0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

*

Αποσυνδεδεμένος apriliabikers.gr

  • *********
  • 17379
  • Αντιδράσεις: +16
Απ: Ρύθμιση Εγκεφάλου - Κατανάλωση - Μάυρα μπουζί - Σκασίματα
« Απάντηση #45 - : Απρίλιος 12, 2008, 12:49:32 πμ »
το έχω δώσε μου το maIL σου

[email protected]... 

πρωτοτυπο mail ε.... :D :D

ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ...

*

Αποσυνδεδεμένος apriliabikers.gr

  • *********
  • 17379
  • Αντιδράσεις: +16
Απ: Ρύθμιση Εγκεφάλου - Κατανάλωση - Μάυρα μπουζί - Σκασίματα
« Απάντηση #46 - : Απρίλιος 12, 2008, 12:52:57 πμ »
το service manual πάντως λέει ότι πρέπει να είναι το CO στο  1% στο σημείο πάνω στην εξάτμιση ....

εχεις το service manual να μου το στειλλειςσε παρακαλ΄β... ...???? :psdof: :psdof: :psdof:  :bye: :bye: :bye: :bye:
Καλα εσύ τι έχεις πάθει με τους πήγασους? :thnk:
ΤΟΝ ΠΟΥΛΗΣΕΣ!
Το ξέχασες? :tez:

Οχι.. αλλά...

θελω να τ`ακουω που έχω Capoooooo......... :hammer :bana: :bana: :bana: :se: :se:

*

stefanos

Απ: Ρύθμιση Εγκεφάλου - Κατανάλωση - Μάυρα μπουζί - Σκασίματα
« Απάντηση #47 - : Απρίλιος 15, 2008, 03:01:30 μμ »
φίλε μου δυστυχώς δεν το δέχεται το mail mou o server sou. ....

*

sakis_mar

Απ: Ρύθμιση Εγκεφάλου - Κατανάλωση - Μάυρα μπουζί - Σκασίματα
« Απάντηση #48 - : Ιανουάριος 28, 2010, 03:07:38 πμ »
Εχω και εγω προβληματα με σκασιματα και μαυριλα στο αριστερο flash στο πηγασο... Δεν εχω μετρησει ακριβως αλλα πιστευω πως εχει χειροτερεψει το πραγμα με την καταναλωση. Ειμαι στα 30,000km

Το μηχανακι θελει μεγαλο service και αυτο θα γινει το πασχα στον Bill.

*

Αποσυνδεδεμένος harlek

  • *******
  • 1288
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: 0
Έχει αρκετό ενδιαφέρον η υπόθεση μίγμα και η γνωστή βίδα, παρότι φαίνεται απειλητική, τελικά είναι ένα φοβερό εργαλείο για πειραματισμούς! Προσωπικά έχω την αίσθηση ότι αν ο ψεκασμός έχει καλιμπραριστεί σωστά στο Axone, είμαι πλέον ικανός να τον ρυθμίζω τέλεια ως προς το μίγμα (CO) χωρίς καυσαναλυτή (αλλά με πολλές δοκιμαστικές βόλτες)!

Στο τελευταίο σέρβις ρυθμίσαμε το CO στο 1,8%, αλλά στην πράξη αυτό αποδείχθηκε ελαφρώς φτωχό. Με "ελαφρώς φτωχό" μίγμα τα συμπτώματα εμφανίζονται όταν ανέβει αρκετά η θερμοκρασία (80+ C, σε κίνηση), όπου αφενός οι στροφές αργούν αρκετά να επιστρέψουν στο ρελαντί, αφετέρου μετά από απότομα ανοίγματα του γκαζιού (ή όταν αλλάζεις ταχύτητα) τείνει στιγμιαία να σβήσει. Άλλο σύμπτωμα του φτωχού μίγματος είναι το μειωμένο "φρένο" του κινητήρα όταν αφήνεις το γκάζι. [Υποθέτω πως αν το μίγμα είναι πολύ φτωχό, τα συμπτώματα αυτά θα εμφανίζονται και σε χαμηλότερες θερμοκρασίες, αλλά αυτό δε μου έχει συμβεί ποτέ]

