0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

Re: Σκασίματα
« Απάντηση #15 - : Μάιος 30, 2006, 09:01:55 μμ »
Θα το ξαναπώ, πιο πολλά οκτάνια, πιο καλές οι καύσεις.
Νεράκι στο κινητήρα; Βάλε stabilizer και θα το διώξει από την εξάτμιση.

*

Αποσυνδεδεμένος harlek

  • *******
  • 1288
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: 0
Re: Σκασίματα
« Απάντηση #16 - : Μάιος 30, 2006, 09:19:53 μμ »
Παράθεση

zireous wrote:
Θα το ξαναπώ, πιο πολλά οκτάνια, πιο καλές οι καύσεις.


Εγώ ξέρω ότι πιο πολλά οκτάνια σημαίνει απλά δυσκολότερη αυτανάφλεξη της βενζίνης σε συνθήκες υψηλής συμπίεσης. Για έναν κινητήρα φτιαγμένο για 95άρα αμόλυβδη ο οποίος δουλεύει σωστά, η χρήση 100άρας είναι πεταμένα λεφτά. Εκτός κι αν διαθέτει αισθητήρα προανάφλεξης (δεν ξέρω αν στα μοτοσακά υπάρχει τέτοιο σύστημα, στα αμάξια υπάρχει πάντως). Αν υπάρχει αισθητήρας, μπορεί να υπάρξει διαφορά στην απόδοση του μοτέρ με 100άρα, καθώς ο εγκέφαλος μεταβάλλει αυτόματα το αβάνς με βάση (και) την εμφάνιση πιρακίων, τα οποία εμφανίζονται πιο δύσκολα όταν χρησιμοποιούμε βενζίνα υψηλού αριθμού οκτανίων.
Masquerade

*

costas costakis

Re: Σκασίματα
« Απάντηση #17 - : Ιούνιος 01, 2006, 12:50:26 μμ »
Στον pegaso (97) συνήθιζα για εφέ να κλείνω τον διακόπτη on-off την ώρα που έπεφταν οι στροφές και μετά από 2-3 sec τον άνοιγα για να ακουστεί ένα ωραιότατο μπάμ !!! Αυτό γινόταν για περίπου 2-3 χρόνια μέχρι που το σταμάτησα για να μήν κάνω καμιά ζημιά. Από τότε βέβαια  περάσανε 4 χρόνια αλλά δεν ξέρω μήπως τελικά προκάλεσα καμιά ζημιά-επιβάρυνση σε κάνα εξάρτημα που μπορεί να μου βγεί στο μέλλον ??? ευχαριστώ προκαταβολικά...

Re: Σκασίματα
« Απάντηση #18 - : Ιούνιος 02, 2006, 09:38:03 μμ »
Παράθεση

harlek wrote:
Παράθεση

zireous wrote:
Θα το ξαναπώ, πιο πολλά οκτάνια, πιο καλές οι καύσεις.


Εγώ ξέρω ότι πιο πολλά οκτάνια σημαίνει απλά δυσκολότερη αυτανάφλεξη της βενζίνης σε συνθήκες υψηλής συμπίεσης. Για έναν κινητήρα φτιαγμένο για 95άρα αμόλυβδη ο οποίος δουλεύει σωστά, η χρήση 100άρας είναι πεταμένα λεφτά. Εκτός κι αν διαθέτει αισθητήρα προανάφλεξης (δεν ξέρω αν στα μοτοσακά υπάρχει τέτοιο σύστημα, στα αμάξια υπάρχει πάντως). Αν υπάρχει αισθητήρας, μπορεί να υπάρξει διαφορά στην απόδοση του μοτέρ με 100άρα, καθώς ο εγκέφαλος μεταβάλλει αυτόματα το αβάνς με βάση (και) την εμφάνιση πιρακίων, τα οποία εμφανίζονται πιο δύσκολα όταν χρησιμοποιούμε βενζίνα υψηλού αριθμού οκτανίων.


