0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

*

mixalis_navy

Απ: Τελικη ταχυτητα..
« Απάντηση #60 - : Απρίλιος 17, 2009, 04:16:57 μμ »
και εγω πηγασο εχω.650. ειμαι νεος και τωρα την πηρα την μηχανη μεταχειρισμενη. την ανοιξα και εβγαλε 180 με ευκολια μπορω να πω. δεν ξερω αν μπορει να δωσει παραπανω γιατι εκεινη την ωρα βγηκα σε ανοιχτωμα και ο αερας ηταν σαν να μου εδωσε σφαλιαρα.πιστευω θα εβγαζε λιγο ακομα αν συνεχιζα.

Ποσα ....ας πούμε ???

+50??


Ρε σεις μαζευτείτε ....ο ρόλος του Πήγασου είναι άλλος ....

οχι τα 180 ....ή τα 190 ...που δεν ουτως η άλλως ( δεν βγάζει ουτε τα μεν ουτε τα δε !!! )

Εκτός αν ειναι κατηφόρα ή έχετε κοντέρ γιαπωνέζικο .....!!!

Η χαρα και η τρέλα του πήγασου είναι αλλου ...

Ευχομαι καποτε να την ανακαλύψετε !!!  :ohyes:


φιλε μου εχεις απολυτο δικιο.και εγω για αλλη χρηση τον πηρα τον πηγασο και οχι για να τρεχω.ειμαι πιο adventure τυπος.απλως ανεφερα ποσο μου εδειξε.ενας φιλος μου ερχοταν απο πισω με 170 (με renault clio και δεν πηγαινε αλλο) και δεν με εφτανε παντως.απο εκει και περα γνωμη καθενος. δεν εχω κανενα λογο να λεω βλακειες.οσο για την ταχυτητα αντε να εβγαζε +5 η + 10 το πολυ και δεν ελεγα για παραπανω.
« Τελευταία τροποποίηση: Απρίλιος 17, 2009, 04:18:43 μμ από mixalis_navy »

*

kompimen

Απ: Τελικη ταχυτητα..
« Απάντηση #61 - : Απρίλιος 17, 2009, 04:22:51 μμ »
να πω και εγώ που έχω και πήγασο!!!!! :se: :se: :se: :se: :se: :se: :se:


165 στο χέλι και μπαμ μπαμ!!!!

δεν το κηνυγησα για παραπάνω αλλά πιστεύω πως κανένα ταλιράκι ακόμα θα το έχει!!!! :ohyes: :ohyes: :ohyes: :ohyes:

Και πώς κρατιόσουνα ρε Μενέλαε?????? :P :P :P

με ιμάντες!!!! :tez: :tez: :tez:

*

gus40

Απ: Τελικη ταχυτητα..
« Απάντηση #62 - : Απρίλιος 17, 2009, 08:57:54 μμ »
Δε νομιζω οτι ο πηγασος ειναι μηχανακι με σκοπο το τελικιασμα!!!!!!!! :ohyes: :ohyes:

*

nkriaras

Απ: Τελικη ταχυτητα..
« Απάντηση #63 - : Ιούλιος 10, 2009, 10:27:19 μμ »
Καλησπέρα, σήμερα στο δρόμο αθηνών κορίνθου πριν την έναρξη της κακιάς σκάλας προς αθήνα--όταν έγραφε το κοντέρ περίπου 150 άρχιζε και έτρεμε ένιωθα ότι τρέμανε μπροστά και κουνούσε υπερβολικά--φοβηθηκα και χαμήλωσα λίγο--τι μπορεί να συμβαίνει??

*

Αποσυνδεδεμένος apriliabikers.gr

  • *********
  • 17379
  • Αντιδράσεις: +16
Απ: Τελικη ταχυτητα..
« Απάντηση #64 - : Ιούλιος 10, 2009, 10:39:34 μμ »
Καλησπέρα, σήμερα στο δρόμο αθηνών κορίνθου πριν την έναρξη της κακιάς σκάλας προς αθήνα--όταν έγραφε το κοντέρ περίπου 150 άρχιζε και έτρεμε ένιωθα ότι τρέμανε μπροστά και κουνούσε υπερβολικά--φοβηθηκα και χαμήλωσα λίγο--τι μπορεί να συμβαίνει??
Δώσε περισσότερες λεπτομέρειες.
Έχεις μπαγκαζιέρα?
Ήσουν δικαβαλος-μονοκαβαλος?
Έχεις βαλει πρόσφατα καινούρια λάστιχα?
Τα τα λάδια της ανάρτησης πόσα χλμ έχουν κανει?
Η ζελατίνα σου είναι η ψηλή, η χαμηλή?

