0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

*

Γιάννης

Θερμοκρασία Pegaso i.e.
« - : Ιούνιος 18, 2006, 04:33:15 μμ »
Πριν περίπου 1,5 μήνες όταν η θερμοκρασία είχε χτυπήσει κυριολεκτικά κόκκινο και πήγα το μηχανάκι στο συνεργείο ο μηχανικός μου είπε ότι το έλλειπε περίπου 1 λίτρο αντιψυκτικό, παρόλο που το δοχείο πλήρωσης έδειχνε γεμάτο.  Έκτοτε η θερμοκρασία βαίνει συνεχώς αυξανόμενη και δοχείο δείχνει πάντα γεμάτο. Το αποκορύφωμα ήτανε χθες που οδήγησα  στην πόλη η θερμοκρασία έφτασε στα μέσα της κόκκινης περιοχής παρόλο που το βενζιλατέρ δούλευε σαν τρελό και έπεφτε κατά την διάρκεια της πορείας παραμένοντας όμως πάνω από την μέση. Παράλληλα διαπίστωσα ότι δεν πέφτουν οι στροφές όταν θέλω να φρενάρω με τον κινητήρα ή όταν σταματάω στα φανάρια  οι στροφές παραμένουν γύρω στις 2000. Όταν ανοιγοκλείνω το γκάζι τότε επανέρχεται στα φυσιολογικά πλαίσια. Έχω την εντύπωση πως ο πήγασος μου συμπεριφέρεται περισσότερο σαν αερόψυκτος παρά σαν υδρόψυκτος. Ο δικός σας ο πήγασος πως συμπεριφέρεται μέσα στην πόλη;



*

Αποσυνδεδεμένος harlek

  • *******
  • 1288
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: 0
Re: Θερμοκρασία Pegaso i.e.
« Απάντηση #1 - : Ιούνιος 18, 2006, 09:22:20 μμ »
Σε οποιεσδήποτε συνθήκες εκτός από κόλλημα στην κίνηση η θερμοκρασία του δικού μου είναι σταθερά στο 70, δηλαδή λίγο κάτω από την οριζόντια θέση του δείκτη (80). Μέσα στην κίνηση (σχεδόν ακίνητος) ανεβαίνει μέχρι 90, οπότε ανάβει το βαντιλατέρ και την επαναφέρει στους 80. Όσο είμαι κολλημένος στην κίνηση η θερμοκρασία παίζει μεταξύ 80-90 με αναβοσβησίματα βαντιλατέρ. Μόλις ανοίξει λίγο ο δρόμος ξανασταθεροποιείται στο 70.
Masquerade

*

Αποσυνδεδεμένος apriliabikers.gr

  • *********
  • 17379
  • Αντιδράσεις: +16
Re: Θερμοκρασία Pegaso i.e.
« Απάντηση #2 - : Ιούνιος 19, 2006, 12:58:22 πμ »
Παράθεση

harlek wrote:
Σε οποιεσδήποτε συνθήκες εκτός από κόλλημα στην κίνηση η θερμοκρασία του δικού μου είναι σταθερά στο 70, δηλαδή λίγο κάτω από την οριζόντια θέση του δείκτη (80). Μέσα στην κίνηση (σχεδόν ακίνητος) ανεβαίνει μέχρι 90, οπότε ανάβει το βαντιλατέρ και την επαναφέρει στους 80. Όσο είμαι κολλημένος στην κίνηση η θερμοκρασία παίζει μεταξύ 80-90 με αναβοσβησίματα βαντιλατέρ. Μόλις ανοίξει λίγο ο δρόμος ξανασταθεροποιείται στο 70.


