0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

*

Αποσυνδεδεμένος nasmania

  • **
  • 57
  • Αντιδράσεις: 0
Τα βάσανα μου....
« - : Ιούνιος 30, 2008, 08:34:05 μμ »
Καλησπέρα σε όλους,
Δεν ξέρω αν πάσχω απο γκαντεμοσαυρίαση αλλά όποτε έχετε συνάντηση κάτι στραβό τυχαίνει και δεν τα καταφέρνω να έρθω :(

Θα προσπαθήσω να είμαι σύντομος και να μην συναγωνιστώ τα μυθιστορήματα της Αγκάθα Κρίστυ μιας και τελευταία ο pegasakos μου κάνει νερά...
Ενώ δεν τον κινώ ιδιαίτερα το χειμώνα και έχω κάνει περίπου 1500 km μετά απο το τελευταίο service (πριν κανένα 8μηνο).

Κινούμαι εθνική οδό στο ύψος της Μεταμόρφωσης όπου τον ανοίγω για κανένα 5 λεπτο επειτα απο παιχνιδάκια XT 660...Καποια στιγμή σε ελαφρώς λακούβα ανάβει το injection οπου και δεν δίνω ιδιαιτερη σημασία μιας και έχει συμβεί πολλάκις σε παρόμοιες λακούβες....
Η θερμοκρασία όλα σε κανονικά επίπεδα....
Επειδή ο διακόπτης είχε παραδώσει πνεύμα εδώ και πολύ καιρό κυκλοφορώ με αυτοσχέδιο διακόπτη μέχρι να πάω την μηχανή για service και εκεί να τοποθετηθεί η λύση του ρελέ.
Επομένη μέρα,παίρνω την μηχανή για κοντινή διαδρομή καφέ και στο γυρισμό στρίβωντας εξω απο το σπίτι μου για να παρκάρω, ακουμπάει το καλώδιο (σε σημείο που είχε φθαρεί η μονωτικη ταινία) με τις μπουκάλες με αποτέλεσμα να καεί η μεγαλή ασφάλεια...Δοκιμάζω μιζιές αλλα μάταια..Βγάζω την μπαταρία για ολονύκτια φόρτιση..

Επόμενη μέρα
Αλλάζω την ασφάλεια με μια λίγο μικροτερη και δοκιμάζω να τον βάλω μπρός αλλά τίποτα..Δοκιμάζω στην κατηφόρα μιας οπου ενώ δεν ανάβει ενώ καποια φορά σαν να αναψε για 1 δευτερόλεπτο και τιποτα πάλι...Ερχεται ξάδερφος και δοκιμάζουμε με ρευματοδότες απο το αυτοκίνητο του..Τιποτα..

Ημέρα 3
Καλώ οδική βοήθεια με προορισμό συνεργείο
Εκεί ζητάω να γίνουν/ελεχθούν τα εξής :

α) Λόγος που δεν παίρνει μπροστά η μηχανή (Βραχυκλωμένο μπουζί ?)
β) Φτιάξιμο διακόπτη με ρελέ
γ) Ελεγχος πίσω φρένου
δ) Reset λαμπάκι Injection
ε) Ελεγχος αν ηθελε κατι αλλο

Η μηχανή παραμένει στο συνεργείο επί 2-3 ημέρες καθότι δεν είχα ραντεβού και ο γιατρός πηγμένος..
Επειτα απο υπομονή και τηλ μου λεει να περάσω να πάρω την μηχανή και οτι είναι ετοιμη..
Ρωτάω τι είχε και δεν αναβε και μου λέει οτι σε αυτόν πήρε κανονικά και απλά οτι φόρτισε την μπαταρία και εβαλε λίγη βενζίνη (!!!??)..
Την δοκίμασε δε και ολα καλά(Πήγε και βόλτα)
Φευγωντας απο το συνεργείο ανάβει την μηχανή και μιλάμε κανένα 15λεπτο.Καθώς πάω να φύγω βλέπω οτι έχει ανεβάσει πρωτόγνωρα θερμοκρασία στα κόκκινα αλλά και οτι το βεντιλατέρ δουλεύει..Του το αναφέρω και μου λέει οτι είναι λογικό μιας και δούλευε τόση ώρα με τόση ζέστη εξω.Γυρνάω σπίτι κυριλέ (απόσταση μάξιμουμ 3 km) και παρκάρω.

