Για όσους δεν αγοράζουν το συγκεκριμένο περιοδικό να πούμε ότι πριν ένα μήνα είχε "mini test μεταχειρισμένου" για τον Πήγασο 650ie, (2002-2005). Σύμφωνα με τα γραφόμενα, ένα τέτοιο μοντέλο σε καλή κατάσταση πωλείται από 4200€ μέχρι 5300€.
Το "τεστ" ουσιατικά είναι ένα copy-paste της δοκιμής που είχαν κάνει περίπου 2,5 χρόνια πριν, έχοντας ακόμα και τις ίδιες φωτογραφίες.
Ως μοναδική σοβαρή βλάβη που παρουσιάζουν τα εν λόγω μοντέλα αναφέρεται εκείνη του κεντρικού διακόπτη, που αποδίδεται, σύμφωνα με τον συντάκτη, στην λάθος τοποθέτηση της καλωδίωσής του. Το πρόβλημα (λέει) λύνεται με αλλαγή στην πορεία του καλωδίου. Επίσης αναφέρονται μικροπροβλήματα στη λειτουργία του ψεκασμού των πρώτων μοντέλων, τα οποία λύθηκαν αργότερα με επαναπρογραμματισμό του εγκεφάλου (αναρωτιέμαι αν όντως ισχύει κάτι τέτοιο).
Αναφέρεται επίσης η μεταφορά του ανορθωτή "εξωτερικά", πάνω από την εξάτμιση, η οποία "έλυσε" το πρόβλημα της υπερθέρμανσής του.
Ο κινητήρας της Rotax χαρακτηρίζεται ως "τέρας αξιοπιστίας", ενώ ο συντάκτης υπενθυμίζει ότι τα 2 τελικά είναι πολύ βαριά και επιπλέον τον φιμώνουν στις ψηλές στροφές.
Για τις αναρτήσεις αναφέρεται ότι είναι υπερβολικά μαλακές και με μεγάλο στατικό βύθισμα (sag), ώστε να είναι χαμηλή η σέλα (εδώ έχει πολύ δίκιο, γι' αυτό είπαμε, αυξήστε την προφόρτιση ελατηρίου πίσω).
Από τις μετρήσεις επιδόσεων έχει αφαιρεθεί το 0-100km/h, που στο "κανονικό" τεστ είχε την εξωφρενικά χαμηλή τιμή 4,8sec (προφανώς το είδαν και οι ίδιοι και απόρησαν).
Επίσης αναφέρεται ότι με κρύο κινητήρα η χρήση του τσοκ είναι απολύτως απαραίτητη για να διατηρήσει ρελαντί, πράγμα που εγώ ουδέποτε παρατήρησα (το ότι σκορτσάρει κρύος είναι άλλο θέμα, που δεν λύνεται ούτε με το τσοκ).
Μεταξύ άλλων υπάρχουν σχόλια για τα φρένα (πολύ καλό το μπρόστα, χωρίς αίσθηση το πίσω), την ποιότητα κατασκευής (που τη βρίσκουν άριστη με τα (μέχρι τότε) ιταλικά δεδομένα) και την αξιοπιστία του Rotax, που μπορεί να "βγάλει και 150.000χλμ" χωρίς να ανοιχτεί.