0 μέλη και 3 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

*

Αποσυνδεδεμένος bluesman

  • *****
  • 272
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ ΡΥΘΜΙΖΟΜΕΝΗΣ ΠΙΣΩ ΑΝΑΡΤΗΣΗΣ SACHS
« Απάντηση #15 - : Απρίλιος 25, 2009, 02:05:00 μμ »
Οταν λεμε δεν ειναι επισκευασιμη εννουμε δεν ειναι ευκολα επισκευασιμες. Δεν εχει προβλεφθει τροπος ανοιγματος για αλλαγη υγρων η για αλλαγη τσιμουχων. Καποιοι το εκαναν (βλεπε K-SHOCK Αθηνα) αλλα οχι πλεον γιατι δεν βρισκουν ανταλλακτικα, κατι ροδελες και κατι τετοια που χρειαζονται αλλα κι αυτοι που πλεον επισκευαζουν (πχ ενας εδω θεσσαλονικη ζητανε τρελλα λεφτα 200 ευρω!). Στην Αγγλια βρηκα μαγαζι που επισκευαζει με 90 ευρω αλλα βαλε και μεταφορικα και οτι θα περιμενεις 2 βδομαδες τουλαχιστον χωρις μηχανη.... Συμπερασμα ο μονος τροπος να επισκευασεις αναρτηση απο πηγασσο και να συμφερει οικονομικα ειναι να το κανεις μονος σου. Καποιος εδω μεσα ειχε ποσταρει ενα αρχειο στα ισπανικα με τον τροπο επισκευης... Αυτα! Με λιγα λογια: Αν θες να κρατησεις τον πηγασσο καιρο βαζεις μια after market αναρτηση τα σκας κανονικα (Hagon 390 euro, WP 625 euro, Biturbo, Ohlins κλπ) ολες αυτες επισκευασιμες ευκολα και με εγγυηση. Αν δεν προκειται να τον παρεις μαζι σου στην αλλη ζωη ζητω το ebay! Μεταχειρισμενα υπαρχουν, After market της aprilia επισης βεβαια μη επισκευασιμα! Αυτα...
Aprilia:όσο με πληγώνεις, τόσο με πορώνεις!

*

Αποσυνδεδεμένος apriliabikers.gr

  • *********
  • 17379
  • Αντιδράσεις: +16
Απ: ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ ΡΥΘΜΙΖΟΜΕΝΗΣ ΠΙΣΩ ΑΝΑΡΤΗΣΗΣ SACHS
« Απάντηση #16 - : Απρίλιος 25, 2009, 02:24:03 μμ »
Bitubo & ΟHlins ....δεν υπάρχουν πια ...για Πηγασο !!  :(

τουλάχιστον στην Ελλάδα !!!

Προσωπικά το θεωρώ απαράδεκτο ....αλλα τι να πεις !!

*

El Presidente

Απ: ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ ΡΥΘΜΙΖΟΜΕΝΗΣ ΠΙΣΩ ΑΝΑΡΤΗΣΗΣ SACHS
« Απάντηση #17 - : Απρίλιος 25, 2009, 05:25:34 μμ »
Γενικοτερα,ειναι μια παρα πολυ καλη αναρτηση-με πολλες δυνατοτητες-κ μεταμορφωνει,οντως,ριζικα τη συμπεριφορα της μοτ/τας.

Λογικά η μεταμόρφωση είναι η ίδια με εκείνη που νιώθεις αν μπεις στον (μεγάλο, είναι η αλήθεια) κόπο να ρυθμίσεις την προφόρτιση του ελατηρίου της μαμά ανάρτησης με το ειδικό κλειδί. Το ίδιο αμορτισέρ δεν κατ' ουσίαν;
Δεν εχει καμια σχεση! Διοτι:
1.ΔΕΝ ειναι ακριβως ιδιες-σε ποιοτητα κ λειτουργια-αναρτησεις...κ'
2.Με αυτην του Tibet>εχεις την ευχερια>να μεταμορφωνεις πανευκολα κ αμεσα-ανα πασα στιγμη-το στησιμο κ τη συμπεριφορα της μοτ/τας(λογω τηλε-προφορτισης)

αν και νομίζω πως το ελατήριο απο το TIBET ειναι λιγο πιο σκληρό !
Ειναι :ohyes: λιγο πιο σκληρο..."λιγο" πιο μεγαλο...κ το αμορτισερ εχει "λιγο" μεγαλυτερη διαδρομη απο το απλο του Πηγασου.

