0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

*

Αποσυνδεδεμένος Cris

  • *****
  • 630
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: Caponord 1000, Tuono 1000
  • Αντιδράσεις: +1338
Απ: Pegaso 650 I.E. Φλάντζα κεφαλής.
« Απάντηση #75 - : Σεπτέμβριος 16, 2021, 10:36:47 πμ »
Μπράβο στον Bill ! :kalo:
Τελικά ισχύει ότι δεν υπάρχουν ''κακές'' μοτοσυκλέτες αλλά
κακοί μηχανικοί.  :psdof:

*

Αποσυνδεδεμένος bill

  • *******
  • 1062
  • Φύλο: Άντρας
  • Κύριε, εκέκραξα προς Σε, εισάκουσόν μου...
  • Μοντέλο μηχανής: Atlantic
  • Αντιδράσεις: +360
Απ: Pegaso 650 I.E. Φλάντζα κεφαλής.
« Απάντηση #76 - : Σεπτέμβριος 17, 2021, 09:04:25 μμ »
Η φλαντζα ειναι περμανιτης οποτε συμπιεζεται με το σφιξιμο.Η γνησια φλαντα ειναι 1.6mm κγινεται 1.4mm με το σφιξιμο. Τα κιλα σφιξιματος ειναι 5.5 . Ξανασφιγγουμε τις κεφαλες με περμανιτοφλατζα γιατι το τελειωτικο παχος της φλαντζας θα γινει μετα απο αρκετες συστολες-διαστολες. Κανονικα επρεπε να γινοτανε στο 1ο σερβις αλλα κανεις δεν τον κανε. Το φλαντζαριαμα σε αυτα τα μηχανακια οσο κι αν φαίνεται περιεργο το παθαινουν απο την ακινησια κ απο πολυκαιρισμενα παραφλου γιατι η φλαντζα σκουριαζει κ ψωριαζει σιγα σιγα.

Μια καλη βελτιωση σ αυτο το θεμα ειναι η custom φλαντζα με λιγοτερο παχος. Φτιαχνουμε σε φλαντζά, με παχος 1.3 με 1.4mm για να γινει με σφιξιμο 1.1 - 1.2 . Αντχει περισσότερο στα χρονια λόγο λιγοτερου υλικου αλλα περνει κ μια σπιρταδα ο κινητηρας απο την αυξημενη συμπιεαη

Ευχαριστούμε πάρα πολύ Βασίλη.Είσαι αρχηγός  :kalo:.
Με λίγα λόγια θα πάθω και εγώ φλάντζα μιας και έκατσε η μηχανή 5 χρόνια με το ίδιο αντιψυκτικό  :srry:.
Έτσι εξηγείται η τραγική εικόνα που έβλεπα σε φωτογραφίες από ανοιγμένες κεφαλές.Ολοσκούριαστες οι φλάντζες.Δεν περίμενα να είναι περμανίτης το υλικό.
Τα μπουλόνια μας Βασίλη παίρνουν αλλεπάλληλα σφιξίματα;
Επίσης τι γνώμη έχεις για την φλάντζα της Athina;Υπάρχει άραγε μανήσια στο εμπόριο πλέον;
Το Strada-Minarelli έχει και αυτό περμανίτη;

Τα minarelli των xt strada εχουν φύλλο μεταλλικο. Τα μπουλονια αντεχουν, πιο ευκολα θα κοπει το σπειρωμα απ το παξιμαδι ή απο τον κυλινδρο παρα να κοπει το μπουλονι απ τον εφελκυσμό.
Το κιτακι της αθένα ειναι αξιολογο.

*

Αποσυνδεδεμένος titaniumrx

  • *****
  • 460
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: Aprilia Pegaso 650 ie mk04
  • Αντιδράσεις: +717
Απ: Pegaso 650 I.E. Φλάντζα κεφαλής.
« Απάντηση #77 - : Σεπτέμβριος 17, 2021, 10:41:11 μμ »
Η φλαντζα ειναι περμανιτης οποτε συμπιεζεται με το σφιξιμο.Η γνησια φλαντα ειναι 1.6mm κγινεται 1.4mm με το σφιξιμο. Τα κιλα σφιξιματος ειναι 5.5 . Ξανασφιγγουμε τις κεφαλες με περμανιτοφλατζα γιατι το τελειωτικο παχος της φλαντζας θα γινει μετα απο αρκετες συστολες-διαστολες. Κανονικα επρεπε να γινοτανε στο 1ο σερβις αλλα κανεις δεν τον κανε. Το φλαντζαριαμα σε αυτα τα μηχανακια οσο κι αν φαίνεται περιεργο το παθαινουν απο την ακινησια κ απο πολυκαιρισμενα παραφλου γιατι η φλαντζα σκουριαζει κ ψωριαζει σιγα σιγα.

