυχώς δεν μπορώ να πω πως στα συνεργεία που έχω απευθυνθεί έχω βρει λύση στο πρόβλημα που αναφέρω στην επικεφαλίδα.

Το μόνο που μου προτάθηκε ήταν να αντικαταστήσω το φίλτρο αέρα της μαμάς εταιρίας με φίλτρο της ΚΝ πράγμα που φανερά δεν άλλαξε το θέμα της κατανάλωσης στα επίπεδα που είχε η μηχανή παλιότερα.

Από όσο γνωρίζω χρειάζεται πιθανόν ρύθμιση το μίγμα όμως κανείς από ότι κατάλαβα δεν ασχολήθηκε σοβαρά με το θέμα από όσους απευθύνθηκα ή απλά δεν μπορούσε.
Κάποιος μου πρότεινε να καθαριστεί το μπεκ της βενζίνης με υπέρηχους για ευνόητους λόγους.

Θα ήθελα τα σχόλια σας για το παραπάνω θέμα!



*

Αποσυνδεδεμένος harlek

  • *******
  • 1288
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: 0
Re: Πρόβλημα υπερβολικής κατανάλωσης σε Pegaso 650i
« Απάντηση #1 - : Φεβρουάριος 22, 2006, 08:35:14 μμ »
Προσωπικά μπορώ να σου προτείνω δυο λύσεις: Η μια είναι να καβαλήσεις το ΑΝΘΗ ΜΑΡΙΝΑ (όταν λήξει η απεργία) και να το πας πίσω στη Ρόδο για ρύθμιση! Άλλη, πιο εύκολη, είναι να εμπιστευτείς έναν μηχανικό που εγώ και αρκετοί άλλοι θεωρούμε καλό και ο οποίος είναι μέλος του φόρουμ (bill το όνομά του).

Αλήθεια, ποσο καίει; Τι βλάβες έχει βγάλει στα τόσα πολλά χιλιόμετρα που έχεις κάνει; Θα είχε ενδιαφέρον να μας απαντήσεις.
 :io:
Masquerade

*

NIK

Re: Πρόβλημα υπερβολικής κατανάλωσης σε Pegaso 650i
« Απάντηση #2 - : Φεβρουάριος 22, 2006, 08:42:47 μμ »
Σε ευχαριστώ για την απάντηση φίλε harlek.

1) το να την πάω Ροδο το σκέφτηκα και εγώ πολλές φορές (και όχι μόνο για την μηχανή!!!!!!!)αλλά λόγο εργασίας είναι αδύνατον

2) Το μόνο "σοβαρό" πρόβλημα που έβγαλε ήταν με το θέμα της μιζας που δεν έπαιρνε εύκολα κάποια στιγμή (πρόβλημα με το κόμπλερ νομίζω)...κλασικά εικονογραφημένα από ότι μου είπαν και άλλοι ομοιοπαθούντες.

3) Η κατανάλωση είναι περίπου 170 km/14 lt σύμφωνα με τελευταίο γέμισμα πράγμα που σημαίνει πως αφού το ντεπόζιτο δεν τρύπησε (κ δεν έχουμε στη γειτονιά κάποιον με τρόμπα να κλέβει βενζίνη όπως την δεκαετία του 80  στα παρακείμενα XT :) )άρα η εισαγωγή της βενζίνης γίνεται υπερβολικά. Παλιότερα δεν θυμάμαι πόσο ήταν αλλά σίγουρα πάρα πολύ λιγότερο.

