Καλησπέρα σας!
μπορώ να σας βάλω ένα κουιζ? Εχω το εξής πρόβλημα....
πριν 500 χιλιομετρα ο Πήγασος άρχισε να σκάει και να δείχνει σημάδια φτωχού μίγματος, ταυτόχρονα εμφάνιζε ρελαντί περίπου στις 1600-1650 στρ/λ (σύμφωνα με την ένδειξη του στροφομέτρου) και αδυναμία να φρεναρει ο κινητήρας κάτω από τις 4000-4500 στρ/λ. Οταν κάποια στιγμή άρχισε να σβήνει στα φανάρια, έγινε φανερό οτι έπρεπε να ρυθμιστεί ξανά η ηλετρονική του...Πράγμα το οποίο έγινε...Ταυτόχρονα χρησιμοποιήθηκε υγρό για να καθαρίσει τα μπεκ, καταλύτες κλπ και αλλάχτηκαν λάδια, φίλτρα, μπουζί...250 χιλιόμετρα μετά έγινε νέα επίσκεψη στο συνεργείο μήπως και λυθεί το πρόβλημα με το ανύπαρκτο φρενάρισμα του κινητήρα το οποίο κατα διαπίστωση του συνεργείο οφείλετο στο υψηλό ρελαντί. Πράγματι ρυθμίστηκε με το μηχάνημα το ρελαντί στισ 1400-1450 στρ/λ και ο κινητήρας φρέναρε κανονικά. πέρασαν όμως μόνο 200 χιλιόμετρα για να εμφανιστεί ξανά το υψηλό ρελαντί και να σταματήσει πάλι να φρενάρει ο κινητήρας
τί νομίζετε οτι μπορεί να φταίει για την άυξηση του ρελαντί με συνέπεια την απώλεια φρεναρίσματος του κινητήρα? Συνήθως το επομενο στάδιο είναι να αρχίσει να σκάει ξανά ο κινητήρας, να φτωχύνει το μίγμα και να αρχίσει πάλι να σβήνει. Ο μηχανικός μου πιστεύει πως ίσως φταίει η ύπαρξη του καταλύτη στις εξατμίσεις. Δενσκοπεύω λόγω κόστους να αλλάξω εξατμίσεις αν δεν ειμαι 110% σίγουρος οτι φταίει αυτό. Μια άλλη αιτία ισως είναι η κακή ποιότητα βενζίνης, αλλά σημειωτέον ότι βάζω μόνο 100αρα της BP και απο συγκεκριμένο πρατήριο. Επίσης αν έφταιγε η βενζίνη τότε το πρόβλημα θα εμφανιζόταν αμέσως μετά το γέμισμα και όχι μετά απο κατανάλωση μισου τεπόζιτου, σωστά; Εγώ πιστέυω πως ίσως φταίει κάποιος από τους αισθητήρες ο οποίος στέλνει λάθος δεδομένα στην κεντρική μονάδα και αυτή θεωρώντας τα ως πραγματικά, προσαρμόζει τα δεδομένα ανάλογα και δημιουργεί την ανωμαλία.... εσεις τι λέτε? έχετε καμιά ιδέα?