0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

*

Γιώτης

Re: ΟΙ ...ΠΕΡΙΠΕΤΕΙΕΣ ΤΟΥ ΠΗΓΑΣΟΥ
« Απάντηση #15 - : Οκτώβριος 03, 2005, 12:30:24 πμ »
Στανταρ ο διακοπτης!Κατι παρομοιο μου εκανε κι εμενα.Μολις αλαξα διακοπτη ολα διορθοθηκαν.

*

Αποσυνδεδεμένος harlek

  • *******
  • 1288
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: 0
Re: ΟΙ ...ΠΕΡΙΠΕΤΕΙΕΣ ΤΟΥ ΠΗΓΑΣΟΥ
« Απάντηση #16 - : Οκτώβριος 03, 2005, 12:36:34 πμ »
Όχι παιδιά, όχι, δεν είναι ο διακόπτης, τουλάχιστον όχι ακόμα! Έχει να κάνει με το διακόπτη που επιλέγεις σκάλα στα φώτα (αυτόν τον γκρί αριστερά). Απλά είναι ιταλικός και δεν κάνει πάντα καλή επαφή, αυτό είναι όλο, πώς κάνετε έτσι πια!!  :-D
Masquerade

*

Αποσυνδεδεμένος harlek

  • *******
  • 1288
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: 0
Re: ΟΙ ...ΠΕΡΙΠΕΤΕΙΕΣ ΤΟΥ ΠΗΓΑΣΟΥ
« Απάντηση #17 - : Οκτώβριος 03, 2005, 07:08:32 μμ »
Μα, τι ενδιαφέρον θα είχε πια η ζωή αν δεν υπήρχε μια μηχανή να μας βγάζει διάφορα ενδιαφέροντα προβλήματα;
Όταν το μηχανάκι είναι κρύο και έχει να κινηθεί αρκετές ώρες (ίσως πάνω απο μια μέρα) και παράλληλα δεν έχει ζεστό καιρό (π.χ. ξεκινώντας το πρωι για τη δουλεια) έχουμε το εξης φαινόμενο: Ανάβοντας τη μεγάλη σκάλα των φώτων έχουμε άναμμα του φωτακίου του ψεκασμού στιγμιαία. Τη στιγμή εκείνη ο πήγασος χάνει λίγη ισχύ (το αισθάνομαι σαν να κάνει reboot ο εγκέφαλος λόγω μη επαρκούς τροφοδοσίας). Αν είναι στο ρελαντί, αυτό πέφτει λίγο (για λίγα δευτερόλεπτα) αλλά δε σβήνει.
Το πρόβλημα εξαφανίζεται μετά από λίγα χιλιόμετρα.

Υποψιάζομαι ψιλοψόφια μπαταρία (επιβαρύνεται και από το συναγερμό). Ανάβοντας τους προβολείς, το ρεύμα πεφτει στιγμιαία (νομίζω θέλει κάποια δέκατα του δευτερολέπτου για να δώσει ο ανορθωτής το παραπάνω ρεύμα που ζητούν, ή κάνω λάθος;) και η μπαταρία δεν έχει τη δύναμη να κρατήσει την τάση του κυκλώματος πάνω από το όριο που χρειάζεται ο εγκέφαλος για λειτουργήσει.

Τρομερή θεωρία δεν έχω; Θα συνεχίσω τα πειράματα και ίσως προβώ είς αντικατάσταση μπαταρίας (με κλειστού τύπου, να γλιτώσω και από την τραγική διαδικασία συμπλήρωσης νερού).
Πρέπει να είναι κουρασμένη, πάντως, είναι ενός χρόνου και κάτι, δυο φορές την βρήκα χωρίς υγρά και αν πάω να βάλω μπροστά μετά από τριες μέρες ακινησία η μηχανή δυκολεύεται κάπως, όπως πέρυσι το χειμώνα με τους 0 βαθμούς και μετά από ακινησία 5-6 ημερών. Ίσως να την ξεκάνει και ο συναγερμός. 'Η ίσως η μπαταρία μου να είναι μια χαρά και το πρόβλημα αλλού!
Masquerade

*

Αποσυνδεδεμένος apriliabikers.gr

  • *********
  • 17379
  • Αντιδράσεις: +16
Re: ΟΙ ...ΠΕΡΙΠΕΤΕΙΕΣ ΤΟΥ ΠΗΓΑΣΟΥ
« Απάντηση #18 - : Οκτώβριος 03, 2005, 08:01:47 μμ »
Παράθεση

ο/η harlek έγραψε:
Τρομερή θεωρία δεν έχω; Θα συνεχίσω τα πειράματα και ίσως προβώ είς αντικατάσταση μπαταρίας (με κλειστού τύπου, να γλιτώσω και από την τραγική διαδικασία συμπλήρωσης νερού).
!