Όσο εμπλουτίζουμε σιγα-σιγα το μίγμα, οι παραπάνω δυσλειτουργίες εξαφανίζονται. Το ρελαντί γίνεται σταθερό και οι στροφές επιστρέφουν σε αυτό πιο γρήγορα, ακόμα και με ζεστό κινητήρα. Παράλληλα, όμως, αν το παρακάνουμε η λειτουργία του κινητήρα "βαραίνει", οι κραδασμοί του αυξάνονται ενώ μπορεί να αρχίσουν και λίγα σκασιματάκια όταν κυλάς με ταχύτητα μέσα, αφημένο γκάζι και 2-3 χιλιάδες σ.α.λ. Με πλούσιο μίγμα η απόκριση του μοτέρ στο άνοιγμα του γκαζιού γίνεται πιο απότομη, νομίζεις ότι ειναι πιο ροπάτο, από την άλλη όμως ανεβάζει στροφές πιο δύσκολα.

Σε υπερβολικά πλούσιο μίγμα έχουμε αρκετά σκασίματα όταν αφήνουμε το γκάζι αλλά και καπνό από τις εξατμίσεις στις απότομες γκαζιές. Τα μαυράκια στα φλας ειναι μια ενδειξη, αν ειναι πολλά. Παρόλα αυτά, το χειμώνα μπορούν να εμφανιστούν λίγα μαυράκια και με καλορυθμισμένο μίγμα. Ίσως επειδή πετάγονται υδρατμοί με...στάχτες από τις εξατμίσεις, ίσως επειδή εμπλουτίζεται το μίγμα όσο μηχανάκι είναι κρύο.

Στον δικό μου πήγασο, για να περάσω από το φτωχό μίγμα CO 1,8% (όπου αργεί πολύ να ρίξει στροφές όταν είναι ζεστό) στο "σωστό μιγμα", χρειάστηκε ακριβώς +1,25 στροφή της βίδας. Δεν ξέρω τι CO έχω τώρα αν και κάποια στιγμή θα το μετρήσω. Παρεμπιπτόντως, στην τελευταία σχετική ενημέρωση που έχει εκδώσει η Aprilia συνιστά CO 2,5% κι όχι 0,5 εως 2% που έλεγε παλαιότερα.
Masquerade

*

Αποσυνδεδεμένος Pegasakidis

  • *****
  • 367
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Αντιδράσεις: +136
Απ: Ρύθμιση Εγκεφάλου - Κατανάλωση - Μάυρα μπουζί - Σκασίματα
« Απάντηση #50 - : Απρίλιος 15, 2018, 12:52:55 πμ »
Επίσης, όταν ο bill ρυθμίζει το μίγμα (μέσω βίδας), κλείνει (με το χέρι) ένα σωλήνα (μέσα στο φιλτροκούτι) που εισάγει φρέσκο αέρα στα καυσαέρια για λόγους συμμόρφωσης με τις προδιαγραφές (ουσιαστικά, το σύστημα αυτό αραιώνει το καυσαέρια). Μόνο έτσι παίρνει ακριβή ένδειξη του CO στον καυσαναλυτή (διαφορετικά παίρνει πολύ χαμηλότερη). Αν ο Πήγασος είναι πριν το 2004 αυτός ο σωλήνας δεν υπάρχει, οπότε υποθέτω ότι δεν χρειάζεται και να τον κλείσεις.
Αυτός ο Σωλήνας είναι μόνιμα κλειστός και τσακισμένος με ένα tire up.
Επίσης μειώνεται αρκετά κι ο θόρυβος της μηχανής. :ohyes:
Μπορούμε να έχουμε μια εικόνα για να δούμε ποιο σωληνάκι είναι αυτό?

Στάλθηκε από το LG-M700 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk


*

Αποσυνδεδεμένος alex_fn2r

  • **
  • 66
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: Ρύθμιση Εγκεφάλου - Κατανάλωση - Μάυρα μπουζί - Σκασίματα
« Απάντηση #51 - : Απρίλιος 16, 2018, 04:00:16 μμ »
Πού προτείνετε να πάω τον Πήγασο 04 για ρύθμιση μείγματος γιατί έχω μεγάλη κατανάλωση καυσίμου??

Η περιοχή δεν έχει σημασία,εντός Αθηνών βέβαια, αλλά η εγγυημένη εργασία από σοβαρό μηχανικό με λογικό κόστος.