Την επόμενη μέρα πετάγομαι για κοντινή δουλειά (1 km) όπου πάλι ανεβάζει θερμοκρασία και γυρνάω σπίτι προσέχωντας διαρκώς την θερμοκρασία.
Τον παίρνω τηλέφωνο και μου λέει να την πάω να την δεί εξηγώντας τα περιστατικά περί θερμοκρασίας.
Σημειωτέον είχα δεί στην άσπρη φούσκα και είχε νερό.

Παίδεμα συνέχεια
Προσπαθώ να βάλω την μηχανή για να την ξαναπάω αλλα πάλι δεν παίρνει μπροστά..Τηλεφωνο σε μηχανικό που προτείνει να αλλάξω μπουζί και να την πάω πάλι.
Μετά πολλά, αλλάζω μπουζί και αφού παίρνει βλέπω οτι πάλι ανεβάζει θερμοκρασία αλλά αυτή την φορά στους 85-90 βαθμούς δεν ανάβει το βεντιλατερ...
Επειδή την είχα πάθει και παλιότερα οταν ήταν στην εγγύηση και για όσο καιρό περίμενα να έρθει η βαλβίδα που ενεργοποιεί το βεντιλατερ μου είχαν συνδέσει ενα διακόπτη που για καλή μου τύχη είχα κρατήσει...Τον συνδέω
Την επόμενη μέρα ξεκινώ ανοίγωντας στο manual το βεντιλατέρ και πηγαίνωντας σιγά με χαμηλές στροφές κοιτώντας να μην περάσει τους 85 βαθμούς.
Κάποια στιγμή μάλιστα που εφτασε εκεί σταμάτησα για κανένα 10λεπτο να κρυώσει λίγο και συνέχισα(απόσταση 3 km)
Η μηχανή εκεί μετά απο το σβήσιμο δεν αναβε πάλι...Αλλαγή μπουζί πάλι και φόρτιση μπαταρίας...Συμπληρώνει ή βάζει νερό στο ψυγείο..
Κάποια στιγμή η μηχανή ανάβει αλλά μετά απο λίγο αρχίζει μπερδέματα-σκασίματα...

Διαγνωση βλάβης ? ...Κάψιμο κεφαλής φλάντζας !!!! ΣΟΚ !
(Η μηχανή έχει 21700 χλμ)

Ερωτησεις
- Πως και στα πόσα km καίγεται η φλάντζα ? Συμπτώματα ?
- Κάηκε απο αυτές τις 2 αυξήσεις θερμοκρασίες που συνέβηκαν (και που μέχρι να πάει συνεργείο δεν είχαν παρουσιαστεί ποτέ ή οχι) ?
- Τι κάνουμε τώρα ? Απλά τα σκάμε και λέμε και ευχαριστώ ?
- Πόσο περίπου κυμαίνεται η ζημίά ?

Σχόλια/ιδέες δικά σας...




*

kompimen

Απ: Τα βάσανα μου....
« Απάντηση #1 - : Ιούνιος 30, 2008, 09:08:54 μμ »
σε αυτές τις περιπτώσεις είναι "ου μπλέξεις"!!!

αν σου τύχει απλά την έκατσες!!!

Μαλακία του μάστορα?????

Ήταν να συμβεί????

ποτέ δε θα μάθεις.......

*

Αποσυνδεδεμένος harlek

  • *******
  • 1288
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: Τα βάσανα μου....
« Απάντηση #2 - : Ιούνιος 30, 2008, 09:10:44 μμ »
Λοιπόν, μερικές παρατηρήσεις:

1. Το φωτάκι του Injection όταν πέφτεις σε λακκούβα δείχνει μάλλον προβλημα στον κεντρικό διακόπτη. Είτε στον ίδιο το διακόπτη, είτε στη φίσα που τον συνδέει πίσω από τα όργανα, είτε στο καλώδιο. Η λύση του ρελέ "σώζει" το διακόπτη, αν όμως αυτός τα έχει ήδη φτύσει ή αν το πρόβλημα είναι σε κάποια φίσα μπορεί να προβλήματα ηλεκτροδότησης να συνεχίσουν.