Ακριβώς το ίδιο όπως περιγράφεις συμπεριφέρεται κι εμένα.
Απλά προσπαθώ να αποφεύγω το μποτιλιάρισμα στις δύσκολες ώρες! ;-)

*

ΧΡΙΣΤΟΔΟΥΛΟΣ

Re: Θερμοκρασία Pegaso i.e.
« Απάντηση #3 - : Ιούνιος 19, 2006, 08:41:15 πμ »
¶ν παρατηρήσετε την φούσκα του βεντιλατέρ αυτή που είναι βιδωμένη πάνω στο ψυγείο η μανίσια είναι 95-90. οπότε όταν ανοίγει ο πήγασος έχει πιάσει ήδη μεγάλη θερμοκρασία για κινηση στην πόλη. Η φούσκα αυτή κοστίζει 14 ευρώ + φπα αυτό που μπορείτε να κάνετε όσοι κινήστε περισότερο στην πόλη είναι να αντικαταστήσετε την φούσκα με αυτή που φοράει το BMW 650 δουλεύει 90-85 οπότε το βεντιλατέρ ανοίγει απο πιό χαμηλά. Τήν αντικατέστησα πέρυσι και δεν έχω δέι το μηχανάκι να φτάνει στα κόκκινα.!!!!!!!!! :-D
Όσο για τον φίλο yannis αυτές τι ενδείξεις είχα και εγώ όταν μου έκαψε την φλάντζα. ¶ν είναι θέλει αλλαγή η φλάντζα και την καθυστερήσεις μπορεί να δημιουργήσεις και άλλα προβλήματα. Σε εμένα όταν έκαψε την φλάντζα φούσκωσε με αέρα το ψυγείο με αποτέλεσμα να  το πιτσκάρει και μαζι με την φλάντζα αναγκάστηκα να αλλάξω και το ψυγείο. Πάντως πριν καταλήξεις στην φλάντζα ενοείτε οτι ελέγχεις θερμοστάτη αντλία νερου ψυγείο κολάρα για διαρροές. Το σίγουρο είναι οτι ο Πήγασος δεν συμπεριφέρεται ποτέ σαν αερόψυκτος. :-o

Re: Θερμοκρασία Pegaso i.e.
« Απάντηση #4 - : Ιούνιος 19, 2006, 10:04:39 πμ »
Εγω στον πηγασακο μου ειχα τραβηξει καλωδιο απο τον θερμοστατη του ψυγειου και ειχα βαλει χειροκινητο διακοπτακη για να αωοιγω το βεντιλατερ οποτε θελω. Δεω ειναι δυσκολο να γινει αλλα πανω απο ολα ειναι ασφαλες.

*

ΧΡΙΣΤΟΔΟΥΛΟΣ

Re: Θερμοκρασία Pegaso i.e.
« Απάντηση #5 - : Ιούνιος 19, 2006, 10:51:54 πμ »
Αυτή είναι μια πολύ καλή λύση αλλά υπάρχει περίπτωση να το ξεχάσεις ανοιχτό και να φας την μπαταρία. Το  έχω εφαρμόσει στο βεσπάκι στο italjet που έχω και την πάτησα με την μπαταρία.

Re: Θερμοκρασία Pegaso i.e.
« Απάντηση #6 - : Ιούνιος 19, 2006, 10:55:57 πμ »
Nα σου πω δεν το χρησιμοποιουσα και τοσο συχνα δεν χρειαστηκε απλα ηταν μια ασφαλεια για να μην συμβει το μοιραιο και καθομαι και το κοιταω.

*

Αποσυνδεδεμένος apriliabikers.gr

  • *********
  • 17379
  • Αντιδράσεις: +16
Re: Θερμοκρασία Pegaso i.e.
« Απάντηση #7 - : Ιούνιος 20, 2006, 01:44:05 πμ »
Υiannis όπως σου έχω πει, όλα αυτά μου θυμίζουν...''συμπτώματα φλάντζας...''

τα έχουμε πει οπότε να μην επαναλαμβάνομαι...παντως το καλό είναι ότι έχεις μια υποψία (έως βεβαιότητος) τι μπορεί να είναι σε αντίθεση με εμένα που φώναζα και το έλεγα και μου έλεγαν...

