Αρχική
Forum
Βοήθεια
Gallery
Σύνδεση
Εγγραφή
Ρελαντι
APRILIA BIKERS HELLAS
Aprilia 650cc - 50cc Motorcycles
Pegaso 650 Cube and IE
Ρελαντι
« προηγούμενο
επόμενο »
Εκτύπωση
Σελίδες: [
1
]
2
Κάτω
0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Γιώτης
Ρελαντι
«
- :
Οκτώβριος 28, 2005, 11:12:38 πμ »
Λοιπον συνταξιδιοτες αντιμετοπιζω το εξης προβλημα.Καθε 2 με 3 χιλιαδες χλμ το πηγασακι μου θελει ρυθμισμα στο ρελαντι.Δεν ξερω αν το εχουν συναντησει κι αλλοι αυτο το προβληματακι αλα μαλον οχι γιατι δεν βρηκα πατομοιο τοπικ.Το ρελαντι "πεφτει" μετα απο ενα γρηγορο ταξιδακι (5500-6000 στροφες για πανω απο 1 ωρα) ή οταν παω στο χωμα οπου και το μοτερ ζοριζεται περισοτερο.Μηπως παιζει τιποτα με τον ανορθωτη (μιας και εχω παρατηρησει οτι τα υγρα της μπαταρια χανονται σχετικα γρηγορα).Οποιαδηποτε συμβουλη ή λυση ευπροσδεκτη.
Καταγράφηκε
harlek
1288
Φύλο:
Αντιδράσεις:
0
Re: Ρελαντι
«
Απάντηση #1 - :
Οκτώβριος 28, 2005, 12:16:12 μμ »
Ομιλείς περί του ψεκαστού Πηγάσεως (ie)? Έχω παρατηρήσει κάτι ανάλογο στο δικό μου 650ie, αλλά σε πολύ μικρό βαθμό. Δηλαδή, ενώ το ρελαντί μου είναι στις 1400σαλ σε κανονικές συνθήκες, μετά από μεγάλες διαδρομές μπορεί να πάει στις 1300σαλ. Επίσης, κάθε 2-3 χιλιάδες χιλιόμετρα όντως το ρελαντί πέφτει ελάχιστα (περίπου κατά 100σαλ).
Είχα υποθέσει ότι ίσως οι κραδασμοί να γυρνούν ελάχιστα την ντίζα ρύθμισης (η οποία στο δικό μου γυρίζει πολύ εύκολα και χρειάζεται ελάχιστη περιστροφή της για να επηρεαστούν οι στροφές).
Καταγράφηκε
Masquerade
apriliabikers.gr
17379
Αντιδράσεις:
+16
Re: Ρελαντι
«
Απάντηση #2 - :
Οκτώβριος 28, 2005, 05:15:47 μμ »
Αν μιλάμε για injection, οι νορμάλ στροφές είναι 1300 +/- 100...
Οπότε κάπου εκεί είμαστε...Εγώ δεν έχω κάτι τέτοιο, αλλά δεν είναι τραγικό..
ΩΣΤΟΣΟ...EAN ΠΕΦΤΟΥΝ ΤΑ ΥΓΡΑ ΜΠΑΤΑΡΙΑΣ ΚΑΙ ΕΧΕΙ ΚΑΠΟΙΑ ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΑ Ο ΠΗΓΑΣΟΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΑΝΟΡΘΩΤΗΣ, ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΑΝ ΣΧΕΤΙΖΕΤΑΙ ΜΕ ΤΟ ΡΕΛΑΝΤΙ...
Οπότε, το βλέπεις πόσα χιλιόμετρα έχεις και τι ''παίζει'' με υγρά και το ερευνούμε..
Υπάρχει και το πολύ μικρό ενδεχόμενο να θέλει ρύθμιση ο ψεκασμός ή οι βαλβίδες, αλλά πρέπει να έχει μπόλικα χιλιομετρα το μοτόρι...ας πούμε 30,000 και να χρειάζονται ρύθμιση οι βαλβίδες, αλλά ας μην τρελλαινόμαστε με το παραμικρό, ε..???