2. Το ότι δεν άναβε (ενώ η μίζα γύριζε, απ' ό,τι κατάλαβα) δείχνει πιθανόν "καμένο" μπουζί. Το καμένο μπουζί συνήθως προκαλείται από πολύ πλούσιο μίγμα. Επομένως, ο ψεκασμός του μοτοσακού θέλει ρύθμιση με ειδικό μηχάνημα και καυσαναλυτή.

3. Το ότι πήρε μπρος την τρίτη μέρα ενδέχεται να οφείλεται στο ότι το μπουζί "στέγνωσε". Μου χει πει ο bill πως αν τύχει να σταματήσει το έμβολο σε θέση που οι βαλβίδες είναι ανοιχτές, υπάρχει πιθανότητα να στεγνώσει το μπουζί και η μηχανή να ξαναπάρει μπρος. Αλλά θα το "ξανακάψει", αν δε ρυθμιστεί ο ψεκασμός σωστά.

4. Η φυσιολογική θερμοκρασία του πήγασου είναι 65-75 βαθμοί όταν κινείσαι και μέχρι 95-100 όταν πήζεις καλοκαίρι σε κίνηση. Δεν ανεβαίνει στο κόκκινο όση ζέστη και να έχει. Αν ανέβει τόσο, κάτι άλλο δεν πάει καλά.

5. Πολλοί αναφέρουν καμμένες φλάτζες κεφαλής μεταξύ 20 και 30.000χλμ. Ο βασίλης μου είχε πει οτι τα κρούσματα είναι τόσο πολλά γιατί σε κάποια μοντέλα δεν έσφιγγαν όσο έπρεπε τα καπάκια από το εργοστάσιο. Τα συμπτώματα λένε ότι είναι υπερθέρμανση (δείκτης στο κόκκινο) και απώλεια ψυκτικού. Την απώλεια του ψυκτικού είναι πολύ πιθανό να μην τη δεις στη διαφανή "φούσκα" (δοχεία διαστολής). Η "φούσκα" μπορεί να είναι γεμάτη και το ψυγείο άδειο.

6. Η υπερθέρμανση μπορεί να είναι αίτιο του καψίματος της φλάτζας, αλλά και αποτέλεσμα.

7. Η επισκευή είναι αρκετά ακριβή, αλλά για να μην πω ανακρίβεια ας μιλήσει κάποιος παθών.

8. Είσαι "θύμα" ενός συνδυασμού προβλημάτων που δεν αντιμετωπίστηκαν στην ώρα τους. Όσο απίστευτο κι αν σου φαίνεται, ο Πήγασος είναι ένα γενικώς αξιόπιστο μηχανάκι.
« Τελευταία τροποποίηση: Ιούνιος 30, 2008, 09:13:04 μμ από harlek »
Masquerade

*

Αποσυνδεδεμένος nasmania

  • **
  • 57
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: Τα βάσανα μου....
« Απάντηση #3 - : Ιούνιος 30, 2008, 10:15:09 μμ »
Σας ευχαριστώ και τους 2 για τον χρόνο σας.
Θα ηθελα να ρωτήσω περαιτέρω αν φυσικά δεν γινομαι φορτικός
 
Λοιπόν, μερικές παρατηρήσεις:

1. Το φωτάκι του Injection όταν πέφτεις σε λακκούβα δείχνει μάλλον προβλημα στον κεντρικό διακόπτη. Είτε στον ίδιο το διακόπτη, είτε στη φίσα που τον συνδέει πίσω από τα όργανα, είτε στο καλώδιο. Η λύση του ρελέ "σώζει" το διακόπτη, αν όμως αυτός τα έχει ήδη φτύσει ή αν το πρόβλημα είναι σε κάποια φίσα μπορεί να προβλήματα ηλεκτροδότησης να συνεχίσουν.

