0 μέλη και 3 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

Στήσιμο Pegaso
« - : Απρίλιος 27, 2006, 05:41:05 μμ »
Καλησπέρα σε όλους!Είμαι κάτοχος ενός μεταχειρισμένου Πήγασου από τον περασμένο Οκτώβριο και πρόσφατα άρχισα να κάνω τις πρώτες εξορμήσεις εκτός πόλης (μένω στα βροχοΓιάννενα...:-)). Πριν λίγες μέρες πήρα για βόλτα την V-strom ενός φίλου μου και μου φάνηκε ότι είναι πολύ "στιβαρή" και "δεμένη" μηχανή, σε σχέση με τον Πήγασο.Το ερώτημα μου είναι μήπως ο προηγούμενος ιδιοκτήτης είχε ρυθμίσει λάθος τις αναρτήσεις,θέλει σφίξιμο το τιμόνι ή κάτι άλλο, ή λόγω του μονοκύλινδρου κινητήρα παράγονται πολλοί κραδασμοί και μου δίνουν αυτή την αίσθηση της ασάφειας; Ευχαριστώ....



*

Αποσυνδεδεμένος apriliabikers.gr

  • *********
  • 17379
  • Αντιδράσεις: +16
Re: Στήσιμο Pegaso
« Απάντηση #1 - : Απρίλιος 27, 2006, 06:07:16 μμ »
Παράθεση

xanoutas wrote:
Καλησπέρα σε όλους!Είμαι κάτοχος ενός μεταχειρισμένου Πήγασου από τον περασμένο Οκτώβριο και πρόσφατα άρχισα να κάνω τις πρώτες εξορμήσεις εκτός πόλης (μένω στα βροχοΓιάννενα...:-)). Πριν λίγες μέρες πήρα για βόλτα την V-strom ενός φίλου μου και μου φάνηκε ότι είναι πολύ "στιβαρή" και "δεμένη" μηχανή, σε σχέση με τον Πήγασο.Το ερώτημα μου είναι μήπως ο προηγούμενος ιδιοκτήτης είχε ρυθμίσει λάθος τις αναρτήσεις,θέλει σφίξιμο το τιμόνι ή κάτι άλλο, ή λόγω του μονοκύλινδρου κινητήρα παράγονται πολλοί κραδασμοί και μου δίνουν αυτή την αίσθηση της ασάφειας; Ευχαριστώ....


Λέγοντας την γνώμη μου σχετικά με το θέμα αυτό θα σου έλεγα αναφορικά με τον πήγασο, πράγματι, όταν δεν είναι σχετικά σωστά ρυθμισμένες οι αναρτήσεις έχεις αυτή την "αίσθηση ασάφειας" που περιγράφεις. Δοκίμασε να "σκληρύνεις" λίγο τουλάχιστον το πίσω αμορτισέρ που έχεις μόνος σου την δυνατότητα.


Σχετικά ποστ
ΕΔΩ κι ΕΔΩ!

Όσο για την σύγκριση με το v-strom δεν μπορώ να σου πω απολύτως τίποτα μια και δεν έχω οδηγήσει.

*

Αποσυνδεδεμένος apriliabikers.gr

  • *********
  • 17379
  • Αντιδράσεις: +16
Re: Στήσιμο Pegaso
« Απάντηση #2 - : Απρίλιος 28, 2006, 05:07:06 πμ »
Αφενός έχω οδηγήσει και τα δύο, αλλά δεν μπορώ να ξερω το δικό σου Πήγασο..φυσικά τσεκάρεις, ανάρτηση πίσω και μπροστά, τίποτα  βίδες στο τιμόνι και όλα τα συναφή για λόγους ασφαλείας, επίσης το ρελαντί πρέπει να είανι 1300+/- 100 στροφές (μοντ.2000 και έπειτα)..μην είναι τίποτα πάνω από 1600 και βροντάει σα λύκος γι`αύτό το λόγο...

