Για τη φλάντζα κεφαλής του Πήγασου έχει ακουστεί ότι σε κάποια (πολλά) μηχανάκια δεν είχε σφιχτεί σωστά από το εργοστάσιο η κεφαλή, οπότε υπήρχε οδηγία για έλεγχο του σφιξίματος στα σέρβις. Επίσης, κάποια στιγμή λέγεται ότι αλλάχθηκε η φλάτζα (ως ανταλλακτικό) με άλλη, καλύτερης ποιότητας.
Για την φλάτζα του ψευτοκάπακου των βαλβίδων, υπήρχε πρόβλημα σε πολλούς πήγασους και στα 6000χλμ περίπου άρχιζαν να δακρύζουν. Ωστόσο, αν το συνεργείο ήταν τυπικό και έκανε τον έλεγχο βαλβίδων στα πρώτα 1000χλμ (όπως προτείνει η Aprilia) και έκλεινε το καπάκι σωστά, το πρόβλημα δεν εμφανιζόταν ποτέ.