0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
θελει για αρχη ελεγχο με καυσαναλυτη για να δεις αν φταιει το μειγμα
ναι ρε συ χωρις να θελω να σε προσβαλω ρωταω γιατι ο πηγασος δεν εχει καμια σχεση με Subaru,θελει τον δικο του τροπο και δεν ξερω αν τον γνωριζεις
Δεξιά στο μοτέρ, θα δεις αυτό το καπάκι. Από κάτω είναι το πικ-απ. Δες φωτο. Πριν το βγάλεις μέτρα την αντίσταση στις επαφές που όπως λέει το μάνουαλ πρέπει να είναι, 500-600 ohm. Αλλά αυτό δεν πρέπει να είναι το θέμα αφού δουλεύει. Αυτό το μαραφέτι δουλεύει μαγνητικά και πολλές φορές από μέσα μαζεύει μπίχλα και δεν πιάνει καλά το μαγνητικό πεδίο, ειδικά όταν ζεσταθεί. Οπότε θέλει καθάρισμα από μέσα. Εγώ το έχω κάνει μία φορά, με τα ίδια συμπτώματα και 40.000+ χλμ τώρα δεν μου το παρουσίασε. Μάλιστα το έκανα σε ένα σέρβις γιατί βαριόμουνα τα λύσε δέσε και ο μηχανικός μου έλεγε, ΑΠΟΚΛΕΙΕΤΑΙ... ΔΕΝ ΣΤΕΚΕΙ...
Παράθεση από: greek στις Ιούνιος 09, 2017, 01:17:07 μμΔεξιά στο μοτέρ, θα δεις αυτό το καπάκι. Από κάτω είναι το πικ-απ. Δες φωτο. Πριν το βγάλεις μέτρα την αντίσταση στις επαφές που όπως λέει το μάνουαλ πρέπει να είναι, 500-600 ohm. Αλλά αυτό δεν πρέπει να είναι το θέμα αφού δουλεύει. Αυτό το μαραφέτι δουλεύει μαγνητικά και πολλές φορές από μέσα μαζεύει μπίχλα και δεν πιάνει καλά το μαγνητικό πεδίο, ειδικά όταν ζεσταθεί. Οπότε θέλει καθάρισμα από μέσα. Εγώ το έχω κάνει μία φορά, με τα ίδια συμπτώματα και 40.000+ χλμ τώρα δεν μου το παρουσίασε. Μάλιστα το έκανα σε ένα σέρβις γιατί βαριόμουνα τα λύσε δέσε και ο μηχανικός μου έλεγε, ΑΠΟΚΛΕΙΕΤΑΙ... ΔΕΝ ΣΤΕΚΕΙ... Καλή φάση! Εξηγεί το workshop manual πως να τεσταρεις υλικά? Έχουμε μήπως κανένα λινκ από αυτό το μανουάλ? Στάλθηκε από το Lenovo YT3-850F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Χρήσιμοι Σύνδεσμοι