Τέλος η διαφορά μονοκύλινδρου με δικύλινδρο V...ε..είναι αυτή ακριβώς...όπως το λές...ΜΕΡΑ ΜΕ ΤΗ ΜΥΧΤΑ...οπότε και ολοκαίνουργιος να ήταν ο Πήγασος πάλι θα έλεγες τα ίδια...

αλλά το μεν V-strom είναι ''βιλούδο'' και αρπάζει και καλά, από την άλλη όμως μ`αρέσει και αυτό στον Πήγασο γιατί ''νιώθω να καβαλάω μηχανή''...Σημειωτέον ε..αμα  πηγαίνεις χώμα σου κάθεται μια χαρά ο Πήγασος...

Καλά Χιλιόμετρα !

*

Παναγιώτης Πατακιάς

Re: Στήσιμο Pegaso
« Απάντηση #3 - : Απρίλιος 28, 2006, 05:34:04 μμ »
Καλησπέρα παιδιά
ο πήγασος είναι πολύ στιβαρός και το καταλαβαίνεις καλύτερα στα σφιχτά κομμάτια.
Η μοτοσυκλέτα από μαμά είναι στημένη λάθος (πιο πολύ για άνεση και χαλαρά ταξιδάκια).

Στο δικό μου (το έχω κάνει και supermoto) έχω κατεβάσει τις πλάκες 1 περίπου πόντο και έχω σφίξει την ανάρτηση πίσω (μετά την μέση την προφόρτιση και στα 12κλικ από τα 20 την επαναφορά).

θέλει να τσεκάρεις τον λαιμό και τυχόν τζόγους από ρουλεμάν (αν ο προηγούμενος ήταν καννίβαλος)

αυτά για αρχή
patman46

Re: Στήσιμο Pegaso
« Απάντηση #4 - : Απρίλιος 28, 2006, 07:19:57 μμ »
Λοιπόν...έσφιξα την απόσβεση επαναφοράς (την γνωστή βίδα...) στα 24 κλικ δεξιά.Πριν ήταν στις 19 "στροφές" από τις συνολικά 29 που έπαιρνε.Η διαφορά είναι κάτι παραπάνω από αισθητή!!!Ήδη την αισθάνομαι την μηχανή πολύ περισσότερο "δεμένη".Εντός των ημερών θα πάω στο συνεργείο για να σφίξω και την προφόρτιση του ελατηρίου.Μόλις το κάνω θα σας πω εντυπώσεις...

Υ.Γ. Patman ,και οποιοσδήποτε άλλος , αν έχεις και άλλα tips πες μου για να τα κάνω μαζεμένα όταν θα πάω στο συνεργείο.

Re: Στήσιμο Pegaso
« Απάντηση #5 - : Απρίλιος 28, 2006, 07:34:07 μμ »
Φίλε μου γεια και από μένα  :-D
¶ν ο Πηγασος είναι λίγο πολυκαιρισμένος θα χρειαστεί οπωσδήποτε και αλλαγή λαδιών στις μπουκάλες... κάποιοι βάλαν λίγο σκληρότερα λάδια και είδαν αισθητή διαφορά
Τα λέμε ;-)

*

Παναγιώτης Πατακιάς

Re: Στήσιμο Pegaso
« Απάντηση #6 - : Απρίλιος 28, 2006, 08:58:34 μμ »
συμφωνώ και γω σε αυτό. Με λίγο παχύτερα λάδια γίνεται αισθητά καλύτερο. Στα ανάποδα πηρούνια (μοντέλα με καρμπυρατερ) τα καλύτερα ελατήρια είναι της μαμάς aprilia σε συνδυασμό με re-valving και παχύτερα λάδια.
Στο δικό μου ακόμα και σε σκληρή χρήση πίστας δεν έχει εμφανίσει προβλήματα.

Xanoutas> το πηγασάκι το ρύθμισες με την βαλίτσα πάνω? θέλει ακόμα περισσότερο σφίξιμο το αμορτισέρ από ελατήριο.

γενικά το πίσω μέρος του πήγασου είναι πολυφορτωμένο με κιλά. Αν αλλάξετε εξατμίσεις θα έχετε άλλη μοτοσυκλέτα. όταν έβαλα τις ακράπες έχασε το πηγασάκι 16 κιλά από πίσω και ψηλά.
Τότε άρχισαν να ακούνε και οι ρυθμίσεις και τα πάντα.

