0 μέλη και 3 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Παράθεση από: El Presidente στις Απρίλιος 18, 2009, 08:29:52 πμΓενικοτερα,ειναι μια παρα πολυ καλη αναρτηση-με πολλες δυνατοτητες-κ μεταμορφωνει,οντως,ριζικα τη συμπεριφορα της μοτ/τας.Λογικά η μεταμόρφωση είναι η ίδια με εκείνη που νιώθεις αν μπεις στον (μεγάλο, είναι η αλήθεια) κόπο να ρυθμίσεις την προφόρτιση του ελατηρίου της μαμά ανάρτησης με το ειδικό κλειδί. Το ίδιο αμορτισέρ δεν κατ' ουσίαν;
Γενικοτερα,ειναι μια παρα πολυ καλη αναρτηση-με πολλες δυνατοτητες-κ μεταμορφωνει,οντως,ριζικα τη συμπεριφορα της μοτ/τας.
αν και νομίζω πως το ελατήριο απο το TIBET ειναι λιγο πιο σκληρό !
Ισως μπορουσες να την βρεις πολυ πιο φθηνα. οποιος ενδιαφερεται κοιταξτε το.1- http://cgi.ebay.co.uk/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&ssPageName=STRK:MEWAX:IT&item=3303146481962- http://cgi.ebay.co.uk/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&ssPageName=STRK:MEWAX:IT&item=390037313601
Παράθεση από: saddle69 στις Απρίλιος 20, 2009, 12:12:46 μμ αν και νομίζω πως το ελατήριο απο το TIBET ειναι λιγο πιο σκληρό ! Α, αν ισχύει αυτό τότε η "σούστα" του Tibet είναι η τέλεια σούστα!
Όταν λέμε ότι η πίσω ανάρτηση δεν είναι επισκευάσιμη τι εννοούμε? Όταν δηλαδή τα παίξει πάει? Απλά την πετάμε?EINAI επισκευασιμη.Απλα..πρεπει να βρεις καποιον που:1.Να εχει την ορεξη να το κανει κ' 2.Που θα παρει το ρισκο να ξαναλυσει κ ξαναδεσει-σε περιπτωση που δεν πετυχει η επεμβαση με την πρωτη.Κ επειδη αυτο το ρισκο-πιθανα θα ανεβασει παρα πολυ το κοστος της επισκευης,κ θα στραβωσει ο πελατης,γι'αυτο κ λενε πλεον οι ειδικοι:"Δεν Επισκευαζεται" Η πίσω ανάρτηση με προφόρτηση από το Tibet είναι επισκευάσιμη? Γιατί αν είναι τότε σκεφτόμουνα σαν καλή λύση πίσω ανάρτηση από Tibet με ελατήρια WP (αν είναι εφικτό). Νομίζω πως δεν θα είναι άσχημα.ΔΕΝ χρειαζεται αλλαγη ελατηριου.Το δικο της ειναι ηδη Παρα Πολυ Καλο!Μπροστά αναρτήσεις:Τα ανάποδα πιρούνια από τον Πήγασο Cube ταιριάζουν στο ie του 2004; Κάπου διάβασα παλαιότερα πως ταιριάζουν (νομίζω πως ο πρόεδρος το είχε γράψει). Αν μπουν βελτιώνουν την οδική συμπεριφορά της μοτοσικλέτας; Αυτό που σκεφτόμουν είναι αλλαγή εμπρόσθιων πιρουνιών και ελατήρια WP για το μπροστινό σύστημα.
Όταν λέμε ότι η πίσω ανάρτηση δεν είναι επισκευάσιμη τι εννοούμε? Όταν δηλαδή τα παίξει πάει? Απλά την πετάμε?ΔΕΝ χρειαζεται αλλαγη ελατηριου.Το δικο της ειναι ηδη Παρα Πολυ Καλο!
Αλλάζοντας το μπροστινό θα πρέπει να γίνει κάποια μετατροπή και στο πίσω σύστημα? Ή δεν χρειάζεται.?
Παράθεση από: KAKTOS στις Απρίλιος 25, 2009, 06:32:54 μμΑλλάζοντας το μπροστινό θα πρέπει να γίνει κάποια μετατροπή και στο πίσω σύστημα? Ή δεν χρειάζεται.?Νομίζω ότι δεν είναι ότι καλύτερο μπροστά να είναι τσίτα και πίσω βάρκα..Αν αλλάξεις ένα από τα δύο επηρεάζεται όλη η γεωμετρία της μηχανής οπότε μάλλον θα πρέπει να κάνεις διορθωτικές ρυθμίσεις στην έτερη ανάρτηση...
Καλησπερα και απο μενα...μετα απο πολυ καιρο!Χθες παρελαβα κι εγω τη συγκεκριμενη αναρτηση με τηλεπροφορτιση απο Ιταλια.Κοστος 225 ευρω + 35 ευρω μεταφορικα= 260 ευρω.Εδω μου ζητουσαν περιπου 450+70 περαστικα για την απλη.Εχω την εντυπωση πως δεν ειναι ακριβως ιδια με την φωτο που εχει βαλει ο EAGLE.
Χρήσιμοι Σύνδεσμοι