2. Το ότι δεν άναβε (ενώ η μίζα γύριζε, απ' ό,τι κατάλαβα) δείχνει πιθανόν "καμένο" μπουζί. Το καμένο μπουζί συνήθως προκαλείται από πολύ πλούσιο μίγμα. Επομένως, ο ψεκασμός του μοτοσακού θέλει ρύθμιση με ειδικό μηχάνημα και καυσαναλυτή.

   Η μηχανή ρυθμιζόταν κανονικά και με Axon και καυσαναλυτή...Εστω λοιπόν οτι ήταν όντως καμένο το μπουζί και ετυχε να πάρει...Εφόσον την πας συνεργείο και ζητάς ελέγχους και γιατί και σε τι οφειλόταν το μη αναμα δεν έπρεπε να ελεχτεί ???

3. Το ότι πήρε μπρος την τρίτη μέρα ενδέχεται να οφείλεται στο ότι το μπουζί "στέγνωσε". Μου χει πει ο bill πως αν τύχει να σταματήσει το έμβολο σε θέση που οι βαλβίδες είναι ανοιχτές, υπάρχει πιθανότητα να στεγνώσει το μπουζί και η μηχανή να ξαναπάρει μπρος. Αλλά θα το "ξανακάψει", αν δε ρυθμιστεί ο ψεκασμός σωστά.
   
4. Η φυσιολογική θερμοκρασία του πήγασου είναι 65-75 βαθμοί όταν κινείσαι και μέχρι 95-100 όταν πήζεις καλοκαίρι σε κίνηση. Δεν ανεβαίνει στο κόκκινο όση ζέστη και να έχει. Αν ανέβει τόσο, κάτι άλλο δεν πάει καλά.
    Αν σου ανέβαινε τόσο μετά απο επίσκεψη σε συνεργείο και το ανέφερες πριν φύγεις τι θα σκεφτόσουν ? Υπάρχει τελικά περίπτωση το κάψιμο φλάντζας , (αν είναι τελικά γιατί ειλικρινά μετά απο όλα αυτά δεν ξέρω τι να πω και τι όχι...) να οφειλόταν στο οτι δεν ασχολήθηκε πραγματικά ο μηχανικός ?

5. Πολλοί αναφέρουν καμμένες φλάτζες κεφαλής μεταξύ 20 και 30.000χλμ. Ο βασίλης μου είχε πει οτι τα κρούσματα είναι τόσο πολλά γιατί σε κάποια μοντέλα δεν έσφιγγαν όσο έπρεπε τα καπάκια από το εργοστάσιο. Τα συμπτώματα λένε ότι είναι υπερθέρμανση (δείκτης στο κόκκινο) και απώλεια ψυκτικού. Την απώλεια του ψυκτικού είναι πολύ πιθανό να μην τη δεις στη διαφανή "φούσκα" (δοχεία διαστολής). Η "φούσκα" μπορεί να είναι γεμάτη και το ψυγείο άδειο.
    Απλή ερώτηση: Αν όντως το ψυγείο ηταν αδειο, δεν θα ανέβαζε θερμοκρασία και στο συνεργείο όταν την πήγα ? Αν συμπλήρωνε υγρά θα την είχε κάψει ή οχι ?

6. Η υπερθέρμανση μπορεί να είναι αίτιο του καψίματος της φλάτζας, αλλά και αποτέλεσμα.

7. Η επισκευή είναι αρκετά ακριβή, αλλά για να μην πω ανακρίβεια ας μιλήσει κάποιος παθών.

8. Είσαι "θύμα" ενός συνδυασμού προβλημάτων που δεν αντιμετωπίστηκαν στην ώρα τους. Όσο απίστευτο κι αν σου φαίνεται, ο Πήγασος είναι ένα γενικώς αξιόπιστο μηχανάκι.
   Αν θες εξήγησε μου το αυτό παραπάνω..το "θύμα" το καταλαβαίνω...Οσο για την εγκαιρη αντιμετώπιση..Τι θα επρεπε να κάνω ?

*

Αποσυνδεδεμένος apriliabikers.gr

  • *********
  • 17379
  • Αντιδράσεις: +16
Απ: Τα βάσανα μου....
« Απάντηση #4 - : Ιούνιος 30, 2008, 10:37:05 μμ »
Κοιταξε φίλε ....απο την ενασχόληση μου με τα συνεργεία τόσα χρόνια .....ειλικρινά θα σου πώ καποια πράγματα ....