*

Αποσυνδεδεμένος harlek

  • *******
  • 1288
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: 0
Re: Πρόβλημα υπερβολικής κατανάλωσης σε Pegaso 650i
« Απάντηση #3 - : Φεβρουάριος 22, 2006, 08:52:17 μμ »
Υποθέτω εξαρτάται και από το τι είδους χιλιόμετρα κάνεις (πόλη, εθνική οδός κ.λπ.). Εγω ποτέ δεν είχα την υπομονή να μετρήσω κατανάλωση, αλλά ένα είναι σίγουρο: Όταν τον πιέζω καίει τα ΑΝΤΕΡΑ του. Σαν αυτοκίνητο, μη σου πω και χειρότερα. Αν κινείσαι ήρεμα όμως μπορεί να γίνει πολύ οικονομικός.
Masquerade

*

Αποσυνδεδεμένος bill

  • *******
  • 1062
  • Φύλο: Άντρας
  • Κύριε, εκέκραξα προς Σε, εισάκουσόν μου...
  • Μοντέλο μηχανής: Atlantic
  • Αντιδράσεις: +360
Re: Πρόβλημα υπερβολικής κατανάλωσης σε Pegaso 650i
« Απάντηση #4 - : Φεβρουάριος 22, 2006, 08:58:41 μμ »
καλως ηρθες κι απο μενα.

λοιπον να πω κατι για τα κομπλερ της μιζας
καταρχην να πω οτι η πληρη επισκευη του στοιχιζει στα 500 ευρω περιπου. (αν τα αλλαξεις ολα ομως, μην τρομαζετε.μπορει να χρειαστει μονο τις μπιλιες και εχουν 140 ευρω)

εαν το μηχανακι συντηρητε σωστα και  δουλευει σωστα τοτε το κομπλερ  μπορει και να ξεπερασει  τα 100.000 χιλιομετρα.

για να δεις εαν το μηχανακι σου θελει ρυθμιση,περα απο την καταναλωση, μπορεις να κανεις το εξης test και θα φανει αμεσως

με τον κινητηρα ζεστο και στην νεκρα,μαρσαρισε τον κινητηρα γρηγορα εως 1000 στροφες πριν τον κοφτη. οχι παραπανω (δεν κανει να μαρσαρει ενας κινητηρας στα ορια χωρις φορτιο)

κατα το μαρσαρισμα θα εχεις το βλεμα σου στα καυσαερια.εαν δεις μαυρο καπνο τοτε η βενζινη που σου λειπει την βγαζεις απο πισω ακαφτη

*

NIK

Re: Πρόβλημα υπερβολικής κατανάλωσης σε Pegaso 650i
« Απάντηση #5 - : Φεβρουάριος 22, 2006, 11:24:14 μμ »
Γεια σου φίλε apriliaexpert!

Σε ευχαριστώ για τη συμβουλή.Το τεστ το έκανα  σε κάθε εκκίνηση και όντως θέλει ρύθμιση. Επειδή δεν γνωρίζω το που υπάρχει συνεργείο πλέον που να αντιμετωπιστεί το θέμα με σοβαρότητα ή κάποιος να το αναλάβει τέλος πάντων και να γνωρίζει μπορείς να με κατατοπίσεις ?

Υ.Γ.Σορυ αλλά έχω αγανακτήσει με όλη την κοροϊδία από διάφορα μέρη που επισκεύτηκα στην Αθήνα....

*

Αποσυνδεδεμένος harlek

  • *******
  • 1288
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: 0
Re: Πρόβλημα υπερβολικής κατανάλωσης σε Pegaso 650i
« Απάντηση #6 - : Φεβρουάριος 22, 2006, 11:35:09 μμ »
Χα χα!  :-D  :-D

Ρε aprilia_expert, πρότεινε στο παιδί κάποιον που να μπορεί να ρυθμίσει το μίγμα του, επιτέλους!

ΥΓ: Τι έννοεις σε κάθε εκκίνηση; Με τον κινητήρα κρύο; Η ξεκινώντας στα φαναρια;
Masquerade

*

NIK

Re: Πρόβλημα υπερβολικής κατανάλωσης σε Pegaso 650i
« Απάντηση #7 - : Φεβρουάριος 22, 2006, 11:38:49 μμ »
Eννοείται στα φανάρια και με θερμοκρασία λαδιού στα προβλεπόμενα!!:))))
Βεβαια μαύρο σύννεφο καπνού ευτυχώς δεν έκανε αλλά υπήρξε κάτι πιο light σε αιθάλη!! :-o