Καταγράφηκε
Re: Ρελαντι
«
Απάντηση #3 - :
Οκτώβριος 28, 2005, 06:53:14 μμ »
Από συνεργείο μου είπαν ότι το ρελαντί που πειράζουμε όλοι, δεν επιτρέπεται να πειράζεται από τον χρήστη διότι ρυθμίζει το άνοιγμα της πεταλούδας του ψεκασμού... Τα σχόλια δικά σας
Καταγράφηκε
Re: Ρελαντι
«
Απάντηση #4 - :
Νοέμβριος 06, 2005, 11:32:34 μμ »
Τι σόι ψεκασμός είναι αυτός που επιτρέπει ρυθμίσεις από τον αναβάτη;
Καταγράφηκε
harlek
1288
Φύλο:
Αντιδράσεις:
0
Re: Ρελαντι
«
Απάντηση #5 - :
Νοέμβριος 06, 2005, 11:36:58 μμ »
ναι, ναι, κι όμως. Και το ρελαντί ρυθμίζεις και χειροκίνητο τσοκ έχει και απ' όλα, τίποτα δεν του λείπει!!
Καταγράφηκε
Masquerade
harlek
1288
Φύλο:
Αντιδράσεις:
0
Re: Ρελαντι
«
Απάντηση #6 - :
Ιανουάριος 06, 2006, 09:56:34 μμ »
Λοιπόν, το manual λέει ρελαντί στο πήγασο στις 1300 +- 100 σ.α.λ. Επίσης αποτρέπει το χρήστη να το πειράξει αν βρίσκεται εντός αυτών των ορίων, ενώ έχει ακουστεί ότι κάτι τέτοιο μπορεί ακόμα και να βλάψει τον κινητήρα. Απορώ τότε γιατί υπάρχει η σχετική ντίζα.
Ανέβασα το ρελαντί μου κοντά στις 1500σ.α.λ. (1450 λεει το στροφόμετρο) για τους εξής λόγους: Πρώτον, στις 1300σαλ η ένταση των φώτων πέφτει ελαφρά, πράγμα που δείχνει ότι εκεί η μηχανή δεν φορτίζει επαρκώς την μπαταρία (μήπως την ξεφορτίζει κιόλας;). Οι 1450σ.α.λ. είναι οι ελάχιστες όπου τα φώτα φαίνονται να τροφοδοτούνται όπως πρέπει (γκαζώνοντας δεν αυξάνει άλλο η έντασή τους). Επιπλέον, είδα αρκετή διαφορά στο φρενάρισμα του κινητήρα: Ενώ όταν είχα ρελαντί στις 1300 αφήνοντας το γκάζι (ειδικά με πρώτη-δευτέρα) το φρενάρισμα ήταν δυνατό και ενοχλητικό, με αυτή τη μικρή αύξηση στο ρελαντί το κόψιμο (φρένο) του κινητήρα είναι υπαρκτό μεν, σημαντικά λιγότερο και πιο γλυκό.
Καταγράφηκε
Masquerade
bill
1062
Φύλο:
Κύριε, εκέκραξα προς Σε, εισάκουσόν μου...
Μοντέλο μηχανής: Atlantic
Αντιδράσεις:
+360
Re: Ρελαντι
«
Απάντηση #7 - :
Ιανουάριος 07, 2006, 10:52:39 πμ »
να πω και εγω κατι...
το ρελαντι οντως ειναι στις 1300+-100.
την βιδα του ρελαντι δεν την πειραζουμε ποτε και θα σας πω γιατι.
λοιπον κατ αρχην να σας πω οτι το στροφομετρο δουλευει με ντιζα απο την καμπανα του κινητηρα και οι ενδειξεις του ειναι κατα προσεγγιση,δηλαδη μπορει να δειχνει 1500 και το πραγματικο ρελαντι του κινητηρα να ειναι 1300.πως το βλεπουμε αυτο?απο τον εγκεφαλο με το διαγνωστικο.
οταν ρυθμιζουμε σε ενα πηγασο τα καυσαερια,πρωτα του οριζουμε το ρελαντι που θελουμε να εχει,μονο τοτε επιτρεπετε να γυρισουμε την βιδα του ρελαντι,και αποθηκευουμε την ρυθμιση στον εγκεφαλο.μετα ελεγχουμε το ποσοστο μονοξειδιου στα καυσαερια απο την ειδικη ταπα που υπαρχει κατω απο το προστατευτικο αλουμινιο του μπροστινου κοματιου της εξατμισης και ρυθμιζουμε.μολις ρυθμιστει στο σημειο που μας λεει ο κατασκευαστης χρειαζετε αναγκαστικα βολτα για να ελαχιστοποιησουμε τις πιθανοτητες να μας εδινε ο καυσαναλυτης λαθεμενες ενδειξεις λογο επικαθησεων στο εσωτερικο της εξατμισης (αναλογως σε τι ποσοστο μονοξειδιου δουλευε πριν και για ποσο καιρο) και το ξανασυνδεουμε στον καυσαναλυτη και ελεγχουμε απο την αρχη τα παντα. συνηθως παντα την δευτερη φορα χρειαζετε καποια διορθωση.