Ισως μπορουσες να την βρεις πολυ πιο φθηνα. οποιος ενδιαφερεται κοιταξτε το.
1- http://cgi.ebay.co.uk/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&ssPageName=STRK:MEWAX:IT&item=330314648196
2- http://cgi.ebay.co.uk/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&ssPageName=STRK:MEWAX:IT&item=390037313601
"Item has ended"

:ohyes: :ohyes: αν και νομίζω πως το ελατήριο απο το TIBET ειναι λιγο πιο σκληρό !
Α, αν ισχύει αυτό τότε η "σούστα" του Tibet είναι η τέλεια σούστα!  :)
Ειναι...οντως :ohyes:
Μην ξεχνατε οτι ο συμφορουμιτης "Patman">την ειχε επιλεξει για να "τρεχει" τον Πηγασαρα του στο πρωταθλημα Super-Motard :kalo:

Όταν λέμε ότι η πίσω ανάρτηση δεν είναι επισκευάσιμη τι εννοούμε? Όταν δηλαδή τα παίξει πάει? Απλά την πετάμε?

EINAI επισκευασιμη.
Απλα..πρεπει να βρεις καποιον που:1.Να εχει την ορεξη να το κανει κ' 2.Που θα παρει το ρισκο να ξαναλυσει κ ξαναδεσει-σε περιπτωση που δεν πετυχει η επεμβαση με την πρωτη.
Κ επειδη αυτο το ρισκο-πιθανα θα ανεβασει παρα πολυ το κοστος της επισκευης,κ θα στραβωσει ο πελατης,γι'αυτο κ λενε πλεον οι ειδικοι:"Δεν Επισκευαζεται" ;)


Η πίσω ανάρτηση με προφόρτηση από το Tibet είναι επισκευάσιμη? Γιατί αν είναι τότε σκεφτόμουνα σαν καλή λύση πίσω ανάρτηση από Tibet με ελατήρια WP (αν είναι εφικτό). Νομίζω πως δεν θα είναι άσχημα.

ΔΕΝ χρειαζεται αλλαγη ελατηριου.Το δικο της ειναι ηδη Παρα Πολυ Καλο!

Μπροστά αναρτήσεις:
Τα ανάποδα πιρούνια από τον Πήγασο Cube ταιριάζουν στο ie του 2004; Κάπου διάβασα παλαιότερα πως ταιριάζουν (νομίζω πως ο πρόεδρος το είχε γράψει). Αν μπουν βελτιώνουν την οδική συμπεριφορά της μοτοσικλέτας; Αυτό που σκεφτόμουν είναι αλλαγή εμπρόσθιων πιρουνιών και ελατήρια WP για το μπροστινό σύστημα. 
Για να το κανεις αυτο>πρεπει να παρεις ολοκλρο το "μπροστινο" σε πακετο!
Εννοω>ΜΑΖΙ με τις τιμονοπλακες.
Μονον ετσι γινεται>κ ετσι Ταιριαζει απολυτα,διοτι τα ρουλμαν του "λαιμου" ειναι Ακριβως τα ιδια.
Και ΝΑΙ!!...Αξιζει η μετατροπη...το αναποδο της Martzoki>ειναι κλασεις ανωτερο απο το "σουμιέ" συμβατικο των ie>το οποιο μπηκε για να χαμηλωσει το κοστος παραγωγης(κυριως)-αλλα-κ το συνολικο υψος της μοτ/τας,σε συνδιασμο με το χαμηλοτερο-μαλακότερο- κ-μικροτερης διαδρομης πισω αμορτισερ>ωστε να γινει συνολικα το πακετο πιο χαμηλο-πιο μαλακο- κ' -πιο φιλικο στη χρηση για τα χαμηλο-μεσαια αναστηματα..


