0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

*

NIK

Re: Ρελαντι
« Απάντηση #15 - : Μάιος 11, 2006, 07:58:46 πμ »
Ο Μπίλ μου τη ρύθμισε τελευταία φορά και σίγουρα σωστότατα!!!

*

NIK

Re: Ρελαντι
« Απάντηση #16 - : Μάιος 11, 2006, 08:07:59 πμ »
Oπως είπα η μείωση έγινε σταδιακά. Οταν έσβυνε τελείως δοκίμασα να αλλάξω μπουζί και ήταν καμένο αυτό που είχε. Το καθάρισα ρύθμισα το διάκενο και το ξανάβαλα. Δυστυχώς δεν έπαιξε και πάλι η μηχανή.

*

Αποσυνδεδεμένος bill

  • *******
  • 1062
  • Φύλο: Άντρας
  • Κύριε, εκέκραξα προς Σε, εισάκουσόν μου...
  • Μοντέλο μηχανής: Atlantic
  • Αντιδράσεις: +360
Re: Ρελαντι
« Απάντηση #17 - : Μάιος 11, 2006, 10:20:10 πμ »
νικηφορε σου ειχα πει οτι εισαι και εσυ ενας απο τους ατυχους (γιατι δεν τον βγαλανε εγγυηση οταν επρεπε) που χρειαζετε εγκεφαλο οπως του powerphot και του dibele.ρυθμιζετε κατα προσεγγιση γι αυτο και πηρε τοση μεγαλη αποκλιση σε αυτα τα χιλιομετρα

*

NIK

Re: Ρελαντι
« Απάντηση #18 - : Μάιος 11, 2006, 01:31:07 μμ »
ok!Απλά έλπιζα πως απλά είχαν κάνει κακή ρύθμιση στο προηγούμενο συνεργείο μια και δεν είχα αντιληφθεί τόσο μεγάλη απόκλιση σε παλαιότερα σέρβις.

Για πες μας φίλε μου και πόσο πάει το μαλί για τον εγκέφαλο;

*

Αποσυνδεδεμένος harlek

  • *******
  • 1288
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: 0
Re: Ρελαντι
« Απάντηση #19 - : Μάιος 11, 2006, 06:25:03 μμ »
Τόσοι χαλασμένοι εγκέφαλοι και κανείς σας δεν έχει γράψει εδώ μέσα μια λέξη σχετικά; Απαράδεκτο!!

Δηλαδή τι συμπτώματα ακριβώς παρουσίασαν οι εγκέφαλοι των Powerphot και dibele? Δούλευαν σωστά αρχικά και ξαφνικά τρελάθηκαν; Λύθηκε τελικά το πρόβλημα με αλλαγή εγκεφάλου; Καλύπτεται από την 2ετή εγγύηση; Πόσο καιρό έκαναν να έρθουν τα νέα μυαλά;

Τι θα πει ρυθμίζεταί κατά προσέγγιση; Ότι δεν ακούει σωστά στη "μυστική" βίδα;

Μπιλ, θα μας αφήσεις με τόσα ερωτηματικά να περιστρέφονται πάνω από τα κεφάλια μας;;;;

:ck#
Masquerade

*

Αποσυνδεδεμένος harlek

  • *******
  • 1288
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: 0
Re: Ρελαντι
« Απάντηση #20 - : Μάιος 15, 2006, 08:24:49 μμ »
Παράθεση

bill wrote:
νικηφορε σου ειχα πει οτι εισαι και εσυ ενας απο τους ατυχους (γιατι δεν τον βγαλανε εγγυηση οταν επρεπε) που χρειαζετε εγκεφαλο οπως του powerphot και του dibele


Λοιπόν; Κανείς δεν θα γράψει δυο λέξεις για το τί έγινε;
Masquerade

*

Αποσυνδεδεμένος bill

  • *******
  • 1062
  • Φύλο: Άντρας
  • Κύριε, εκέκραξα προς Σε, εισάκουσόν μου...
  • Μοντέλο μηχανής: Atlantic
  • Αντιδράσεις: +360
Re: Ρελαντι
« Απάντηση #21 - : Μάιος 15, 2006, 09:32:24 μμ »
θα γραψω χαρη εγω αλλα θελω χρονο και δυστυχως απο χρονο γιοκ

*

Αποσυνδεδεμένος harlek

  • *******
  • 1288
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: 0
Re: Ρελαντι
« Απάντηση #22 - : Αύγουστος 07, 2006, 10:39:01 μμ »
...Λέει, λοιπόν, το σέρβις μάνιουαλ του Pegaso i.e. όταν για να ρυθμίσεις ρελαντί κάνεις τα εξής:

Φτάνεις τη θερμοκρασία του ψυκτικού στους 78 (ακριβώς) βαθμούς κελσίου, γιατί όλη η διαδικασία λέει πρέπει να γίνει με τη θερμοκρασία μεταξύ 78 και 94 βαθμών! Για να το φτάσεις στους 78, δεν αρκεί να δεις λέει το δείκτη, αλλά θα πρέπει να υπολογίσεις τυχόν σφάλμα του, με βάση το δεδομένο ότι το βαντιλατέρ παίρνει μπρός στους 94 (άρα: Αν το βαντιλατέρ σου παίρνει μπρος στην ένδειξη "90", έχεις σφάλμα -4 βαθμούς, οπότε η διαδικασία πρέπει να γίνει στην ένδειξη 78-4=74).
Δεν ξέρω κατά πόσο χρειάζεται τόσο μεγάλη ακρίβεια. Κι επίσης αναρωτιέμαι αν η βαλβίδα του βαντιλατέρ έχει τόση ακρίβεια που μπορεί να λαμβάνεται ως μέτρο βαθμονόμησης του οργάνου.

