0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

*

EAGLE

Παίδες γεια σας και πάλι. Εκεί που έφτιαξα την πατέντα με το ρελέ του διακόπτη και ησύχασα ο πήγασός μου τα 'παιξε. Πόσα λεφτά θα δώσω ακόμα ρε γαμώτο δεν το αντέχω. Πριν δύο χρόνα άλλαξα μίζα και όλα τα εσωτερικά γρανάζια του κομπλέρ. Σύνολο γύρω στα 1.500 Ευρω!!!. Χθες έκανα μία βόλτα από Θεσσαλονίκη για Κατερίνη και στην επιστροφή όταν αποπειράθηκα να το βάλω μπρος άκουσα ένα περιέργο μεταλλικό θόρυβο από το μοτέρ διαφορετικό. Εν ολίγοις μετά από λίγα χιλιόμετρα το μηχανάκι ξαφνικά στο ρελαντί ή σε αλλαγές από πρώτη σε δευτέρα(κάτω από 2000 rpm) έσκαγε (τσάουφ) και μου σβηνε. Παίρνει μπρος κανονικά αλλά αν το αφήσω και δεν ανεβάσω στροφές πάνω από 2000 σκάει. Βοήθεια έχει κανείς στο μυαλό τι συνέβη. Καρμπυρατέρ, κόλλησε καμιά μίζα μέσα φαγώθηκε κανά γρανάζι εσωτερικό.?????????????????????????????????HELP



*

Αποσυνδεδεμένος MakisRC51

  • *******
  • 1164
  • Φύλο: Άντρας
  • Δεν καταλαβαίνω τι τις θέλουμε τις ευθείες........
  • Αντιδράσεις: +14
Απ: ΠΡΟΒΛΗΜΑ - ΣΒΗΣΙΜΑΤΑ, ΜΕΤΑΛΛΙΚΟΙ ΘΟΡΥΒΟΙ, ΣΚΑΣΙΜΑΤΑ
« Απάντηση #1 - : Μάιος 28, 2009, 01:06:27 πμ »
Απ'οτι βλεπω γραφεις στο προφιλ σου οτι εχεις το ie αρα ΔΕΝ εχει καρμπυρατερ, εχει μπεκ.Μηπως σου το εκανε μετα απο ανεφοδιασμο καυσιμων?   Μαπα βενζινη.Βγαλε το μπεκ να το πας για καθαρισμα και αδειασε το ρεζερβουαρ και βαλε φρεσκια 100αρα ΒΡ.
Βαλε ενα καινουργιο μπουζι και ελεγξε και το σωληνακι υποπιεσης που φευγει απο τον αυλο εισαγωγης μηπως ειναι φθαρμενο ή εχει τρυπησει.Προσπαθησε να εστιασεις απο που ακουγεται ο θορυβος? Απο κεφαλη ή απο χαμηλα (καπακια μοτερ, κομπλερ μιζας)
« Τελευταία τροποποίηση: Μάιος 28, 2009, 01:08:10 πμ από MakisRC51 »

*

Αποσυνδεδεμένος apriliabikers.gr

  • *********
  • 17379
  • Αντιδράσεις: +16
Απ: ΠΡΟΒΛΗΜΑ - ΣΒΗΣΙΜΑΤΑ, ΜΕΤΑΛΛΙΚΟΙ ΘΟΡΥΒΟΙ, ΣΚΑΣΙΜΑΤΑ
« Απάντηση #2 - : Μάιος 28, 2009, 01:42:05 πμ »
Απ'οτι βλεπω γραφεις στο προφιλ σου οτι εχεις το ie αρα ΔΕΝ εχει καρμπυρατερ, εχει μπεκ.Μηπως σου το εκανε μετα απο ανεφοδιασμο καυσιμων?   Μαπα βενζινη.Βγαλε το μπεκ να το πας για καθαρισμα και αδειασε το ρεζερβουαρ και βαλε φρεσκια 100αρα ΒΡ.
Βαλε ενα καινουργιο μπουζι και ελεγξε και το σωληνακι υποπιεσης που φευγει απο τον αυλο εισαγωγης μηπως ειναι φθαρμενο ή εχει τρυπησει.Προσπαθησε να εστιασεις απο που ακουγεται ο θορυβος? Απο κεφαλη ή απο χαμηλα (καπακια μοτερ, κομπλερ μιζας)
Ώπα Μακη, περίμενε, τον μπούκωσες με τεχνικά που πολύ πιθανό να μην ξέρει. :D
Για να μην ξέρει ότι το 2001 ΔΕΝ έχει καρμπιρατέρ, ο φίλος σίγουρα δεν είναι φανατικός με τα τεχνικά.

