0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

*

panos205

Περι Αγορας Πήγασου-αποριες νεου
« - : Απρίλιος 23, 2009, 11:03:26 μμ »
Λοιπόν παιδιά να μπώ στο ψητό...

1- Ασημί, πανεμορφο σε καλή κατασταση, τελος του 99 (καρμπυρατερατο δλδ...), καγκελα, μπαγκαζιερα, συναγερμος, leo vince εξατμισεις, ψηλη ζελατινα,ανάποδο πηρούνι,κεντρικο σταντ, το κοντερ γραφει 24.000χλμ

2- Ασημί πράσινο ψεκαστό μοντ.02, μπαγαζιερα κ περισσότερες γρατζουνιες...συμβατικό πηρουνι, 22.000χλμ στο κοντερ

Και τα δυο στο διχιλιαρο αλυσογράναζα κ λάστιχα σε καλά επιπεδα.

ΚΑΙ

3-ΒΜW F-650 μαυρο 02 μοντ.(εβγαιναν μεχρι τότε ή να ναι η πρώτη αδεια αραγε....) από κοπελα 35.000χλμ λαστιχα καινουρια, αλυσίδα κάλή,μπαγκαζιέρα,κεντρικό σταντ, οχι γρατζουνιες αλλά ουτε κ τέλειο χρώμα..φυσιολογική φθορα.Α! κ χαλασμένο κοντερ(δουλευει ο χιλιομετρητής αλλά η βελόνα γιοκ...),οπως επίσης κ υποψία διαρροής στην τσιμούχα του ενός καλαμιού... κ αυτό στα 2 χιλιαρικα.

Να πώ οτι κ εμένα μου αρέσει μακραααααν ο Πήγασος κ δεν περιμένω από σας να μου πείτε "πάρε το BMW".

Aλλά

Κάποιοι εδω μέσα ισως μπορέσουν να με συμβουλέψουν στη σωστή κατεύθυνση.
Θέλω την επιλογή 1 όμως
με τα καρμπυρατερατα τι γίνεται??? Λίγο πολύ τα κουσουρια των ψεκαστών τα διάβασα...
Το 2 δε μου άρεσε από χρωμα κ γρατζουνιές αλλά ειναι ψεκαστό....πόσο να το λάβω υπόψη μου αυτό???
Το BMW ε΄ναι στο ενδιάμεσο απ τ αλλα 2. Το μόνο που δεν εχω μάθει ακόμα είναι το αν είναι καρμπυρατερατο η ψεκαστό.

Να πω οτι με τα μηχανάκια είχα μια πρώτη στατική επαφή. Δεν άκουσα κανενα να δουλεύει ουτε εκανα βολτα κανενα να διαπιστωσω κουσούρια. Είναι λίγες οι πληροφορίες που σας δίνω χωρις εστω ν ακουσω μίζα μοτερ βόλτα αλλά θελω να ξεμπερδεψω 2-3 πραγματάκια στο μυαλό μου

Κάθε γνώμη ευπρόσδεκτη

Ευχαριστώ εκ των προτέρων
Πάνος



*

Αποσυνδεδεμένος apriliabikers.gr

  • *********
  • 17379
  • Αντιδράσεις: +16
Απ: Περι Αγορας Πήγασου-αποριες νεου
« Απάντηση #1 - : Απρίλιος 23, 2009, 11:41:27 μμ »
κατ`αρχας καλώς ηρθες..

κατά δευτερον ενδιαφερουσες οι πληροφορίες που δίνεις όμως ειναι τοσο μεγάληη ''ψαλίδα'' που θα πάρεις άλλο τοσο ''γενικες'' απαντησεις...

για αρχη θα ελεγα αν θες να μας πεις δυο πράγματα..

1. μεχρι τι ποσο διαθετεις για μοτό..

2. αφου εισαι νεος στο χωρο αν καταλαβα καλά, για τι χρήση το θες... (ταξιδια..?? καφε...? μες στην πόλη..?? λίγο απο όλα..??)