Πιθανότατα έχεις δίκιο, αλλά 1) η βενζίνα που πουλάνε για αμόλυβδη 100άρα συχνά δεν είναι (νόθα με απλή) , και 2) η 95άρα εκεί να δεις τι είναι. Το stabiliser βενζίνης απομακρύνει πολλά προβλήματα πριν δημιουργηθούν. Το πηγασάκι μου -όπως και εγώ μερικές φορές-, δεν έχει εγκέφαλο...

Όταν πρωτοπήρα το πήγασό μου κάθε φορά που έκλεινα το γκάζι νόμιζα ότι μου βάλανε κάνα ληγμένο YZ 250 μές το Rotax.

Κοντά ένα χρόνο έχω να τον ξανακούσω να πετάει σκασίματα, από τότε που μόνο 100άρα τον ταΐζω και συχνά stabiliser -παρόλο που θέλει επειγόντως ρύθμιση βαλβίδων (μάλλον θα τα ακούσω από τον Bill) ακόμα πετάει.

Για παν ενδεχόμενο, μάλλον ο Bill θα έχει καλύτερη γνώμη πάνω στο θέμα.

*

Αποσυνδεδεμένος harlek

  • *******
  • 1288
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: 0
Re: Σκασίματα
« Απάντηση #19 - : Ιούλιος 07, 2006, 06:18:02 μμ »
Μια και μιλάμε για εξατμίσεις και σκασίματα, να πω ότι μου έχει κάνει μεγάλη εντύπωση ότι μετά το τελευταίο σέρβις-ρύθμιση (πριν περίπου 2500χλμ) δεν έχει εμφανιστεί ίχνος "κάρβουνου" πάνω στα πίσω φλας.
Απ' όταν αγόρασα τη μηχανή, κάθε λίγο αυτές οι μαύρες "στάχτες" εμφανίζονταν πάνω στα φλάς και στο λασπωτήρα. Επειδή συνέβαινε εξ' αρχής, το θεωρούσα φυσιολογικό.
Απ' ό,τι φαίνεται, όμως, δεν ήταν. Άρα, υποθέτω ότι η συγκεκριμένη μαυρίλα είναι ένας τρόπος να καταλάβουμε ότι δεν έχουμε καλορυθμισμένο μίγμα.
Masquerade

*

Γιώτης

Re: Σκασίματα
« Απάντηση #20 - : Ιούλιος 07, 2006, 08:40:19 μμ »
Παράθεση

Ο/Η harlek έγραψε:
Μια και μιλάμε για εξατμίσεις και σκασίματα, να πω ότι μου έχει κάνει μεγάλη εντύπωση ότι μετά το τελευταίο σέρβις-ρύθμιση (πριν περίπου 2500χλμ) δεν έχει εμφανιστεί ίχνος "κάρβουνου" πάνω στα πίσω φλας.
Απ' όταν αγόρασα τη μηχανή, κάθε λίγο αυτές οι μαύρες "στάχτες" εμφανίζονταν πάνω στα φλάς και στο λασπωτήρα. Επειδή συνέβαινε εξ' αρχής, το θεωρούσα φυσιολογικό.
Απ' ό,τι φαίνεται, όμως, δεν ήταν. Άρα, υποθέτω ότι η συγκεκριμένη μαυρίλα είναι ένας τρόπος να καταλάβουμε ότι δεν έχουμε καλορυθμισμένο μίγμα.



Ακριβως το ιδιο ειχα παρατηρησει και εγω.Εκτος απο την ρυθμιση μαλον ειναι κι ενας τροπος να καταλαβεις τι βενζινη αγοραζεις γιατι υποθετω οτι ισως να ειναι υδρατμοι που αφου βγουν απο την εξάτμιση υγροποιουνται αμεσως και κολανε στα φλασακια μαζι με καυσαέριο.

Το περιεργο με το δικο μου ειναι οτι τα εβλεπα μονο στο αριστερο ή μαλον πολυ περισοτερο στο αριστερο φλασακι... :-?