*

Αποσυνδεδεμένος harlek

  • *******
  • 1288
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: 0
Re: Πρόβλημα υπερβολικής κατανάλωσης σε Pegaso 650i
« Απάντηση #8 - : Φεβρουάριος 22, 2006, 11:49:26 μμ »
Παράθεση

aeonios wrote:
συνεργείο πλέον που να αντιμετωπιστεί το θέμα με σοβαρότητα
Υ.Γ.Σορυ αλλά έχω αγανακτήσει με όλη την κοροϊδία από διάφορα μέρη που επισκεύτηκα στην Αθήνα....


Καλό θα ήταν να μας πεις ποια μέρη επισκέφτηκες και σε κορόιδεψαν και τι ακριβώς σου είπαν. Αν ψάξεις στο φόρουμ θα βρεις μπόλικες κριτικές για καλά και κακά συνεργεία.
Προσωπικά εγώ (και όχι μόνο) έχω βρει ένα πολύ καλό, αλλά είναι πολύ πιθανό να υπάρχουν κι άλλα που δεν γνωρίζω.
Σ' αυτό θα συναντήσεις τον aprilia-expert σε live μορφή.
Το τηλέφωνο είναι 2109707093.
Masquerade

*

Αποσυνδεδεμένος apriliabikers.gr

  • *********
  • 17379
  • Αντιδράσεις: +16
Re: Πρόβλημα υπερβολικής κατανάλωσης σε Pegaso 650i
« Απάντηση #9 - : Φεβρουάριος 24, 2006, 05:39:55 πμ »
Eγώ να παραθέσω την ταπεινή μου γνώμη και να πω ότι ναι τα''ακουμπούσα΄΄ στον Πήγασο τα φραγκάκια για βενζίνη, αλλά από την άλλη επειδή μια ζωή το πήγαινα τέρμα γκάζι και δεν είε κάποιος άλλος να το συγκρίνω, θεωρούσα ότι έκαιγε νορμάλ...
ΕΩΣ ΟΤΟΥ
πήγα στη Θεσσαλονίκη και ανάμεσα σε άλλα μου ξανα-ρύθμισε τις βαλβίδες και μου είπε...''καλά αυτο πρέπει να έκαιγε τα έντερα του...όταν το ξανανεβείς θα δεις''...
Και για να μη σας ζαλίζω ρε παιδιά, έπαθα πλάκα με τη διαφορα στην κατανάλωση....

*

NIK

Re: Πρόβλημα υπερβολικής κατανάλωσης σε Pegaso 650i
« Απάντηση #10 - : Φεβρουάριος 24, 2006, 10:52:41 πμ »
harlek σε ευχαριστώ πολύ για την πληροφόρηση όπως και όλους για την συνεισφορά τους . Με την πρώτη ευκαιρία που θα ηρεμήσω λίγο με την δουλειά θα πάρω τηλ bill !

*

NIK

Re: Πρόβλημα υπερβολικής κατανάλωσης σε Pegaso 650i
« Απάντηση #11 - : Φεβρουάριος 24, 2006, 06:08:04 μμ »
Παιδες ευχαριστώ.........

Ρε παιδιά μην με πάρετε για εβραίο αλλά τα μπουζάκια που έβλεπα και στην άλλη μηχανή μου να μαυρίζουν (δίχρονη) αντί να τα πετάω πριν τα 6.000 Κm.

Tα εβγαζα και ταξυνα με σμυριδόπανο στις ακίδες και μετά τα καθάριζα με βενζίνη για να φύγουν οι μαυρίλες....αφού τα στέγνωνα καλά ξαναπήγαιναν στη θέση τους και με λίγο μεράκι ήταν σαν καινούργια.Εκεί βέβαια λόγω διχρονίλας και λαδιού ανάμιξης νομίζω πως προβλέπεται να ζει το μπουζάκι κάτι λιγότερο...