*

Αποσυνδεδεμένος Pegasakidis

  • *****
  • 367
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Αντιδράσεις: +136
Απ: Ρύθμιση Εγκεφάλου - Κατανάλωση - Μάυρα μπουζί - Σκασίματα
« Απάντηση #52 - : Απρίλιος 16, 2018, 10:04:44 μμ »
Bill ξεκάθαρα, εγγύηση με όλη τη σημασία της λέξεως( Α ρε bill, μακάρι να μπορέσω να κανονίσω κάποια στιγμή να κατέβω Αθήνα με τον Πήγασο και να περάσω από εκεί για μια ρύθμιση)

Αν δεν κάνω λάθος, Λεωφόρος Κηφισού 166


Στάλθηκε από το LG-M700 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk


*

Αποσυνδεδεμένος alex_fn2r

  • **
  • 66
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: Ρύθμιση Εγκεφάλου - Κατανάλωση - Μάυρα μπουζί - Σκασίματα
« Απάντηση #53 - : Απρίλιος 16, 2018, 11:32:43 μμ »
Έχω στείλει πμ και περιμένω απάντηση.

*

Αποσυνδεδεμένος zisakos_1986

  • *******
  • 5487
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: Pegaso 650 ie Tibet - Sold | Caponord abs 2004 | Tuono Factory Gen2 Project reborn | Caponord 1060 Big Bore
  • Αντιδράσεις: +4679
Απ: Ρύθμιση Εγκεφάλου - Κατανάλωση - Μάυρα μπουζί - Σκασίματα
« Απάντηση #54 - : Απρίλιος 17, 2018, 01:44:47 πμ »
Bill ξεκάθαρα, εγγύηση με όλη τη σημασία της λέξεως( Α ρε bill, μακάρι να μπορέσω να κανονίσω κάποια στιγμή να κατέβω Αθήνα με τον Πήγασο και να περάσω από εκεί για μια ρύθμιση)

Αν δεν κάνω λάθος, Λεωφόρος Κηφισού 166


Στάλθηκε από το LG-M700 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk



Παιδιά λίγο προσοχή με τηλέφωνα, διευθύνσεις κτλ! (Αν και η διεύθυνση που έβαλες είναι λάθος)
Ότι θέλετε μέσω π.μ παρακαλώ.
Επικοινωνήστε με τον ίδιο καλύτερα απευθείας μέσω του συστήματος των προσωπικών μηνυμάτων.
Μόλις το δεί θα σας απαντήσει.
Αὐτὰ τὰ δέντρα δὲ βολεύονται μὲ λιγότερο οὐρανό,
αὐτὲς οἱ πέτρες δὲ βολεύονται κάτου ἀπ᾿ τὰ ξένα βήματα,
αὐτὰ τὰ πρόσωπα δὲ βολεύονται παρὰ μόνο στὸν ἥλιο,
αὐτὲς οἱ καρδιὲς δὲ βολεύονται παρὰ μόνο στὸ δίκιο.

*

Αποσυνδεδεμένος Pegasakidis

  • *****
  • 367
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Αντιδράσεις: +136
Απ: Ρύθμιση Εγκεφάλου - Κατανάλωση - Μάυρα μπουζί - Σκασίματα
« Απάντηση #55 - : Απρίλιος 17, 2018, 06:30:37 μμ »
I apologize..

*

Αποσυνδεδεμένος Pegasakidis

  • *****
  • 367
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Αντιδράσεις: +136
Απ: Ρύθμιση Εγκεφάλου - Κατανάλωση - Μάυρα μπουζί - Σκασίματα
« Απάντηση #56 - : Απρίλιος 17, 2018, 06:32:42 μμ »
Επίσης, όταν ο bill ρυθμίζει το μίγμα (μέσω βίδας), κλείνει (με το χέρι) ένα σωλήνα (μέσα στο φιλτροκούτι) που εισάγει φρέσκο αέρα στα καυσαέρια για λόγους συμμόρφωσης με τις προδιαγραφές (ουσιαστικά, το σύστημα αυτό αραιώνει το καυσαέρια). Μόνο έτσι παίρνει ακριβή ένδειξη του CO στον καυσαναλυτή (διαφορετικά παίρνει πολύ χαμηλότερη). Αν ο Πήγασος είναι πριν το 2004 αυτός ο σωλήνας δεν υπάρχει, οπότε υποθέτω ότι δεν χρειάζεται και να τον κλείσεις.
Αυτός ο Σωλήνας είναι μόνιμα κλειστός και τσακισμένος με ένα tire up.
Επίσης μειώνεται αρκετά κι ο θόρυβος της μηχανής. :ohyes:
Μπορούμε να έχουμε μια εικόνα για να δούμε ποιο σωληνάκι είναι αυτό?