εχεις δίκιο και καταλαβαίνω την αγανάκτηση σου ....αλλα απο την άλλη σε κάμποσα συνεργεία που πηγα ( και το έχω γράψει επανηλλημένα ) δεν ασχολήθηκε ο μηχανικός με το μηχανάκι ....δεν διαβασε σωστά το AXONE , δεν μου ρυθμισε καυσαέρια σωστά .....μάλιστα και κάποιος ...μου είπε να αλλάξουμε εγκέφαλο ..( ευτυχώς που σκεφτηκα και δεν τον άκουσα ) μέχρι και λάθος υγρά φρένων και λάθος μπουζί μου έιχαν βάλει. Παρόλα αυτά ολοι μου ζητούσαν τα χρήματα ....σαν να είχαν κάνει όλα αυτά.

Ειλικρινά τα έχω πεί χιλιαδες φορές ...πως οι μηχανικοί που δεν είναι ενημερωμένοι και δεν ασχολούνται, είναι υπεύθυνοι για τις βλάβες ....που παθαίνουν τα μηχανάκια μας. Και εδώ λέω πως σε αυτήν την κατέυθυνση πρέπει να κινηθεί η "μαμά εταιρία" και να ελέγχει και να πιστοποιεί την ικανότητα των απανταχού μαστόρων .

Συμφωνώ με τον Χάρη !!!!  Ο πήγασος είναι τρελά αξιόπιστο μηχανάκι ...αλλα τι να σου κάνει και αυτός ....οταν πέφτει θύμα στα χέρια ενός κακού μάστορα !!!


*

Αποσυνδεδεμένος nasmania

  • **
  • 57
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: Τα βάσανα μου....
« Απάντηση #5 - : Ιούνιος 30, 2008, 11:36:24 μμ »
Δεν μου απαντήσατε όμως στα τελευταία ερωτήματα μου...ΤΟ ΚΑΨΙΜΟ ΦΛΑΝΤΖΑΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΠΡΟΚΛΗΘΗΚΕ ΑΠΟ ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΣΤΙΓΜΕΣ ΜΕΤΑ "SERVICE" H HTAN ΑΠΟ ΠΑΛΙΑ ΚΑΙ ΑΠΛΑ ΤΟ ΕΣΚΑΣΕ ΤΩΡΑ ??? Και αν ήταν απο παλιά δεν θα έπρεπε να εμφανίσει κάποιο σημάδι κάτι, πως απλά δούλευε μια χαρά ??

ΚΑΙ ΤΩΡΑ Η ΜΕΓΑ ΕΡΩΤΗΣΗ!!!
Και η ερώτηση είναι τι γίνεται αν ο μηχανικός είναι/ήταν "καλός" και το μηχανάκι βρίσκεται ακόμα εκεί σε μια γωνία αφτιαχτο να περιμένει..
Θα εμπιστευόσασταν την αλλαγή φλάντζας ? Η θα πηγαίνατε όπως όπως να το πάρετε και να το πάτε κάπου αλλού ??? :psdof:

Υ.Γ.
Ισως και να είμαι αδικα εξω φρενών για αυτό και ανοιξα αυτο το thread για να ακούσω τις γνώμες σας....
Ισως και να είμαι παραπάνω απο καλός (για να μην το πω αλλιώς) και δεν θέλω να αποκαλύψω το συνεργείο ακόμα μιας και δεν ξέρω απο μηχανικά και απο τι προέκυψε η συγκεκριμένη βλάβη.



*

Αποσυνδεδεμένος harlek

  • *******
  • 1288
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: Τα βάσανα μου....
« Απάντηση #6 - : Ιούνιος 30, 2008, 11:50:32 μμ »
Δεν μου απαντήσατε όμως στα τελευταία ερωτήματα μου...ΤΟ ΚΑΨΙΜΟ ΦΛΑΝΤΖΑΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΠΡΟΚΛΗΘΗΚΕ ΑΠΟ ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΣΤΙΓΜΕΣ ΜΕΤΑ "SERVICE" H HTAN ΑΠΟ ΠΑΛΙΑ ΚΑΙ ΑΠΛΑ ΤΟ ΕΣΚΑΣΕ ΤΩΡΑ ???

