APRILIA BIKERS HELLAS
Aprilia 650cc - 50cc Motorcycles => Pegaso 650 Cube and IE => Μήνυμα ξεκίνησε από: SteveG στις Οκτώβριος 03, 2008, 09:39:54 πμ
-
ΚΑΛΗΜΕΡΕΣ ΣΕ ΟΛΟΥΣ. ΠΡΙΝ 2 ΜΕΡΕΣ ΠΗΡΑ ΤΟ ΑΛΟΓΑΚΙ ΜΟΥ Κ ΤΑ ΣΠΑΕΙ!!! ΠΟΛΥ ΚΑΛΟ ΣΤΗΣΙΜΟ, ΜΟΤΕΡ, ΦΡΕΝΑ ΟΛΑ! ΕΙΜΑΙ ΠΟΛΥ ΧΑΡΟΥΜΕΝΟΣ.
ΜΙΑ ΕΡΩΤΗΣΗ ΜΟΝΟ ΕΧΕΙ ΤΟ ΘΕΡΜΟΜΕΤΡΟ ΑΠΟ 40 -120 (FARENHEIT?).TO ΟΠΟΙΟ ΔΟΥΛΕΥΕΙ ΕΝΤΟΣ ΑΘΗΝΑ ΜΟΝΙΜΑ ΣΤΟ 80 (ΣΤΗ ΜΕΣΗ) ΚΑΤΙ ΠΟΥ ΜΕ ΞΕΝΙΖΕΙ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΠΟΛΥ ΣΥΧΝΑ ΠΑΙΡΝΟΥΝ ΤΑ ΒΕΝΤΙΛΑΤΕΡ, ΤΟ ΘΕΡΜΟΜΕΤΡΟ ΔΕΝ ΠΕΡΝΑΕΙ ΤΑ 80 ΑΛΛΑ... ΣΕ ΟΣΕΣ ΑΛΛΕΣ ΜΗΧΑΝΕΣ ΕΙΧΑ (ΔΕΝ ΕΙΧΑ ΠΟΤΕ ΜΕΓΑΛΟ ΜΟΝΟΚΙΛΥΝΔΡΟ) ΑΠΡΕΠΕ ΝΑ ΠΙΞΩ ΠΟΛΥ ΣΤΗ ΚΙΝΗΣΗ ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΡΟΥΝ ΤΑ ΒΕΝΤΙΛΑΤΕΡ ΜΠΡΟΣΤΑ.
ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΟΙΤΑΞΩ ΚΑΤΙ? (ΤΟ ΨΥΓΕΙΟ ΤΟ ΓΕΜΙΣΑ ΠΑΡΑΦΛΟΥ ).
-
παραφλου πρεπεις να βαλεις ως εκει που λεει max οχι τερμα!
μεσα στην πολη ειναι φυσιολογικο να δουλευουν τα βεντιλατερ,μη σε ανησυχει :bye:
-
παραφλου πρεπεις να βαλεις ως εκει που λεει max οχι τερμα!
μεσα στην πολη ειναι φυσιολογικο να δουλευουν τα βεντιλατερ,μη σε ανησυχει :bye:
συμφωνω με το lord.. αλλά να ρωτησω...εχεις τπ Pegaso 650 ie..???
εαν πάντως εκτός πόλης...δεις και ανεβαίνει κάαατι λιγο η θερμοκρασία...εχε το νου σου...
αν και δε νομίζω..
α.ναι και το παραφλου ΑΝ το τιγκάρισες μεχρι πανω αφαιρεσε το.... όσο το Min-max... :bye: :bye:
-
Ο bill μου ειχε πει οτι το δοχειο διαστολής στον πήγασο είναι περίπου διακοσμητικό. Καλό είναι να το κρατάτε μεταξυ min και max, αλλά για να δεις την πραγματική σταθμη ψυκτικού πρέπει να ανοίξεις την τάπα του ψυγείου (πάνω από το βεντιλατέρ = εφιάλτης).
