0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

*

Αποσυνδεδεμένος apriliabikers.gr

  • *********
  • 17379
  • Αντιδράσεις: +16
Απ: Σβήνει
« Απάντηση #15 - : Ιούλιος 13, 2007, 02:30:18 μμ »
Ποιόν pegaso έχεις φίλε μου για να μπορέσουμε να σου απαντήσουμε?
Ναι, συγνώμη. Ξέχασα να το αναφέρω. 650ie 2001 με 27000χλμ.
Ο πήγασος θέλει κάθε 6000χλμ σέρβις. Απο τα 27000χλμ μέχρι τα 30000χλμ που σου είπαν να κάνεις το μεγάλο, μάλλον μόνο λάδια έχουν αλλάξει.
Αν είχε γίνει κανονικά το σέρβις στα 27000 τότε θα σου έλεγαν το επόμενο στα 33000χλμ.
Κατάλαβα. Α, και κάτι άλλο ρε παιδιά. Κανονικά δεν θα έπρεπε να έχει και διπλό stand? Το manual λεει ναι, αλλα απο κει που το πήρα μου είπαν οτι δεν έχει. Οσο για το σβήσιμο, μίλησα με το γιατρό Bill και μου είπε οτι θέλει μια ρύθμιση.
Το κεντρικό στάντ περιλαμβάνεται στα έξτρα αξεσουάρ όσον αφορά την Ελλάδα.
Σε άλλες χώρες προβλέπεται να υπάρχει.

*

Αποσυνδεδεμένος harlek

  • *******
  • 1288
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: Σβήνει
« Απάντηση #16 - : Ιούλιος 13, 2007, 02:52:17 μμ »
Τις παρακάτω οδηγίες τις είχα βρει σε ένα ξένο φόρουμ και δεν χρειάστηκε ποτέ να τις ακολουθήσω. Τις βάζω εδώ για να υπάρχουν, τονίζοντας ότι απευθύνονται σε ΠΟΛΥ ΡΙΨΟΚΙΝΔΥΝΟΥΣ και απελπισμένους και ότι αποτελούν λύση ανάγκης!
Δείτε, λοιπόν, τι διάβασα:

"Οι ιδιοκτήτες Pegaso 650ie με την ECU MC500 της Sagem κάτω από τη σέλα μπορούν να ρυθμίσουν το μίγμα σε περιπτώσεις που είναι πολύ φτωχό και προκαλεί σβήσιμο της μηχανής μετά από ανοίγματα του γκαζιού. Οι περισσότεροι "λύνουν" το πρόβλημα ανεβάζοντας το ρελαντί στις 1600σ.α.λ., με τον κινητήρα ζεστό.
Μια πρόχειρη αλλά πιο σωστή λύση ανάγκης είναι η εξής:

Βγάλτε τη σέλα και εντοπίστε τη βίδα του μίγματος, πάνω στον εγκέφαλο της Sagem. Για το χειρισμό της χρειάζεται ένα ίσιο κατσαβίδι. Γυρίζοντας τη βίδα κατά τη φορά των δεικτών του ρολογιού εμπλουτίζεται το μίγμα. Γυρνώντας την ανάποδα, γίνεται πιο φτωχό.

Βάλτε μπροστά τη μηχανή και αφήστε τη να ζεσταθεί τελείως (80 βαθμοί). Ξεκινήστε γυρίζοντας τη βίδα 1,5 στροφή προς τα δεξιά (εμπλουτισμός) και τότε ρυθμίστε το ρελαντί στις 1.300σ.α.λ. από το ρυθμιστικό δίπλα στον κύλινδρο δεξιά. Τώρα γυρίστε με το κατσαβίδι τη βίδα του εγκεφάλου αργά προς τ' αριστερά μέχρι ο κινητήρας να σβήσει. Γυρίστε τη βίδα του εγκεφάλου 1/4 με 1/2 στροφή δεξιά. Βάλτε μπροστά και γκαζώστε 2-3 φορές για να δείτε τη σταθερότητα του ρελαντί. Αν χρειαστεί, εμπλουτίστε λίγο ακόμα το μίγμα, γυρίζοντας λίγο τη βίδα προς τα δεξιά.

Αν εμπλουτίσετε υπερβολικά το μίγμα αυτό θα φανεί από την καθυτέρηση να πέσουν οι στροφές στο ρελαντί όταν αφήνετε το γκάζι."
Masquerade

*

mobo

Απ: Σβήνει
« Απάντηση #17 - : Ιούλιος 13, 2007, 02:58:17 μμ »
Harlek ευχαριστώ, πολύ χρήσιμο, αλλα προς το παρόν δεν με ενοχλεί ιδιαίτερα το σβήσιμο για να ρισκάρω να πειράξω το μείγμα. Θα κάνω λίγο υπομονή και θα πάω στον Bill να το δεί όταν θα είναι έτοιμο το μαγαζί του.

*

Αποσυνδεδεμένος apriliabikers.gr

  • *********
  • 17379
  • Αντιδράσεις: +16
Απ: Σβήνει
« Απάντηση #18 - : Ιούλιος 13, 2007, 02:59:24 μμ »
Τις παρακάτω οδηγίες τις είχα βρει σε ένα ξένο φόρουμ και δεν χρειάστηκε ποτέ να τις ακολουθήσω. Τις βάζω εδώ για να υπάρχουν, τονίζοντας ότι απευθύνονται σε ΠΟΛΥ ΡΙΨΟΚΙΝΔΥΝΟΥΣ και απελπισμένους και ότι αποτελούν λύση ανάγκης!
Δείτε, λοιπόν, τι διάβασα:
Όλα αυτά που λες σωστά και έχω κάνει οπως ξέρεις.
Θέλει επιπλέον και μια μικρή ρύθμιση αναλογα, και η ντίζα του συμπλέκτη γιατί αλλάζει η ροπή του ξεκινήματος και σου σβήνει.

 

Χρήσιμοι Σύνδεσμοι

Αρχική Σελίδα Όροι Χρήσης