0 μέλη και 7 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

*

Αποσυνδεδεμένος harlek

  • *******
  • 1288
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: Ρύθμιση Εγκεφάλου - Κατανάλωση - Μάυρα μπουζί - Σκασίματα
« Απάντηση #30 - : Απρίλιος 10, 2008, 10:47:43 μμ »
ε...ποια ειναι τα νουμερα ρυθμισης για CO για Πήγασο..??


Τι εννοείς;
Masquerade

*

Αποσυνδεδεμένος apriliabikers.gr

  • *********
  • 17379
  • Αντιδράσεις: +10
Απ: Ρύθμιση Εγκεφάλου - Κατανάλωση - Μάυρα μπουζί - Σκασίματα
« Απάντηση #31 - : Απρίλιος 10, 2008, 11:04:22 μμ »
εννοώ πως το ρυθμιζουμε αν ΔΕΝ εχουμε axone και το παμε με καυσαναλυτη για να δουμε τα σωστά επίπεδα μονοξειδιου κτλ.... :thnk: :thnk: :thnk:

*

Αποσυνδεδεμένος harlek

  • *******
  • 1288
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: Ρύθμιση Εγκεφάλου - Κατανάλωση - Μάυρα μπουζί - Σκασίματα
« Απάντηση #32 - : Απρίλιος 10, 2008, 11:46:26 μμ »
Απ' ό,τι έχω καταλάβει (πάντα μέσω του Βασίλη), ένας καλορυθμισμένος Πήγασος έχει μονοξείδιο στο 2%, μετρώντας το στην ειδική τρύπα κάτω από το προστατευτικό του σωλήνα της εξάτμισης δεξιά. Πιο κάτω έχει δυσλειτουργίες λόγω φτωχού μίγματος, ενώ πιο πάνω έχει αυξημένη κατανάλωση/σκασίματα μέχρι και μαυράκια στα φλας.

Έχω όμως την εντύπωση ότι η ρύθμιση δεν είναι τόσο απλή υπόθεση - γυρνάμε τη βίδα και όταν πάει 2% το μονοξείδιο τελειώσαμε. Πρέπει να έχει προηγηθεί καλιμπράρισμα του ψεκασμού, δηλαδή να έχεις προσδιορίσει παραμέτρους όπως θέση κλειστού γκαζιού και αναισθησία ανοίγματος γκαζιού. Οι διαδικασία αυτή γίνεται με το Axone και τον κινητήρα σε θερμοκρασία λειτουργίας.

Επίσης, όταν ο bill ρυθμίζει το μίγμα (μέσω βίδας), κλείνει (με το χέρι) ένα σωλήνα (μέσα στο φιλτροκούτι) που εισάγει φρέσκο αέρα στα καυσαέρια για λόγους συμμόρφωσης με τις προδιαγραφές (ουσιαστικά, το σύστημα αυτό αραιώνει το καυσαέρια). Μόνο έτσι παίρνει ακριβή ένδειξη του CO στον καυσαναλυτή (διαφορετικά παίρνει πολύ χαμηλότερη). Αν ο Πήγασος είναι πριν το 2004 αυτός ο σωλήνας δεν υπάρχει, οπότε υποθέτω ότι δεν χρειάζεται και να τον κλείσεις.

Masquerade

*

Αποσυνδεδεμένος apriliabikers.gr

  • *********
  • 17379
  • Αντιδράσεις: +10
Απ: Ρύθμιση Εγκεφάλου - Κατανάλωση - Μάυρα μπουζί - Σκασίματα
« Απάντηση #33 - : Απρίλιος 10, 2008, 11:49:15 μμ »
Επίσης, όταν ο bill ρυθμίζει το μίγμα (μέσω βίδας), κλείνει (με το χέρι) ένα σωλήνα (μέσα στο φιλτροκούτι) που εισάγει φρέσκο αέρα στα καυσαέρια για λόγους συμμόρφωσης με τις προδιαγραφές (ουσιαστικά, το σύστημα αυτό αραιώνει το καυσαέρια). Μόνο έτσι παίρνει ακριβή ένδειξη του CO στον καυσαναλυτή (διαφορετικά παίρνει πολύ χαμηλότερη). Αν ο Πήγασος είναι πριν το 2004 αυτός ο σωλήνας δεν υπάρχει, οπότε υποθέτω ότι δεν χρειάζεται και να τον κλείσεις.
Αυτός ο Σωλήνας είναι μόνιμα κλειστός και τσακισμένος με ένα tire up.
Επίσης μειώνεται αρκετά κι ο θόρυβος της μηχανής. :ohyes:

*

Αποσυνδεδεμένος harlek

  • *******
  • 1288
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: Ρύθμιση Εγκεφάλου - Κατανάλωση - Μάυρα μπουζί - Σκασίματα
« Απάντηση #34 - : Απρίλιος 10, 2008, 11:52:07 μμ »
Αυτός ο Σωλήνας είναι μόνιμα κλειστός και τσακισμένος με ένα tire up.
Επίσης μειώνεται αρκετά κι ο θόρυβος της μηχανής. :ohyes:

Τι εννοείς; Ότι εσύ τον είχες κλείσει/τσακίσει στον δικό σου Πήγασο;

@Themis: Παρεμπιπτόντως, δεν γνωρίζω αν το 2% μπορεί να επιτευχθεί ανά πάσα στιγμή με μια σωστή ρύθμιση, ή αν απαιτείται προηγουμένως καθάρισμα φίλτρου αέρα, σωμάτων ψεκασμού κ.τ.λ.
Masquerade

*

Αποσυνδεδεμένος apriliabikers.gr

  • *********
  • 17379
  • Αντιδράσεις: +10
Απ: Ρύθμιση Εγκεφάλου - Κατανάλωση - Μάυρα μπουζί - Σκασίματα
« Απάντηση #35 - : Απρίλιος 10, 2008, 11:58:24 μμ »
Τι εννοείς; Ότι εσύ τον είχες κλείσει/τσακίσει στον δικό σου Πήγασο;
Ο Βασίλης τον είχε κλείσει μόνιμα απο το σερβις των 10.000-12.000.

*

Αποσυνδεδεμένος harlek

  • *******
  • 1288
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: Ρύθμιση Εγκεφάλου - Κατανάλωση - Μάυρα μπουζί - Σκασίματα
« Απάντηση #36 - : Απρίλιος 11, 2008, 12:00:31 πμ »
Επίσης μειώνεται αρκετά κι ο θόρυβος της μηχανής. :ohyes:

Το ότι κόβει θόρυβο πάντως το παρατήρησα κι εγώ. Για την ακρίβεια κόβει αυτό το έξτρα "παφ-παφ" που κάνουν οι τελευταίοι πήγασοι σε σύγκριση με τους παλαιότερους...  :D
Ο Βασίλης είπε ότι αυτός ο σωλήνας ενδέχεται να ευθύνεται και για κάποια σκασίματα.....άντε μην τον κλείσω κι εγώ αύριο!!
Masquerade

*

Αποσυνδεδεμένος apriliabikers.gr

  • *********
  • 17379
  • Αντιδράσεις: +10
Απ: Ρύθμιση Εγκεφάλου - Κατανάλωση - Μάυρα μπουζί - Σκασίματα
« Απάντηση #37 - : Απρίλιος 11, 2008, 12:07:16 πμ »
.....άντε μην τον κλείσω κι εγώ αύριο!!
Τι? ακόμα ανοιχτό τον έχεις? :ohmy:
Μήπως θέλει κλείσιμο όμως, ταυτόχρονα με ρύθμιση, ρώτα τον Βασίλη

*

Αποσυνδεδεμένος apriliabikers.gr

  • *********
  • 17379
  • Αντιδράσεις: +10
Απ: Ρύθμιση Εγκεφάλου - Κατανάλωση - Μάυρα μπουζί - Σκασίματα
« Απάντηση #38 - : Απρίλιος 11, 2008, 02:20:30 πμ »
καλά...με βοηθησατε και...ο θεος... :pray: :pray: :pray: :( :( :(

ευχαριστω πάντως......
« Τελευταία τροποποίηση: Απρίλιος 11, 2008, 02:22:23 πμ από Themis »

*

stefanos

Απ: Ρύθμιση Εγκεφάλου - Κατανάλωση - Μάυρα μπουζί - Σκασίματα
« Απάντηση #39 - : Απρίλιος 11, 2008, 09:01:11 μμ »
 το service manual πάντως λέει ότι πρέπει να είναι το CO στο  1% στο σημείο πάνω στην εξάτμιση ....