-
Ο bill μου ειχε πει οτι το δοχειο διαστολής στον πήγασο είναι περίπου διακοσμητικό. Καλό είναι να το κρατάτε μεταξυ min και max, αλλά για να δεις την πραγματική σταθμη ψυκτικού πρέπει να ανοίξεις την τάπα του ψυγείου (πάνω από το βεντιλατέρ = εφιάλτης).
Μην τύχει και την ανοίξεις πάντως με ζεστό μηχανάκι, γιατί θα κάνεις καιρό να ξαναοδηγήσεις (και όχι μόνο) από τα εγκαύματα.
-
δες το manual για δεις ποτε κανονικα σε τη δηλαδη θεμοκρασια ανοιγει το βεντιλατερ...αν λεει 80 εισαι οκ..το οτι ανοιγει συχνα το βαντιλατερ μεσα στην κινηση αυτο δεν ειναι κακο..ειναι απολυτα φυσιολογικο...επισης να ελενξεις την υπερπληρωση εκτος απο το ψυγειο..τα λεμε ελπιζω να σε βοηθησα
-
Σε ανοικτό δρόμο, δείκτης στους 58-70 ανάλογα πόσο το πιέζεις και την εξωτερική θερμοκρασία.
Μέσα στην πολη σε φουλ κίνηση ανεβαίνει. Γύρω στους 90 βαζει μπρος βεντιλατέρ, μέχρι να επιδράσει το βαντιλατέρ φτάνει τους 95, μετά αρχίζει να πέφτει (το βεντ. πάντα αναμμένο), μέχρι τους 85 που το βεντιλατέρ σβήνει. κ.ο.κ.
-
Σε ανοικτό δρόμο, δείκτης στους 58-70 ανάλογα πόσο το πιέζεις και την εξωτερική θερμοκρασία.
Μέσα στην πολη σε φουλ κίνηση ανεβαίνει. Γύρω στους 90 βαζει μπρος βεντιλατέρ, μέχρι να επιδράσει το βαντιλατέρ φτάνει τους 95, μετά αρχίζει να πέφτει (το βεντ. πάντα αναμμένο), μέχρι τους 85 που το βεντιλατέρ σβήνει. κ.ο.κ.
Πολύ σπάταλο σε βλέπω με τους φαρε-night. :D
Θυμάμαι πολύ καλά, ότι μόλις τσιμπήσει τους 80 ανάβει το βεντιλατερ.
Αν μάλιστα το αφήσεις στο ρελαντί, σε 3 λεπτά έχει φτάσει τους 80 και αρχίζει η ...απογείωση. :D
-
Πολύ σπάταλο σε βλέπω με τους φαρε-night. :D
Θυμάμαι πολύ καλά, ότι μόλις τσιμπήσει τους 80 ανάβει το βεντιλατερ.
Αν μάλιστα το αφήσεις στο ρελαντί, σε 3 λεπτά έχει φτάσει τους 80 και αρχίζει η ...απογείωση. :D
Δεν ξέρω αν έχει κάποια απόκλιση ο δείκτης μου, αλλά το δικό μου το μοτοσακό το γκρί το ματ :P συμπεριφέρεται έτσι ακριβώς όπως το περιγράφω, από το Σεπτέμβρη του 2004 που τ' αγόρασα ίσα με τα τώρα! :D
Και είναι κελσίου οι βαθμοί θερμοκρασιότητας, άντε!!!
-
Νικο... στους 90 είναι καλά λεει ο Χαρης... :bye: :bye:
-
Οντως ειναι στους 90... Βρε μπας και εχεις καμια φλατζα κεφαλης... (Ετσι για να σε τσιτωνω...)
-
Οντως ειναι στους 90... Βρε μπας και εχεις καμια φλατζα κεφαλης... (Ετσι για να σε τσιτωνω...)
σταμάτα ρε κατσικοπόδαρε... :bye:
οι 80 για μες στην πόλη ειναι καλά... και 90...
