0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

*

ΙΜΜΟΡΤΑL

ΡΕΛΑΝΤΙ
« - : Οκτώβριος 15, 2008, 10:00:48 πμ »
καλημέρα σε όλουσ παίδεσ.επειδή είμαι ασχετοσ με τα τεχνικά θέματα θέλω να μου πεί κάποιοσ πώσ να ανεβάσω το ρελαντί τησ μσχανήσ γιατί έχει πέσει στισ 1000 στροφέσ.



*

Dabill

Απ: ΡΕΛΑΝΤΙ
« Απάντηση #1 - : Οκτώβριος 15, 2008, 10:22:32 πμ »

 Στο δεξι μέρος του Πηγασου και αναμεσα στο κάτω μερος του φαιρινγ και της εξάτμισης , θα πρέπει να βρεις ενα σωληνάκι με μια βίδα πλαστική στην ακρη......
 Στριβωντάς την δεξιά ανεβάζεις στροφές στο μοτόρι σου.........
 Για τον Πήγασο το στροφομετρο πρέπει να λεει 1500 +......

 Για πιο πολλες πληροφορίες-φωτο, περιμενε και τους ειδικούς....... :bye:

*

ΙΜΜΟΡΤΑL

Απ: ΡΕΛΑΝΤΙ
« Απάντηση #2 - : Οκτώβριος 15, 2008, 11:07:55 πμ »
ευχαριστω θα το κοιταξω

*

Αποσυνδεδεμένος christosms

  • *****
  • 249
  • Φύλο: Άντρας
  • ...όλα είναι ερήμην!
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: ΡΕΛΑΝΤΙ
« Απάντηση #3 - : Οκτώβριος 15, 2008, 11:30:57 πμ »
Αυτή την "βιδα" πριν την πειράξεις ρίξε μια μάτια εδώ και εδώ... γιατί είναι λίγο δύσκολη η ρύθμιση της και μπορεί αν δεν ξέρεις να χαλάσεις την ρύθμιση του εγκεφάλου...
BMW rules...:fies:

*

Αποσυνδεδεμένος apriliabikers.gr

  • *********
  • 17379
  • Αντιδράσεις: +16
Απ: ΡΕΛΑΝΤΙ
« Απάντηση #4 - : Οκτώβριος 15, 2008, 03:59:39 μμ »
το ρελαντι Πήγασου 650 ie ειναι 1350 +/1 100 στροφές...
 εννοείται υπό κανονικές συνθηκες και ρυθμισμένο το μηχανάκι...

εγώ πάντως το ειχα στις 1400 στροφές και χειμώνα 1500...αλλά όχι παραπάνω...

η βιδα ειναι εκει που σου δειξανε..

το ρυθμίζεις με τη μηχανή ΚΡΥΑ !!! το πρωι ας πούμε...

δε΄ν παθαίνει τιποτα ο εγκέφαλος αν ολα πανε καλά, αλλά εννοείται δε θα εισαι καθε τρεις και λιγο με το ρελαντί στο χερι...

αν δεις οτι εχει ξαναπεσει αισθητα.. ΄πάντα το μετρας κρυο το μοτέρ. τότε ισως κατι παιζει γενικώς...

Υ.Γ.
μετά απο βόλτα πάντα ανεβαινει λίγο το ρελαντί μην τρομάζεις... αλλα όχι πάνω απο 1600+ στροφές...


 :bye: :bye: :bye:

*

Dabill

Απ: ΡΕΛΑΝΤΙ
« Απάντηση #5 - : Οκτώβριος 15, 2008, 04:28:51 μμ »
το ρελαντι Πήγασου 650 ie ειναι 1350 +/1 100 στροφές...
 εννοείται υπό κανονικές συνθηκες και ρυθμισμένο το μηχανάκι...

εγώ πάντως το ειχα στις 1400 στροφές και χειμώνα 1500...αλλά όχι παραπάνω...

η βιδα ειναι εκει που σου δειξανε..

το ρυθμίζεις με τη μηχανή ΚΡΥΑ !!! το πρωι ας πούμε...

δε΄ν παθαίνει τιποτα ο εγκέφαλος αν ολα πανε καλά, αλλά εννοείται δε θα εισαι καθε τρεις και λιγο με το ρελαντί στο χερι...

αν δεις οτι εχει ξαναπεσει αισθητα.. ΄πάντα το μετρας κρυο το μοτέρ. τότε ισως κατι παιζει γενικώς...

Υ.Γ.
μετά απο βόλτα πάντα ανεβαινει λίγο το ρελαντί μην τρομάζεις... αλλα όχι πάνω απο 1600+ στροφές...


 :bye: :bye: :bye:

Συμφωνώ, αλλα στο στροφομετρο του Πηγασου το 1350 +/- 100 στροφές, μετραφράζεται σε 1500 +/-100.
Αυτα παντα με βάση τον Bill.....  :ohyes: :bye:

*

ΙΜΜΟΡΤΑL

Απ: ΡΕΛΑΝΤΙ
« Απάντηση #6 - : Οκτώβριος 15, 2008, 05:03:26 μμ »
το δικο μου η κρυο η ζεστο εχει πεσει στισ 1000,θα παω κατευθειαν μπιλ μου φαινεται αφου ειμαι στραβαδι!!!!

*

Αποσυνδεδεμένος xmen

  • *******
  • 1081
  • Φύλο: Άντρας
  • Μοντέλο μηχανής: Aprilia Pegaso 655i.e.
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: ΡΕΛΑΝΤΙ
« Απάντηση #7 - : Οκτώβριος 15, 2008, 07:18:54 μμ »
Φίλε πιστεύω ότι μπορείς να το κάνεις και στην πόλη σου, να ανεβάσεις ρελαντί, σε κάποιο τοπικό συνεργείο.

*

Αποσυνδεδεμένος harlek

  • *******
  • 1288
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: ΡΕΛΑΝΤΙ
« Απάντηση #8 - : Οκτώβριος 15, 2008, 07:28:11 μμ »
Συμφωνώ, αλλα στο στροφομετρο του Πηγασου το 1350 +/- 100 στροφές, μετραφράζεται σε 1500 +/-100.
Αυτα παντα με βάση τον Bill.....  :ohyes: :bye:

Αυτό δεν ισχύει γενικά. Π.χ. εμένα είναι ανάποδα, το στροφόμετρο λέει 1500 κι έχω 1300.
Το θέμα ρελαντί πήγασου έχει πάρα πολλές παραμέτρους, αν ψάξεις θα τις βρεις σε διάφορα σχετικά post.

Ένα γενικό συμπέρασμα είναι ότι πρέπει να σου κάνουν ένα αρχικό σωστό σετάρισμα στον ψεκασμό, για να μπορείς μετά να παίζεις με τη βίδα μέσα σε λογικά πλαίσια (100-200σαλ) χωρίς κανένα κίνδυνο δυσλειτουργίας.

Επίσης το ρελαντί δεν το ρυθμίζεις κρύο (αν και βολεύει, για να μην καίγεσαι!), αλλά στην κανονική θερμοκρασία λειτουργίας του μοτοσακού. Και τέλος, εμένα το ρελαντί είναι σχεδόν το ίδιο, ανεξαρτήτως κρύου-ζεστού κινητήρα (άντε να παίζει 50σ.α.λ.).
Masquerade

 

Χρήσιμοι Σύνδεσμοι

Αρχική Σελίδα Όροι Χρήσης