Λόγω κακού μίγματος λοιπόν το ίδιο είδα και στον Πηγασούλη μου οπότε έπραξα και εκεί τα δέοντα. Φυσικά κάθε 12.000 Κμ αν θυμάμαι καλά πρέπει να αλλάζονται (διορθώστε με αν κάνω λάθος). Επειδή όμως το μπουζί είναι δείκτης του πως πάει το μίγμα ποτέ δεν έκανα την πατέντα πριν την πάω για σέρβις μόνο τελευταία που είδα πως έχουμε πρόβλημα και εδώ!


Harlek οι ατάκες που έχω ακούσει από συνεργεία στην Αθήνα είναι οι εξής:

1) O εγκέφαλος δεν χρειάζεται είναι ένα απλό πισι  για να στα παίρνει η αντιπροσωπεία ......κ οι τεχνικοί ακουστικά (!!!) ρυθμίζουν το μίγμα(!?!?)

2) Λαθος κάνεις που είδες μια προχοίδα στο πλαινό μέρος για την εξαγωγή του καυσαερίου ......τόσα χρόνια μηχανικός ποτέ δεν μου χρειάστηκε να κάνω κατι τέτοιο(sic).Ξέρεις πόσοι έρχονται με πήγασο εδώ;

Συμπαθάτε με αλλά δεν θα σας πω που τα άκουσα ...

στην ζωή μου έμαθα να κάνω μόνο θετικά σχόλια για κάποιον (το έκανα παραπάνω για την αντιπροσωπεία της Ρόδου) αν είναι αρνητικά τα σχόλια ....προτιμώ να τα αφήσω!!!
Τα αναφέρω μόνο και μόνο για να γελάσουμε και λίγο με τα ...ευτράπελα! :-D

*

Αποσυνδεδεμένος bill

  • *******
  • 1062
  • Φύλο: Άντρας
  • Κύριε, εκέκραξα προς Σε, εισάκουσόν μου...
  • Μοντέλο μηχανής: Atlantic
  • Αντιδράσεις: +360
Re: Πρόβλημα υπερβολικής κατανάλωσης σε Pegaso 650i
« Απάντηση #12 - : Φεβρουάριος 24, 2006, 07:04:29 μμ »
aeonios φιλε μου ενα μπουζι αντεχει πολα χιλιομετρα,τοσα οσα δεν φανταζομαστε, μιας και η μοναδικη φθορα του ειναι το απειροελαχιστο μεταλο που λιωνει στο σημειο που θα γινει η υπερπηδηση του σπινθηρα ,στο σημειο δηλαδη του κεντρικου ηλεκτροδιου που θα ξεκινησει ο σπινθηρας και στο σημειο του σταθερου ηλεκτροδιου της γειωσης που θα καταληξει, σε αυτα τα δυο σημεια θα εχουμε μια μικρη φθορα ,σαν πονταρισμα απο ηλεκτροκοληση ενα πραγμα ,ιση με το παχος του σπινθηρα.
φανταστειτε στις  δισεκατομυρια αναφλεξεις που θα γινουν το διακενο των ηλεκτροδιων μεγαλωνει.

εαν το βγαζεις το καθαριζεις απο την αιθαλη της καυσης και ρυθμιζεις το διακενο τοτε το μπουζι θα δουλευει μεχρι το ηλεκτροδιο να εξαφανιστει απο το προσωπο του μπουζι, ασχετα αν θα χανουμε σε αποδοση (ελαχιστα βεβαια αλλα αξιζει να σημειωθει) εφοσον θα μετακινητε το σημειο αναφλεξης,θα ειναι δηλαδη λιγοτερο ορατος ο σπινθηρας στον θαλαμο καυσης εφοσον θα εισερχετε απο την φθορα στο στελεχος του μπουζι.

αυτο που δεν υπολογιζουμε και ειναι το σημαντικοτερο ειναι η μονωση.