Στάλθηκε από το LG-M700 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Για το σωληνάκι έχουμε ιδέα ποιο είναι? Είναι αυτό που έρχεται από κάτω στην μέση από το φιλτροκουτι ?

*

Αποσυνδεδεμένος alex_fn2r

  • **
  • 66
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Αντιδράσεις: 0
Επισκέφτηκα τον bill και μαζί με ένα μικρό service και καθαρισμό των σωμάτων ψεκασμού μου ρύθμισε καυσαέρια.

Παρέλαβα άλλη μηχανή από αυτήν που πήγα... σταμάτησε να πετάει μαύρες τούφες σε ξερογκαζα..... προφανώς θα μειωθεί και η κατανάλωση ενώ σταμάτησε να σκορτσάρει με λίγες στροφές που πήγαινα πατιναριστος για να μη σπάει τα @ρ#ιδι@.

Το μόνο που πρέπει να συνηθισω είναι ότι πλέον κρατάει λίγο ψηλά το ρελαντί και αργεί να πέσει καθώς σταματάω με δύο επακόλουθα...το 1ο ότι κλείνεις γκάζι όταν είσαι με λίγες στροφές και δεν κόβει...θελει φρένο....και το 2ο ότι αργεί μερικές φορές πάρα πολύ να πέσει το ρελαντί σταματημένος και δουλεύει 3000 στροφές.

Η λύση για αυτά στα πρώτα χιλιόμετρα που έκανα και δοκίμασα είναι ... φρένο μόλις αφήσεις γκάζι που το κρατάς μέχρι να σταματήσεις και τοτε πατάς συμπλέκτη ... ουσιαστικά ρίχνεις τις στροφές φρενάροντας και δεν πατάς συμπλέκτη παρά μόνο λίγο πριν σταματήσεις για να μη σου σβήσει.

Εξαιρετικός ο bill από κάθε άποψη...... χαίρομαι που μέσω του φόρουμ τον γνώρισα!

*

Αποσυνδεδεμένος cool

  • *****
  • 598
  • Φύλο: Άντρας
  • Μοντέλο μηχανής: kawasaki versys 650
  • Αντιδράσεις: +64
δηλαδη ποσες στροφες εχεις ρελαντι;πρεπει κανονικα να ειναι περιπου 1400,αν εισαι παραπανω ριξε λιγο απ τη βιδα αλλα λιγο γιατι μπορει να βγει εκτος το tps αλλιως παρε τον βασιλη τηλεφωνο και πες του το θεματακι σου
θανασης  ΛΑΜΙΑ

*

Αποσυνδεδεμένος alex_fn2r

  • **
  • 66
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Αντιδράσεις: 0
Κανονικό είναι το ρελαντί όμως αργεί να πέσει....μου το είπε ο bill αφού μου εξήγησε γιατί συμβαίνει αυτό..δυστυχώς έτσι δουλεύει ο Πήγασος μετά από καθαρισμό και ρύθμιση και γι'αυτό σταματούν και τα σκορτσαρισματα με λίγες στροφές....γιατί κρατάει ψηλά το ρελαντί.

Αν αρχίζεις και πειράζεις τη ντιζα μετά διαβάζει λάθος το tps.

Θα ήθελα να πέφτει πιο γρήγορα όμως ο εγκέφαλος είναι λίγο πρωτόγονος στο θέμα αυτό αφού δεν παίρνει προφανώς λόγω ντιζας κοντέρ σήμα για το αν κινείται η όχι η μηχανή.

 

Χρήσιμοι Σύνδεσμοι

Αρχική Σελίδα Όροι Χρήσης