*

Αποσυνδεδεμένος harlek

  • *******
  • 1288
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: 0
Re: Σκασίματα
« Απάντηση #21 - : Νοέμβριος 19, 2006, 09:15:58 μμ »
Μιας και έχουμε μια ολάκερη βδομάδα (!!) να αναλύσουμε κάποιο θέμα στη θεωρία, θα θέσω το ερώτημα ΠΩΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΥΝΤΑΙ τα σκασίματα και γιατί; Είναι σωστή η θεωρία μου ότι προέρχονται από άκαυτη βενζίνη που φτάνει στις εξατμήσεις;

Άρα, σκασίματα = ελλειπής καύση = πλούσιο μίγμα ή δεν είναι τόσο απλό το θέμα και κάτι μας διαφεύγει;

Επίσης, στα αυτοκίνητα όταν αφήνεις το γκάζι και οι στροφές του κινητήρα είναι πάνω από τις 1500 πχ, ο ψεκασμός κόβει εντελώς τη βενζίνη και αποκαθιστά την τροφοδοσία μόλις οι στροφές πέσουν κάτω από τις 1500 για να μη σβήσει και να κρατήσει ρελαντί. Στα μοτοσακά ισχύει αυτό; (η αίσθησή μου είναι ότι στο Pegaso ie δεν ισχύει)
Masquerade

*

ΧΡΙΣΤΟΔΟΥΛΟΣ

Re: Σκασίματα
« Απάντηση #22 - : Νοέμβριος 20, 2006, 12:03:03 μμ »
Παράθεση

Yotis έγραψε:
Παράθεση

Ο/Η harlek έγραψε:
Μια και μιλάμε για εξατμίσεις και σκασίματα, να πω ότι μου έχει κάνει μεγάλη εντύπωση ότι μετά το τελευταίο σέρβις-ρύθμιση (πριν περίπου 2500χλμ) δεν έχει εμφανιστεί ίχνος "κάρβουνου" πάνω στα πίσω φλας.
Απ' όταν αγόρασα τη μηχανή, κάθε λίγο αυτές οι μαύρες "στάχτες" εμφανίζονταν πάνω στα φλάς και στο λασπωτήρα. Επειδή συνέβαινε εξ' αρχής, το θεωρούσα φυσιολογικό.
Απ' ό,τι φαίνεται, όμως, δεν ήταν. Άρα, υποθέτω ότι η συγκεκριμένη μαυρίλα είναι ένας τρόπος να καταλάβουμε ότι δεν έχουμε καλορυθμισμένο μίγμα.



Ακριβως το ιδιο ειχα παρατηρησει και εγω.Εκτος απο την ρυθμιση μαλον ειναι κι ενας τροπος να καταλαβεις τι βενζινη αγοραζεις γιατι υποθετω οτι ισως να ειναι υδρατμοι που αφου βγουν απο την εξάτμιση υγροποιουνται αμεσως και κολανε στα φλασακια μαζι με καυσαέριο.

Το περιεργο με το δικο μου ειναι οτι τα εβλεπα μονο στο αριστερο ή μαλον πολυ περισοτερο στο αριστερο φλασακι... :-?


Όταν πλένετε την μηχανή ταπώνετε τις εξατμίσεις? Αν δεν το κάνετε το νερό που εισέρχεται απο τις εξάτμισεις το φτύνουν μαύρο πάνω στα φλασάκια όταν βάλεις μπροστά την μηχανή. Μετα απο παρατήρηση και αλλαγη τα φλασάκια (τα οποία μαύρισαν με το πρώτο πλύσιμο της μηχανής με το πιεστικό και χωρις να ταπώσω τις εξατμίσεις)νομίζω οτι αυτό φταίει που μαυρίζουν τα φλασάκια και όχι τα σκασίματα απο τις εξατμίσεις :-D  :-D  :-D  :-D

Re: Σκασίματα
« Απάντηση #23 - : Νοέμβριος 26, 2006, 06:16:00 μμ »
Τα προηγούμενα ποστ μου στο παρών thread μη τα πολυπάρετε σοβαρά.