το θεμα ειναι στην πορεία να μη σου ανεβαζει ;)
-
το θεμα ειναι στην πορεία να μη σου ανεβαζει ;)
Έεεεεεεετσι. Αντρίκιες και σταράτες κουβέντες! :ohyes:
-
το θεμα ειναι στην πορεία να μη σου ανεβαζει ;)
Έεεεεεεετσι. Αντρίκιες και σταράτες κουβέντες! :ohyes:
Πολύ σωστά μιλάτε φίλτατοι...!!! :kalo:
Πάντως και στα δύο Πηγασο που είχα, τον ενα τον εχω ακόμα, 90 βαθμούς δεν ειδα ποτέ....
Δουλεύει μεταξυ 60 και 80, με το βεντιλατέρ να παιρνει στους 80 και κάτι ψιλα....
:bye:
-
το θεμα ειναι στην πορεία να μη σου ανεβαζει ;)
Έεεεεεεετσι. Αντρίκιες και σταράτες κουβέντες! :ohyes:
Πολύ σωστά μιλάτε φίλτατοι...!!! :kalo:
Πάντως και στα δύο Πηγασο που είχα, τον ενα τον εχω ακόμα, 90 βαθμούς δεν ειδα ποτέ....
Δουλεύει μεταξυ 60 και 80, με το βεντιλατέρ να παιρνει στους 80 και κάτι ψιλα....
:bye:
Πες τα ρε Βασίλη γιατί θα με βγάλουν τρελό. :ohyes:
Πόσες φορές καθόμουν πάνω απο το κεφάλι του Βill όταν ρύθμιζε τον εγκέφαλο, κι όταν άναβε το βεντιλατερ σταμάταγε την ρύθμιση και του έλεγα, γιατί σταματάς?
Και μου λεει, στους 80 αναβει το βεντιλατερ και αποθηκεύει ότι ρύθμιση έχεις κάνει μέχρι τώρα.
-
Πες τα ρε Βασίλη γιατί θα με βγάλουν τρελό. :ohyes:
Πόσες φορές καθόμουν πάνω απο το κεφάλι του Βill όταν ρύθμιζε τον εγκέφαλο, κι όταν άναβε το βεντιλατερ σταμάταγε την ρύθμιση και του έλεγα, γιατί σταματάς?
Και μου λεει, στους 80 αναβει το βεντιλατερ και αποθηκεύει ότι ρύθμιση έχεις κάνει μέχρι τώρα.
Ίσως φταίει το ότι εσύ δεν είχες το γκρι το ματ!! :P
[Στο γκρι το ματ, είχαμε διαπιστώσει μικρή απόκλιση μεταξύ της ένδειξης του ταμπλό και της ψηφιακής ένδειξης θερμοκρασίας του Axone. Μάλιστα ο bill μου είχε πει αν ήθελα να μου το άλλαζε στην εγγύηση το οργανάκι, αλλά δεν το έκανα. Δε θυμάμαι αν έδειχνε πιο πολύ ή πιο λίγο (το πιθανότερο όμως είναι να έδειχνε λίγο περισσότερο ο δείκτης). Επίσης, το βαντιλατέρ παίρνει μπρος από δική του βαλβίδα στο ψυγείο, τοποθετημένη σε διαφορετικό σημείο από εκείνο που παίρνει ένδειξη ο αισθητήρας που ενημερώνει τον εγκέφαλο (και άρα το δείκτη). Το "πότε ανάβει το βεντιλατέρ" είναι προφανώς ένας τρόπος να βρεις περίπου τους 80 βαθμούς, θεωρώντας (προφανώς) ότι η ακρίβεια του θερμοστάτη του βεντιλατέρ είναι καλύτερη από του οργάνου στο ταμπλό]
-
άντε ρε... δεν ξερετε τίποτα... :P :mprrr:
-
όταν είσαι μέσα στη κίνηση είναι φισιολογικότατο να δουλέυει σχεδόν συνέχεια γιαυτό μην ανησηχείς αν στο κάνει στο ταξίδι τότε άλλη ιστορια