0 μέλη και 4 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Παράθεση από: mixalis_navy στις Απρίλιος 16, 2009, 09:06:11 μμκαι εγω πηγασο εχω.650. ειμαι νεος και τωρα την πηρα την μηχανη μεταχειρισμενη. την ανοιξα και εβγαλε 180 με ευκολια μπορω να πω. δεν ξερω αν μπορει να δωσει παραπανω γιατι εκεινη την ωρα βγηκα σε ανοιχτωμα και ο αερας ηταν σαν να μου εδωσε σφαλιαρα.πιστευω θα εβγαζε λιγο ακομα αν συνεχιζα.Ποσα ....ας πούμε ???+50??Ρε σεις μαζευτείτε ....ο ρόλος του Πήγασου είναι άλλος ....οχι τα 180 ....ή τα 190 ...που δεν ουτως η άλλως ( δεν βγάζει ουτε τα μεν ουτε τα δε !!! )Εκτός αν ειναι κατηφόρα ή έχετε κοντέρ γιαπωνέζικο .....!!! Η χαρα και η τρέλα του πήγασου είναι αλλου ...Ευχομαι καποτε να την ανακαλύψετε !!!
και εγω πηγασο εχω.650. ειμαι νεος και τωρα την πηρα την μηχανη μεταχειρισμενη. την ανοιξα και εβγαλε 180 με ευκολια μπορω να πω. δεν ξερω αν μπορει να δωσει παραπανω γιατι εκεινη την ωρα βγηκα σε ανοιχτωμα και ο αερας ηταν σαν να μου εδωσε σφαλιαρα.πιστευω θα εβγαζε λιγο ακομα αν συνεχιζα.
Παράθεση από: kompimen στις Απρίλιος 07, 2009, 01:03:50 μμνα πω και εγώ που έχω και πήγασο!!!!! 165 στο χέλι και μπαμ μπαμ!!!!δεν το κηνυγησα για παραπάνω αλλά πιστεύω πως κανένα ταλιράκι ακόμα θα το έχει!!!! Και πώς κρατιόσουνα ρε Μενέλαε??????
να πω και εγώ που έχω και πήγασο!!!!! 165 στο χέλι και μπαμ μπαμ!!!!δεν το κηνυγησα για παραπάνω αλλά πιστεύω πως κανένα ταλιράκι ακόμα θα το έχει!!!!
Καλησπέρα, σήμερα στο δρόμο αθηνών κορίνθου πριν την έναρξη της κακιάς σκάλας προς αθήνα--όταν έγραφε το κοντέρ περίπου 150 άρχιζε και έτρεμε ένιωθα ότι τρέμανε μπροστά και κουνούσε υπερβολικά--φοβηθηκα και χαμήλωσα λίγο--τι μπορεί να συμβαίνει??
Όταν πήρα τον δικό μου Πήγασο, κάπου το 2003 πρέπει να ήταν, μεταχειρισμένο, μοντέλο του 1999 με καρμπυρατέρ φυσικά, ένα από αυτά που μου κάνανε εντύπωση ήταν η αδυναμία του στις χαμηλές στροφές, και η έλλειψη νεύρου. Δεν ήξερα πως να ψαχτώ δεν μπορούσα να πιστέψω ότι ήταν τόσο αδύναμο, με τους μηχανικούς δεν τα πήγαινα και τόσο καλά, και έκατσα λοιπόν να βρώ πληροφορίες για το τι φταίει και πως θα το βελτιώσω. Τότε βρήκα πολλές πληροφορίες στο ιταλικό φόρουμ του apriliaontheroad. Μετά από πολλές ερωτήσεις σε ένα τύπο εκεί τον Sergio, ο οποίος τότε είχε κάνει 120.000χλμ στον πήγασό του, όλα τα σέρβις μόνος του,και τον Lucas, που είναι ο moderatorας εκεί, μου είπαν να δοκιμάσω κάποιες ρυθμίσεις στις βίδες του καρμπυρατέρ, στη βελόνα, να αλλάξω το μπουζί και τις καλωδιώσεις του μπουζί. Το αποτέλεσμα λοιπόν είναι ότι ποτέ δεν ξανακλώτσησε στα χαμηλά, παίρνει μπρος άμεσα με την πρώτη και φτάνει άνετα τα 180 χλμ.
εχεις δίκιοε λοιπόν : στο δρόμο αθηνών κορίνθου πριν την έναρξη της κακιάς σκάλας προς αθήνα--όταν έγραφε το κοντέρ περίπου 150 άρχιζε και έτρεμε ένιωθα ότι τρέμανε μπροστά και κουνούσε υπερβολικά--φοβηθηκα και χαμήλωσα λίγο--τι μπορεί να συμβαίνει??Να σημειωθεί έχω μπαγκαζιέρα την Givi 52liter--μικρή ζελατίνα--προφόρτιση στο μέγιστο -- καινούρια λάστιχα προ 2 μηνών--ΜΟΝΟΚΑΒΑΛΟΣ(δυστυχώς..χαχαχα)--για σέρβις θέλει ακόμη 1000km--αυτά τα ολίγα..Επίσης θα ήθελα να μάθω την προφόρτιση της ανάρτησης σε τι καταστάσεις και πότε θα πρέπει να την ρυθμίζω??
Παιδιά οι ταχύτητες που αναφέρεται είναι σε τι εξοπλισμό πάνω?/Δόλε έχετε την μεγάλη ζελατίνα -- μπαγκαζιέρα??επίσης τα νέα λάστιχα έχουν σημασία στο να μη αποδίδει αυτά που πρέπει η μηχανή
Χρήσιμοι Σύνδεσμοι