0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

*

Drago

Καλησπέρα στην παρέα όταν το pegasaki φτάσει 75 βαθμούς στο ίσα ίσα γκάζι ρεταρι και μερικές φορές βουτάει και σβήνει



*

Αποσυνδεδεμένος cool

  • *****
  • 598
  • Φύλο: Άντρας
  • Μοντέλο μηχανής: kawasaki versys 650
  • Αντιδράσεις: +63
θελει για αρχη ελεγχο με καυσαναλυτη για να δεις αν φταιει το μειγμα
θανασης  ΛΑΜΙΑ

*

Drago

θελει για αρχη ελεγχο με καυσαναλυτη για να δεις αν φταιει το μειγμα
βασικά έχω αλλάξει μπουζί και τού κοψα λίγο το μείγμα βασικά αυτό μου τό έκανε μετά από βενζίνη racing v power

*

Αποσυνδεδεμένος cool

  • *****
  • 598
  • Φύλο: Άντρας
  • Μοντέλο μηχανής: kawasaki versys 650
  • Αντιδράσεις: +63
όταν λες εκοψες μειγμα πως το εκανες μονος σου;ξερεις τη διαδικασια;
θανασης  ΛΑΜΙΑ

*

Drago

Μηχανικός τα τελευταία 17 χρόνια στην sudaru είμαι

*

Αποσυνδεδεμένος cool

  • *****
  • 598
  • Φύλο: Άντρας
  • Μοντέλο μηχανής: kawasaki versys 650
  • Αντιδράσεις: +63
ναι ρε συ χωρις να θελω να σε προσβαλω ρωταω γιατι ο πηγασος δεν εχει καμια σχεση με Subaru,θελει τον δικο του τροπο και δεν ξερω αν τον γνωριζεις
θανασης  ΛΑΜΙΑ

*

Αποσυνδεδεμένος Pegasakidis

  • *****
  • 367
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Αντιδράσεις: +136
ναι ρε συ χωρις να θελω να σε προσβαλω ρωταω γιατι ο πηγασος δεν εχει καμια σχεση με Subaru,θελει τον δικο του τροπο και δεν ξερω αν τον γνωριζεις
i agree!

*

Αποσυνδεδεμένος silver 650

  • **
  • 30
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: pegaso cube
  • Αντιδράσεις: 0
συμφωνω κι εγω με τους προλαλησαντες φιλε drago,χωρις να θελω να υποτιμησω την εμπειρια σου στα αυτοκινητα και ειδικα στα subaru που εχουν και ιδιαιτεροτητες.τυχαινει να εχουμε κατι κοινο,κι εγω μηχανικος ειμαι 17 χρονια στα τουτουνια και 4 χρονια σε ρεκτιφιε.τα μηχανακια και ειδικα τα δικα μας εχουν καποιες ιδιαιτεροτητες που διαφερουν με την γενικοτερη φιλοσοφια.ισως αν γινεις πιο αναλυτικος στα συμπτωματα που εχει ο πηγασακος να μπορεσεις να βοηθηθεις.
γενικα παντως το οτι η βενζινα μας ειναι παραπανω οκτανια δεν σημαινει οτι αλλαζει η αναλογια καυσιμου/αερα ειδικα σε βαθμο που να δημιουργει διακοπες-ρεταρισμα εκτως αν μιλαμε για περιπτωσεις ειδικες τις οποιες εσυ σιγουρα γνωριζεις καλυτερα και αφορουν καποια''τουμπανα''που προφανως συναντας.και παντα μιλαμε για λιγοτερα οκτανια και οχι περισωτερα.μηπως η v-p ειναι vera-patata η συμβαινει κατι αλλο?
αν κανω καπου λαθος διορθωστε...
ο γιος σου θα ηθελες να φοραει κρανος?

*

Αποσυνδεδεμένος shiverfactory

  • *******
  • 2245
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: Shiver _ sold ✓ TUONO FACTORY GEN 2 & KTM SXF 250cc_sold
  • Αντιδράσεις: +9
Για μένα η V_power αν δεν είναι η καλύτερη βενζίνη είναι σίγουρα μια από τις καλύτερες της ελληνικής αγοράς :ohyes:
 Ιδίως μετά από έλεγχο που έκανα στην μηχανή ή οποία έδειξε την τέλεια κατάσταση μερικών εξαρτημάτων μετά από 50.000 χλμ είμαι βαθιά πεπεισμένος και δεν πρόκειται να αλλάξω!! :ohyes:
Dance 4 life -  in my mind

*

Αποσυνδεδεμένος silver 650

  • **
  • 30
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: pegaso cube
  • Αντιδράσεις: 0
αν παρεξηγηθηκα δεν ειπα κατι για τη  v-power γενικα.την ιδια γνωμη εχω κι εγω.ειπα μηπως αφορα το συγκεκριμενο πρατηριο την συγκεκριμενη χρονικη στιγμη...που μαλον δεν υσχιει κατι τετοιο η κατι αλλο συμβαινει στο μηχανακι.
κατα τη γνωμη μου ανελυσα οτι δεν φταιει η βενζινη.
ο γιος σου θα ηθελες να φοραει κρανος?

*

Αποσυνδεδεμένος greek

  • **
  • 39
  • Φύλο: Άντρας
  • Εγώ δε νευριάζω ποτέ, οι άλλοι με νευριάζουν...
  • Μοντέλο μηχανής: Pegaso 650 ie '04
  • Αντιδράσεις: +4
Αν στο κάνει τις τελευταίες μέρες, που είναι πιό ζεστές, και μάλιστα στους 75 όπως λες, πριν μπλέξεις με τα περίεργα του αλόγου, πήγαινε στα απλά. Βγάλε το pick-up, δες σε τι κατάσταση είναι και καθάρισέ το, και αν είσαι τυχερός... έφυγες...   :tez:
Εγώ δε νευριάζω ποτέ, οι άλλοι με νευριάζουν...