Το καλύτερο που μπορει να κάνει κάποιος στον πήγασο είναι να τον κάνει supermoto. Η μοτοσυκλέτα γίνεται παιχνίδι στις στροφές ενώ δεν χάνει τίποτα από σταθερότητα στα πολλά. Πατάει δε εξαιρετικά (στα ΜΤ60R Corsa)

τώρα περιμένω και μια δυάδα FCR39 γιατί με κάτι μηχανικά mikuni 35mm είδα διαφορά. Μπήκα στην Sudco και είδα ότι δίνουν 39άρια. Με τις ακράπες και τον εκκεντροφόρο από το 93άρι συν τους διπλους λαιμους που είχε το πρώτο 650άρι το δικό μας μπορεί να φτάσει μέχρι και 50 αλογάκια τροχό.

Το δικό μου δυναμομετρημένα έχει 45,1 με τα στάνταρ καρμπυρατέρ και φίλτρο bmc

ότι θέλετε ρωτάτε
(πριν το 650 είχα το 600 το μπλε το καλό με τα 2 φαναράκια. το 1997 στα Power games του ΜΟΤΟ είχε ταπεινώσει κάτι φτιαγμένα ΚΤΜ βγάζοντας 53,9τροχό σε ανοιχτό χώρο δυναμομετρηση. Φοραγε βέβαια κιτ ολόκληρο φερμένο από ΗΠΑ... κρίμα που αναγκάστηκα να το δώσω... και για τον ίδιο λόγο δεν θα πουλήσω το τωρινό μου πηγασάκι)

Re: Στήσιμο Pegaso
« Απάντηση #7 - : Απρίλιος 28, 2006, 09:54:47 μμ »
Patman με την βαλίτσα πάνω το ρύθμισα.Αλλά ήταν άδεια τελείως.Λες να έχει μεγάλη απόκλιση στην ρύθμιση;Οι ακράπες παρεπιπτόντως πόσο έχουν;Ακόμα, η μετροπή σε supermoto πόσο στοιχίζει περίπου;Α, το δικό μου είναι το ψεκαστό μοντέλο. Τimplas, την μηχανή την είχα πάρει τον περασμένο Οκτώβριο και έχω κάνει μέχρι τώρα γύρω στις 2.500 Km. Τώρα έχει 21.000 Km πάνω συνολικά.Εφ'όσον δεν ξέρω πότε είχε κοιτάξει (ή αλλάξει) ο προηγούμενος ιδιοκτήτης τα λάδια στις μπουκάλες θα τα κοιτάξω και αυτά, αν και δεν μου φάνηκε κάτι περιέργο στην μπροστινή ανάρτηση όποτε την ελέγχω.Μόλις έχω νεότερα θα ενημερώσω...Σας ευχαριστώ όλους πάντως... ;-)

Re: Στήσιμο Pegaso
« Απάντηση #8 - : Μάιος 08, 2006, 06:30:00 μμ »
Καλησπέρα και πάλι!!!Έσφιξα τέρμα την ανάρτηση (την σήκωσα δηλαδή) και ρύθμισα την απόσβεση επαναφοράς στα 24 κλικ δεξιά ,από τα 29 που έχει. Έπαθα πλάκα!!Σχεδόν, σαν να οδηγώ άλλη μηχανή! Πλέον ο πήγασος είναι πολύ πιο "δεμένος" και μου  δίνει ένα αίσθημα μεγαλύτερης ασφάλειας σε σχέση με πριν που ήταν 'βάρκα στο γυαλό', όπως εύστοχα είπε κάποιος άλλο εδώ:-)Δεν έχω πάει καμιά μεγάλη βόλτα ακόμα για να δω πως είναι σε πολύωρη χρήση, αλλά μέχρι στιγμής μέσα στην πόλη είναι πολύ καλύτερα.