''Καλά...Καλά...''...

σαν το τραγούδι του Καλογιάννη.... :-D  :-(  :-(

*

Γιάννης

Re: Θερμοκρασία Pegaso i.e.
« Απάντηση #8 - : Ιούνιος 20, 2006, 12:22:56 μμ »
Και εγώ αυτή την υποψία έχω, άλλα είδωμεν όσο ζούμε ελπίζουμε!
Το πήγα στο συνεργείο μου προσθέσανε ξανά υγρό στο ψυγείο και μου είπανε να το προσέχω, όπως και την άλλη φορά. Θα το προσέχω λοίπον άν και λίγο πολύ ξέρω τι παίζεται. Θα σας ανημερώσω επί του θέματος.

*

Γιάννης

Re: Θερμοκρασία Pegaso i.e.
« Απάντηση #9 - : Ιούλιος 16, 2006, 09:13:17 πμ »
Να επανέλθω στο θέμα διότι πιστεύω πως ότι αρχίζουμε πρέπει να τα τελειώνουμε. Και στην δική μου περίπτωση, καθώς φαίνεται, το πρόβλημα ήτανε η φλάντζα κεφαλής. Την πήγα λοιπόν στο συνεργείο που πηγαίνω το τελευταίο καιρό μου αλλάξανε την μεγάλη φλάντζα, την μικρή, όπως επίσης και τα ελατήρια, διότι μου είπανε πως σπάσανε. Κόστος υλικών και εργασία 420 €. Το κόστος είναι κάτι σχετικό που κυρίως έχει σχέση με το αποτέλεσμα. Αν το επιθυμητό αποτέλεσμα είναι καλό και η μηχανή δουλεύει «ρολόι» τότε το κόστος είναι μικρό. Αν όμως κάθε τρεις και λίγο πας ξανά στο συνεργείο το κόστος είναι μεγάλο. Τέλος πάντων, ένιωσα ότι καβαλούσα άλλη μηχανή με πολύ καλή γραμμικότητα και μεγαλύτερη ροπή. Για παράδειγμα πρώτα στις στροφές ήθελε πολύ «ελαφρύ» χέρι στο γκάζι, τώρα πλέον δεν υπάρχει αυτό το πρόβλημα. Το δοκίμασα επίσης και σε ένα μικρό ταξιδάκι που έκανα και η μηχανή ήτανε καταπληκτική!  Το πρόβλημα όμως που υπάρχει και με προβληματίζει είναι το μηχανάκι δεν κόβει δηλ. δεν πέφτουν οι στροφές. Ενώ ανεβαίνουν με γρήγορο ρυθμό δεν πέφτουνε με τον ίδιο και όχι μόνο αυτό, όταν σταματάω οι στροφές μένουνε λίγο πάνω από τις 2000 και μόνο μετά από 30΄΄ πέφτουνε στα φυσιολογικά, αλλά και πάλι με πολύ αργό ρυθμό. Έχω την εντύπωση πως αν διορθωθεί αυτό το πρόβλημα θα έχω το μηχανάκι όπως ακριβώς το θέλω (ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ!!!). Θα σας ειδοποιήσω λίαν συντόμως.

*

Αποσυνδεδεμένος harlek

  • *******
  • 1288
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: 0
Re: Θερμοκρασία Pegaso i.e.
« Απάντηση #10 - : Ιούλιος 16, 2006, 01:40:26 μμ »
Έχω διαβάσει ότι η συμπεριφορά αυτή του κινητήρα (δηλαδή να μη φρενάρει και να αργεί να κατεβάσει στροφές) μπορεί να οφείλεται σε υπερβολικά πλούσιο μίγμα. Πολύ πιθανόν να χρειάζεσαι ρύθμιση του ψεκασμού μέσω ειδικού μηχανήματος. Έχε υπόψη σου ότι ο Πήγασος θέλει ρύθμιση injection ανά 6000χλμ και σίγουρα μετά από εκτεταμένες επεμβάσεις στον κινητήρα σαν κι αυτή που έκανες.
Masquerade