Αυτα....ελπιζω...να σας καλυψα............ :bye:


« Τελευταία τροποποίηση: Απρίλιος 25, 2009, 05:32:37 μμ από El Presidente »

*

KAKTOS

Απ: ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ ΡΥΘΜΙΖΟΜΕΝΗΣ ΠΙΣΩ ΑΝΑΡΤΗΣΗΣ SACHS
« Απάντηση #18 - : Απρίλιος 25, 2009, 06:32:54 μμ »

[/quote]
Όταν λέμε ότι η πίσω ανάρτηση δεν είναι επισκευάσιμη τι εννοούμε? Όταν δηλαδή τα παίξει πάει? Απλά την πετάμε?
ΔΕΝ χρειαζεται αλλαγη ελατηριου.Το δικο της ειναι ηδη Παρα Πολυ Καλο!
OK!!!

Αλλά είναι επισκευάσιμη? Ή για να το εκφράσω καλυτέρα αναλαμβάνουν την επισκευή της?


[/quote]
Για να το κανεις αυτο>πρεπει να παρεις ολοκλρο το "μπροστινο" σε πακετο!
Εννοω>ΜΑΖΙ με τις τιμονοπλακες.
Μονον ετσι γινεται>κ ετσι Ταιριαζει απολυτα,διοτι τα ρουλμαν του "λαιμου" ειναι Ακριβως τα ιδια.
Και ΝΑΙ!!...Αξιζει η μετατροπη...το αναποδο της Martzoki>ειναι κλασεις ανωτερο απο το "σουμιέ" συμβατικο των ie>το οποιο μπηκε για να χαμηλωσει το κοστος παραγωγης(κυριως)-αλλα-κ το συνολικο υψος της μοτ/τας,σε συνδιασμο με το χαμηλοτερο-μαλακότερο- κ-μικροτερης διαδρομης πισω αμορτισερ>ωστε να γινει συνολικα το πακετο πιο χαμηλο-πιο μαλακο- κ' -πιο φιλικο στη χρηση για τα χαμηλο-μεσαια αναστηματα..


Αυτα....ελπιζω...να σας καλυψα............ :bye:
[/quote]

Αλλάζοντας το μπροστινό θα πρέπει να γίνει κάποια μετατροπή και στο πίσω σύστημα? Ή δεν χρειάζεται.?

*

Αποσυνδεδεμένος apriliabikers.gr

  • *********
  • 17379
  • Αντιδράσεις: +16
Απ: ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ ΡΥΘΜΙΖΟΜΕΝΗΣ ΠΙΣΩ ΑΝΑΡΤΗΣΗΣ SACHS
« Απάντηση #19 - : Απρίλιος 25, 2009, 06:57:24 μμ »
Αλλάζοντας το μπροστινό θα πρέπει να γίνει κάποια μετατροπή και στο πίσω σύστημα? Ή δεν χρειάζεται.?

Νομίζω ότι δεν είναι ότι καλύτερο μπροστά να είναι τσίτα και πίσω βάρκα..

Αν αλλάξεις ένα από τα δύο επηρεάζεται όλη η γεωμετρία της μηχανής οπότε μάλλον θα πρέπει να κάνεις διορθωτικές ρυθμίσεις στην έτερη ανάρτηση...

*

El Presidente

Απ: ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ ΡΥΘΜΙΖΟΜΕΝΗΣ ΠΙΣΩ ΑΝΑΡΤΗΣΗΣ SACHS
« Απάντηση #20 - : Απρίλιος 25, 2009, 07:27:20 μμ »
Αλλάζοντας το μπροστινό θα πρέπει να γίνει κάποια μετατροπή και στο πίσω σύστημα? Ή δεν χρειάζεται.?

Νομίζω ότι δεν είναι ότι καλύτερο μπροστά να είναι τσίτα και πίσω βάρκα..

Αν αλλάξεις ένα από τα δύο επηρεάζεται όλη η γεωμετρία της μηχανής οπότε μάλλον θα πρέπει να κάνεις διορθωτικές ρυθμίσεις στην έτερη ανάρτηση...
ΑΑΑΑΑΑυτό Ακριβως! :ohyes:... :kalo:

*

KAKTOS

Απ: ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ ΡΥΘΜΙΖΟΜΕΝΗΣ ΠΙΣΩ ΑΝΑΡΤΗΣΗΣ SACHS
« Απάντηση #21 - : Απρίλιος 25, 2009, 11:15:35 μμ »
Αλλάζοντας το μπροστινό θα πρέπει να γίνει κάποια μετατροπή και στο πίσω σύστημα? Ή δεν χρειάζεται.?