*

nkriaras

Απ: Τελικη ταχυτητα..
« Απάντηση #65 - : Ιούλιος 10, 2009, 10:43:51 μμ »
εχεις δίκιοε λοιπόν : στο δρόμο αθηνών κορίνθου πριν την έναρξη της κακιάς σκάλας προς αθήνα--όταν έγραφε το κοντέρ περίπου 150 άρχιζε και έτρεμε ένιωθα ότι τρέμανε μπροστά και κουνούσε υπερβολικά--φοβηθηκα και χαμήλωσα λίγο--τι μπορεί να συμβαίνει??Να σημειωθεί έχω μπαγκαζιέρα την Givi 52liter--μικρή ζελατίνα--προφόρτιση στο μέγιστο -- καινούρια λάστιχα προ 2 μηνών--ΜΟΝΟΚΑΒΑΛΟΣ(δυστυχώς..χαχαχα)--για σέρβις θέλει ακόμη 1000km--αυτά τα ολίγα..Επίσης θα ήθελα να μάθω την προφόρτιση της ανάρτησης σε τι καταστάσεις και πότε θα πρέπει να την ρυθμίζω??
« Τελευταία τροποποίηση: Ιούλιος 10, 2009, 10:57:02 μμ από nkriaras »

*

Αποσυνδεδεμένος Vasilis

  • ***
  • 165
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: +5
Απ: Τελικη ταχυτητα..
« Απάντηση #66 - : Ιούλιος 11, 2009, 12:08:50 πμ »
Όταν πήρα τον δικό μου Πήγασο, κάπου το 2003 πρέπει να ήταν, μεταχειρισμένο, μοντέλο του 1999 με καρμπυρατέρ φυσικά, ένα από αυτά που μου κάνανε εντύπωση ήταν η αδυναμία του στις χαμηλές στροφές, και η έλλειψη νεύρου. Δεν ήξερα πως να ψαχτώ δεν μπορούσα να πιστέψω ότι ήταν τόσο αδύναμο, με τους μηχανικούς δεν τα πήγαινα και τόσο καλά, και έκατσα λοιπόν να βρώ πληροφορίες για το τι φταίει και πως θα το βελτιώσω. Τότε βρήκα πολλές πληροφορίες στο ιταλικό φόρουμ του apriliaontheroad.
Μετά από πολλές ερωτήσεις σε ένα τύπο εκεί τον Sergio, ο οποίος τότε είχε κάνει 120.000χλμ στον πήγασό του, όλα τα σέρβις μόνος του,και τον Lucas, που είναι ο moderatorας εκεί, μου είπαν να δοκιμάσω κάποιες ρυθμίσεις στις βίδες του καρμπυρατέρ, στη βελόνα, να αλλάξω το μπουζί και τις καλωδιώσεις του μπουζί. Το αποτέλεσμα λοιπόν είναι ότι ποτέ δεν ξανακλώτσησε στα χαμηλά, παίρνει μπρος άμεσα με την πρώτη και φτάνει άνετα τα 180 χλμ.

*

Αποσυνδεδεμένος apriliabikers.gr

  • *********
  • 17379
  • Αντιδράσεις: +16
Απ: Τελικη ταχυτητα..
« Απάντηση #67 - : Ιούλιος 11, 2009, 12:17:25 πμ »
Όταν πήρα τον δικό μου Πήγασο, κάπου το 2003 πρέπει να ήταν, μεταχειρισμένο, μοντέλο του 1999 με καρμπυρατέρ φυσικά, ένα από αυτά που μου κάνανε εντύπωση ήταν η αδυναμία του στις χαμηλές στροφές, και η έλλειψη νεύρου. Δεν ήξερα πως να ψαχτώ δεν μπορούσα να πιστέψω ότι ήταν τόσο αδύναμο, με τους μηχανικούς δεν τα πήγαινα και τόσο καλά, και έκατσα λοιπόν να βρώ πληροφορίες για το τι φταίει και πως θα το βελτιώσω. Τότε βρήκα πολλές πληροφορίες στο ιταλικό φόρουμ του apriliaontheroad.
Μετά από πολλές ερωτήσεις σε ένα τύπο εκεί τον Sergio, ο οποίος τότε είχε κάνει 120.000χλμ στον πήγασό του, όλα τα σέρβις μόνος του,και τον Lucas, που είναι ο moderatorας εκεί, μου είπαν να δοκιμάσω κάποιες ρυθμίσεις στις βίδες του καρμπυρατέρ, στη βελόνα, να αλλάξω το μπουζί και τις καλωδιώσεις του μπουζί. Το αποτέλεσμα λοιπόν είναι ότι ποτέ δεν ξανακλώτσησε στα χαμηλά, παίρνει μπρος άμεσα με την πρώτη και φτάνει άνετα τα 180 χλμ.
:kalo: :kalo: :kalo:

respect  στους τυπους και στα φορουμ πο βοηθάνε κοσμο... :bye: :bye:

