Παιδιά γειά σας.
Έχει μετρήσει ποτέ κάποιος τον αισθητήρα του γκαζιού ενός 650ie; Το manual αναφέρει ότι η αντίσταση ανάμεσα στα Pin Α-Β πρέπει να είναι σταθερή στα 1.2ΚΩ και η αντίσταση ανάμεσα στα Pin A-C πρέπει να είναι σταθερά μεταβαλλόμενη από 1.2ΚΩ με το γκαζι κλειστό εως 2.4ΚΩ όταν το γκάζι είναι πλήρως ανοιχτό. Στο δικό μου πήγασο (2004) οι μετρήσεις είναι όπως στο διάγραμμα:
Και να εξηγήσω αυτό που έφτιαξα σε διάγραμμα...
Αποσύνδεσα το βύσμα του αισθητήρα και μέτρησα με πολύμετρο τα Pins πάνω στον αισθητήρα για όλη τη διαδρομή του γκαζιού.
A-B το μετράω σταθερό 1.26KΩ σε όλη τη διαδρομή του γκαζιού χωρίς να "παίζει" καθόλου.
A-C ξεκινά στα 1.35ΚΩ με το γκάζι κλειστό. Ανοίγοντας το γκάζι αρχίζει να ανεβαίνει μέχρι που τερματίζει στα 2.32ΚΩ με το γκάζι ανοιχτό στα 2/3. Από εκεί και μέχρι το γκάζι να φτάσει τέρμα ανοιχτό η αντίσταση μένει σχεδόν σταθερη (με μικρό "παιξιμο" στην τιμή)
B-C ξεκινά στα 2.35ΚΩ με το γκάζι κλειστό. Ανοίγοντας το γκάζι μέχρι το 1/3 η αντίσταση παραμένει σχεδόν σταθερή (με μικρό "παίξιμο"). Από το 1/3 μέχρι το γκάζι τέρμα ανοιχτό η τιμή πέφτει προοδευτικά από τα 2.3ΚΩ έως τα 1.3ΚΩ.
Λογικά και βάσει manual δε θα έπρεπε να υπάρχουν "επίπεδα" τμήματα στην αντίσταση του A-C στη διαδρομή του γκαζιού. Υπάρχει κάποιος που να ξέρει ακριβώς τη συμπεριφορά του TPS στον πήγασο;