Νομίζω ότι δεν είναι ότι καλύτερο μπροστά να είναι τσίτα και πίσω βάρκα..

Αν αλλάξεις ένα από τα δύο επηρεάζεται όλη η γεωμετρία της μηχανής οπότε μάλλον θα πρέπει να κάνεις διορθωτικές ρυθμίσεις στην έτερη ανάρτηση...

 :thnk: :thnk:

Και για να γίνουν όλα αυτά θέλει…. Μάστορα τζιμάνι και μάλλον ένα σκασμό χρήματα.

Το αποτέλεσμα ΙΣΩΣ  είναι καλό αλλά θέλει αρκετή σκέψη το θέμα και ακόμα περισσότερο ψάξιμο.

Ίσως τελικά απλά πάει πίσω μια καλή aftermarket όπως WP κομπλέ. Και μπροστά απλά αλλαγή ελατηρίων.

Θα το σκεφτώ  :thnk: :thnk:

Σας ευχαριστώ για τις απαντήσεις όλους.
 :bye: :bye:


*

Αποσυνδεδεμένος cool

  • *****
  • 598
  • Φύλο: Άντρας
  • Μοντέλο μηχανής: kawasaki versys 650
  • Αντιδράσεις: +64
Απ: ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ ΡΥΘΜΙΖΟΜΕΝΗΣ ΠΙΣΩ ΑΝΑΡΤΗΣΗΣ SACHS
« Απάντηση #22 - : Απρίλιος 26, 2009, 10:41:35 πμ »
Αλλάζοντας το μπροστινό θα πρέπει να γίνει κάποια μετατροπή και στο πίσω σύστημα? Ή δεν χρειάζεται.?

Νομίζω ότι δεν είναι ότι καλύτερο μπροστά να είναι τσίτα και πίσω βάρκα..

Αν αλλάξεις ένα από τα δύο επηρεάζεται όλη η γεωμετρία της μηχανής οπότε μάλλον θα πρέπει να κάνεις διορθωτικές ρυθμίσεις στην έτερη ανάρτηση...
+1000 εγω εσφηξα την πισω αναρτηση αρκετα απο τη βιδα στο κατω μερος του αμορτισερ μια μερα και πηγα στον μπραλο,απλα τρομαξα. η μηχανη δεν εστριβε με τιποτα.σταματησα στην ακρη και ξαναρυθμισα την βιδα εκει που την ειχα και ολα ο.κ
θανασης  ΛΑΜΙΑ

*

Αποσυνδεδεμένος EXXP

  • *
  • 12
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ ΡΥΘΜΙΖΟΜΕΝΗΣ ΠΙΣΩ ΑΝΑΡΤΗΣΗΣ SACHS
« Απάντηση #23 - : Μάιος 05, 2009, 08:25:20 μμ »
Καλησπερα και απο μενα...μετα απο πολυ καιρο!
Χθες παρελαβα κι εγω τη συγκεκριμενη αναρτηση με τηλεπροφορτιση απο Ιταλια.
Κοστος 225 ευρω + 35 ευρω μεταφορικα= 260 ευρω.
Εδω μου ζητουσαν περιπου 450+70 περαστικα για την απλη.
Εχω την εντυπωση πως δεν ειναι ακριβως ιδια με την φωτο που εχει βαλει ο EAGLE.

*

AlxTs

Απ: ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ ΡΥΘΜΙΖΟΜΕΝΗΣ ΠΙΣΩ ΑΝΑΡΤΗΣΗΣ SACHS
« Απάντηση #24 - : Μάιος 09, 2009, 07:55:59 μμ »
Και εγώ έχω το ίδιο πρόβλημα (τελειωμένο πίσω αμορτισέρ). Ο μάστορας που το πήγα το έστειλε στην Θεσ/νίκη και μου είπε ότι δεν επισκευάζεται. Μου είπε ότι προσπαθεί να μου βάλει ένα μεταχειρισμένο από BMW F 650 αλλά δεν του έρχεται σωστά το μηχανάκι κ το παλεύει.
α) Έχει ξαναακούσει κανείς σας τέτοιου είδους πατέντα?
β) Βρήκα ένα γνήσιο καινούργιο στο ebay με 150 λιριά και ο τύπος το στέλνει Ελλάδα με άλλα 20. Δηλαδής συνολικό κόστος κάτω από 200 € χωρίς τα περαστικά. Μήπως η τιμή είναι πολύ ξεφτίλα και παίζεται τίποτα περίεργο? (δεν έχω ξαναψωνίσει μέσω ebay)