Παίδες γεια σας και πάλι. Εκεί που έφτιαξα την πατέντα με το ρελέ του διακόπτη και ησύχασα ο πήγασός μου τα 'παιξε. Πόσα λεφτά θα δώσω ακόμα ρε γαμώτο δεν το αντέχω. Πριν δύο χρόνα άλλαξα μίζα και όλα τα εσωτερικά γρανάζια του κομπλέρ. Σύνολο γύρω στα 1.500 Ευρω!!!. Χθες έκανα μία βόλτα από Θεσσαλονίκη για Κατερίνη και στην επιστροφή όταν αποπειράθηκα να το βάλω μπρος άκουσα ένα περιέργο μεταλλικό θόρυβο από το μοτέρ διαφορετικό. Εν ολίγοις μετά από λίγα χιλιόμετρα το μηχανάκι ξαφνικά στο ρελαντί ή σε αλλαγές από πρώτη σε δευτέρα(κάτω από 2000 rpm) έσκαγε (τσάουφ) και μου σβηνε. Παίρνει μπρος κανονικά αλλά αν το αφήσω και δεν ανεβάσω στροφές πάνω από 2000 σκάει. Βοήθεια έχει κανείς στο μυαλό τι συνέβη. Καρμπυρατέρ, κόλλησε καμιά μίζα μέσα φαγώθηκε κανά γρανάζι εσωτερικό.?????????????????????????????????HELP
Το πήρες τωρα κοντα απο σερβις, η του έχεις κανει χιλιόμετρα?
Οι ρυθμίσεις μείγματος σε σχέση με τον εγκέφαλο έχουν γίνει κανονικά απο το συνεργείο, ξέρεις?
Καμιά φορά εξ αιτίας του εγκεφάλου, κι αν πειράξει κανενας την ρύθμιση χωρίς το όργανο
αρχίζει τα τρελά.
Εσύ σε τι φάση είσαι? έχεις πολλά χλμ μετά το σέρβις?



*

Αποσυνδεδεμένος apriliabikers.gr

  • *********
  • 17379
  • Αντιδράσεις: +16
Απ: ΠΡΟΒΛΗΜΑ - ΣΒΗΣΙΜΑΤΑ, ΜΕΤΑΛΛΙΚΟΙ ΘΟΡΥΒΟΙ, ΣΚΑΣΙΜΑΤΑ
« Απάντηση #3 - : Μάιος 28, 2009, 06:01:48 πμ »
ε...και βασικά δωσε μια πιθο ακριβη περιγραφη του θορυβου και της λειτουργιας του κινητηρα...  :thnk: :bye:

*

EAGLE

Απ: ΠΡΟΒΛΗΜΑ - ΣΒΗΣΙΜΑΤΑ, ΜΕΤΑΛΛΙΚΟΙ ΘΟΡΥΒΟΙ, ΣΚΑΣΙΜΑΤΑ
« Απάντηση #4 - : Μάιος 28, 2009, 12:43:28 μμ »
Παιδιά δεν έχει κάνει πολλά χιλιόμετρα μετά το σερβις, αλλά έχει περάσει καιρός (δεν την κουνούσα και πολύ την μηχανή μετα από μία πτώση). Τελευταία εγκαταστάθηκε συναγερμός και είχα πρόβλημα με χαμηλή ένταση στο σύστημα. Μόλις έγινε και η πατέντα με το ρελέ στον διακόπτη ξεκίνησα για την βόλτα και συνέβη αυτό. Τα μπεκ όμως και το μπουζί δεν έχουν καθαριστεί καιρρρροοο. Εμένα με προβληματίζει ο μεταλλικός θόρυβος που ακούγεται όταν παίρνει μπρος και το σκάσιμο όταν σβήνει (τσάουφ)

*

Αποσυνδεδεμένος MakisRC51

  • *******
  • 1164
  • Φύλο: Άντρας
  • Δεν καταλαβαίνω τι τις θέλουμε τις ευθείες........
  • Αντιδράσεις: +14
Απ: ΠΡΟΒΛΗΜΑ - ΣΒΗΣΙΜΑΤΑ, ΜΕΤΑΛΛΙΚΟΙ ΘΟΡΥΒΟΙ, ΣΚΑΣΙΜΑΤΑ
« Απάντηση #5 - : Μάιος 28, 2009, 12:44:53 μμ »
Ώπα Μακη, περίμενε, τον μπούκωσες με τεχνικά που πολύ πιθανό να μην ξέρει. :D
Για να μην ξέρει ότι το 2001 ΔΕΝ έχει καρμπιρατέρ, ο φίλος σίγουρα δεν είναι φανατικός με τα τεχνικά.