Μια καλη βελτιωση σ αυτο το θεμα ειναι η custom φλαντζα με λιγοτερο παχος. Φτιαχνουμε σε φλαντζά, με παχος 1.3 με 1.4mm για να γινει με σφιξιμο 1.1 - 1.2 . Αντχει περισσότερο στα χρονια λόγο λιγοτερου υλικου αλλα περνει κ μια σπιρταδα ο κινητηρας απο την αυξημενη συμπιεαη

Ευχαριστούμε πάρα πολύ Βασίλη.Είσαι αρχηγός  :kalo:.
Με λίγα λόγια θα πάθω και εγώ φλάντζα μιας και έκατσε η μηχανή 5 χρόνια με το ίδιο αντιψυκτικό  :srry:.
Έτσι εξηγείται η τραγική εικόνα που έβλεπα σε φωτογραφίες από ανοιγμένες κεφαλές.Ολοσκούριαστες οι φλάντζες.Δεν περίμενα να είναι περμανίτης το υλικό.
Τα μπουλόνια μας Βασίλη παίρνουν αλλεπάλληλα σφιξίματα;
Επίσης τι γνώμη έχεις για την φλάντζα της Athina;Υπάρχει άραγε μανήσια στο εμπόριο πλέον;
Το Strada-Minarelli έχει και αυτό περμανίτη;

Τα minarelli των xt strada εχουν φύλλο μεταλλικο. Τα μπουλονια αντεχουν, πιο ευκολα θα κοπει το σπειρωμα απ το παξιμαδι ή απο τον κυλινδρο παρα να κοπει το μπουλονι απ τον εφελκυσμό.
Το κιτακι της αθένα ειναι αξιολογο.

Ευχαριστώ πάρα πολύ Βασίλη  :kalo:
<<ride like you have nothing to prove>>

*

Αποσυνδεδεμένος Papadw

  • **
  • 70
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: Aprilia Pegaso 650 I.E.| Yamaha TDM900 Twin
  • Αντιδράσεις: +40
Απ: Pegaso 650 I.E. Φλάντζα κεφαλής.
« Απάντηση #78 - : Σεπτέμβριος 20, 2021, 03:00:51 μμ »
Forum επιστρέφω μετά απο ένα ΠΟΛΥ γεμάτο ΣΚ με τον Πηγασάρα.

Παρασκευή βράδυ λοιπόν φέρνω απο την αποθήκη στο γκαράζ τον σκελετό για να ξεκινήσω να του βάζω το μοτεράκι του.

*

Αποσυνδεδεμένος Papadw

  • **
  • 70
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: Aprilia Pegaso 650 I.E.| Yamaha TDM900 Twin
  • Αντιδράσεις: +40
Απ: Pegaso 650 I.E. Φλάντζα κεφαλής.
« Απάντηση #79 - : Σεπτέμβριος 20, 2021, 03:01:45 μμ »
Με το γρυλάκι μου λοιπόν σηκώνω όμορφα και ωραία το μοτεράκι και προσεκτικά το στερεώνω πάνω στο σασί.

*

Αποσυνδεδεμένος Papadw

  • **
  • 70
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: Aprilia Pegaso 650 I.E.| Yamaha TDM900 Twin
  • Αντιδράσεις: +40
Απ: Pegaso 650 I.E. Φλάντζα κεφαλής.
« Απάντηση #80 - : Σεπτέμβριος 20, 2021, 03:02:44 μμ »
Ξεκινησα να βάζω όλα τα περιφερειακά. Σωλήνες/σωληνάκια, βίδες κλπ

*

Αποσυνδεδεμένος Papadw

  • **
  • 70
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: Aprilia Pegaso 650 I.E.| Yamaha TDM900 Twin
  • Αντιδράσεις: +40
Απ: Pegaso 650 I.E. Φλάντζα κεφαλής.
« Απάντηση #81 - : Σεπτέμβριος 20, 2021, 03:03:36 μμ »
Σειρά τώρα έχουν τα ηλεκτρολογικά.

