0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
ΥΓ: Δεν φταίει ο πήγασος ρε φίλε. Αεροδυναμική από leopard είχες μαζί του....
Δεν νομίζω να σέρνεται και τόσο για 650 κυβικά
Παράθεση από: Alaniaris στις Ιανουάριος 07, 2009, 12:50:31 πμΔεν νομίζω να σέρνεται και τόσο για 650 κυβικά Να ρωτήσω κάτι.....................το απριλια που γράφει κατω απο τα 200 τι σημαίνει α) αμα φτάσει η βελόνα εκει πήρες τις βαλβίδες στα χέρια;β) σε κάνει επίσημο οδηγό αγωνων.......κατευθείαν στο παγκόσμιο;γ) σιγά μη δείς τέτοια νούμερα μεγάλεδ) άλλο δεν ξέρω δεν απαντώ.......
Πολύ ενδιαφέρουσα φωτογραφία, που υποθέτω έχεις τραβήξει ενώ είχες μαμίσιο γρανάζωμα. Στον δικό μου πήγασο οι 6400σ.α.λ. με πέμπτη (προφανώς) αντιστοιχούν στο κοντέρ σε περίπου 157-158 χ.α.ω., αρκετά κάτω από τα περίπου 168 που δείχνει το δικό σου. Τώρα ποιος από τους δυο μας έχει σφάλμα και σε ποιο όργανο (στροφόμετρο ή ταχύμετρο)... μόνο ένα GPS θα μπορούσε να μας το δείξει!
Μην ξεχνάμε ότι στον Πήγασο έχει παρατηρηθεί κοντέρ που κλέβουν χλμ. Είμαι βέβαιος ότι το δικό μου είναι ένα απ' αυτά.
Παράθεση από: xmen στις Ιανουάριος 07, 2009, 11:51:17 μμΜην ξεχνάμε ότι στον Πήγασο έχει παρατηρηθεί κοντέρ που κλέβουν χλμ. Είμαι βέβαιος ότι το δικό μου είναι ένα απ' αυτά.Κλέβουν εννοείς ότι δείχνουν πιο λίγα ε, ε, ε, ε, ε;;;;; ΕΕΕΕΕΕ;;;;;;;;;;;Πάντως εμένα, τα 165 (κοντέρ) ποτέ δεν τα είχε για πλάκα! Βέβαια, αν δείχνει -10χαω, τότε όκ, τα 155 τα έχει αρκετά εύκολα οπότε... (μ' αρέσει που ασχολούμαστε με την πιο αδιάφορη επίδοση του πήγασου, την τελική του ταχύτητα!! Το "εγώ" μας δεν αντέχει την ψυχολογική ταπείνωση της χαμηλής τελικής! Αλλά τι να κάνουμε, και στις μηχανές παίζει ρόλο το πώς τελειώνουν...)
Παράθεση από: harlek στις Ιανουάριος 08, 2009, 12:00:12 πμΠαράθεση από: xmen στις Ιανουάριος 07, 2009, 11:51:17 μμΜην ξεχνάμε ότι στον Πήγασο έχει παρατηρηθεί κοντέρ που κλέβουν χλμ. Είμαι βέβαιος ότι το δικό μου είναι ένα απ' αυτά.Κλέβουν εννοείς ότι δείχνουν πιο λίγα ε, ε, ε, ε, ε;;;;; ΕΕΕΕΕΕ;;;;;;;;;;;Πάντως εμένα, τα 165 (κοντέρ) ποτέ δεν τα είχε για πλάκα! Βέβαια, αν δείχνει -10χαω, τότε όκ, τα 155 τα έχει αρκετά εύκολα οπότε... (μ' αρέσει που ασχολούμαστε με την πιο αδιάφορη επίδοση του πήγασου, την τελική του ταχύτητα!! Το "εγώ" μας δεν αντέχει την ψυχολογική ταπείνωση της χαμηλής τελικής! Αλλά τι να κάνουμε, και στις μηχανές παίζει ρόλο το πώς τελειώνουν...)Το ότι κλέβουν δεν είναι μόνο ότι λένε λίγα αλλά κλέβουν και προς τα επάνω τις περισσότερες φορές θα έλεγα. Κι όχι μόνο τα ιταλικά αλλά όλα.Είναι θέμα..."prestige"
Χρήσιμοι Σύνδεσμοι