 :blus: :blus: :blus: :blus:

*

Αποσυνδεδεμένος apriliabikers.gr

  • *********
  • 17379
  • Αντιδράσεις: +16
Απ: ΠΡΟΒΛΗΜΑ - ΣΒΗΣΙΜΑΤΑ, ΜΕΤΑΛΛΙΚΟΙ ΘΟΡΥΒΟΙ, ΣΚΑΣΙΜΑΤΑ
« Απάντηση #6 - : Μάιος 28, 2009, 12:59:48 μμ »
Παιδιά δεν έχει κάνει πολλά χιλιόμετρα μετά το σερβις, αλλά έχει περάσει καιρός (δεν την κουνούσα και πολύ την μηχανή μετα από μία πτώση). Τελευταία εγκαταστάθηκε συναγερμός και είχα πρόβλημα με χαμηλή ένταση στο σύστημα. Μόλις έγινε και η πατέντα με το ρελέ στον διακόπτη ξεκίνησα για την βόλτα και συνέβη αυτό. Τα μπεκ όμως και το μπουζί δεν έχουν καθαριστεί καιρρρροοο. Εμένα με προβληματίζει ο μεταλλικός θόρυβος που ακούγεται όταν παίρνει μπρος και το σκάσιμο όταν σβήνει (τσάουφ)

Αληθεια απο που πηρε ρευμα ...ο τυπος γαι τον συνεγερμο ?? Εβαλε ασφαλεια ??

Ο μεταλικος θόρυβος ....χωρις να ειμαι μαντης ή ειδικος ....αν τον συνδυασεις με χαμηλα ρευματα ( χαμηλη ενταση ρευματος ) προς κομπλερ ...παει !!!  :bye:


« Τελευταία τροποποίηση: Μάιος 28, 2009, 01:11:31 μμ από saddle69 »

*

EAGLE

Απ: ΠΡΟΒΛΗΜΑ - ΣΒΗΣΙΜΑΤΑ, ΜΕΤΑΛΛΙΚΟΙ ΘΟΡΥΒΟΙ, ΣΚΑΣΙΜΑΤΑ
« Απάντηση #7 - : Μάιος 31, 2009, 09:21:30 μμ »
Παιδιά μέτρησα με πολύμετρο τον ανορθωτή και μου δειξε πριν το σκάσιμο μέχρι και 15,8 volt στην μπαταρία.Λέτε να είναι ανορθωτής. Εάν είναι τι άλλη ζημιά μπορεί να προκαλέσει;

*

Αποσυνδεδεμένος apriliabikers.gr

  • *********
  • 17379
  • Αντιδράσεις: +16
Απ: ΠΡΟΒΛΗΜΑ - ΣΒΗΣΙΜΑΤΑ, ΜΕΤΑΛΛΙΚΟΙ ΘΟΡΥΒΟΙ, ΣΚΑΣΙΜΑΤΑ
« Απάντηση #8 - : Μάιος 31, 2009, 10:08:58 μμ »
Παιδιά μέτρησα με πολύμετρο τον ανορθωτή και μου δειξε πριν το σκάσιμο μέχρι και 15,8 volt στην μπαταρία.Λέτε να είναι ανορθωτής. Εάν είναι τι άλλη ζημιά μπορεί να προκαλέσει;
Δεν είναι άλλη ζημιά. Ανορθωτής είναι. Πρόσεξε μη σου βράσει την μπαταρία.
Πρέπει να τον αλλάξεις.
Στις 4000 στροφές σου έδειξε αυτή την τιμή?

*

EAGLE

Απ: ΠΡΟΒΛΗΜΑ - ΣΒΗΣΙΜΑΤΑ, ΜΕΤΑΛΛΙΚΟΙ ΘΟΡΥΒΟΙ, ΣΚΑΣΙΜΑΤΑ
« Απάντηση #9 - : Μάιος 31, 2009, 10:16:49 μμ »
Oxi σε χαμηλές στροφές 1500

*

EAGLE

Απ: ΠΡΟΒΛΗΜΑ - ΣΒΗΣΙΜΑΤΑ, ΜΕΤΑΛΛΙΚΟΙ ΘΟΡΥΒΟΙ, ΣΚΑΣΙΜΑΤΑ
« Απάντηση #10 - : Μάιος 31, 2009, 10:19:40 μμ »
Και τα σκασίματα γιατί τα κάνει? Εκεί που πάιρνει μπρος και όλα καλά μετά από 10 δευτερα σκάει και σβήνει

