0 μέλη και 3 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
παραφλου πρεπεις να βαλεις ως εκει που λεει max οχι τερμα!μεσα στην πολη ειναι φυσιολογικο να δουλευουν τα βεντιλατερ,μη σε ανησυχει
Ο bill μου ειχε πει οτι το δοχειο διαστολής στον πήγασο είναι περίπου διακοσμητικό. Καλό είναι να το κρατάτε μεταξυ min και max, αλλά για να δεις την πραγματική σταθμη ψυκτικού πρέπει να ανοίξεις την τάπα του ψυγείου (πάνω από το βεντιλατέρ = εφιάλτης).
Σε ανοικτό δρόμο, δείκτης στους 58-70 ανάλογα πόσο το πιέζεις και την εξωτερική θερμοκρασία.Μέσα στην πολη σε φουλ κίνηση ανεβαίνει. Γύρω στους 90 βαζει μπρος βεντιλατέρ, μέχρι να επιδράσει το βαντιλατέρ φτάνει τους 95, μετά αρχίζει να πέφτει (το βεντ. πάντα αναμμένο), μέχρι τους 85 που το βεντιλατέρ σβήνει. κ.ο.κ.
Πολύ σπάταλο σε βλέπω με τους φαρε-night. Θυμάμαι πολύ καλά, ότι μόλις τσιμπήσει τους 80 ανάβει το βεντιλατερ.Αν μάλιστα το αφήσεις στο ρελαντί, σε 3 λεπτά έχει φτάσει τους 80 και αρχίζει η ...απογείωση.
Οντως ειναι στους 90... Βρε μπας και εχεις καμια φλατζα κεφαλης... (Ετσι για να σε τσιτωνω...)
το θεμα ειναι στην πορεία να μη σου ανεβαζει
Παράθεση από: Themis στις Οκτώβριος 22, 2008, 12:19:54 μμτο θεμα ειναι στην πορεία να μη σου ανεβαζει Έεεεεεεετσι. Αντρίκιες και σταράτες κουβέντες!
Παράθεση από: harlek στις Οκτώβριος 22, 2008, 01:04:38 μμΠαράθεση από: Themis στις Οκτώβριος 22, 2008, 12:19:54 μμτο θεμα ειναι στην πορεία να μη σου ανεβαζει Έεεεεεεετσι. Αντρίκιες και σταράτες κουβέντες! Πολύ σωστά μιλάτε φίλτατοι...!!! Πάντως και στα δύο Πηγασο που είχα, τον ενα τον εχω ακόμα, 90 βαθμούς δεν ειδα ποτέ....Δουλεύει μεταξυ 60 και 80, με το βεντιλατέρ να παιρνει στους 80 και κάτι ψιλα....
Χρήσιμοι Σύνδεσμοι