*

Drago

Ναι τώρα με τίς ζεστές τό έπιασε! Το pick up που λές πιό είναι

*

Αποσυνδεδεμένος greek

  • **
  • 39
  • Φύλο: Άντρας
  • Εγώ δε νευριάζω ποτέ, οι άλλοι με νευριάζουν...
  • Μοντέλο μηχανής: Pegaso 650 ie '04
  • Αντιδράσεις: +4
Δεξιά στο μοτέρ, θα δεις αυτό το καπάκι. Από κάτω είναι το πικ-απ. Δες φωτο. Πριν το βγάλεις μέτρα την αντίσταση στις επαφές που όπως λέει το μάνουαλ πρέπει να είναι, 500-600 ohm. Αλλά αυτό δεν πρέπει να είναι το θέμα αφού δουλεύει. Αυτό το μαραφέτι δουλεύει μαγνητικά και πολλές φορές από μέσα μαζεύει μπίχλα και δεν πιάνει καλά το μαγνητικό πεδίο, ειδικά όταν ζεσταθεί. Οπότε θέλει καθάρισμα από μέσα. Εγώ το έχω κάνει μία φορά, με τα ίδια συμπτώματα και 40.000+ χλμ τώρα δεν μου το παρουσίασε. Μάλιστα το έκανα σε ένα σέρβις γιατί βαριόμουνα τα λύσε δέσε και ο μηχανικός μου έλεγε, ΑΠΟΚΛΕΙΕΤΑΙ... ΔΕΝ ΣΤΕΚΕΙ...  :psdof: :thnk: :tez: :kalo:
Εγώ δε νευριάζω ποτέ, οι άλλοι με νευριάζουν...

*

Αποσυνδεδεμένος Pegasakidis

  • *****
  • 367
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Αντιδράσεις: +136
Δεξιά στο μοτέρ, θα δεις αυτό το καπάκι. Από κάτω είναι το πικ-απ. Δες φωτο. Πριν το βγάλεις μέτρα την αντίσταση στις επαφές που όπως λέει το μάνουαλ πρέπει να είναι, 500-600 ohm. Αλλά αυτό δεν πρέπει να είναι το θέμα αφού δουλεύει. Αυτό το μαραφέτι δουλεύει μαγνητικά και πολλές φορές από μέσα μαζεύει μπίχλα και δεν πιάνει καλά το μαγνητικό πεδίο, ειδικά όταν ζεσταθεί. Οπότε θέλει καθάρισμα από μέσα. Εγώ το έχω κάνει μία φορά, με τα ίδια συμπτώματα και 40.000+ χλμ τώρα δεν μου το παρουσίασε. Μάλιστα το έκανα σε ένα σέρβις γιατί βαριόμουνα τα λύσε δέσε και ο μηχανικός μου έλεγε, ΑΠΟΚΛΕΙΕΤΑΙ... ΔΕΝ ΣΤΕΚΕΙ...  :psdof: :thnk: :tez: :kalo:
Καλή φάση! Εξηγεί το workshop manual πως να τεσταρεις υλικά? Έχουμε μήπως κανένα λινκ από αυτό το μανουάλ?

Στάλθηκε από το Lenovo YT3-850F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk


*

Αποσυνδεδεμένος greek

  • **
  • 39
  • Φύλο: Άντρας
  • Εγώ δε νευριάζω ποτέ, οι άλλοι με νευριάζουν...
  • Μοντέλο μηχανής: Pegaso 650 ie '04
  • Αντιδράσεις: +4
Δεξιά στο μοτέρ, θα δεις αυτό το καπάκι. Από κάτω είναι το πικ-απ. Δες φωτο. Πριν το βγάλεις μέτρα την αντίσταση στις επαφές που όπως λέει το μάνουαλ πρέπει να είναι, 500-600 ohm. Αλλά αυτό δεν πρέπει να είναι το θέμα αφού δουλεύει. Αυτό το μαραφέτι δουλεύει μαγνητικά και πολλές φορές από μέσα μαζεύει μπίχλα και δεν πιάνει καλά το μαγνητικό πεδίο, ειδικά όταν ζεσταθεί. Οπότε θέλει καθάρισμα από μέσα. Εγώ το έχω κάνει μία φορά, με τα ίδια συμπτώματα και 40.000+ χλμ τώρα δεν μου το παρουσίασε. Μάλιστα το έκανα σε ένα σέρβις γιατί βαριόμουνα τα λύσε δέσε και ο μηχανικός μου έλεγε, ΑΠΟΚΛΕΙΕΤΑΙ... ΔΕΝ ΣΤΕΚΕΙ...  :psdof: :thnk: :tez: :kalo:
Καλή φάση! Εξηγεί το workshop manual πως να τεσταρεις υλικά? Έχουμε μήπως κανένα λινκ από αυτό το μανουάλ?

Στάλθηκε από το Lenovo YT3-850F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk





Αγγλικά Γαλικά Ιταλικά, και έχει και κάποια άλλα χρήσιμα.
http://www.pegaso.fr/viewtopic.php?f=8&t=2
Εγώ δε νευριάζω ποτέ, οι άλλοι με νευριάζουν...

 

Χρήσιμοι Σύνδεσμοι

Αρχική Σελίδα Όροι Χρήσης