0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
το έχω δώσε μου το maIL σου
Παράθεση από: Themis στις Απρίλιος 11, 2008, 09:25:06 μμΠαράθεση από: stefanos στις Απρίλιος 11, 2008, 09:01:11 μμ το service manual πάντως λέει ότι πρέπει να είναι το CO στο 1% στο σημείο πάνω στην εξάτμιση ....εχεις το service manual να μου το στειλλειςσε παρακαλ΄β... ...???? Καλα εσύ τι έχεις πάθει με τους πήγασους? ΤΟΝ ΠΟΥΛΗΣΕΣ!Το ξέχασες?
Παράθεση από: stefanos στις Απρίλιος 11, 2008, 09:01:11 μμ το service manual πάντως λέει ότι πρέπει να είναι το CO στο 1% στο σημείο πάνω στην εξάτμιση ....εχεις το service manual να μου το στειλλειςσε παρακαλ΄β... ...????
το service manual πάντως λέει ότι πρέπει να είναι το CO στο 1% στο σημείο πάνω στην εξάτμιση ....
Παράθεση από: harlek στις Απρίλιος 10, 2008, 11:46:26 μμΕπίσης, όταν ο bill ρυθμίζει το μίγμα (μέσω βίδας), κλείνει (με το χέρι) ένα σωλήνα (μέσα στο φιλτροκούτι) που εισάγει φρέσκο αέρα στα καυσαέρια για λόγους συμμόρφωσης με τις προδιαγραφές (ουσιαστικά, το σύστημα αυτό αραιώνει το καυσαέρια). Μόνο έτσι παίρνει ακριβή ένδειξη του CO στον καυσαναλυτή (διαφορετικά παίρνει πολύ χαμηλότερη). Αν ο Πήγασος είναι πριν το 2004 αυτός ο σωλήνας δεν υπάρχει, οπότε υποθέτω ότι δεν χρειάζεται και να τον κλείσεις.Αυτός ο Σωλήνας είναι μόνιμα κλειστός και τσακισμένος με ένα tire up.Επίσης μειώνεται αρκετά κι ο θόρυβος της μηχανής.
Επίσης, όταν ο bill ρυθμίζει το μίγμα (μέσω βίδας), κλείνει (με το χέρι) ένα σωλήνα (μέσα στο φιλτροκούτι) που εισάγει φρέσκο αέρα στα καυσαέρια για λόγους συμμόρφωσης με τις προδιαγραφές (ουσιαστικά, το σύστημα αυτό αραιώνει το καυσαέρια). Μόνο έτσι παίρνει ακριβή ένδειξη του CO στον καυσαναλυτή (διαφορετικά παίρνει πολύ χαμηλότερη). Αν ο Πήγασος είναι πριν το 2004 αυτός ο σωλήνας δεν υπάρχει, οπότε υποθέτω ότι δεν χρειάζεται και να τον κλείσεις.
Bill ξεκάθαρα, εγγύηση με όλη τη σημασία της λέξεως( Α ρε bill, μακάρι να μπορέσω να κανονίσω κάποια στιγμή να κατέβω Αθήνα με τον Πήγασο και να περάσω από εκεί για μια ρύθμιση)Αν δεν κάνω λάθος, Λεωφόρος Κηφισού 166Στάλθηκε από το LG-M700 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Παράθεση από: apriliabikers.gr στις Απρίλιος 10, 2008, 11:49:15 μμΠαράθεση από: harlek στις Απρίλιος 10, 2008, 11:46:26 μμΕπίσης, όταν ο bill ρυθμίζει το μίγμα (μέσω βίδας), κλείνει (με το χέρι) ένα σωλήνα (μέσα στο φιλτροκούτι) που εισάγει φρέσκο αέρα στα καυσαέρια για λόγους συμμόρφωσης με τις προδιαγραφές (ουσιαστικά, το σύστημα αυτό αραιώνει το καυσαέρια). Μόνο έτσι παίρνει ακριβή ένδειξη του CO στον καυσαναλυτή (διαφορετικά παίρνει πολύ χαμηλότερη). Αν ο Πήγασος είναι πριν το 2004 αυτός ο σωλήνας δεν υπάρχει, οπότε υποθέτω ότι δεν χρειάζεται και να τον κλείσεις.Αυτός ο Σωλήνας είναι μόνιμα κλειστός και τσακισμένος με ένα tire up.Επίσης μειώνεται αρκετά κι ο θόρυβος της μηχανής. Μπορούμε να έχουμε μια εικόνα για να δούμε ποιο σωληνάκι είναι αυτό?Στάλθηκε από το LG-M700 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Χρήσιμοι Σύνδεσμοι