*

Αποσυνδεδεμένος apriliabikers.gr

  • *********
  • 17379
  • Αντιδράσεις: +10
Απ: Ρύθμιση Εγκεφάλου - Κατανάλωση - Μάυρα μπουζί - Σκασίματα
« Απάντηση #40 - : Απρίλιος 11, 2008, 09:25:06 μμ »
το service manual πάντως λέει ότι πρέπει να είναι το CO στο  1% στο σημείο πάνω στην εξάτμιση ....

εχεις το service manual να μου το στειλλειςσε παρακαλ΄β... ...???? :psdof: :psdof: :psdof:  :bye: :bye: :bye: :bye:

*

stefanos

Απ: Ρύθμιση Εγκεφάλου - Κατανάλωση - Μάυρα μπουζί - Σκασίματα
« Απάντηση #41 - : Απρίλιος 11, 2008, 10:02:20 μμ »
το έχω δώσε μου το maIL σου

*

Αποσυνδεδεμένος harlek

  • *******
  • 1288
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: Ρύθμιση Εγκεφάλου - Κατανάλωση - Μάυρα μπουζί - Σκασίματα
« Απάντηση #42 - : Απρίλιος 11, 2008, 11:07:26 μμ »
Το service manual λέει 1% (με ανοχή από 0,5%-2%), αλλά επειδή οι καταλύτες του ie είναι για την πλάκα, ο Βασίλης λέει ότι μετά από καμιά δεκαριά χιλιάδες χιλιόμετρα δεν μπορείς να το κατεβάσεις κάτω από το 2%. Δηλαδή, το 2% είναι ιδανικό για έναν "δουλεμένο" πήγασο.

@Powerphot: Τον βούλωσα το σωλήνα τελικά όπως είπες! Καμιά διαφορά στην απόδοση, αλλά πιο σωστός ήχος, χωρίς το παφ-παφ από το φιλτροκούτι!  ;)
« Τελευταία τροποποίηση: Απρίλιος 11, 2008, 11:11:02 μμ από harlek »
Masquerade

*

Αποσυνδεδεμένος apriliabikers.gr

  • *********
  • 17379
  • Αντιδράσεις: +10
Απ: Ρύθμιση Εγκεφάλου - Κατανάλωση - Μάυρα μπουζί - Σκασίματα
« Απάντηση #43 - : Απρίλιος 11, 2008, 11:17:40 μμ »
@Powerphot: Τον βούλωσα το σωλήνα τελικά όπως είπες! Καμιά διαφορά στην απόδοση, αλλά πιο σωστός ήχος, χωρίς το παφ-παφ από το φιλτροκούτι!  ;)
Ναι δεν έχει διαφορά στην απόδοση αλλά ο ήχος τώρα βγαίνει πιο καθαρός και μοιάζει πιο........"μηχανής" ήχος.
Όταν όμως θα αρχίσουν τα ΚΤΕΔ (τρεχα γύρευε δηλ) να θυμηθείς να το ανοίξεις γιατί τώρα ΟΛΑ τα αέρια βγαίνουν από την εξάτμιση.

*

Αποσυνδεδεμένος apriliabikers.gr

  • *********
  • 17379
  • Αντιδράσεις: +10
Απ: Ρύθμιση Εγκεφάλου - Κατανάλωση - Μάυρα μπουζί - Σκασίματα
« Απάντηση #44 - : Απρίλιος 11, 2008, 11:18:49 μμ »
το service manual πάντως λέει ότι πρέπει να είναι το CO στο  1% στο σημείο πάνω στην εξάτμιση ....

εχεις το service manual να μου το στειλλειςσε παρακαλ΄β... ...???? :psdof: :psdof: :psdof:  :bye: :bye: :bye: :bye:
Καλα εσύ τι έχεις πάθει με τους πήγασους? :thnk:
ΤΟΝ ΠΟΥΛΗΣΕΣ!
Το ξέχασες? :tez:

 

Χρήσιμοι Σύνδεσμοι

Αρχική Σελίδα Όροι Χρήσης