Προσωπική μου εκτίμηση είναι ότι το πρόβλημα θα σου έσκαγε ούτως ή άλλως, όπως έσκασε και σε τόσους άλλους.
Εκτός κι αν οφείλετο σε κακοσφιγμένη κεφαλή από το εργοστάσιο και είχες την τύχη να στη σφίξει ο μηχανικός σε κάποιο σέρβις.

Υ.Γ. Ίσως αν μας πεις το όνομα του συνεργείου να μπορεί κάποιος να σου πει τη γνώμη του για το εάν θα το άφηνε εκεί για επισκευή. Έχουμε κάποια εμπειρία.
Masquerade

*

Αποσυνδεδεμένος apriliabikers.gr

  • *********
  • 17379
  • Αντιδράσεις: +16
Απ: Τα βάσανα μου....
« Απάντηση #7 - : Ιούνιος 30, 2008, 11:52:14 μμ »
Για το μόνο που μπορώ προσωπικά να σου απαντήσω και μάλιστα εμπειρικά διότι δεν είμαι καθόλου μηχανικός είναι το εξής:
Σχετικά με την φλάντζα και πως καίγεται δηλαδή.
Διάβασα από αυτό που έγραψες ότι την μηχανή δεν την κινούσες τακτικά.
Αυτό ακριβώς είχα κάνει κι εγώ με ένα αυτοκίνητο που είχα.
Έμενε ακίνητο για βδομάδες και μήνες ώσπου κάποια στιγμή χρειάστηκε να πάω ένα ταξίδι 200χλμ.
Στην επιστροφή η φλάντζα παρέδωσε πνεύμα.
Η διάγνωση από τον "συνεργαντζή" όταν τον ρώτησα γιατί δεν φαινόταν αυτό όταν έγινε το σέρβις, ήταν η παρακάτω:
"Όταν ο κινητήρας δεν δουλεύει συχνά ξεραίνεται η φλάντζα, κι όταν ζοριστεί από θερμοκρασία κι από γκάζι τότε είναι φυσικό επόμενο να καεί η φλάντζα.
Αυτά από δικιά μου εμπειρία.

*

CAPOMAN

Απ: Τα βάσανα μου....
« Απάντηση #8 - : Ιούλιος 01, 2008, 12:06:32 πμ »
Για το μόνο που μπορώ προσωπικά να σου απαντήσω και μάλιστα εμπειρικά διότι δεν είμαι καθόλου μηχανικός είναι το εξής:
Σχετικά με την φλάντζα και πως καίγεται δηλαδή.
Διάβασα από αυτό που έγραψες ότι την μηχανή δεν την κινούσες τακτικά.
Αυτό ακριβώς είχα κάνει κι εγώ με ένα αυτοκίνητο που είχα.
Έμενε ακίνητο για βδομάδες και μήνες ώσπου κάποια στιγμή χρειάστηκε να πάω ένα ταξίδι 200χλμ.
Στην επιστροφή η φλάντζα παρέδωσε πνεύμα.
Η διάγνωση από τον "συνεργαντζή" όταν τον ρώτησα γιατί δεν φαινόταν αυτό όταν έγινε το σέρβις, ήταν η παρακάτω:
"Όταν ο κινητήρας δεν δουλεύει συχνά ξεραίνεται η φλάντζα, κι όταν ζοριστεί από θερμοκρασία κι από γκάζι τότε είναι φυσικό επόμενο να καεί η φλάντζα.
Αυτά από δικιά μου εμπειρία.