και μετα εστιάζουμε στα συγκεκριμένα... :bye: :bye: :bye:

*

Αποσυνδεδεμένος harlek

  • *******
  • 1288
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: Περι Αγορας Πήγασου-αποριες νεου
« Απάντηση #2 - : Απρίλιος 23, 2009, 11:45:11 μμ »
Μερικές χύμα απαντήσεις σε κάποιες από τις απορίες σου:

Το καρπυρατεράτο, εκτός από το ανεστραμμένο πιρουνι (που αλλοι το θεωρούν καλύτερο κι αλλοι χειρότερο απο το συμβατικό του ie) και την τροφοδοσία, έχει διαφορές που έχουν να κάνουν κυρίως με την εμφάνιση. Δηλαδή αυτοκόλλητα, χρώματα, χρώματα οργάνων κ.λπ. Επίσης το ψεκαστό έχει σωληνάκι φρένων υψηλής πίεσης μπροστά, που έγραφαν (στα τέστ όταν ειχε βγει) ότι έχει καλύτερη αίσθηση από του παλιού. Τέλος, το ψεκαστό έχει τον ανορθωτή σε διαφορετικη θέση, η οποία αποδεδειγμένα τον κάνει να μην καίγεται τόσο εύκολα όσο στο καρμπ.

Γενικά από προβλήματα, είναι πάνω κάτω ίδια. Υπάρχει όμως η μεγάλη διαφορά ότι ο ψεκασμός του ie σε ορισμένα μηχανάκια έχει αποδειχθεί από δύσκολος εως αδύνατος στο ρύθμισμα. Όταν ρυθμιστεί όμως, λειτουργεί τέλεια. Άρα, αν πάρεις το ie, πρέπει ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ πιο πριν να το δει μηχανικός να σου πει αν ρυθμίζεται OK ο εγκέφαλός του.

Το BMW δεν βγήκε ποτέ ψεκαστό, είναι καρμπυρατεράτο. Μοιάζει πολύ με τον πήγασο 1 σαν κατασκευή, με τη κυρια (αλλά όχι ουσιαστική) διαφορά στον κινητήρα που είναι 4βάλβιδος (αντι 5βάλβιδος του Peg) και έχει δυο μπουζί (αντί 1 του Peg). Αν και το είπες και μόνος σου, δεν μπορώ να μην αναφέρω κι εγώ το χάσμα που χωρίζει το BMW από το Aprilia στο θέμα της εμφάνισης!

Ένα ακόμα καλό του καρμπ είναι ότι είναι πιο εύκολο στη ρύθμιση (δε χρειάζεται διαγνωστικό "κομπιούτερ"), οπότε π.χ. ένας μηχανικός που ξέρει το αρκετά διαδεδομένο Funduro (F650) πιστεύω μπορεί να τον αναλάβει άνετα εξ ολοκλήρου.

Ό,τι κι αν πάρεις κοίτα την κατάσταση του πίσω αμορτισέρ, γιατί ειναι αρκετά ακριβό για να το αλλάξεις.
Masquerade

*

panos205

Απ: Περι Αγορας Πήγασου-αποριες νεου
« Απάντηση #3 - : Απρίλιος 26, 2009, 11:48:09 μμ »
Το λοιπόν
Η μεγάλη θητεια μου ειναι σε steedaki 400αρι. Κατα καιρούς κ για διάστημα 2 μηνου αχω πιασει tdm R6 cbr1000 vtr fazer κ αλλα καλα μηχανακια από φίλους στο στρατό κλπ..Θελω ενα μηχανακι που να τα κάνει όλα. Εχω αυτοκίνητο. Οπότε μιλαμε για λιακαδα βόλτα εκδρομη,περιπτερο τσιγαρα κ τα σχετικά. Να πω οτι κ με τα αυτοκίνητα και με τις μηχανές εχω μεγάλη τρέλα με τα μηχανολογικά κ βαζω χερι μόνος μου. Στο οικονομικό μεχρι 2500 παω κ τα περισσοτερα με χρηματοδοτηση... Το bmw το απορριπτω λόγω ανταλλακτικών (μιζα..) εξοπλισμού κ εμφάνισης.
Γουστάρω καρμπυρατερατο πήγασο απλα ηθελα να ξέρω κατα πόσο το ψεκαστο ειχε λύσει αδυναμιες του παρελθόντος (αν οντως είναι το κατι άλλο σε σχεση με το παλιο ωστε να κοιταω μονο ψεκαστό). Ρυθμίσεις στο μοτερ κλπ τα θεωρω πιο ευκολα στο παλιό οπότε δε μ ενδιαφερουν. Μάλλον για το ασημί θα παω αν το κανω βόλτα κ ειναι ολα καλα. Για το πισω αμορτισερ εχω υπόψη μου θα τσεκάρω. Eυχαριστώ για τις συμβουλές παιδιά να στε καλα! Κ οτι άλλη διαπίστωση ευχαρίστως να την ακούσω να ειμαι οσο το δυνατον περισσοτερο ενημερωμενος!