Μην αλλάξεις μπαταρία.
Ακολούθα το καλώδιο τροφοδοσίας απο την μπαταρία προς τον ανορθωτή κι ακόμα παραπέρα και ψάχνε για μια φίσα μαυρισμένη και ελαφρώς χάλια.(ψάξε καλά υπάρχουν και κρυμένες φίσες που δεν φαίνονται αμέσως).
Αν την βρείς έτσι όπως σου περιγράφω άλλαξέ την και θα δεις διαφορά.
Όταν το κάνεις αυτό γράψε αν βρήκες τίποτα η όχι.   :-)

*

Αποσυνδεδεμένος harlek

  • *******
  • 1288
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: 0
Re: ΟΙ ...ΠΕΡΙΠΕΤΕΙΕΣ ΤΟΥ ΠΗΓΑΣΟΥ
« Απάντηση #19 - : Οκτώβριος 03, 2005, 08:45:12 μμ »
 :-o  Δε μας φτάνουν τα βασανά μας, μας βάζεις και ιδέες! Καμμένες φίσσες και μάλιστα σε κρυφά σημεία! Που είναι αυτή η φίσσα; Ή δε μιλάς για κάποια συγκεκριμένη; Καθότι μανιακός, ελέγχο συχνά φίσσες καλώδια κ.λπ. και δεν έχει πάρει κάτι το μάτι μου. Αύριο, όμως, με το φώς της ημέρας θα το ερευνήσω. Ευχαριστώ.

ΥΓ: Πως και πήρες δυο πήγασους καπάκι; Τι απέγινε ο πρώτος σου? Ηταν i.e. και κείνος; (απλή περιέργεια)...
Masquerade

*

?????? ???????

Re: ΟΙ ...ΠΕΡΙΠΕΤΕΙΕΣ ΤΟΥ ΠΗΓΑΣΟΥ
« Απάντηση #20 - : Οκτώβριος 03, 2005, 11:40:00 μμ »
Έχω ένα πήγασο μοντέλο 2000 και στα 30000χλμ είχα τα ίδια συμπτώματα...Αδειαζε τα υγρά της μπαταρίας κάθε 20 ημέρες.Πήγα σε ηλεκτρολόγο και μου πρόσθεσε ένα σταθεροποιητή τάσης (έβγαζε 15,28 βολτ αντί 14,2) με 15 ευρώ.Πέρασαν 3 χρόνια και πρόσθεσα υγρα μπαταρίας μόνο μια φορά!

*

Αποσυνδεδεμένος harlek

  • *******
  • 1288
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: 0
Re: ΟΙ ...ΠΕΡΙΠΕΤΕΙΕΣ ΤΟΥ ΠΗΓΑΣΟΥ
« Απάντηση #21 - : Οκτώβριος 04, 2005, 12:49:06 πμ »
Με θορύβησες, δεν το κρύβω! Αύριο κιόλας κατεβαίνω κάτω μετα πολυμέτρου να μετρήσω πόσο τη φορτίζει.
Masquerade

*

Αποσυνδεδεμένος harlek

  • *******
  • 1288
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: 0
Re: ΟΙ ...ΠΕΡΙΠΕΤΕΙΕΣ ΤΟΥ ΠΗΓΑΣΟΥ
« Απάντηση #22 - : Οκτώβριος 26, 2005, 06:00:14 μμ »
Πάω σήμερα να φύγω από τη δουλειά, γυρνάω το κλειδί και - ω τι έκπληξη! - νεκρή. Ήδη είμαι έτοιμος για την πανέντα μου. Κουνάω το καλώδιο κάτω από το διακόπτη, τίποτα. Ακολουθώ το καλώδιο μέχρι που φτάνει σε ένα βύσμα πίσω από τα όργανα. Κουνάω το βύσμα εκεί και "όλα καλά". Δηλαδή, έχουμε πρόβλημα και στην άλλη άκρη... Εν τω μεταξύ, μιλάμε για πολύ λεπτά καλώδια τα οποία όντως πρέπει να δέχονται αρκετό ρεύμα γιατί ζεταίνονται λίγο αφού γυρίσεις το κλειδί.
Τώρα είναι θέμα χρόνου πότε θα το ξανακάνει, ίσως και εν κινήσει. Ίσως το πάω στον Μπολασίκ....ε.. συγγνώμη, σε κάναν μάστορη! Είδα ένα συνεργείο (σε ερηπώδη, ομολογουμένως κατάσταση) στην κατεχάκη. Ίσως πάω εκεί.
Τραγική κατάσταση...
Masquerade