*

Αποσυνδεδεμένος harlek

  • *******
  • 1288
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: 0
Re: Στήσιμο Pegaso
« Απάντηση #9 - : Μάιος 08, 2006, 09:32:56 μμ »
Έτσι, έτσι! Είπαμε, οι αρχικές ρυθμίσεις είναι σκέτη δυσφήμιση για τη μηχανή! Ελεινές από κάθε άποψη!
Κι εγώ έχω τέρμα την προφόρτιση και 23 κλικ δεξιά την απόσβεση. Στο 24 σκληραίνει αρκετά και απότομα, αλλά υποθέτω τα αμορτισέρ μας δεν έχουν και τόση ακρίβεια στην κατασκευή, οπότε μπορεί το 23άρι μου να είναι σαν το 24άρι σου!

Αισθάνομαι τον ενθουσιασμό σου απόλυτα! Όταν είχα πρωτοκάνει τις ρυθμίσεις νόμιζα ότι αγόρασα νέα μηχανή. ¶σε που ένιωθα ΠΟΛΥ καλύτερος οδηγός.

Αλλά τώρα, δεν σου φαίνεται το μπροστά λίγο μαλακό; Εγώ αυτό είχα πάθει, το θυμάμαι. Αλλά το συνήθισα (όμως η ιδέα για λίγο σκληρότερα ελατήρια τριβελίζει το μυαλό μου έκτοτε...)

ΥΓ: Α, έχω παρατηρήσει ότι σφίγγοντας τρελλά την απόσβεση (>24κλικ), εκτός του ότι γίνεται υπερβολικά σκληρό και "ξύλινο" το πίσω μέρος, η μηχανή στρίβει πιο δύσκολα. Θέλω να πω δηλαδή, ε..., κατα τη γνώμη μου, την προφόρτιση ξεπατώστε την άφοβα, στη βίδα της απόσβεσης όμως χρειάζεται κάποιο μέτρο.

ΥΓ2: Κι επίσης παρατήρησα ότι μετά από χρήση (π.χ. μεγάλη βόλτα ή δικάβαλο) το αμόρτισερ ζεταίνεται και χάνει μέρος της απόσβεσης. έχω την αίσθηση ότι η απόδοσή του πέφτει όταν είναι ζεστό στα επίπεδα της θέσης "22" κρύο.
Masquerade

Re: Στήσιμο Pegaso
« Απάντηση #10 - : Μάιος 08, 2006, 09:46:07 μμ »
Φίλε harlek θα δοκιμάσω και την 23άρα ρύθμιση για να δω πως πάει.Απλά ,από περιέργεια το έσφιξα αρκετά , ούως ώστε να δω αν όντως φταιεί η ανάρτηση για την συμπεριφορά της μηχανής. Πριν να το ρυθμίσεις στο 23,σε ποιά ρύθμιση το είχες; Και εγώ έχω τώρα αυτό το αίσθημα του "...και για κατούρημα με την μηχανή θα πάω:-)". Στο μπροστινό δεν παρατήρησα κάποια διαφορά με πριν.Νιώθω όμως μεγαλύτερη πίεση στα χέρια,μάλλον λόγω ανεβασμένου πίσω μέρους.

*

Αποσυνδεδεμένος harlek

  • *******
  • 1288
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: 0
Re: Στήσιμο Pegaso
« Απάντηση #11 - : Μάιος 09, 2006, 12:10:35 πμ »
έτσι ακριβώς. Σχετικα με το μπροστινό θυμάμαι ότι ενώ πριν τη ρύθμιση αισθανόμουν τη μηχανή βιδωμένη μπροστά και ασταθή πίσω, μετά τη ρύθμιση την αισθανόμουν βιδωμένη πίσω και "μαλακή" (όχι ασταθή όμως) μπροστά. Αυτό με την πίεση στα χέρια το ένιωσα και γω αλλά το συνήθισα σε 1-2 μέρες.
Πριν τη ρύθμιση πρέπει να ήταν κάπου στο 10-12, όπου η απόσβεση ήταν ελάχιστη, με αποτέλεσμα να χορεύω 2-3 φορές όποτε πέρναγα κάτι σαμαράκια που έχει εδω η γειτονιά μου. Δικάβαλο δεν το συζητάμε: Ανεβοκατέβαινα σχεδόν για πάντα. Α, άσε τις φρικτές πλεύσεις πάνω στις κάπως γρήγορες στροφές που έκαναν τον πίσω τροχό να ανοίγει την τροχιά του με...δόσεις και η ανασφάλεια τότε ήταν απίστευτη (άσε, είχα και τα μαμα Pirelli τότε...δράμα).