Εκείνη την εποχή, αφού ρύθμισα ξανά τα καρμπυρατέρ μου (υπάρχει και σχετικό ποστ μου) σταμάτησε το μείγμα να είναι τίγκα στη βενζίνη και οι σωστές κάυσεις (όπως θα έπρεπε να είναι με σωστή ρύθμιση) έλυσαν τα όποια προβλήματα είχα με την απλή αμόλυβδη (έχω ξαναπεί ότι το να δουλεύεις σωστά το μοτέρ και να μπαίνεις σε στροφές τουλάχιστον με σταθερό γκάζι -ή ελαφρά επιταχυνόμενο-, ελαχιστοποιεί τα σκασίματα σε όλα το μονοκίλυνδρα).

Αντί να κοιτάς τα φλασάκια όμως, πρέπει να κοιτάς το μπουζί και να ρυθμίζεις το μείγμα ανάλογα -μια άλλη εξάτμιση, ή ένα καλύτερο φίλτρο αέρα αλλάζει τη συμπεριφορά του μοτέρ και ξαναθέλει ρύθμιση...

(Ο Bill είχε αναφέρει και ένα απλό κόλπο για να τσεκάρεις αν παρακαίει βενζίνα με απότομη γκαζιά, αλλά δε θυμάμαι που ακριβώς στο φόρουμ είναι...)

*

Αποσυνδεδεμένος harlek

  • *******
  • 1288
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: 0
Re: Σκασίματα
« Απάντηση #24 - : Νοέμβριος 26, 2006, 07:13:31 μμ »
Παράθεση

zireous έγραψε:
Αντί να κοιτάς τα φλασάκια όμως, πρέπει να κοιτάς το μπουζί και να ρυθμίζεις το μείγμα ανάλογα


Δύσκολα εφαρμόζονται αυτά στο Pegaso i.e.! Το να βγάλεις το μπουζί είναι μεγάλη ταλαιπωρία, η δε επέμβαση στη βίδα του μίγματος του εγκεφάλου (λέγεται ότι) είναι καθαρή αυτοκτονία!
Masquerade

Re: Σκασίματα
« Απάντηση #25 - : Νοέμβριος 29, 2006, 09:53:04 μμ »
Ο καλός μηχανικός στη καλή ρύθμιση φαίνεται, δεν αλλάζεις εξάτμιση και φίλτρο κάθε μέρα έτσι κι αλλιώς. Βάζεις μια ακράπα και ένα φίλτρο αέρα K&N και καθαρίζεις ισοβίως (μη ξεχάσεις το σετ καθαριστικών για το φίλτρο όμως, και καθάρισμα όταν και όπως προβλέπεται). ;-)

Μη σας στεναχωρεί κάνα σκάσιμο που και που όμως, όταν ο θάλαμος είναι γεμάτος μείγμα όλα τα μονοκίλυνδρα πετάνε το "ρεψιματάκι" τους.  :-D

*

Αποσυνδεδεμένος apriliabikers.gr

  • *********
  • 17379
  • Αντιδράσεις: +10
Re: Σκασίματα
« Απάντηση #26 - : Νοέμβριος 29, 2006, 11:24:46 μμ »
Παράθεση

CHRISTODOU έγραψε:
Όταν πλένετε την μηχανή ταπώνετε τις εξατμίσεις? Αν δεν το κάνετε το νερό που εισέρχεται απο τις εξάτμισεις το φτύνουν μαύρο πάνω στα φλασάκια όταν βάλεις μπροστά την μηχανή. Μετα απο παρατήρηση και αλλαγη τα φλασάκια (τα οποία μαύρισαν με το πρώτο πλύσιμο της μηχανής με το πιεστικό και χωρις να ταπώσω τις εξατμίσεις)νομίζω οτι αυτό φταίει που μαυρίζουν τα φλασάκια και όχι τα σκασίματα απο τις εξατμίσεις :-D  :-D  :-D  :-D


Χριστόδουλε, ΠΟΤΕ! δεν έχω πλύνει την μηχανή χωρίς να βουλώσω τις εξατμήσεις! Ούτε μια φορά δεν το έχω ξεχάσει.
Παρόλαυτά όταν είναι "αρύθμιστη" πετάει τα γνωστά μαυράκια στα φλασάκια! ;-)