Α Κ Ρ Ι Β Ω Σ

*

Αποσυνδεδεμένος apriliabikers.gr

  • *********
  • 17379
  • Αντιδράσεις: +16
Απ: Τα βάσανα μου....
« Απάντηση #9 - : Ιούλιος 01, 2008, 03:14:03 πμ »
Για το μόνο που μπορώ προσωπικά να σου απαντήσω και μάλιστα εμπειρικά διότι δεν είμαι καθόλου μηχανικός είναι το εξής:
Σχετικά με την φλάντζα και πως καίγεται δηλαδή.
Διάβασα από αυτό που έγραψες ότι την μηχανή δεν την κινούσες τακτικά.
Αυτό ακριβώς είχα κάνει κι εγώ με ένα αυτοκίνητο που είχα.
Έμενε ακίνητο για βδομάδες και μήνες ώσπου κάποια στιγμή χρειάστηκε να πάω ένα ταξίδι 200χλμ.
Στην επιστροφή η φλάντζα παρέδωσε πνεύμα.
Η διάγνωση από τον "συνεργαντζή" όταν τον ρώτησα γιατί δεν φαινόταν αυτό όταν έγινε το σέρβις, ήταν η παρακάτω:
"Όταν ο κινητήρας δεν δουλεύει συχνά ξεραίνεται η φλάντζα, κι όταν ζοριστεί από θερμοκρασία κι από γκάζι τότε είναι φυσικό επόμενο να καεί η φλάντζα.
Αυτά από δικιά μου εμπειρία.

ναι...για το οτι ξεραίνεται... :ohyes:

*

Αποσυνδεδεμένος apriliabikers.gr

  • *********
  • 17379
  • Αντιδράσεις: +16
Απ: Τα βάσανα μου....
« Απάντηση #10 - : Ιούλιος 01, 2008, 03:25:59 πμ »
Λοιπόν, μερικές παρατηρήσεις:

1. Το φωτάκι του Injection όταν πέφτεις σε λακκούβα δείχνει μάλλον προβλημα στον κεντρικό διακόπτη. Είτε στον ίδιο το διακόπτη, είτε στη φίσα που τον συνδέει πίσω από τα όργανα, είτε στο καλώδιο. Η λύση του ρελέ "σώζει" το διακόπτη, αν όμως αυτός τα έχει ήδη φτύσει ή αν το πρόβλημα είναι σε κάποια φίσα μπορεί να προβλήματα ηλεκτροδότησης να συνεχίσουν.

2. Το ότι δεν άναβε (ενώ η μίζα γύριζε, απ' ό,τι κατάλαβα) δείχνει πιθανόν "καμένο" μπουζί. Το καμένο μπουζί συνήθως προκαλείται από πολύ πλούσιο μίγμα. Επομένως, ο ψεκασμός του μοτοσακού θέλει ρύθμιση με ειδικό μηχάνημα και καυσαναλυτή.

3. Το ότι πήρε μπρος την τρίτη μέρα ενδέχεται να οφείλεται στο ότι το μπουζί "στέγνωσε". Μου χει πει ο bill πως αν τύχει να σταματήσει το έμβολο σε θέση που οι βαλβίδες είναι ανοιχτές, υπάρχει πιθανότητα να στεγνώσει το μπουζί και η μηχανή να ξαναπάρει μπρος. Αλλά θα το "ξανακάψει", αν δε ρυθμιστεί ο ψεκασμός σωστά.

4. Η φυσιολογική θερμοκρασία του πήγασου είναι 65-75 βαθμοί όταν κινείσαι και μέχρι 95-100 όταν πήζεις καλοκαίρι σε κίνηση. Δεν ανεβαίνει στο κόκκινο όση ζέστη και να έχει. Αν ανέβει τόσο, κάτι άλλο δεν πάει καλά.

5. Πολλοί αναφέρουν καμμένες φλάτζες κεφαλής μεταξύ 20 και 30.000χλμ. Ο βασίλης μου είχε πει οτι τα κρούσματα είναι τόσο πολλά γιατί σε κάποια μοντέλα δεν έσφιγγαν όσο έπρεπε τα καπάκια από το εργοστάσιο. Τα συμπτώματα λένε ότι είναι υπερθέρμανση (δείκτης στο κόκκινο) και απώλεια ψυκτικού. Την απώλεια του ψυκτικού είναι πολύ πιθανό να μην τη δεις στη διαφανή "φούσκα" (δοχεία διαστολής). Η "φούσκα" μπορεί να είναι γεμάτη και το ψυγείο άδειο.