(σημειωτέον ότι είχα πάθει τέτοια πώρωση με το θέμα απόσβεση που για μήνες κυκλοφορούσα με ένα 5λεπτο νόμισμα στην κωλότσεπη, ώστε να σταματάω ενώ οδηγώ και να ρυθμίζω τη βίδα (με το νόμισμα) σε διαφορετικές θέσεις. Για μια περίοδο, μάλιστα, είχα καταλήξει ότι η κορυφαία θέση (για μονοκάβαλο) ήταν η... 22,5, αλλά η ιδέα του μισού δε μ' άρεσε και τελικά συμβιβάστηκα με την 23 (η 22 δεν είναι άσχημη, δίνει και μια κάπως πιο ελαφριά αίσθηση στη μηχανή, αλλά στο δικάβαλο έχει κάπως περισσότερες πλεύσεις.)
Masquerade

Re: Στήσιμο Pegaso
« Απάντηση #12 - : Μάιος 14, 2006, 04:03:40 μμ »
¶λλη μηχανή!!!Μόνο έτσι μπορώ να χαρακτηρίσω την αλλαγή στην συμπεριφορά του πήγασου με την νέα ρύθμιση της ανάρτησης.Πήγα χτες μια εκδρομούλα (στην λίμνη του Ζιρρού, για όποιον ξέρει) και η μηχανή μου φανέρωσε ένα εντελώς διαφορετικό πρόσωπο. Αίσθηση στιβαρότητας στην εθνική με αρκετά χιλιόμετρα και κυριώς έχουν εξαληφθεί οι έντονοι κραδασμοί.Πριν, σε διαδρομή μισής ώρας ,όταν έφτανα ήταν σαν να έχω χρησιμοποιήσει εκείνο το μηχάνημα που σου κάνει μασάζ στον κ*λο. Ενώ χτες σε μια πορεία 1,5 ώρας , μόνο η μέση μου πιάστηκε λίγο!Και από την συνεπιβάτη η ίδιες εντυπώσεις ακριβώς!!Απορώ γιατί έχουν αυτές τις ρυθμίσεις αρχικά....!!Καλά να περάσετε στο Καρπενήσι...:-)

ΥΓ Harlek τελικά την ρύθμιση την ξαναέβαλα στα 24 κλικ γιατί στα 23 ήταν πολύ μαλακή για μένα.Πάντως μόνο ένα κλικ και αλλάζει τελείως η ανάρτηση!

*

Αποσυνδεδεμένος harlek

  • *******
  • 1288
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: 0
Re: Στήσιμο Pegaso
« Απάντηση #13 - : Μάιος 14, 2006, 06:10:09 μμ »
Παράθεση

xanoutas wrote:
ΥΓ Harlek τελικά την ρύθμιση την ξαναέβαλα στα 24 κλικ γιατί στα 23 ήταν πολύ μαλακή για μένα.Πάντως μόνο ένα κλικ και αλλάζει τελείως η ανάρτηση!


Ναι, όσο φτάνεις προς το τέρμα, κάθε κλικ κάνει πολύ μεγάλη διαφορά. Σου είπα, εγώ έφτασα να παίζω με τα "μισά". Ενώ οι πρώτες 10-15 θέσεις δεν διαφέρουν και τόσο: Είναι όλες βάρκα γυαλό!

ΥΓ: Διαφορά στους κραδασμούς δεν είχα διαπιστώσει πάντως...
Masquerade

 

Χρήσιμοι Σύνδεσμοι

Αρχική Σελίδα Όροι Χρήσης