*

Αποσυνδεδεμένος apriliabikers.gr

  • *********
  • 17379
  • Αντιδράσεις: +16
Απ: ΠΡΟΒΛΗΜΑ - ΣΒΗΣΙΜΑΤΑ, ΜΕΤΑΛΛΙΚΟΙ ΘΟΡΥΒΟΙ, ΣΚΑΣΙΜΑΤΑ
« Απάντηση #11 - : Μάιος 31, 2009, 10:48:45 μμ »
Και τα σκασίματα γιατί τα κάνει? Εκεί που πάιρνει μπρος και όλα καλά μετά από 10 δευτερα σκάει και σβήνει
Να τα πάρουμε ένα ενα τα πράγματα.
1)Εφόσον ενώ δουλεύει έστω και σε χαμηλές στροφές και βγάζει 15+ V αυτό σημαίνει ότι πηγαίνει τρελό
ρεύμα στον εγκέφαλο.
2)Ο Εγκέφαλος του πήγασου είναι υπερευαίσθητος και ο άμεσος υπεύθυνος για την σταθερότητα του μείγματος
που πάει στον ψεκασμό(την τροφοδοσία δηλαδή). Με αυτά τα δεδομένα το λιγότερο που θα κάνει είναι τα σκασίματα που έχεις, ίσως και σβησίματα του κινητήρα όταν αλλάζεις ταχύτητες.

Εκείνο που έχεις να κάνεις είναι να αλλάξεις τον ανορθωτή κι ίσως και την μπαταρία αν έχει χαλάσει τόσο καιρό.
Μετά κι αφού δεις ότι δουλεύει κανονικά όσον αφορά την ανόρθωση-φόρτιση της μπαταρίας από τον ανορθωτή, τότε πρέπει να κάνεις μια ρύθμιση εγκεφάλου και μείγματος σε εξουσιοδοτημένο συνεργείο με το είδικό όργανο "axone" και φυσικά το συνεργείο να έυχεσαι να ξέρει να δουλευει σωστά το όργανο.

Αυτά. :bye:

*

EAGLE

Απ: ΠΡΟΒΛΗΜΑ - ΣΒΗΣΙΜΑΤΑ, ΜΕΤΑΛΛΙΚΟΙ ΘΟΡΥΒΟΙ, ΣΚΑΣΙΜΑΤΑ
« Απάντηση #12 - : Μάιος 31, 2009, 10:54:38 μμ »
Σ' ευχαριστώ Νίck θα ψαχτω για ανορθωτη να τον αλλάξω αύριο, να δω πως θα συμπεριφερθεί. Γνωρίχει κανείς από τιμές στα πόσα κυμαίνονται οι ανορθωτές γνήσιοι και aftermarket?

*

Αποσυνδεδεμένος xmen

  • *******
  • 1081
  • Φύλο: Άντρας
  • Μοντέλο μηχανής: Aprilia Pegaso 655i.e.
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: ΠΡΟΒΛΗΜΑ - ΣΒΗΣΙΜΑΤΑ, ΜΕΤΑΛΛΙΚΟΙ ΘΟΡΥΒΟΙ, ΣΚΑΣΙΜΑΤΑ
« Απάντηση #13 - : Μάιος 31, 2009, 10:58:44 μμ »
Σ' ευχαριστώ Νίck θα ψαχτω για ανορθωτη να τον αλλάξω αύριο, να δω πως θα συμπεριφερθεί. Γνωρίχει κανείς από τιμές στα πόσα κυμαίνονται οι ανορθωτές γνήσιοι και aftermarket?

Με την κάρτα apriliabikers έχεις έκπτωση, όπως θα δεις στον σύνδεσμο με την προσφορά της SXelectronics

 :bye:

« Τελευταία τροποποίηση: Μάιος 31, 2009, 11:32:35 μμ από xmen »

*

Αποσυνδεδεμένος apriliabikers.gr

  • *********
  • 17379
  • Αντιδράσεις: +16
Απ: ΠΡΟΒΛΗΜΑ - ΣΒΗΣΙΜΑΤΑ, ΜΕΤΑΛΛΙΚΟΙ ΘΟΡΥΒΟΙ, ΣΚΑΣΙΜΑΤΑ
« Απάντηση #14 - : Μάιος 31, 2009, 11:36:09 μμ »
Σ' ευχαριστώ Νίck θα ψαχτω για ανορθωτη να τον αλλάξω αύριο, να δω πως θα συμπεριφερθεί. Γνωρίχει κανείς από τιμές στα πόσα κυμαίνονται οι ανορθωτές γνήσιοι και aftermarket?
Αν πας άμεσα εκεί που σου λέει ο Κώστας και δεν έχεις κάρτα πες του Χρήστου ότι σε έστειλα εγώ, απ το apriliabikers, δεν θα έχεις πρόβλημα.
Η τιμή του ανορθωτή για πήγασο νομίζω είναι γύρω στα 80 χωρίς την έκπτωση.

 

Χρήσιμοι Σύνδεσμοι

Αρχική Σελίδα Όροι Χρήσης