*

Αποσυνδεδεμένος Papadw

  • **
  • 70
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: Aprilia Pegaso 650 I.E.| Yamaha TDM900 Twin
  • Αντιδράσεις: +40
Απ: Pegaso 650 I.E. Φλάντζα κεφαλής.
« Απάντηση #82 - : Σεπτέμβριος 20, 2021, 03:05:29 μμ »
Κλείνω λοιπον Παρασκευή βράδυ (γύρω στις 04:30 τα ξημερώματα) με αυτήν την εικόνα.
Ηλεκτρολογικά, σωλήνες κλπ όλα στην θέση τους. Μένουν για Σάββατο εξατμισεις, σωλήνες  εξατμισης, ψυγείο, ενα τελευταιο τσεκ και υγρα.

*

Αποσυνδεδεμένος Papadw

  • **
  • 70
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: Aprilia Pegaso 650 I.E.| Yamaha TDM900 Twin
  • Αντιδράσεις: +40
Απ: Pegaso 650 I.E. Φλάντζα κεφαλής.
« Απάντηση #83 - : Σεπτέμβριος 20, 2021, 03:06:52 μμ »
Σαββατο πρωι λοιπόν τα τοποθετώ κι αυτά, ρίχνω υγρά, αλλάζω φίλτρο λαδιού και μιζάρω.

*

Αποσυνδεδεμένος Papadw

  • **
  • 70
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: Aprilia Pegaso 650 I.E.| Yamaha TDM900 Twin
  • Αντιδράσεις: +40
Απ: Pegaso 650 I.E. Φλάντζα κεφαλής.
« Απάντηση #84 - : Σεπτέμβριος 20, 2021, 03:11:36 μμ »
BONUS εικονα

Πατάω πρώτη μιζιά Σάββατο πρωί και έχει έρθει ενας φίλος για παρέα. Στην πρώτη μιζιά λοιπόν μου λέει περίμενε. Να το τραβήξουμε σε βίντεο.

Χαρούμενος εγώ, παταωω..... ΤΖΙΦΟΣ

Δευτερη μιζιά σκάει λίγο, αλλα πάλι τζίφος.
Συμπληρώνω κ άλλη βενζίνη (γιατι έβαλα λίγη) και ξανα!!
Τρίτη φορά τζίφος.

Το αφήνω λίγο. Ξανα πατάω μίζα και παίρνει.  :kalo:
Ακούγεται πολύ όμορφα, απο τις εξατμίσεις καταλαβαίνω οτι έχουμε αυξήσει λίγο συμπίεση. Στο τράβηγμα του γκαζιού ανταποκρίνεται απόλυτα.

Έτσι λοιπόν κλείνει το κεφάλαιο Φλάντζα κεφαλής και επισκευή της.

Στην εικόνα βλέπουμε την μάπα μου πρίν πατήσω πρώτη μίζα, και την μάπα μου αφού πατήσω  :zl%

*

Αποσυνδεδεμένος Papadw

  • **
  • 70
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: Aprilia Pegaso 650 I.E.| Yamaha TDM900 Twin
  • Αντιδράσεις: +40
Απ: Pegaso 650 I.E. Φλάντζα κεφαλής.
« Απάντηση #85 - : Σεπτέμβριος 20, 2021, 03:27:30 μμ »
Πριν περάσω στο κόστος, θα παραθέσω τις παρατηρήσεις μου.

Η φλάντζα κεφαλής σε μένα, προήρθε (κατα την αποψή μου) απο το ψυγείο που έχανε παραφλού. Αλλα είχα μια υποψία και για το βεντιλατέρ. Ετυχε δυο φορες η μηχανη να πιάσει 90 βαθμους και να μην εχει αναψει.  Δοκίμασα λοιπόν πάλι τωρα, μετα την επισκευή και πάλι δεν άναβε. Το βεντιλατέρ δεν έχει πρόβλημα, το τέσταρα ενώνοντας τα δυο καλώδια που πάνε στον αισθητήρ ακαι δουλεύει. Αρα μάλλον θέλει αισθητηρα. Εγω θα του βάλω και ένα διακοπτάκι στο τιμόνι, να το αναβω κι εγω σε περίπτωση έκτατης ανάγκης

Ο ψυγειάς, μηχανόβιος χρόνια, με προέτρεψε να ξηλώσω και τον θερμοστάτη. Αυτον που γυρίζει τα νερα οχι τον αισθητήρα του βεντιλατέρ. Έχω αρχίσει να ψήνομαι, γιατι αν αστοχήσει θα έχουμε πάλι τα ίδια. Η ομάδα τι λέει γι αυτό;

Σε 1000-1500 χλμ, θα αλλάξω λαδάκια και θα κάνω ενα σφίξιμο πάλι της κεφαλής, καθώς και ρέγουλα βαλβίδων.