*

teo_gp

Απ: ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ ΡΥΘΜΙΖΟΜΕΝΗΣ ΠΙΣΩ ΑΝΑΡΤΗΣΗΣ SACHS
« Απάντηση #25 - : Αύγουστος 02, 2009, 05:28:38 μμ »
Ήρθε η ώρα και για το δικό μου αμορτισέρ... Δυστυχώς όμως το μαγαζί που τα έβγαζε στο ebay δεν έχει βγάλει τίποτα αυτές τις μέρες... Αν μπορούσε κάποιος να βοηθήσει θα ήμουν ευγνόμων γιατί θα τις χάσω τις διακοπές μου στο τέλος :(. Και κάτι άλλο: εδώ http://www.ultimateparts.net/shop/category.php?id=17527&n=Aprilia-Pegaso-650-IE-2001,2002,2003,2004-Rear-shock-absorber το 27 (tibet) τι ακριβώς περιλαμβάνει? Ολόκληρη την ανάρτηση ή την ανάρτηση χωρίς τον μηχανισμό προφόρτισης?

*

Αποσυνδεδεμένος apriliabikers.gr

  • *********
  • 17379
  • Αντιδράσεις: +16
Απ: ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ ΡΥΘΜΙΖΟΜΕΝΗΣ ΠΙΣΩ ΑΝΑΡΤΗΣΗΣ SACHS
« Απάντηση #26 - : Αύγουστος 02, 2009, 05:56:10 μμ »
Καλησπερα και απο μενα...μετα απο πολυ καιρο!
Χθες παρελαβα κι εγω τη συγκεκριμενη αναρτηση με τηλεπροφορτιση απο Ιταλια.
Κοστος 225 ευρω + 35 ευρω μεταφορικα= 260 ευρω.
Εδω μου ζητουσαν περιπου 450+70 περαστικα για την απλη.
Εχω την εντυπωση πως δεν ειναι ακριβως ιδια με την φωτο που εχει βαλει ο EAGLE.

δηλαδή αυτη ειναι η μαμίσια του pegaso ή αλλη..??  :thnk: :bye:

*

teo_gp

Απ: ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ ΡΥΘΜΙΖΟΜΕΝΗΣ ΠΙΣΩ ΑΝΑΡΤΗΣΗΣ SACHS
« Απάντηση #27 - : Αύγουστος 02, 2009, 06:03:33 μμ »
Φαίνεται να είναι η ανάρτηση του καρμπιρατεράτου. Αυτή θα ήταν ό,τι πρέπει και για 'μένα, αν έβαζε ένα link ο φίλος...

*

Αποσυνδεδεμένος MakisRC51

  • *******
  • 1164
  • Φύλο: Άντρας
  • Δεν καταλαβαίνω τι τις θέλουμε τις ευθείες........
  • Αντιδράσεις: +14
Απ: ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ ΡΥΘΜΙΖΟΜΕΝΗΣ ΠΙΣΩ ΑΝΑΡΤΗΣΗΣ SACHS
« Απάντηση #28 - : Αύγουστος 03, 2009, 06:19:10 πμ »
Καλησπερα και απο μενα...μετα απο πολυ καιρο!
Χθες παρελαβα κι εγω τη συγκεκριμενη αναρτηση με τηλεπροφορτιση απο Ιταλια.
Κοστος 225 ευρω + 35 ευρω μεταφορικα= 260 ευρω.
Εδω μου ζητουσαν περιπου 450+70 περαστικα για την απλη.
Εχω την εντυπωση πως δεν ειναι ακριβως ιδια με την φωτο που εχει βαλει ο EAGLE.

70 ευρω να στην τοποθετησουν????????????? :pray: :pray: :pray: :pray: αμα του λειπουν τοσα, να το κλεισει το μαγαζι
Για ονομα του Θεου ρε παιδια  :psdof: :psdof: :psdof: :psdof:

 

Χρήσιμοι Σύνδεσμοι

Αρχική Σελίδα Όροι Χρήσης