6. Η υπερθέρμανση μπορεί να είναι αίτιο του καψίματος της φλάτζας, αλλά και αποτέλεσμα.

7. Η επισκευή είναι αρκετά ακριβή, αλλά για να μην πω ανακρίβεια ας μιλήσει κάποιος παθών.

8. Είσαι "θύμα" ενός συνδυασμού προβλημάτων που δεν αντιμετωπίστηκαν στην ώρα τους. Όσο απίστευτο κι αν σου φαίνεται, ο Πήγασος είναι ένα γενικώς αξιόπιστο μηχανάκι.

 να σαι καλά harlek και βαριομουν να τα ξαναγράφω... :blus:

Λοιπόν.. μάλλον εχεις 2-3 προβληματάκια μαζί...
1. ο διακοπτης που όταν κουνιοταν σε λακουβα αναβε το injection
2. η φλάντζα που καιγεται όντως στα 20-30,000 κλμ όπως εχω πει χιλιάδες φορές (αν κανεις ''Αναζήτηση'' και ψάξεις στα Τεχνικά θα δεις αρκετά ποστς για αυτό το θέμα)..

Για την τελική σου ερώτηση όχι δε φταιει ο μάστορας ήταν να συμβεί...

Εαν κινούσες το μοτόρι διαρκώς θα σου ανεβαζε σταδιακά και σε χρονικό διάστημα θερμοκρασία και θα τη ''μυριζόσουν'' τη δουλειά...

Επειδή όμως ειχε ξεραθει και εχουν βαρέσει οι ζέστες μολις ζεστάθηκε ο κινητηρας στην έσκισε....

Τώρα για το μάστορα σου... δεν μπορώ να εκφέρω γνώμη...\

κάποιος που δεν ξερει :

1. θα σου παρει τσάμπα λεφτά
2. πολύ πιθανό να μην την τοποθετησει σωστά πλανιάροντας κεφαλή (έχει συμβει και αυτό.... :psdof: :psdof: :psdof: :ohmy: :ohmy:) με αποτέλεσμα να σου ξανακαει με τη μια
3. να μη σου ρυθμισει σωστά / καθόλου βαλβίδες, καύσιμο κτλ
4. θα σπαστεις και θα λες οτι το μοτόρι ειναι για πεταμα...

η αξία της φλάντζας ειναι 60-70 ευρώ... το κόστος εγκειται στο πόσο φίλος / γνωστός κτλ ειναι ο μαστορας και τι σου χρεώνει για άνοιγμα κινητηρα
αν παει βάσει τιμοκαταλόγου ειναι 200-300 ευρώ χαλαρα.... βάλε και λάδια μπουζι, υγρά σουξου μουξου... μια 500αρα χαλαρα...
τωρα αν ειναι κανενας και παραλείψει κάτι απο το ''κοστουμι'' θα πληρώσεις τα υπόλοιπα...


το θεμα βεβαια ειναι οτι οπως και να εχει ενα αξοσεβαστο ποσό θα το δώσεις...
το θέμα ειναι να γίνει η δουλειά επίσης εαν γινει καλή τοποθέτηση το πιο πιθανό ειναι να μη σου ξανα-κάψει φλάντζα...με λίγα λόγια καλύτερο από καινούργιο.... :bye: :bye: :bye:

*

Αποσυνδεδεμένος apriliabikers.gr

  • *********
  • 17379
  • Αντιδράσεις: +16
Απ: Τα βάσανα μου....
« Απάντηση #11 - : Ιούλιος 01, 2008, 03:30:10 πμ »
α !  :bye: και ένα τελευταίο... φαντάζομαι μιλας για pegaso ie ετσι..? επειδή δεν ξερω από ποιά πόλη γράφεις και για τα συνεργεια που ενδεχομένα εχεις εκεί αν σου πούνε δε ''βρισκουν φλάντζα΄΄ και αλλα χαζά μπορείς να ταιριάξεις απο bmw funduro650 που ειναι το ιδιο... :bye:

 

Χρήσιμοι Σύνδεσμοι

Αρχική Σελίδα Όροι Χρήσης