μετα απο ολα αυτα το ρελαντι που το ορισαμε μεσω εγκεφαλου στις1300 στο στροφομετρο μπορει να βλεπουμε 1500 και κατι η μου εχει τυχη σε πηγασο να βλεπω και 1000 δεν εχει σημασια.
βεβαια δεν ειναι τοσο απλα τα πραγματα γιατι μεσα στον εγκεφαλο ρυθμιζω και αλλες παραμετρους οπως θεση γκαζιου,ποσοστο ανοιγματος,θεση κλειστου γκαζιου και αλλα .
οπως καταλαβενετε ολα αυτα εχουν επιπτωσεις στην αποδοση του κινητηρα,στο θεμα καταναλωσης,σταθεροτητα ρελαντι και το σημαντικοτερο ,την γραμμικοτητα του κινητηρα.
ολα τα παραπανω αν πειραχτει η βιδα του ρελαντι αλλαζουν ολοι οι παραμετροι με αποτελεσμα να το χαλαμε σαν συνολο αλλα να σηκωνουμε το ρελαντι.
την βιδα πρεπει να την πειραζουμε μονο σε περιπτωσεις που ο κινητηρας σβηνει απο ελλειψη στροφων,τοτε για να προστατεψουμε το κομπλερ της μιζα απο τα "kick back" κοινως αναποδες στροφες κατα το σβησιμο.αλλα η ελειψη στροφων του ρελαντι σημανει την αναγκαιοτητα της ρυθμισης του συνολου ¨"ψεκασμος".
εαν ρυθμιστει σωστα ο ψεκασμος χρειαζετε ελεγχο καθε σερβις των 6000 και οι αποκλισεις που βρησκουμε ειναι λιγες.
πιστευω να ειμουν αρκετα κατανοητος και να σας κατατοπισα.
Υ.Γ για να ρυθμιστει σωστα ο ψεκασμος χρειαζετε ελεγχο και ρυθμιση και σε αλλα μερη του κινητηρα αλλα θελω ολοκληρη την σελιδα για να τα αναφερω αλλα και να εξηγησω το πως και το γιατι.
επισης το ρελαντι μεταβαλλετε απο γρηγορη αλλαγη αλλα και εναλλαγη εξωτερικων συνθηκων και αργει λιγο να επανελθει λογω καθυστερησης επεξεργασιας των δεδομενων.πχ σε αναβαση βουνου η θερμοκρασια σε συνδυασμο με το βαρομετρο (αισθητηρες του εγκεφαλου) ,πτωσης πιεσης της ατμοσφαιρας λογο υψομετρου ,πτωση θερμοκρασιας παλι λογω υψομετρου,ξαφνικη ανοδο της θερμοκρασιας του αερα για λιγο λογω λειτουργιας της μοτοσυκλετας σε χαμηλες ταχυτητες (θερμανση του αερα αναπνοης απο της εξατμισεις μιας και περνανε διπλα απο το φιλτροκουτι αλλα και αναρροφηση αερα απο την ροη του ψυγειου ψυξης) σε συνδυασμο με το μεγαλυτερο ποσοστο οξυγονου στην ατμοσφαιρα λογω εξοχης (δεν εχει το πηγασο αισθητηρα λαμδα για να ελεγχει την ποιοτητα της καυσης) ολα αυτα συμβαλουν στην πτωση και την πιθανη ασταθεια του ρελαντι,οταν ομως προερχεται σταδιακα απο τα χιλιομετρα λειτουργειας τοτε χρηζη ρυθμισης
Καταγράφηκε
harlek
1288
Φύλο:
Αντιδράσεις:
0
Re: Ρελαντι
«
Απάντηση #8 - :
Μάιος 09, 2006, 12:23:29 πμ »
Billαααααακοοοοοοο, δηλαδη να σου πω......ε.........
εγω δηλαδή που σήμερα μου την έδωσε και γύρισα τη βίδα κατά ένα χιλιοστό της μοίρας και ανέβασα το ρελαντί μου καμιά 50-100αριά στροφές ειναι πολύ κακό; Έχει χάσει τα μυαλά του ο Πηγασός μου;
Ο δείκτης του στροφομέτρου έδειχνε 1350, αλλά σύμφωνα με το μηχάνημά σου αυτό αντιστοιχούσε σε περίπου 1200σαλ.