*

Αποσυνδεδεμένος harlek

  • *******
  • 1288
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: 0
Re: ΟΙ ...ΠΕΡΙΠΕΤΕΙΕΣ ΤΟΥ ΠΗΓΑΣΟΥ
« Απάντηση #23 - : Οκτώβριος 26, 2005, 06:31:21 μμ »
Καθάρισα το βύσμα μπας και γλιτώσω το συνεργείο... δεν αντέχω πια να πηγαίνω κάθε μήνα. Τωρα λειτουργεί κανονικά (για πόσο, θα το μάθουμε σύντομα).
Πάντως τα ηλεκτρικά του πήγασου είναι απαραδεκτα και θάβουν κυριολεκτικά του μηχανάκι. Πιάνω το καλώδιο που πάει από τον κεντρικό διακόπτη στο εν λόγω βύσμα (πίσω από τα όργανα, εκεί που δεν έχει τη μαύρη μόνωση) και είναι ήδη ΠΟΛΥ ζεστο, 2-3 λεπτά αφού γυρίσω το διακόπτη. Αν ανάψω και τη μεγάλη σκάλα των φώτων, δεν μπορείς να το ακουμπήσεις, καίγεσαι.
Εν τω μεταξύ, το καλώδιο που έχει ο νέος διακόπτης (το οποίο φυσικά και έχω ήδη αλλάξει μια φορά στο Μπολασίκη) ξεκινάει βεβαίως μαύρο και λίγο πριν το βύσμα γυμνώνεται, ώστε να ξεχωρίσουν τα δυο καλώδια που περικλύει. Βέβαια, το συγκεκριμένο "καλώδιο", απ΄ ό,τι φαίνεται στο σημείο που σταματά η μόνωση έχει άλλα δύο (νομίζω) άχρηστα καλώδια μέσα του (πέρα από τα 2 που πάνε στο βύσμα πίσω από το "ταμπλό") τα οποία δεν κάνουν...τίποτα (είναι κομμένα λίγο μετα το κόψιμο της μαύρης μόνωσης, γι' αυτο και φαίνονται). Δεν ξέρω αν πρόκειται για πατάτα του αείμνηστου ή για γελοίο ανταλλακτικό της Aprilia. Πάντως και το δεύτερο, μετά απ΄όλα αυτά δεν θα το θεωρούσα απίθανο...
Masquerade

*

Αποσυνδεδεμένος harlek

  • *******
  • 1288
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: 0
Re: ΟΙ ...ΠΕΡΙΠΕΤΕΙΕΣ ΤΟΥ ΠΗΓΑΣΟΥ
« Απάντηση #24 - : Οκτώβριος 26, 2005, 07:15:33 μμ »
Λοιπόν, απ' ό,τι είδα στο ηλεκτρικό διάγραμμα του μάνιουαλ, από τα καλωδιάκια-τρίχες του διακόπτη (αλλά και από τον ίδιο το διακόπτη) περνά ΟΛΟ το ρεύμα της μηχανής πλην εκείνου της κίνησης της μίζας (πάλι καλά που το σκέφτηκαν οι μπαγάσηδες!) και του βαντιλατέρ. Α, και του συναγερμού, αν έχετε.
Πως να αντέξουνε τα τρελλά Watt? Μόνο σε λάμπες, με όλα αναμμένα, πρέπει να ξεπερνά τα 150W, ήτοι τουλάχιστον 12,5A...
Masquerade

*

Αποσυνδεδεμένος apriliabikers.gr

  • *********
  • 17379
  • Αντιδράσεις: +16
Re: ΟΙ ...ΠΕΡΙΠΕΤΕΙΕΣ ΤΟΥ ΠΗΓΑΣΟΥ
« Απάντηση #25 - : Οκτώβριος 26, 2005, 09:10:14 μμ »
Παράθεση

ο/η harlek έγραψε:
Λοιπόν, απ' ό,τι είδα στο ηλεκτρικό διάγραμμα του μάνιουαλ, από τα καλωδιάκια-τρίχες του διακόπτη (αλλά και από τον ίδιο το διακόπτη) περνά ΟΛΟ το ρεύμα της μηχανής πλην εκείνου της κίνησης της μίζας (πάλι καλά που το σκέφτηκαν οι μπαγάσηδες!) και του βαντιλατέρ. Α, και του συναγερμού, αν έχετε.
Πως να αντέξουνε τα τρελλά Watt? Μόνο σε λάμπες, με όλα αναμμένα, πρέπει να ξεπερνά τα 150W, ήτοι τουλάχιστον 12,5A...


Νομίζω ότι σας το είχα περιγράψει «ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΕΔΩ»για το τι ρεύμα απίστευτο περνά απο αυτόν τον "κακόμοιρο "ΔΙΑΚΟΠΤΗ"

 

Χρήσιμοι Σύνδεσμοι

Αρχική Σελίδα Όροι Χρήσης