Όταν λοιπόν, φτάσεις τους 78, σβύνεις κινητήρα. Ανάβεις διακόπτη και kill switch στο on και βραχυκυκλώνεις τα γνωστά πλέον pins του κονέκτορα του εγκεφάλου για 12 δευτερόλεπτα. Μπαίνει έτσι σε "Workshop mode" (ελληνιστί: "Κατάσταση συνεργείου") και αναβοσβήνει για λίγο η λύχνος του ψεκασμού.

Ακριβώς μετά, το service manual χωρίς να αναφέρει εκ νέου εκκίνηση του κινητήρα, μας συμβουλεύει να γυρίσουμε τη βίδα του ρελαντί (όχι του μίγματος, προς θεόυ!) που βρίσκεται κοντά στην κυλινδροκεφαλή. Μειώνοντας το κάτω από τις 1250 στροφές, η λύχνος ψεκασμού παραμένει σβυστή. Μεταξύ 1250-1450 αναβοσβήνει (πρόκειται για της περιοχή "σωστού" ρελαντί), και πάνω από 1450 μένει αναμμένη σταθερά (υψηλό ρελαντί). Αφού πετύχουμε την περιοχή του αναβοσβυσίματος, βραχυκυκλώνουμε τον κονέκτορα για 12 δευτερα ώστε να βγούμε από την "κατάσταση συνεργείου".

Δεν έχω κάνει στην πράξη τη διαδικασία αυτή, αλλά έχω τις εξής απορίες (ας μας διαφωτίσει αν μπορεί ο μηχανικός μας):

1. η ρύθμιση του ρελαντί γίνεται με τον κινητήρα σβηστό; Ή το μάνιουαλ απλά ...παραλείπει το βήμα της εκκίνησης; Αν χρειάζεται εκκίνηση, αυτή γίνεται ενώ είμαστε στο "Workshop mode"?

2. Η ρύθμιση του ρελαντί με αυτόν τον περίπλοκο τρόπο προσφέρει κάτι στη σωστότερη ρύθμιση του εγκεφάλου (π.χ. να "μάθει" την κλειστή θέση γκαζιού;) Ή απλά χρησιμεύει στο να βρούμε τις σωστές στροφές με ψηφιακή ακρίβεια, αν το στροφόμετρό μας έχει σφάλμα;

ΥΓ: Να λείπουν σχόλια του τύπου "μην το επιχειρήσεις"!!! Το ξέρω, απλά με τρώει η περιέργεια!
Masquerade

*

Αποσυνδεδεμένος dibele

  • **
  • 33
  • Αντιδράσεις: 0
Re: Ρελαντι
« Απάντηση #23 - : Αύγουστος 07, 2006, 11:05:16 μμ »
Οταν θεσεις το συστημα σε workshop mode τοτε κιαυτο με την σειρα του απενεργοποιει το συστημα τροφοδοσιας οποτε ο κινητηρας ειναι σβηστος.Η συγκεκριμενη ρυθμιση μαλλον δεν αντικαθιστα την ρυθμιση
με το Axone αλλα σε βοηθαει ισως να κανεις ευκολα την ρυθμιση του ρελαντι και χωρις αυτο.Αλωστε στο σωμα της εισαγωγης υπαρχει και ενα ποτενσιομετρο που <<βλεπει>> το ανοιγμα των πεταλουδων οποτε προφανως ενημερωνει τον εγκεφαλο για την σχετικη γωνια ανοιγματος.Αλλα μαλλον ο ντοτορε εχει να πει περισσοτερα επι του θεματος.

*

Αποσυνδεδεμένος apriliabikers.gr

  • *********
  • 17379
  • Αντιδράσεις: +16
Re: Ρελαντι
« Απάντηση #24 - : Αύγουστος 08, 2006, 01:00:47 πμ »
Παράθεση

harlek έγραψε:
Τόσοι χαλασμένοι εγκέφαλοι και κανείς σας δεν έχει γράψει εδώ μέσα μια λέξη σχετικά; Απαράδεκτο!!

Δηλαδή τι συμπτώματα ακριβώς παρουσίασαν οι εγκέφαλοι των Powerphot και dibele? Δούλευαν σωστά αρχικά και ξαφνικά τρελάθηκαν; Λύθηκε τελικά το πρόβλημα με αλλαγή εγκεφάλου; Καλύπτεται από την 2ετή εγγύηση; Πόσο καιρό έκαναν να έρθουν τα νέα μυαλά;

Ε ΚΑΛΑ ΠΛΑΚΑ ΜΑΣ ΚΑΝΕΙΣ...??? ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΣ ΝΑ ΒΓΑΛΕΙΣ ΑΚΡΗ ΑΠΟ ΤΟΝ ΕΓΛΕΦΑΛΟ ΠΟΥ ΚΟΥΦΑΛΑ Ο POWERPHOT..???

 :lol:  :hammer:  :a21  :a22  :a!:  :h22:  :h22:  :h22:

α... Ο Ε Ο..!!!!!!

 

Χρήσιμοι Σύνδεσμοι

Αρχική Σελίδα Όροι Χρήσης