Για τη ρύθμιση του μείγματος είσαι σίγουρος? Έγινε με axone και καυσανάλυση ή στο περίπου? Αν όλη η διαδικασία ήταν σωστή τότε
κατά πάσα πιθανότητα είναι ο εγκέφαλος ο οποίο δεν κρατάει τις ρυθμίσεις του μείγματος και μετά από λίγα κm λόγω πλούσιου μειγματος βραχυκυκλώνει το μπουζί και δε μπορεί να δουλέψει το μοτέρ. Δοκίμασε με ένα νέο μπουζί να το βάλεις μπροστά. Λογικά θα σου δουλέψει πάλι και μετά από λίγα km θα το κάψει και πάλι. Ψάξε αν έχει κάποιος στην περιοχή σου ένα εγκέφαλο σωστό να τον δοκιμάσεις πρίν μπείς στη διαδικασία να αγοράσεις νεο.
Την έχω πάθει και ήταν συχνό φαινόμενο ο καμμένος εγκέφαλος στον πήγασο ie.
Προσπάθειες αντιμετώπισης:
Αλλαγή αντλίας
καθαρισμός μπεκ
αλλαγή διακόπτη
ρύθμιση μείγματος
αλλαγή μπουζί κατ'εξακολούθηση
αλλαγή φλάτζας κεφαλής
Για τις παραπάνω ενέργειες δώσε μας λίγο περισσότερες πληροφορίες. Σε τί συνεργείο πήγες και πως σου δικαιολόγησαν την κάθε επιδιόρθωση αλλαγή με βάση τα συμπτώματα του προβλήματος που είχες?
Πχ λες για αλλαγή αντλίας, γιατί? Μετρήθηκε και δεν ανέβαζε την απαιτούμενη πίεση?
Γράφεις για φλάτζα,γιατί? Ανέβαζε θερμοκρασίες, είχε λάδια μέσα στα νερά και σαπουνάδα στα λάδια αντίστοιχα?
Αλλαγή διακόπτη, γιατί? Είχε πρόβλημα και έκανε διακοπές ρεύματος?
Δώσε μας παραπάνω info γιατί κάποια από αυτά εκ πρώτης όψεως δεν δικαιολογούνται!