*

Αποσυνδεδεμένος apriliabikers.gr

  • *********
  • 17379
  • Αντιδράσεις: +16
Απ: Περι Αγορας Πήγασου-αποριες νεου
« Απάντηση #4 - : Απρίλιος 26, 2009, 11:56:04 μμ »
Το λοιπόν
Η μεγάλη θητεια μου ειναι σε steedaki 400αρι. Κατα καιρούς κ για διάστημα 2 μηνου αχω πιασει tdm R6 cbr1000 vtr fazer κ αλλα καλα μηχανακια από φίλους στο στρατό κλπ..Θελω ενα μηχανακι που να τα κάνει όλα. Εχω αυτοκίνητο. Οπότε μιλαμε για λιακαδα βόλτα εκδρομη,περιπτερο τσιγαρα κ τα σχετικά. Να πω οτι κ με τα αυτοκίνητα και με τις μηχανές εχω μεγάλη τρέλα με τα μηχανολογικά κ βαζω χερι μόνος μου. Στο οικονομικό μεχρι 2500 παω κ τα περισσοτερα με χρηματοδοτηση... Το bmw το απορριπτω λόγω ανταλλακτικών (μιζα..) εξοπλισμού κ εμφάνισης.
Γουστάρω καρμπυρατερατο πήγασο απλα ηθελα να ξέρω κατα πόσο το ψεκαστο ειχε λύσει αδυναμιες του παρελθόντος (αν οντως είναι το κατι άλλο σε σχεση με το παλιο ωστε να κοιταω μονο ψεκαστό). Ρυθμίσεις στο μοτερ κλπ τα θεωρω πιο ευκολα στο παλιό οπότε δε μ ενδιαφερουν. Μάλλον για το ασημί θα παω αν το κανω βόλτα κ ειναι ολα καλα. Για το πισω αμορτισερ εχω υπόψη μου θα τσεκάρω. Eυχαριστώ για τις συμβουλές παιδιά να στε καλα! Κ οτι άλλη διαπίστωση ευχαρίστως να την ακούσω να ειμαι οσο το δυνατον περισσοτερο ενημερωμενος!

προσωπικά προτιμώ 1000 φορες ψεκαστο...

οπότε απο τα λεγόμενα σου πάρε ψεκαστο στις τιμές που λες γιατι εχουν ξεφτιλιστει οι μεταπωλητικες τους αξιες (pegaso ie).. Μηχανάκι που τα κανει όλα και ταξίδια και φυσικα το αγοραζεις και τσάμπα...

Υ.Γ.
ΜΟΝΟ ΠΡΟΣΕΞΕ να ειναι περιποιημένο και οχι χαζοπεοράγματα απο χερια ''μηχανικων'' γιατι μετα θα λες ΄΄φταινε τα aprilia''...

στην περιπτωση που το μηχανακι ειναι ο.κ. κανει για πολλά.... :bye:

φιλικα  :bye:

*

El Presidente

Απ: Περι Αγορας Πήγασου-αποριες νεου
« Απάντηση #5 - : Απρίλιος 27, 2009, 12:03:26 πμ »
Καρμπυρατεράτο..! & "ξερο ψωμι" :D :kalo:

..τους λογους...καθως κ' ΟΛΑ αυτα που Πρεπει να Ξερεις κ' να Προσεξεις..{οποια κ να'ναι η επιλογη σου)...
Θα τους βρεις ΕΔΩ: http://www.apriliabikers.gr/portal/index.php?board=37.0

Αντε...με το καλο............ :bye:

 

Χρήσιμοι Σύνδεσμοι

Αρχική Σελίδα Όροι Χρήσης