Re: Σκασίματα
« Απάντηση #27 - : Δεκέμβριος 03, 2006, 09:22:12 πμ »
Στο πηγασάκι μου τώρα που το θυμήθηκα, βγάζεις το δεξί πλαϊνό φέρινγκ, τοποθετείς ένα ίσιο κοντό μπουζόκλειδο και βγαίνει με  τη μία το μπουζί, χωρίς να βγάλεις πολλά πολλά, (έχει και γιαπωνέζικα ηλεκτρικά από μαμά με μηδέν προβλήματα), αλλά τί να λέμε, αλλιώς ο παλιός -ο πήγασος.  :-D

*

Αποσυνδεδεμένος apriliabikers.gr

  • *********
  • 17379
  • Αντιδράσεις: +10
Re: Σκασίματα
« Απάντηση #28 - : Δεκέμβριος 03, 2006, 11:20:52 πμ »
Παράθεση

powerphot έγραψε:
Παράθεση

CHRISTODOU έγραψε:
Όταν πλένετε την μηχανή ταπώνετε τις εξατμίσεις? Αν δεν το κάνετε το νερό που εισέρχεται απο τις εξάτμισεις το φτύνουν μαύρο πάνω στα φλασάκια όταν βάλεις μπροστά την μηχανή. Μετα απο παρατήρηση και αλλαγη τα φλασάκια (τα οποία μαύρισαν με το πρώτο πλύσιμο της μηχανής με το πιεστικό και χωρις να ταπώσω τις εξατμίσεις)νομίζω οτι αυτό φταίει που μαυρίζουν τα φλασάκια και όχι τα σκασίματα απο τις εξατμίσεις :-D  :-D  :-D  :-D


Χριστόδουλε, ΠΟΤΕ! δεν έχω πλύνει την μηχανή χωρίς να βουλώσω τις εξατμήσεις! Ούτε μια φορά δεν το έχω ξεχάσει.
Παρόλαυτά όταν είναι "αρύθμιστη" πετάει τα γνωστά μαυράκια στα φλασάκια! ;-)


Ai...βγάλε άκρη τώρα... :fc21:  :fc21:  :fc21:
εμένα ΔΕΝ σκάει μεν, μαυρίζει τώρα τελευταία δε...
μήπως θέλει το....billακο του..???? :-D  :-D  :-D

*

Αποσυνδεδεμένος harlek

  • *******
  • 1288
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: 0
Re: Σκασίματα
« Απάντηση #29 - : Δεκέμβριος 03, 2006, 12:11:46 μμ »
Παράθεση

Themis έγραψε:
εμένα ΔΕΝ σκάει μεν, μαυρίζει τώρα τελευταία δε...
μήπως θέλει το....billακο του..???? :-D  :-D  :-D


Μήπως μαυρίζει τώρα τελευταία έπειδη έχει κρυώσει ο καιρός; Υποψιάζομαι ότι το χειμώνα, επειδή πλουτίζει ο εγκέφαλος περισσότερο το μίγμα στις εκκινήσεις, είναι δυνατόν να εμφανιστούν λίγα καρβουνάκια τα πρώτα λεπτά που βάζεις μπρός. Εγώ μέχρι πριν περίπου 1-1,5 μήνα δεν είχα ίχνος καρβουνακίου, τωρα ομως έχουν κάνει την εμφάνισή τους (σε ελάχιστο πάντως βαθμό). Και επειδή γκαζώνοντας γερά δεν βλέπω καθόλου καπνό από τις εξατμίσεις (κόλπο του bill για να δεις αν έχεις πολύ πλούσιο μίγμα), λέω μήπως είναι φυσιολογικό στο πολύ κρύο να έχουμε λίγα μαυράκια λόγω της αρχικά πολύ πλούσιας λειτουργίας του μοτερ.
 :io:
Masquerade

 

Χρήσιμοι Σύνδεσμοι

Αρχική Σελίδα Όροι Χρήσης