Δεν το μπορώ το χαμηλό ρελαντί!! Το δυνατό φρένο του κινητήρα με 1η-2α μέσα στην πόλη μου τη σπάει κι επίσης νομίζω ότι δε μου φορτίζει την μπαταρία!
Καταγράφηκε
Masquerade
bill
1062
Φύλο:
Κύριε, εκέκραξα προς Σε, εισάκουσόν μου...
Μοντέλο μηχανής: Atlantic
Αντιδράσεις:
+360
Re: Ρελαντι
«
Απάντηση #9 - :
Μάιος 09, 2006, 06:38:38 πμ »
oxi χαρη μεχρι 150 με 200 στροφες δεν εχει προβλημα.
το προβλημα ειναι να ειναι 1000 και να το πας 1400 η 1500
Καταγράφηκε
harlek
1288
Φύλο:
Αντιδράσεις:
0
Re: Ρελαντι
«
Απάντηση #10 - :
Μάιος 10, 2006, 01:49:21 πμ »
Ακριβώς ό,τι ήθελα να ακούσω!!!
) Να σαι καλά μπιλ!
Καταγράφηκε
Masquerade
NIK
Re: Ρελαντι
«
Απάντηση #11 - :
Μάιος 10, 2006, 08:49:56 πμ »
Bill(ή όποιος άλλος) τα φώτα σου
Μετά το τελευταίο σέρβις σε διάστημα περίπου 2000 κμ παρατήρησα πως το επίπεδο στροφών του ρελαντί ακολούθησε μια καθοδική πορεία στον Πήγασο. Πλέον στο ρελαντί η μηχανή δεν κρατάει στροφές και αναγκαστικά κρατάω με το γκάζι το επίπεδο στροφών ή με το πεταλουδόγκαζο. Φυσικά αυτή η αλχημεία δεν παίζει πχ σε απότομα φρεναρίσματα με ξανθιές οδηγούς ή ταρίφες η μηχανή σβήνει. Αλλαξα μπουζάκι αλλά τίποτε.
Υπάρχει κάτι που μπορώ να κάνω ή να σου φέρω την κυρία;
Καταγράφηκε
bill
1062
Φύλο:
Κύριε, εκέκραξα προς Σε, εισάκουσόν μου...
Μοντέλο μηχανής: Atlantic
Αντιδράσεις:
+360
Re: Ρελαντι
«
Απάντηση #12 - :
Μάιος 10, 2006, 05:45:06 μμ »
δωστου λιγο ρελαντι απο την βιδα δεξια κ πες μου
Καταγράφηκε
NIK
Re: Ρελαντι
«
Απάντηση #13 - :
Μάιος 10, 2006, 10:28:19 μμ »
Ευχαριστώ για το tip φίλε μου.
Για να έρθει στις 1000 περίπου στροφές του στροφόμετρου(και καλά 1000 όπως μου είχες πει) μαρκαρα το σημείο και έφερα δύο πλήρεις περιστροφές την βίδα για να έρθει.Μου φάνηκε πάρα πολύ μεγάλη αυτή η διαδρομή....
Πήγα μια γρήγορη προπόνηση την μηχανή εθνική.
Εμοιαζε το μίγμα ήταν πάρα πολύ πιο πλούσιο.
Η μηχανή φαίνεται να "αγρίεψε" αρκετά σε όλο το εύρος των στροφών αλλά στην τελική φάνηκε να ζορίζεται, μάλλον το μίγμα παραήταν πλούσιο.
Περιμένω την γνώμη σου.
Καταγράφηκε
harlek
1288
Φύλο:
Αντιδράσεις:
0
Re: Ρελαντι
«
Απάντηση #14 - :
Μάιος 10, 2006, 10:40:36 μμ »
Μάλλον έχασε τα λογικά του. Και περιμένει το γιατρό να του καρφώσει με μανία το κατσαβίδι του στον εγκέφαλο.
Αλλά τι μπορεί να προκάλεσε το ψυχικό αυτό τραλαλά; Τον έχεις ξαναρυθμίσει ποτέ σωστά; Όταν το φτιάξεις, πες μας και μας τι είχε και που οφείλετο η απορρύθμιση...
Καταγράφηκε
Masquerade
Εκτύπωση
Σελίδες: [
1
]
2
Πάνω
« προηγούμενο
επόμενο »
Χρήσιμοι Σύνδεσμοι
Αρχική Σελίδα
Όροι Χρήσης