0 μέλη και 6 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Απ'οτι βλεπω γραφεις στο προφιλ σου οτι εχεις το ie αρα ΔΕΝ εχει καρμπυρατερ, εχει μπεκ.Μηπως σου το εκανε μετα απο ανεφοδιασμο καυσιμων? Μαπα βενζινη.Βγαλε το μπεκ να το πας για καθαρισμα και αδειασε το ρεζερβουαρ και βαλε φρεσκια 100αρα ΒΡ.Βαλε ενα καινουργιο μπουζι και ελεγξε και το σωληνακι υποπιεσης που φευγει απο τον αυλο εισαγωγης μηπως ειναι φθαρμενο ή εχει τρυπησει.Προσπαθησε να εστιασεις απο που ακουγεται ο θορυβος? Απο κεφαλη ή απο χαμηλα (καπακια μοτερ, κομπλερ μιζας)
Παίδες γεια σας και πάλι. Εκεί που έφτιαξα την πατέντα με το ρελέ του διακόπτη και ησύχασα ο πήγασός μου τα 'παιξε. Πόσα λεφτά θα δώσω ακόμα ρε γαμώτο δεν το αντέχω. Πριν δύο χρόνα άλλαξα μίζα και όλα τα εσωτερικά γρανάζια του κομπλέρ. Σύνολο γύρω στα 1.500 Ευρω!!!. Χθες έκανα μία βόλτα από Θεσσαλονίκη για Κατερίνη και στην επιστροφή όταν αποπειράθηκα να το βάλω μπρος άκουσα ένα περιέργο μεταλλικό θόρυβο από το μοτέρ διαφορετικό. Εν ολίγοις μετά από λίγα χιλιόμετρα το μηχανάκι ξαφνικά στο ρελαντί ή σε αλλαγές από πρώτη σε δευτέρα(κάτω από 2000 rpm) έσκαγε (τσάουφ) και μου σβηνε. Παίρνει μπρος κανονικά αλλά αν το αφήσω και δεν ανεβάσω στροφές πάνω από 2000 σκάει. Βοήθεια έχει κανείς στο μυαλό τι συνέβη. Καρμπυρατέρ, κόλλησε καμιά μίζα μέσα φαγώθηκε κανά γρανάζι εσωτερικό.?????????????????????????????????HELP
Ώπα Μακη, περίμενε, τον μπούκωσες με τεχνικά που πολύ πιθανό να μην ξέρει. Για να μην ξέρει ότι το 2001 ΔΕΝ έχει καρμπιρατέρ, ο φίλος σίγουρα δεν είναι φανατικός με τα τεχνικά.
Παιδιά δεν έχει κάνει πολλά χιλιόμετρα μετά το σερβις, αλλά έχει περάσει καιρός (δεν την κουνούσα και πολύ την μηχανή μετα από μία πτώση). Τελευταία εγκαταστάθηκε συναγερμός και είχα πρόβλημα με χαμηλή ένταση στο σύστημα. Μόλις έγινε και η πατέντα με το ρελέ στον διακόπτη ξεκίνησα για την βόλτα και συνέβη αυτό. Τα μπεκ όμως και το μπουζί δεν έχουν καθαριστεί καιρρρροοο. Εμένα με προβληματίζει ο μεταλλικός θόρυβος που ακούγεται όταν παίρνει μπρος και το σκάσιμο όταν σβήνει (τσάουφ)
Παιδιά μέτρησα με πολύμετρο τον ανορθωτή και μου δειξε πριν το σκάσιμο μέχρι και 15,8 volt στην μπαταρία.Λέτε να είναι ανορθωτής. Εάν είναι τι άλλη ζημιά μπορεί να προκαλέσει;
Και τα σκασίματα γιατί τα κάνει? Εκεί που πάιρνει μπρος και όλα καλά μετά από 10 δευτερα σκάει και σβήνει
Σ' ευχαριστώ Νίck θα ψαχτω για ανορθωτη να τον αλλάξω αύριο, να δω πως θα συμπεριφερθεί. Γνωρίχει κανείς από τιμές στα πόσα κυμαίνονται οι ανορθωτές γνήσιοι και aftermarket?
Χρήσιμοι Σύνδεσμοι