Ευχαριστώ el.Pr.
Και τότε μπορείς να μου εξηγήσεις πως στην αλλαγή λαδιών πείρε μονό 750 ml και παρόλα αυτά το λαδί φαίνεται να είναι μέχρι ψηλά σχεδόν στο καπάκι;
Όσο για την ντιζα του στροφόμετρου ο μηχανικός μου (πριν) επιμένει ότι είναι ηλεκτρονικό
Την διαρροή της βενζίνας την παρατηρώ κάτω από τα πλαστικά στο ντεπόζιτο βενζίνας με αποτέλεσμα να έχει κιτρινίσει το καπάκι του κινητήρα.
Συγνώμη αν κάποιες από τις πληροφορίες που αναφέρω δεν είναι σωστά ορισμένες αλλά δεν είμαι μηχανικός και δεν ανακατευόμουν ποτέ με αυτά πιστεύω στο καθένας το είδος του
Κρητικε μου φιλε εχεις να μαθεις πολλα ακομα!!!
Ας τα παρουμε απο την αρχη.
Δε μου λες ... Την αλλαγη λαδιων πηγες να την κανεις μονος σου;;;Αν ναι μαλλον ,απο αυτα που περιγραφεις εχεις κανει καποια λαθακια.
Οσο για την διαρροη τσεκαρε μηπως χανεις απο το σωληνακι της βενζινης(βρισκεται ακριβως δεξια απο τον διακοπτη της βενζινης και ειναι προσαρμοσμενο πανω σε αυτον) η αλλιως δες αμα χανεις απο τον ιδιο τον διακοπτη.
Οσον αφορα τα λαδια θα προσπαθησω να σου στειλω το manual με mail οπου περιγραφει πολυ καλα τη διαδικασια.