0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
timplas wrote:Harlek όντως ένα καλό ζέσταμα είναι υποχρεωτικό πριν καβαλήσω τον πήγασο.Θα'θελα όμως να μας πει κάποιος ειδικός αν κάνει να αφήνουμε καταλυτικό μηχανάκι τόση ώρα στο ρελαντί γιατί στα αμάξια σίγουρα απαγορεύεται γιατί καταστρέφεται ο καταλύτης
harlek wrote:Δε νομίζω να καταστρέφεται ο καταλύτης, έχω την εντύπωση ότι σου λένε να ξεκινήσεις αμέσως για να μην παράγεις καυσαέρια χωρίς λόγο και για να ζεσταθεί η μηχανή ταχύτερα και να μην εκπέμπει πολλά... δηλητήρια. Νομίζω ο καταλύτης πρέπει να φτάσει κάποια θερμοκρασία για να δουλέψει.
Παιδιά, ναι το μοτόρι είναι "νέας αντιρυπαντικής τεχνολογίας" όπως λέγεται, αλλά δεν έχει καταλύτη ο πήγασος.Για να μην σας μπερδεψω πιο πολύ όμως, ελπίζω να δει το ποστο bill να τα εξηγήσει καλύτερα και πιο σωστά απο μένα.
harlek wrote:κι όμως, το manual το λέει ρητά: Τα δυο τελικά εμπεριέχουν μεταλικούς καταλύτες τύπου "δισθενές κράμα πλατίνας-ροδίου" (ποιος ήρθε;).Θυμάμαι επίσης να γράφουν από κάτω με χαραγμένα γράμματα "catalytic converter" ή "emission reduction system" ή κάτι τέτοιο.Και έχε υπόψη σου ότι ο Πήγασός μου είναι έξαλλος με την προσβολή αυτή! Μήπως εννοείς ότι απλά δεν έχει αισθητήρα λάμδα; Γιατί αυτό δεν το έχει, αλλά καταλύτες έχει.
Themis wrote:Τουλάχιστον τώρα αν και ψοφόκρυα κεξινάει με την 1η...Α ! και ποτέ δεν βάζω ''τσοκ''...Απλά τώρα το χειμώνα έχω κάτα 100+ περίπου στροφές το ρελαντί πιο πάνω... και μόλις ζεστάνει ο καιρός το κατεβάζω... Στη 12η ε... ''Μαύρος'' ήσουνα..??? Καλά το καλοκαίρι εκεί στη 'λαδόκολλα'' δεν μπορείς να περάσεις...Εμείς την αποκαλούμε ''Οδός χοληστερίνης'' Καλά Χιλιόμετρα !
Χρήσιμοι Σύνδεσμοι