Πάμε τώρα στο κόστος.

Σετ φλάντζες Athena : 63euro + 5 μεταφορικα
Πλάνισμα κεφαλής + λυσε δέσε με νέα τσιμουχάκια 30euro
Έλεγχος και κόλλημα ψυγείου 20 euro

Συνολικό κόστος 118euro για αλλαγή φλάντζας κεφαλής.
Και εδώ θέλω να πώ κάτι. Η εργασία έγινε απο μένα όχι τόσο για να γλιτώσω τα εργατικά όσο γιατι μου αρέσει να μαστορεύω και να ασχολούμαι με τα οχήματα μου. Το κόστος αυτό που ανέφερα παραπάνω, αντιστοιχεί σε λειτουργικά κόστη. Ένα συνεργείο που θα αναλάβει την εργασία θεωρώ απολύτως λογικό να ζητήσει ακομα και 200 εργατικά, καθώς σε αυτα είναι οι εργατοώρες (οι οποίες σε μένα τον άσχετο ήταν αρκετές),ο εξοπλισμός του συνεργείου (τον οποίο τυχαίνει να έχω γιατι όπως σας είπα ασχολούμαι) τις γνώσεις των μηχανικών καθώς και την ευθύνη της ανακατασκευής που φέρει μετα την απομάκρυνση απο το συνεργείο.

Βλέποντας τα 120 σχεδον ευρώ μην πάει κανείς σε συνεργείο και περιμένει τέτοια τιμή. Θα είναι τρελό.

και 200 και 250 ευρω έξτρα θεωρώ πως είναι λογικό να ζητήσουν σε συνεργείο.

Σας ευχαριστώ πολύ για την όποια βοήθεια, όλους αλλα κυρίως τον Ζήση και τον Bill, που μιλήσαμε και επι προσωπικού σε μνματα!

τα λέμε στα Καλάβρυτα  :kalo: :kalo:

*

Αποσυνδεδεμένος zisakos_1986

  • *******
  • 5479
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: Pegaso 650 ie Tibet - Sold | Caponord abs 2004 | Tuono Factory Gen2 Project reborn | Caponord 1060 Big Bore
  • Αντιδράσεις: +4668
Απ: Pegaso 650 I.E. Φλάντζα κεφαλής.
« Απάντηση #86 - : Σεπτέμβριος 20, 2021, 04:25:08 μμ »
Ωραίος! Απροβλημάτιστο και καλοτάξιδο από εδώ και πέρα!  :bye:
Αὐτὰ τὰ δέντρα δὲ βολεύονται μὲ λιγότερο οὐρανό,
αὐτὲς οἱ πέτρες δὲ βολεύονται κάτου ἀπ᾿ τὰ ξένα βήματα,
αὐτὰ τὰ πρόσωπα δὲ βολεύονται παρὰ μόνο στὸν ἥλιο,
αὐτὲς οἱ καρδιὲς δὲ βολεύονται παρὰ μόνο στὸ δίκιο.

*

Αποσυνδεδεμένος titaniumrx

  • *****
  • 460
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: Aprilia Pegaso 650 ie mk04
  • Αντιδράσεις: +717
Απ: Pegaso 650 I.E. Φλάντζα κεφαλής.
« Απάντηση #87 - : Σεπτέμβριος 20, 2021, 04:43:59 μμ »
Αντε με το καλό να το χαρείς.Αλλο κακό να μην σε βρεί!!!!
Για τον έλενχο του θερμοστάτη σου είχα γράψει εδώ και πολύ καιρό.Σου έχω παραθέσει και σε φωτό την διαδικασία.Εννοείτε οτι πρέπει να τον ελέγξεις.Οταν ήταν το μοτέρ κάτω η διαδικασία ήτανε πανεύκολη.
<<ride like you have nothing to prove>>

 

Χρήσιμοι Σύνδεσμοι

Αρχική Σελίδα Όροι Χρήσης