*

Αποσυνδεδεμένος apriliabikers.gr

  • *********
  • 17379
  • Αντιδράσεις: +16
Απ: Τελικη ταχυτητα..
« Απάντηση #68 - : Ιούλιος 11, 2009, 12:31:38 πμ »
εχεις δίκιοε λοιπόν : στο δρόμο αθηνών κορίνθου πριν την έναρξη της κακιάς σκάλας προς αθήνα--όταν έγραφε το κοντέρ περίπου 150 άρχιζε και έτρεμε ένιωθα ότι τρέμανε μπροστά και κουνούσε υπερβολικά--φοβηθηκα και χαμήλωσα λίγο--τι μπορεί να συμβαίνει??Να σημειωθεί έχω μπαγκαζιέρα την Givi 52liter--μικρή ζελατίνα--προφόρτιση στο μέγιστο -- καινούρια λάστιχα προ 2 μηνών--ΜΟΝΟΚΑΒΑΛΟΣ(δυστυχώς..χαχαχα)--για σέρβις θέλει ακόμη 1000km--αυτά τα ολίγα..Επίσης θα ήθελα να μάθω την προφόρτιση της ανάρτησης σε τι καταστάσεις και πότε θα πρέπει να την ρυθμίζω??
Όταν κουβαλάς μπαγκαζιέρα (κι ειδικά αυτές με μαξιλαράκι) υπάρχει μια αστάθεια με τον πήγασο σε αυτές τις ταχύτητες ισως και πιο κάτω ακόμα. Αυτό γίνεται από τον αέρα που εγκλωβίζεται ανάμεσα σε σένα και στην μπαγκαζιερα. Αν είναι δικάβαλος δεν έχεις πρόβλημα.(Τσεκαρισμένο αυτό).
Όλα αυτά πάντα με την προϋπόθεση ότι το μπροστά λάστιχο, ανάρτηση, ρουλεμάν τροχού είναι οκ.
Όσο για την προφόρτιση καλό είναι να την έχεις λιγο πριν το τέρμα, (εφόσον η ανάρτηση σου είναι οκ), και την απόσβεση επαναφοράς περίπου στην μέση. :bye:

*

nkriaras

Απ: Τελικη ταχυτητα..
« Απάντηση #69 - : Ιούλιος 11, 2009, 11:19:25 πμ »
η προφόρτιση σε τι καταστάσεις και σε τι συνθήκες την κάνουμε πιο soft . medium. hard.??

*

nkriaras

Απ: Τελικη ταχυτητα..
« Απάντηση #70 - : Ιούλιος 11, 2009, 12:42:51 μμ »
Παιδιά οι ταχύτητες που αναφέρεται είναι σε τι εξοπλισμό πάνω?/Δόλε έχετε την μεγάλη ζελατίνα -- μπαγκαζιέρα??επίσης τα νέα λάστιχα έχουν σημασία στο να μη αποδίδει αυτά που πρέπει η μηχανή

*

Αποσυνδεδεμένος apriliabikers.gr

  • *********
  • 17379
  • Αντιδράσεις: +16
Απ: Τελικη ταχυτητα..
« Απάντηση #71 - : Ιούλιος 11, 2009, 01:45:06 μμ »
Παιδιά οι ταχύτητες που αναφέρεται είναι σε τι εξοπλισμό πάνω?/Δόλε έχετε την μεγάλη ζελατίνα -- μπαγκαζιέρα??επίσης τα νέα λάστιχα έχουν σημασία στο να μη αποδίδει αυτά που πρέπει η μηχανή
Λιγακι τα εχεις μπερδέψει.
Κανε μια βόλτα στο site και διάβασε τα σχετικά θέματα του πήγασου και θα βρεις απαντήσεις.

Όχι, τα νέα λάστιχα δεν έχουν πρόβλημα στην απόδοση, πάρα μόνο αν είναι ελαττωματικά.
Καλό διάβασμα. :bye:

*

Αποσυνδεδεμένος apriliabikers.gr

  • *********
  • 17379
  • Αντιδράσεις: +16
Απ: Τελικη ταχυτητα..
« Απάντηση #72 - : Ιούλιος 17, 2009, 12:33:39 μμ »
ξαναλέμε...

1.εαν τα λάστιχα ειναι ο.κ.  - που μαλλον ειναι..
2. εαν τα λαδια στα πηρούνια σου ειναι ο.κ.
3. εαν πριν με τις ιδιες συνθηκες  -μπαγκαζιέρα ζελατινα κτλ- δε σου το ξαναεκανε

τοτε ειναι θεμα ανα΄ρτησης.... αν εχεις και πολλά κλμ επάνω... ειτε τη σφιγγεις ειτε την αλλάζεις αναλόγως...

το κούνημα που αναφερω ειναι τρεμουλο εντονο και ψαλίδισμα στο τιμόνι ΜΟΝΟ σε υψηλές ταχυτητες οπως ειπες 150-155 .... και μετα...



Υ.Γ.
σε αντιθεση με τα λεγομενα του powerphot ταξιδευα με μπαγκαζιερα και μονος με 160 και δεν ειχα πρόβλημα απο κουνήματα....

στο οτι δικάβαλος ειναι πιο σταθερο καιχωρις μπαγκαζιέρα συμφωνω.... :bye: :bye: :bye:

 

Χρήσιμοι Σύνδεσμοι

Αρχική Σελίδα Όροι Χρήσης