το μπουζι χρησιμοποιει οπως ξερουμε πορσελανη για μονωση.
στο σημειο του ηλεκτροδιου ,το μπουζι,φτανει κοντα στις θερμοκρασιες των αναφλεξεων αλλα και ψυχετε σχετικα γρηγορα μολις εισερχετε το μιγμα.
σκεφτειτε ποσες φορες παιρνει το μοτερ μπροστα και ζεστενετε και ποσες σβηνει και κρυωνει.
ολες αυτες οι  θερμικες μεταβολες εχουν ως αποτελεσμα συστολες και διαστολες και πιθανα ραγισματα της πορσελανης.

γιαυτο αναλογα με τον τυπο του μπουζι και τα υλικα που ειναι φτιαγμενα  (πλατινα κτλ) αλλλα και σε τι κινητηρες  δουλευουν (γιατι οι κινητηρες δινουν την θερμοκρασια) οι κατασκευαστες μας δινουν το οριο αλλαγης γιατι παυουν να ειναι εμπιστα , αλλα και εκτος αυτου ζητα και περιοδικο ελεγχο  (στον πηγασο για παραδειγμα λεει αλλαγη στα 12,000 αλλα και στο σερβις των 6,000 λεει ελεγχος και αντικατασταση) γιατι ποτε δεν ξερεις τι γινετε.

αυτα τα ολιγα :-D  :-D  :-D  :-D

*

Αποσυνδεδεμένος harlek

  • *******
  • 1288
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: 0
Re: Πρόβλημα υπερβολικής κατανάλωσης σε Pegaso 650i
« Απάντηση #13 - : Φεβρουάριος 24, 2006, 09:02:24 μμ »
Παράθεση

aeonios wrote:

Συμπαθάτε με αλλά δεν θα σας πω που τα άκουσα ...

στην ζωή μου έμαθα να κάνω μόνο θετικά σχόλια για κάποιον, αν είναι αρνητικά τα σχόλια ....προτιμώ να τα αφήσω!!!


Εγώ πάντως θα διαφωνήσω με αυτήν τη (σεβαστή κατά τα άλλα) τακτική σου. Με τη λογική που τονίζουμε τους καλούς, πρέπει να αναφέρουμε με τ' όνομά τους και τους "κακούς".

Εγώ σου συνέστησα το συγκεκριμένο συνεργείο αποκλειστικά και μόνο επειδή ειλικρινά πιστεύω ότι θα σε βοηθήσει και γιατί ξέρω τι μαρτύριο είναι να θέλεις να φτιάξεις τη μηχανή σου και να μην μπορείς, πέφτοντας σε αρπακόλες και άσχετους που κοιτούν μόνο την τσέπη σου.

Με την ίδια λογική, έχω περιγράψει αναλυτικά παλαιότερες αρνητικές εμπειρίες μου εδώ στο φόρουμ, ακριβώς για να βοηθήσω κάποιους άλλους να μην την πατήσουν όπως εγώ.
Masquerade

*

NIK

Re: Πρόβλημα υπερβολικής κατανάλωσης σε Pegaso 650i
« Απάντηση #14 - : Μάρτιος 06, 2006, 02:08:31 πμ »
Harlek εντ δε ρεστ οφ δε κρου!

Εχετε υπολογίσει την κατανάλωση του πήγασου για οδήγηση εντός / εκτός πόλης?Βεβαια πολλοί παράγοντες παιζουν μπάλα εδώ οπότε περιμένω τις μέσες τιμές περίπου για να συγκρίνω!
Σήμερα πηγα την Σούλα(πηγαΣουλα) μια πολύ γρήγορη Αθήνα-Σούνιο-Λαύριο - Λούτσα - Αθήνα με φορτίο για να δώ τι παίζει.
Σε  170 Km απόσταση στο περίπου 10.5 lt.Πριν της μιλήσει της Σούλας ο Bill ήθελε κοντά 16.5lt για την ίδια διαδρομή( η μισή βενζίνη σχεδόν άκαυστη έφευγε!).

 

Χρήσιμοι Σύνδεσμοι

Αρχική Σελίδα Όροι Χρήσης