*

Γιάννης

Re: Θερμοκρασία Pegaso i.e.
« Απάντηση #11 - : Ιούλιος 16, 2006, 09:04:09 μμ »
Πιθανόν να είναι και αυτό. Θα το πάω αύριο στο συνεργείο να το δει ο μάστορας και να δούμε τι θα αποφανθεί. Αυτό που μπορώ να πω μετά από καμιά 500 χιλιόμετρα που έχω κάνει είναι ότι ο πήγασος έχει καλύτερη ροπή, αλλά μεγάλη διαφορά στην κατανάλωση δεν είδα περίπου 6,6 λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα, που το βρίσκω μάλλον φυσιολογικό. Θα σας ενημερώσω σύντομα.

*

george

Re: Θερμοκρασία Pegaso i.e.
« Απάντηση #12 - : Ιούλιος 21, 2006, 07:24:48 μμ »
ΚΑΙ ΚΑΤΙ ΠΟΥ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΑ...ΕΓΩ ΣΤΟ ΔΙΚΟ ΜΟΥ.......ΠΡΟΧΤΕΣΣ ΜΕ ΦΟΒΕΡΟ ΑΕΡΑ ΚΑΤΑ ΤΙΣ 6 ΤΟ ΑΠΟΓΕΥΜΑ ΟΧΙ ΜΕ ΙΔΙΑΙΤΕΡΗ ΖΕΣΤΗ ΜΟΥ ΑΝΕΒΑΖΕ ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ ΜΕΣΑ ΣΤΗ ΠΟΛΗ.....ΣΤΟΣ 90 ...ΜΕΤΑ ΕΠΕΦΤΕ....ΕΙΝΑΙ ΛΟΓΙΚΟ ? ΜΕ 35 ΒΑΘΜΟΥΣ ΤΙ ΘΑ ΚΑΝΕΙ ???  :-(

*

Αποσυνδεδεμένος bill

  • *******
  • 1062
  • Φύλο: Άντρας
  • Κύριε, εκέκραξα προς Σε, εισάκουσόν μου...
  • Μοντέλο μηχανής: Atlantic
  • Αντιδράσεις: +360
Re: Θερμοκρασία Pegaso i.e.
« Απάντηση #13 - : Ιούλιος 22, 2006, 09:42:04 μμ »
ο πηγασος καιει σε φυσιολογικα πλαισια 4,5λιτρα τα 100χιλ

η θερμοκρασια killer ειναι φυσιολογικη.
η βαλβιδα του βεντιλατερ ειναι 90-95
που σημαινει οτι θα ανοιξει το πολυ μεχρι τους 95 και θα κλεισει κατω απο τους 90.

και κατι ακομα το βεντιλατερ του πηγασου δεν ειναι σε θεση να ριξει την θερμοκρασια του κινητηρα γρηγορα.θελει αρκετη ωρα (σε σχεση με αλλα μηχανακια) σε σταση  για σβησει το βεντιλατερ.

ειδικα μεσα στην κινηση μπορει να το ακους να δουλευει και συνεχεια με οριο παντα τους 100 βαθμους στο οργανακι.απο εκει και πανω λειπει παραφλου απο το κυκλωμα
η μ@λ@κιζετε η βαλβιδα του βεντιλατερ :-D  :-D  :-D

*

george

Re: Θερμοκρασία Pegaso i.e.
« Απάντηση #14 - : Ιούλιος 22, 2006, 09:51:46 μμ »
thanks bill .....τουλαχιστον να ξερουμε τι παιζει.... :-D

 

Χρήσιμοι Σύνδεσμοι

Αρχική Σελίδα Όροι Χρήσης